Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Iš Kauno oro uosto (ne stoties) į Vilnių veža TOKS per 1:20 val. O jei turistą domina ne Vilnius ir Trakai, bet pajūris, tai Kaunas net patogiau . Ko gero, kad pagrindinė problema ne ta papildoma 1:20 val., o brangesni skrydžių bilietai. Be to, kadangi tai tik mėnesio su trupučiu trukmės laikotarpis, tai nebūtinas keliones galima tiesiog atlikti prieš tai arba po to.

    Comment


      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
      Iš Kauno oro uosto (ne stoties) į Vilnių veža TOKS per 1:20 val. O jei turistą domina ne Vilnius ir Trakai, bet pajūris, tai Kaunas net patogiau . Ko gero, kad pagrindinė problema ne ta papildoma 1:20 val., o brangesni skrydžių bilietai. Be to, kadangi tai tik mėnesio su trupučiu trukmės laikotarpis, tai nebūtinas keliones galima tiesiog atlikti prieš tai arba po to.
      Brangesni skrydžio bilietai už skrydį su papildomis išlaidomis vietoje ir papildomai sugaištu laiku keliaujant į vietą, be abejo, kad nėra didelis pliusas

      Comment


        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
        Iš Kauno oro uosto (ne stoties) į Vilnių veža TOKS per 1:20 val. O jei turistą domina ne Vilnius ir Trakai, bet pajūris, tai Kaunas net patogiau . Ko gero, kad pagrindinė problema ne ta papildoma 1:20 val., o brangesni skrydžių bilietai. Be to, kadangi tai tik mėnesio su trupučiu trukmės laikotarpis, tai nebūtinas keliones galima tiesiog atlikti prieš tai arba po to.
        Deja, kai skrendama, ne savo reikalais ir 50 Eur mokės, kad kelias valandas ilgiau miegotų
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

          Aeroflot, Lufthansa, SAS, LOT išskrenda iki 07.00, nėra jie tokie pigūs
          Verslo klasė skraido taip anksti? Nesitiki.

          Comment


            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

            Deja, kai skrendama, ne savo reikalais ir 50 Eur mokės, kad kelias valandas ilgiau miegotų
            Antrą nakties nesikeltų niekas ir už savo pinigus.

            Comment


              Parašė liutass Rodyti pranešimą
              sutaupyta butu islaikant viena oro uosta vietoj dvieju.
              Sutinku, tik logiška būtų uždaryti 0,7 mln. keleivių aptarnaujantį oro uostą, o ne 4 mln.

              Parašė andyour Rodyti pranešimą

              Verslo klasė skraido taip anksti? Nesitiki.
              O kada turėtų skraidyti?
              Paskutinis taisė Lettered; 2017.07.29, 21:53.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Sutinku, tik logiška būtų uždaryti 0,7 mln. keleivių aptarnaujantį oro uostą, o ne 4 mln.
                Nu tai jie apsitarnaus Kaune. Sutaupytus pinigus nukreiptume į greitojo traukinio VNS-KNS linijos tiesimą, gal dar ir panaudojant ES paramą.

                Comment


                  Parašė andyour Rodyti pranešimą

                  Nu tai jie apsitarnaus Kaune. Sutaupytus pinigus nukreiptume į greitojo traukinio VNS-KNS linijos tiesimą, gal dar ir panaudojant ES paramą.
                  Turėjote omenyje apsitarnaus Vilniuje? Nes 0,7 keleivių nuvežti pigiau ir paprasčiau nei 4 mln. Dar niekur pasaulyje nebuvo uždarytas pagrindinis oro uostas ir perkeltas į 5 kartus mažesnį už 100 km.
                  Flickr

                  Comment


                    Tu įstikinęs, kad tie 4mln yra tik Vilniaus? Visa Lietuva naudojasi šiuo oro uostu. Turistai taip pat keliauja ne tik į Vilnių, bent kažkiek.

                    Comment


                      Parašė andyour Rodyti pranešimą
                      Tu įstikinęs, kad tie 4mln yra tik Vilniaus? Visa Lietuva naudojasi šiuo oro uostu. Turistai taip pat keliauja ne tik į Vilnių, bent kažkiek.
                      Kodėl avialinijos skraido į VNO, o ne KUN, nors ten dar mokesčiai mažesni? Turbūt dėl to, kad didžioji dalis keleivių keliauja į/iš Vilniaus. Lygiai dėl tos pačios priežasties Suomijoje dauguma avialinijų skraido į šalies kampe esantį Helsinkio oro uostą, o ne šalies centre esantį kokį Oulu.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė andyour Rodyti pranešimą

                        Antrą nakties nesikeltų niekas ir už savo pinigus.
                        O jei pirkai atostogas į Turkiją? Ir tavo skrydis 5.00 į Antaliją iš KUN? Kada kelsies jei gyveni Vilniuje?
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Tai su ta Turkija ir dabar is Klaipedos vaziuoja i Vilniu, skrydis 5 ryte

                          Comment


                            Parašė andyour Rodyti pranešimą

                            Verslo klasė skraido taip anksti? Nesitiki.
                            Būtent tada ir skrenda. Išskrendi 7:00, 9:00-10:00 jau ofise. Susitvarkai reikalus ir vakare jau namie.

