Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nereali logika, statome naują terminalą o po kelių metų oro uostą vystysime kitoje tako pusėje! Nuostabu!
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Pirma pastatom terminalą, o paskui pritrauksim oro uostą prie jo

      Comment


        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

        Nereali logika, statome naują terminalą o po kelių metų oro uostą vystysime kitoje tako pusėje! Nuostabu!
        O šiaurinis peronas tai nėra tiesiog papildomos stovėjimo vietos lėktuvams? Esamo keleivių terminalo neplės, o tik stovėjimo vietas įrengs, kaip suprantu.
        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

        Comment


          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

          Nereali logika, statome naują terminalą o po kelių metų oro uostą vystysime kitoje tako pusėje! Nuostabu!
          Normali logika. Oro uostas per mazas, reiskia maziau komercijos, maziau skrydziu, t.y. maziau pajamu. Praplesti oro uostanera taip brangu, kaip statyt nauja, o ir atsiperkamumas- greitas. Tuo tarpu naujas oro uostas, rimtas projektas ir tuo paciu ilgalaikis.

          Comment


            Parašė TrippleA Rodyti pranešimą

            Normali logika. Oro uostas per mazas, reiskia maziau komercijos, maziau skrydziu, t.y. maziau pajamu. Praplesti oro uostanera taip brangu, kaip statyt nauja, o ir atsiperkamumas- greitas. Tuo tarpu naujas oro uostas, rimtas projektas ir tuo paciu ilgalaikis.
            Kalbama ir apie terminalo plėtra dabartinis neaptarnaus 2 mln. keleivių, kad ir kaip plėsi peroną. Papildomai bus aptarnaujami vos 2 lėktuvai. O terminalo naujo pietinėje dalyje reikės ir turbūt ne dviejų, o jau trijų ar ketiru milijonų. Jei Ryanair išlaikys strategiją. Bėda susitiprinti antrojo LCC vežėjo pozicijas, nes WIZZ labai trumpalaikis. Be konkurencijos Rynair vieną dieną pusę skrydžių gali iškelti VNO. Nors su didėjančiais VNO mokesčiais, kol kas tia negresia.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Kauno oro uoste ruošiamasi diegti naują bagažo sistemą
              https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/02/...agazo-sistema/

              Comment


                Kauno oro uostas ruošiasi 30 mln. Eur vertės plėtrai

                Pasak A. Stikliūno, numatoma išplėsti terminalą, atvykimo zonas, nuo keturių iki šešių padidės vienu metu aptarnaujamų orlaivių skaičius.

                „Mes galėsime diegti ir pačias moderniausias technologijas oro uoste, plėsti maitinimo, komercines, pramogų zonas. Kokybinis lygis turėtų ženkliai pagerėti“, – sakė A. Stikliūnas

                Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz7simConuf

                Kažin gal 2 mln keleivių jau leistų VIP laukiamąjį daryt neprabangų, bet tiesiog jau atskirą mokamą?
                Buvau primetęs, kad jei skaičiuojant be paslaugų tik ofiso nuomos kainomis sakykim 15 eur mėn kvadratui su viskuo jau vystytojui apsimoka išnuomuot.
                Tai tarkim 100 kvadratų 1500 eur mėnesiui arba 50 eur dienai. Tai bent 4 žminės atsurastų po 15 eur už bikietą ir jau plius minus ok.
                nesiui.Čia aišku nevisai taip skaičiuojasi, bet labai grubiai ir vaizdžiai primetu.
                Paskutinis taisė Gator; 2023.02.08, 12:45.

                Comment


                  Vasaros sezonas Kauno oro uoste: keliautojams bus siūloma beveik 30 krypčių
                  https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/03/...ik-30-krypciu/

                  Comment


                    Pamatykite, kaip atrodys išsiplėtęs Kauno oro uostas: ruošiamasi dideliems pokyčiams





                    https://structum.lt/pamatykite-kaip-...Ox04ra2rXysU94

                    Comment


                      Gaila, kad nėra planų bent vienai rankovei. Jei yra planų nebūti tik LCA oro uostu, manau rankovės turėtų būti svarstytinas dalykas.

