Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Dar didesnio entuziasmo ? Kaip tu tai konkrečiai įsivaizduoji ? Ryanair dabar moka viso labo 1EUR mokestį už kiekvieną KUN keleivį, tai negi tu siūlytum išvis jiems mokesčių nemokėti ?
Aš būtent apie Bartkų kakbėjau, o ne oro uostų buvusią vadovybę. Ir apskritai turėti mažęsnį mokestį mažiau patraukliame oro uoste yra normalu ir įprasta, o ne kažkoks didelis entuziazmas to oro uosto vystyme.
Jei skalė yra nuo "aš noriu vystyti tik VNO" iki "noriu vystyti visus oro uostus vienodai" tai, mano manymu, Bartkus yra daug arčiau pirmos skalės dalies.
Tai nereiškia, kad jis kažką sabotuos ar priims gniuždančius oro uostą sprendimus, kaip čia jau du žmonės bandė interpretuoti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
Nu matai, jam tuo metu jau buvo taikomos sankcijos, turejo arba atimti, arba neileisti to lektuvo. Ale vilnius nutare ileisti ir išleisti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Prie jo čia 1eur, kuris buvo įvestas prieš Bartkaus atėjimą?
Aš būtent apie Bartkų kakbėjau, o ne oro uostų buvusią vadovybę. Ir apskritai turėti mažęsnį mokestį mažiau patraukliame oro uoste yra normalu ir įprasta, o ne kažkoks didelis entuziazmas to oro uosto vystyme.
Jei skalė yra nuo "aš noriu vystyti tik VNO" iki "noriu vystyti visus oro uostus vienodai" tai, mano manymu, Bartkus yra daug arčiau pirmos skalės dalies.
"Aš noriu vystyti visus oro uostus vienodai" yra visiškai nerealus sakinys, taip tiesiog neįmanoma, nes Kaunas jau pasiekė savo lubas ir nebeliko ko ten vystyti. Na, nebent ateitų koks Norwegian į OSL ar LOT/airBaltic į WAW/RIX. Daugiau nieko.
Natūralu ir normalu, kad VNO ateityje išliks labiau patrauklesnis negu KUN.Paskutinis taisė 10.000; 2023.09.14, 20:14.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąPrie to, kad Kauno oro uosto vystymas pasiekė savo galimybių ribas, ir Bartkus čia visiškai ne prie ko. Nebent imtųsi ko nors radikalaus, pvz.: leistų Ryanair visiškai nemokėti mokesčių Kaune.
Kažkaip jau artėjam prie kokios dešimties jūsų sugalvotų teiginių, kuriuos neva aš teigiau, bet išų tiesų nieko panašaus neteigiau...
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
"Aš noriu vystyti visus oro uostus vienodai" yra visiškai nerealus sakinys, taip tiesiog neįmanoma, nes Kaunas jau pasiekė savo lubas ir nebeliko ko ten vystyti. Na, nebent ateitų koks Norwegian į OSL ar LOT/airBaltic į WAW/RIX. Daugiau nieko.
.
Aš niekur nesakiau, kad reikia vystyti visus oro uostus vienodai. Aš tik pasakiau ekstremalias abejas skalės puses ir pasakiau, kurios pusės arčiau, mano nuomone, yra Bartkus.
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąNatūralu ir normalu, kad VNO ateityje išliks labiau patrauklesnis negu KUN.
Ar dar bus sukurta neva mano teigtų teiginių, kurių aš neteigiau?
Comment
-
Parašė DKL Rodyti pranešimą
Šiuo metu TPDRIS sistema neveikia, todėl pateikiu nuorodą į Susisiekimo ministerijos puslapį kur dubliuotai patalpinti Kaunas-Vilnius linijos atšakų brėžiniai:
https://sumin.lrv.lt/lt/veiklos-srit...giniu-profiliu
Tamstą turėtų dominti brėžiniai su 003_1 (VNO prieigos) ir 008_1 (KUN prieigos) pavadinimo gale. Apie tunelius KUN niekada neminėjau. Jūsų paminėtas susisiekimo privežamaisiais autobusais tarp KUN ir RB stotelės būdas pilnai gali būti realizuotas laikinai, kol nebus pastatytas naujas terminalas pietinėje KUN pusėje. Bet turint omenyje slenkančius į dešinę RB statybų terminus, tiek stotelė, tiek ir terminalas gali atsirasti ir praktiškai tuo pačiu metu.
Comment
-
Ką čia turi omenyje?
Perino plėtra taigi keleiviams, o ne aptarnavimo kompanijoms:
„Kauno oro uosto plėtra yra svarbi siekiant didinti techninio aptarnavimo (angl. Maintenance, Repair and Overhaul - MRO) pajėgumus ir išlaikyti šios srities lyderio pozicijas Baltijos regione. MRO paslaugų paklausa išliks didelė tiek trumpuoju, tiek ilguoju periodu, tad investicijos į perono plėtrą yra pagrįstos ekonomiškai.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKą čia turi omenyje?