                            O atstumas iki oro uosto skrendant verslo reikalais labai svarbus. Aš pvz. jei reikia skristi į Stokholmą imu tik sąlyginai brangius bilietus į Arlandą (kuri yra apie 40 km/45-50 min. iki ofiso), bet niekada į nesąmoningą Skavstą 100 km nuo Stokholmo. Jei skraidintų tik į jį greičiausiai kentėčiau sudėtingesnį bendravimą, bet neskrisčiau.
                            Post in English - fight censorship!

                            Comment


                              Manau, kad ši diskusija veda į niekur, kol vakar mes čia blevyzgojom apie greituosius traukinius, kaip tik tuo metu keliavau iš Kopenhagos į Kauną.

                              Šiuo maršrutu jau skraidau 8 metai, visutiniškai kelis kartus per mėnesį. Ta pati aviakompanija, tos pačios avialinijos, ta pati sėdima vieta, tas pats lėktuvas (90 vietų).

                              Click image for larger version

Name:	DSC_4216.JPG
Views:	122
Size:	145,2 kB
ID:	1576196
                              Laukimo salėje prieš pat skrydi suskaičiavau 21 keleivį, vidutinis užpildimas šio vakarinio maršruto, siekia apie 90-95 %.

                              Click image for larger version

Name:	DSC_4217.JPG
Views:	122
Size:	180,0 kB
ID:	1576195 ​​
                              Pasirodo ne visi, kurie buvo laukimo salėje skrido su mumis į Kauną.

                              Click image for larger version

Name:	DSC_4236.JPG
Views:	126
Size:	181,4 kB
ID:	1576191

                              Taip tas skrydis vyko vakar, visada registruojuos paskutinės, bet seq nr. 2 čia jau rimta.

                              Click image for larger version

Name:	sketch-1501389091746.png
Views:	121
Size:	253,3 kB
ID:	1576194

                              Atskridus, net keli asmenys laukė bagažo.

                              Click image for larger version

Name:	DSC_4247.JPG
Views:	115
Size:	166,1 kB
ID:	1576193

                              Poto dalis patraukė į Ollex, kitus pasiėmė draugai ir giminės.

                              Tikrai nesuprantu tų vežiojimų į oro uostus ir iš jų, kai yra viešasis transportas. Gal sutaupo 2 eurus, nežinau. Net Vilniuje, nekyla mintis, kad kažkas 5 ryo keltųsi ir vežtų, kažkoks savęs ir kitų nemylėjimas, bet čia kita tema.

                              Click image for larger version

Name:	DSC_4251.JPG
Views:	120
Size:	191,2 kB
ID:	1576192

                              Kadangi autobusas pajudėjo 10 min. po išėjimo iš terminalo, o taksi užsisakiau dar važiuodamas autobusu, tai dar 5-7 min. iki namų. Gavosi 1 h 45 min. vietoje įprastų 15-20 min. atskridus į VNO.

                              IŠVADOS: Kauno oro uostas, tikrai yra geras ir turi potencialo, lokacija vidurio Lietuvai yra ideali. Vis dėl to, net esant pasiūlai, šiai dienai nėra paklausos. (išskyrus emigrantinius maršrutus).

                              Galim perkelti ką norime ir kur norime, bet jokia kompanija, niekada neskraidys į jokį oro uostą su 18 žmonių, 90 vietų orlaivyje.

                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Todėl, kad visi laukia kada praeis tie du mėnesiai. Jeigu tai nebūtų remontas, o už darymas, tai lėktuvai būtų pilnesni ir po kurio laiko vėl pilni.

                                Jeigu traukiniai važiuotų dvigubai greičiau tarp Vilniaus stoties ir Kauno oro uosto, pvz. per maks. 40min. tada tai nebūtų problema.

                                Gerai kai tu skraidai tik per Vilniaus oro uostą, bet pvz. yra neblogom kainom skrydžių ir per Kauną. Taip pat greitas susisiekimas paskatintų verslą atsigręžti į kitus miestus, nereiktų koncentruotis Vilniuje. Šiam momentui Vilniuje tik šeriame butų nuomotojus ir spekuliantus sklypais spiesdamiesi į vieną tašką. Taip pat išbalansuojam šalies tolygų išsivystymą, kuris skatina emigraciją ir į vakarus. Vilniaus emigracija nulinė, kai tuo tarpu Kaunas visiškai nugyventas ir neteko ar ne 30% gyventojų? Tokios ministerijos jau seniai turėjo būti perkeltos į Kauną.

