tada ir ta RB atsaka Vilnius-Kaunas tampa logiska. Kitu atveju tai beprasmybe, turint dabartine linija tarp Kauno ir Vilniaus centriniu gelezinkelio stociu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Magician Rodyti pranešimą
Nu tai Vilniaus oro uostas ir liktų, ir aptarnautų verslo keleivius - kuriems tos 30 minučių iš Konstitucijos pr. biuro yra tokios žiauriai svarbios.
Tiems, kuriems papildoma +- valanda yra nieko tokio, arba tiems kuriems, watch this, nereikia skrydžių iš prestižinių Vilniaus biurų - bus KUN. Kaip ir normalus pasidalinimas, ir labai džiaugčiausi, jeigu taip įvyktų. Vilnius galės daryti premium paslaugas.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąO kas bus, kai Vilniaus oro uosto pajegumai uzsikis?Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jei padarys greitą jungtį su Kaunu, gali būt, kad dabar esančios KUN kryptys persikels į VNO, o ne atvirkščiai.When a man lies, he murders some part of the world
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Kaip tai gali nutikti?When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kodėl tie, kuriems viena valanda nieko tokio turėtų skristi iš KUN, o ne VNO? Kodėl dabar ne verslo kryptys daugiausia skraido iš VNO, nepaisant didesnių mokesčių? Jei padarys greitą jungtį su Kaunu, gali būt, kad dabar esančios KUN kryptys persikels į VNO, o ne atvirkščiai.
Bet jeigu turėsime situaciją "Vilniaus neužtenka", tada tokia segmentacija ir yra logiška.
- 1 patinka
Comment
-
Kaip VNO plėtros problema įvardijama per trumpas takas. Ilgesnio tako reikia nebent long-haul skrydžiams. Long haul į Lietuvą įmanomas tik kaip ultra premium produktas, pirmiausia orientuotas į verslo keliautojus. Tai reiškia paklausus būtų pirmiausia produktas į VNO, o KUN flight+rail (arba labiau tikėtina valanda automobilyje) produktui būtų labai sunku konkuruoti su 1 sustojimo skrydžiais per Europos ir Artimųjų Rytų hub’us. Reiškia KUN ilgesnis takas pagrindinės VNO problemos nelabai sprendžia. Tuo labiau VNO tako pakanka su mažesniu lėktuvu (A330, B787 - pilni didesni į Lietuvą niekad ir neskraidys) su minimaliais apribojimais ar net be jų skristi į JAV rytinę pakrantę / Čikagą, kas turbūt bus pagrindinės potencialios kryptis, jeigu kada nors bus long haul LT. O kitas galimai potencialus maršrutas - Sugiharos turistinis charteris iš Japonijos gali ir dabar į KUN skristi, bet čia jau jis mažai ką bendro su Lietuvos pasiekiamumu turi.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
O tai kam tada aplamai svarsto situos projektus? Kam naujo oro uosto galimybes tiria?
Vilniaus maksimalūs pajėgumai, neturint tranzito, spėčiau yra kokie 10 mln keleivių, nebent staiga visa Lietuva persikraustys į sostinę.
Įsivaizduokim, kad įvyksta stebuklas ir į Lietuvą plūsta marios turistų, turim du dieninis reisus į Palangą, bei porą savaitinių į JAV ir Aziją, na va žiūrėk sukrapštėm kokius 12 mln stebuklingai.
Naujojo terminalo pajėgumai bus 9-10 mln. dėl 2 mln greičiausiai, kokia eilinę budelę prilipdys ir viskas.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąTai kam isviso svarsto tuos planus?
Sveiko proto žmogus analizuoja, kur susikoncentravusi didžiausia šalies BVP dalis, gyventojų koncentracija, šalies valdžios institucijos ir sostinė bendrai. Ir nesvaigsta apie tiesioginius transatlantinius skrydžius, kai nėra net normalių skrydžių į UK. Kokiu reikia būti durneliu, kad svajonėse susvaigti skrydį iš ilgos pakilimo juostos New Vasiukuose iki Čyykagos. Gal pas Venckienę violetiniai skraidys?
Ir taip pat supranta konkurenciją aviacijos versle.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pamatysim kaip bus realybėje, dažnai politikų planai prasilenkia su realiu gyvenimu, kas iš to, kad KUN arti Viabalticos ir Lietuvos geografinio centro, jei dauguma keleivių į/iš Vilniaus, kaip dabar dauguma avialinijų skraido iš VNO, taip ir ateityje skraidys nepaisant naujų terminalų.Studentas
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kodėl tie, kuriems viena valanda nieko tokio turėtų skristi iš KUN, o ne VNO? Kodėl dabar ne verslo kryptys daugiausia skraido iš VNO, nepaisant didesnių mokesčių? Jei padarys greitą jungtį su Kaunu, gali būt, kad dabar esančios KUN kryptys persikels į VNO, o ne atvirkščiai.
...dabar VNO yra pigiausias oro uostas Lietuvoje pagal rinkliavas (KUN per vidurį – vien keleivio mokestis VNO 8 EUR, KUN ir PLQ po 11,5EUR; tūpimo mokestis už toną Vilniuje 7EUR, Kaune 15EUR, Palangoje 10EUR).
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKad pasipūtusių kavianskų savimeilę paglostyti.
Sveiko proto žmogus analizuoja, kur susikoncentravusi didžiausia šalies BVP dalis, gyventojų koncentracija, šalies valdžios institucijos ir sostinė bendrai. Ir nesvaigsta apie tiesioginius transatlantinius skrydžius, kai nėra net normalių skrydžių į UK. Kokiu reikia būti durneliu, kad svajonėse susvaigti skrydį iš ilgos pakilimo juostos New Vasiukuose iki Čyykagos. Gal pas Venckienę violetiniai skraidys?
Ir taip pat supranta konkurenciją aviacijos versle.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Ten minima perspektyva 20 metų į priekį, taip ateinančius 5-10 metų iš Kauno tikrai nebus transatlantinių, bet technologijoms vystantis taip greitai ir didėjant globalizacijai, po 15-20 metų gali prireikti tiesioginių skrydžių iš Lietuvos į New York ar panašiai. O vystantis Vilniui, tai VNO tikrai persipildys vien europiniais skrydžiais.
Comment
Comment