Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ryanair užlenkia Neapolio kryptį?

    Comment


      Taip

      Comment


        Blin, pavasarį buvau sumastęs nuskristi

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą

          Gi aiškiai rašiau, kad čia skaičiuojant tik paties ploto nuomą ir bandžiau užvest diskusiiją ar įmanoma prasisukti nesamdant atskiro arbuotojo būtent tam mažam loundžui.
          Ie čia grubiai rašiau, tad baldai ne esmė, atsiperkamumą gal padidins nuo įprastų 10 metų, iki 12, nelabai čiakažką keičia argumente.
          na bet ka tai keicia?Kas mokės 5€, kai iš esmės tik sėdynė kitokia bus ir nėra jokių jungiamųjų? jei lounge tai as suprantu kazkokias nemokamas kavas, maitinima, spauda, prabangius odinius minkstasuolius su tv ir mini darbo vietas su stalu. Ir visa tai turetu buti kaip klubas, o privataus pasisedejimo - tai kazkokia nesamone, kai ir taip tas oro uostas mini. Nelabai suprantu poreikio tokios primityvios paslaugos, ar namie kazkas nepasedi ar kazkam statusa parodyti reikia?

          Comment


            Parašė auris88 Rodyti pranešimą

            na bet ka tai keicia?Kas mokės 5€, kai iš esmės tik sėdynė kitokia bus ir nėra jokių jungiamųjų? jei lounge tai as suprantu kazkokias nemokamas kavas, maitinima, spauda, prabangius odinius minkstasuolius su tv ir mini darbo vietas su stalu. Ir visa tai turetu buti kaip klubas, o privataus pasisedejimo - tai kazkokia nesamone, kai ir taip tas oro uostas mini. Nelabai suprantu poreikio tokios primityvios paslaugos, ar namie kazkas nepasedi ar kazkam statusa parodyti reikia?
            Tai gali būti ir daugiau paslaugų, aš tiesiog uźvest mintį norėjau, kad ne tokia ir sudėtinga naudinga investicija būtų kaip gali atrodyt iš pirmo pasvarstymo.

            O atsakant ką keičia tas paprastas lounge variantas:

            Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
            mielai sumokėtų papildomai už tai kad nereikėtų laukti susigrūdus ant metalinių kėdžių
            Dêl statuso tai faktas, kad yra tokių žmonių, kas reiškia papildomas pajamas skaičiavime.

            Comment


              na tai tiem kas tikrai gali ir to nuspelne buna VIP terminalai, bet vargu ar Kaunui jo reikia (nebent Dariaus ir Girėno, kur atskristų mažesni privatus- bet cia tik iliuzijos), o sitam mazam termnale, kazkoki kambareli irenginet -nelabai suvokiama, ypac kai kaunietis del € gali akis iškabint. Arba darai rimta ir imi po koki 30 nuo zmogaus, bet kad pavalgyt gautu arba net neverta uz maziau kazka ir galvot, jei ateity jau braskes per siules -statant antra terminala suplanuos + ir rankoves gal tada, nors man patinka tie laiptukai imituojantys rankoves, o uz rankoves matyt nelabai pigios skrydziu bendroves moka.Pvz vilniuj teko tam lounge klube oro uosto but, na tai nestebuklas, bet gal gerai. man priimtiniau saleje palaukt, nei vargina, nai ka.kas tik labai jauciasi, bent vilniuje, kad labai silpna prekybine, uzkandziu zona (kai pagalvoji kokius turim prekybos centrus ir jie iki 24h gyvi, tai toks keistas kontrastas)

              Comment


                Gaisrine atnaujina.

                Comment


                  Su argumentais:

                  Architektas L. Vaitys: pagrindinis oro uostas turėtų būti Kaune

                  Plačiau: https://www.vz.lt/laisvalaikis/akira...#ixzz61ltt2lLA

                  Comment


                    Parašė liutass Rodyti pranešimą
                    Su argumentais:

                    Architektas L. Vaitys: pagrindinis oro uostas turėtų būti Kaune

                    Plačiau: https://www.vz.lt/laisvalaikis/akira...#ixzz61ltt2lLA
                    Kokie argumentai? Kodėl dar nėra iki šiol taip?
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Kokie argumentai? Kodėl dar nėra iki šiol taip?
                      Taigi argumentai kartoti jau šimtą kartų: plėtros galimybės, vieta, ambicijos.
                      Ten įdomesnis momentas - Palangos oro uosto neturėtų būti - galėjo būti Klaipėdos oro uostas.