Perino plėtra taigi keleiviams, o ne aptarnavimo kompanijoms:
„Kauno oro uosto plėtra yra svarbi siekiant didinti techninio aptarnavimo (angl. Maintenance, Repair and Overhaul - MRO) pajėgumus ir išlaikyti šios srities lyderio pozicijas Baltijos regione. MRO paslaugų paklausa išliks didelė tiek trumpuoju, tiek ilguoju periodu, tad investicijos į perono plėtrą yra pagrįstos ekonomiškai.
Comment
-
Kauno oro uoste pradės veikti naujos kartos aviacijos saugumo patikros skeneriai
https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/10/...ros-skeneriai/
Nauji skeneriai lčistų padaryt patigumą, kad neeiktų skysčių į 100ml pilstyt, bet vis tiek draus. Neva, kad kituose uostuose neoatirtų nepatogumų keleiviai. Genialu - galim būti prie pirmųjų, kurie leis skysčius, bet geriau būsim prie paskutinių...
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKauno oro uoste pradės veikti naujos kartos aviacijos saugumo patikros skeneriai
https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/10/...ros-skeneriai/
Nauji skeneriai lčistų padaryt patigumą, kad neeiktų skysčių į 100ml pilstyt, bet vis tiek draus. Neva, kad kituose uostuose neoatirtų nepatogumų keleiviai. Genialu - galim būti prie pirmųjų, kurie leis skysčius, bet geriau būsim prie paskutinių...Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Kokiu būdu aš galiu patirti nepatogumų, kituose oro uostuose? Šią vasarą skridaubiš Romos, Helsinkio ir Amsterdamo, kur jau veikia šios sistemos, bet atskridęs į Vilnių nepatyriau nemalonumų, nes niekas netikrina su kokiais ml. buteliukuose atskridai!
Čia idiotizmas visiškas. Kiti oro uostai, kurie įsives, kažkodėl negalvos, kad reikia laukti kol kiti įsives ir toliau kankinti savo klientus su tais 100ml.
Kas čia per genijus atsakingas?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Čia turbūt apie tuos, kurie skristų su persėdimu kažkur kitur. Ir tai tik mažą dalį, kurie esuorqs, kad skiriasi skysčių taisyklės.
Čia idiotizmas visiškas. Kiti oro uostai, kurie įsives, kažkodėl negalvos, kad reikia laukti kol kiti įsives ir toliau kankinti savo klientus su tais 100ml.
Kas čia per genijus atsakingas?Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Na pradėkim nuo to, kad persėdant - niekas iš naujo bqgažo netikrina, visų antra iš Kauno tik tiesioginės kriptys, kažkam su logika tikrai keliai prasilenkia.
Pvz Kaunas - Kopenhaga ir Kopenhaga - x.
Ar Kaunas - Londonas ir Londonas - x.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Na pradėkim nuo to, kad persėdant - niekas iš naujo bqgažo netikrina, visų antra iš Kauno tik tiesioginės kriptys, kažkam su logika tikrai keliai prasilenkia.
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Persėdant US, atvykus iš EU, ne tik, kad tikrina, bet dar ir checked bagažą reikia atsiimti ir priduoti check in'e.Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Ok, bet kas iš KUN pradeda kelionę į US? Koks procentas 0,003? Bet mes sistemą turime kurti, kad 99% būtų patogu ar tai likusiai daliai?
Į tą patį KUN jei atskrisi iš EU ir už poros valandų norėsi skristi į kitą EU vietą, reikės praeiti patikrą iš naujo.
Šiaop man buvo atvejų kai vienose uostuose reikėjo patikrą iš naujo eit, o poroje lyg nereikėjo. Pvz. Kopenhagoje berods nereikėjo eiti iš naujo prieu kelis metus
Nesupratau nuo ko priklauso. Buvo ir Eu, ir šengenas visais atvejais.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kažin ar prie ko čia tą US jis įvėlė, nes patikrą reikia praeiti ir į EU skrendant.
Atsakant į gerb. pastarąjį komentarą, kur čia EU persėdant reikia praeit patikrą? Aš neiškeliavęs visų variantų tikrai, bet kiek teko, tai nei kart nebuvo jokios patikros.
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Nes komentaras buvo, kad persėdant nereikia papildomos patikros.
Atsakant į gerb. pastarąjį komentarą, kur čia EU persėdant reikia praeit patikrą? Aš neiškeliavęs visų variantų tikrai, bet kiek teko, tai nei kart nebuvo jokios patikros.
Ar aš nemačiau paslėpto praėjimo kur atskridus neišeini į bendrą salę pirmame aukšte, o kažkur gali iškart eiti į "departures" neturėdamas vėl eiti pro rentgeno patikrą?
Aš savo laiku esu skraidęs labai daug su ryanair 2 atskirais bilietais, ir beveik visada reikėdavo išeitį į atvykimą ir vėl iš naujo eitį pro skanerius, lygiai taip pat kaip ir bet kuris iš gatvės į tą uostą atėjęs keleivis.
Comment
Comment