                      Comment


                        O kaip viskas vyksta, oro linijos kai kurios sako, kad skaraidys tik i rankovinius oro uostus? Ar tarkim duoda kažkiek balų papildomų oro uostui jei yra rankovė or tie papildomi balai gali nusverti sprendimą (ta prasme tarkim nelabai norėtų skristi, bet jei bus rankovė tai skris)?

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          O kaip viskas vyksta, oro linijos kai kurios sako, kad skaraidys tik i rankovinius oro uostus? Ar tarkim duoda kažkiek balų papildomų oro uostui jei yra rankovė or tie papildomi balai gali nusverti sprendimą (ta prasme tarkim nelabai norėtų skristi, bet jei bus rankovė tai skris)?
                          Rankovė yra papildoma ir mokama paslauga, bet jei kas iš tradicinių sugalvotų ateiti, kaip AirBaltic ar LOT, jie puikiausiai pacientus kraunasi ir iš autobuso.

                          Komforto prasme - taip, rankocė yra pridėtinė vertė.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Man tai juokingai skamba, tipo autobusą pigiau nusipirkti nei rankovę įrengti? Bėda manau tame, kad prie tokio dydžio oro uosto max 2-3 lėktuvai tilptų privažiuoti. Norint aptarnauti daugiau tektų tiesti ilgus prailginimus.

                            Comment


                              su naujaja RB stoties jungti jokiu kalbu?

                              Comment


                                Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                                Man tai juokingai skamba, tipo autobusą pigiau nusipirkti nei rankovę įrengti? Bėda manau tame, kad prie tokio dydžio oro uosto max 2-3 lėktuvai tilptų privažiuoti. Norint aptarnauti daugiau tektų tiesti ilgus prailginimus.
                                Ar KUN būna kada daugiau nei 3 lėktuvai boardinami vienu metu? Plius ar apskritai autobusai naudojami ar tiesiog žmonės ateina pėsčiomis, nes lėktuvas prie terminalo visais atvejais?
                                Beje, VNO kišenių yra, bet beveik niekas jų nenaudoja, ne tik LCA.
                                Flickr

                                Comment


                                  Su tom rankovėm irgi manyčiau, kad labiau limituoja mažas oro uosto dydis, nei kaina. O iš asmeninės patirties tai ir su Ryanair tenka dažnai per rankovę boardintis, tiek su kokia Lufthansa skrendant per Frankfurto oro uostą autobusu yra tekę važiuot.

                                  Comment


                                    Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                    su naujaja RB stoties jungti jokiu kalbu?
                                    RB jungtis numatyta kitoje pusėje kilimo tūpimo tako, tai su šiuo oro uosto pastatu neturi nieko bendro. Privežinėtų nebent autobusais.

                                    Comment


                                      Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                      RB jungtis numatyta kitoje pusėje kilimo tūpimo tako, tai su šiuo oro uosto pastatu neturi nieko bendro. Privežinėtų nebent autobusais.
                                      o kilimo tako pradzioje ar gale?

                                      Comment


                                        plius minus čia

                                        Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2023-03-31 103625.jpg
Views:	356
Size:	136,0 kB
ID:	2040741

                                        Comment


                                          Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                                          plius minus čia

                                          Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2023-03-31 103625.jpg
Views:	356
Size:	136,0 kB
ID:	2040741
                                          Kam daryti tokią didelę geležinkelio kilpą (dėl ko kelionė RB II tarp Kauno - Vilniaus bus panaši į dabartinę senais bėgiais), jei vis tiek nebus tiesioginės jungties su KUN? Kas norės važiuoti iš Vilniaus į KUN su tiek persėdimų? Realiai beveik tas pats, kas iš Palemono paleisti autobusą į KUN.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X