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Kokie argumentai? Kodėl dar nėra iki šiol taip?
                        Nes bambuku krastuose viskas buna atvirksciai

                        Comment


                          Parašė Sula Rodyti pranešimą

                          Taigi argumentai kartoti jau šimtą kartų: plėtros galimybės, vieta, ambicijos.
                          Ten įdomesnis momentas - Palangos oro uosto neturėtų būti - galėjo būti Klaipėdos oro uostas.
                          Ta prasme pervadinti, ar statyti naują, kad sutaupyti 20 km

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            Taigi argumentai kartoti jau šimtą kartų: plėtros galimybės, vieta, ambicijos.
                            ...
                            Būtų ambicijos, būtų RB2 stotis galvojama kaip kad RIX, bet nesigirdi kad jie dėl to plėšosi. Jūs tik paklausykit - pagrindinis šalies oro uostas, kur už kilometro prašvilpia RB traukiniai net nesustodami. Pagrindinis šalies oro uostas.Labai ambicinga.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              Taigi argumentai kartoti jau šimtą kartų: plėtros galimybės, vieta, ambicijos.
                              Ten įdomesnis momentas - Palangos oro uosto neturėtų būti - galėjo būti Klaipėdos oro uostas.
                              Tai kodėl KUN dabar nėra pagrindinis? Avialinijoms niekas nenurodinėja, kur skraidyti, kai kurios ir dabar pagal poreikį perkelinėja skrydžius iš VNO į KUN (arba atvirkščiai), bet bendrai vis tiek gaunasi, kad KUN turi gerokai mažiau keleivių. VNO turi plėtros galimybes geresnes nei dauguma Europos oro uostų, tiek aplink plynų laukų niekas nerastumėte, yra ir geležinkelio jungtis, plius keleivių skaičius šiemet netgi mažėja, tai apie kosminius oro uostus elektrėnuose su 20 mln. keleivių gal nereiktų svaigti, juolab jau dabar bus statomas naujas terminalas.

                              Parašė liutass Rodyti pranešimą

                              Nes bambuku krastuose viskas buna atvirksciai
                              Bambukų kraštuose oro uostus iškelia 50 km nuo miesto, normaliose valstybėse to nedaro ir valdžia nenurodinėja į kurį oro uostą avialinijoms skraidyti.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Tai kodėl KUN dabar nėra pagrindinis?
                                Kodėl? Pagrindinis atsakymas - neuždarytas VNO
                                O šiaip tai krūva nedarytų labai brangių darbų, kurių iš esmės niekas ir neplanavo. Pradedant tuo pačiu greitu susisiekimu tame tarpe su Vilniumi, dėl ko čia pastaroji diskusija.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                  Kodėl? Pagrindinis atsakymas - neuždarytas VNO
                                  O šiaip tai krūva nedarytų labai brangių darbų, kurių iš esmės niekas ir neplanavo. Pradedant tuo pačiu greitu susisiekimu tame tarpe su Vilniumi, dėl ko čia pastaroji diskusija.
                                  Uždarytas VNO, tai senos avulių erotinės fantazijos. Pamenu, kai dalino VNO žemės sklypą, kiek buvo durnelių su klausimais, ar eis atidalinti sklypai į privatizaciją.
                                  Show must go von!

                                  Comment


                                    Parašė VNS Rodyti pranešimą

                                    Uždarytas VNO, tai senos avulių erotinės fantazijos. Pamenu, kai dalino VNO žemės sklypą, kiek buvo durnelių su klausimais, ar eis atidalinti sklypai į privatizaciją.
                                    Nemanau, kad avulius domina VNO teritorija, kitaip senai būtų išpirkti didžiuliai tušti laukai Liepkalnio, Vikingų g. ar pačiuose naujininkuose
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė VNS Rodyti pranešimą

                                      Uždarytas VNO, tai senos avulių erotinės fantazijos.
                                      Ne kai kurių Kauno patriotų?

                                      Vilniuje 3500 tuteišų dar iki šiol laukia žemės grąžinimo. Jie turi pirmumo teisę.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                        Ne kai kurių Kauno patriotų?

                                        Vilniuje 3500 tuteišų dar iki šiol laukia žemės grąžinimo. Jie turi pirmumo teisę.
                                        Žinai, 100 kart geriau paliktas VNO, nei Žeimelis statantis Žąslių Int. airport. Vien tik iš šitos perspektyvos žiūrint.
                                        Show must go von!

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                          tai apie kosminius oro uostus elektrėnuose su 20 mln. keleivių gal nereiktų svaigti
                                          Gal galima apie tai placiau. Pirma kart girdziu
                                          Man idomu is kur mano miestelyje yra tiek lygios vietos, kai vien kalvos aplinkui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X