                                Aš nesiūlau kažką atimti ir sunakinti, aš siūlau alternatyvą - greitą traukinį tarp Vilniaus ir Kauno, verslo plėtrą į kitus miestus, tolygų šalies išsivystymą taip mažinant emigraciją į vakarus.

                                Šiaip, jei VNO nebeliktų, tai dalis verslo pradėtų keltis į Kauną, kartu ateitų ir NT vystytojai su pigių biurų pasiūla.

                                Lietuva prasčiausiai įsisavino ES paramą, tai gal pavyktų šioje vietoje atitaisyti pasidarant greitą susisiekimą tarp Vilniaus ir Kaino. Perkėlus Lietuvos valdymą į Kauną ir uždarius VNO, iškart atsirastų daug keleivių tarp Vilniaus ir Kauno.
                                Paskutinis taisė andyour; 2017.07.30, 10:29.

                                Comment


                                  Comment


                                    Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                    Gerai kai tu skraidai tik per Vilniaus oro uostą, bet pvz. yra neblogom kainom skrydžių ir per Kauną.
                                    Bet yra ir kelionės laiko skirtumas: 10 minučių su 3g nuo namų iki VNO ir pora valandų iki KUN.
                                    Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                    Perkėlus Lietuvos valdymą į Kauną ir uždarius VNO, iškart atsirastų daug keleivių tarp Vilniaus ir Kauno.
                                    Sostinės perkelimas iš Vilniaus tik padidintų emigraciją, nes dauguma emigruotų ne į Kauną, o į Angliją.

                                    Comment


                                      Vilniuje verslo ir turizmo yra pakankamai, niekas ten nemirtų iš bado. Darbo jėgos Vilniuje jau nebėra ir ji labai brangi. Su Vilniaus NT kainomis darbo jėga nebus pigi, vadinasi verslo čia nebeateis daugiau. Tai gal geriau jį paskatinti rinktis kitus miestus, kur dar nėra išbrangę viskas?

                                      Tu pamiršk tas dvi valandas kelio nuo Vilniaus iki Kauno, tai yra nenormalu. Turi būti maksimum 40min.
                                      Paskutinis taisė andyour; 2017.07.30, 10:15.

                                      Comment


                                        Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                        Vilniuje verslo ir turizmo yra pakankamai, niekas ten nemirtų iš bado. Darbo jėgos Vilniuje jau nebėra ir ji labai brangi. Su Vilniaus NT kainomis darbo jėga nebus pigi, vadinasi verslo čia nebeateis daugiau. Tai gal geriau jį paskatinti rinktis kitus miestus, kur dar nėra išbrangę viskas?

                                        Tu pamiršk tas dvi valandas kelio nuo Vilniaus iki Kauno, tai yra nenormalu. Turi būti maksimum 40min.
                                        Reikalas toks, kad darbiniams keliautojams bilietų kaina nėra labai aktuali (aktualiau yra laikas, nes gali reikėti ofise būti anksti, o vakare jau norisi būti namie su šeima ). Todėl jie ir neskraido su pigesnėmis oro linijomis į tolimesnius ir pigesnius oro uostus.

                                        O, kad ateitų verslas į Kauną nereikia dirbtinai sumažinti Vilniaus patrauklumo (uždarant oro uostą, apribojant ofisų plotą ir panašiai ). Kaip pats sakei, verslas natūraliai (jau dabar) ateina dėl pigesnių biurų, darbuotojų pasiūlos etc. ir natūraliai turėtų didėti pasiūla skrydžių iš Kauno su normaliomis oro linijomis į normalius oro uostus. O dirbtinai apribojus Vilniaus plėtrą Kaunui būtų tik blogiau, nes tie patys verslai į Kauną dažnai "persilieja" iš Vilniaus.

                                        To, kad reikia tikrai greito traukinio ir kad abu miestai galėtų veikti kaip viena didelė metropolitan area, tas aišku nekeičia.
                                        Post in English - fight censorship!

                                        Comment


                                          Kodėl dirbtinai uždarant VNO? Jeigu tai ekonomiška, tai vadinasi ne dirbtina. Dirbtina, kai valstybė subsidijuoja oro uostus, konkrečiai vilniečius jų patogumui. Sutaupyti pinigai būtų mesti greito traukinio linijos tiesimui. Galima, kad ir dabar tiesti, taip sudarant verslui patrauklesnes sąlygas, tačiau iš kur paimsi pinigų? Brangaus traukinio pakankamą užimtumą pačioje pradžioje galima padaryti perkeliant iš Vilniaus ministerijas ir daugelį kitų valstybinių įstaigų.
                                          Paskutinis taisė andyour; 2017.07.30, 11:26.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X