Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Austras Rodyti pranešimąNereiktų spėlioti, kas būtų, jeigu būtų... Nei aš nei jūs nežinote kas būtų, o dabar jokio rago nėra, kas tikrai neprideda savivertės VNO.
Neneigiu, kad KUN dėtų visas pastangas, bet faktas, kad srautas mažesnis, leidžia kvėpuoti Kaunui laisviau.
Skridau užvakar, laukimo salė perpildyta, nėra kur prisėst, prieš laipinimą visi suvaromi į gardą prie išėjimo. Prie tualeto eilės, prie kavos taip pat. Security tvarkosi labai gerai, o bet tačiau, kai įlipi į lėktuvą ir jis pustuštis...
Vis dėl to, didelė dalis užsieniečių nerado bilietų į Lietuvą. Dalis mūsų atsisakė vykti dėl nepatogumų.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąJei keleivių srautas nebūtų kritęs 50%, būtų ragas.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Nelabai realiai skamba toks kritimas, ar jau yra oficialūs duomenys?
http://simonas.bartkus.lt/blog/wp-co...tnaujintas.pngAviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Eilės prie security dažnai būdavo neadekvačios. Jos nebuvo pasaulio pabaiga, bet jau pasiekdavo tokį lygį, kai tai buvo galima vadinti problema.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Dalinuosi S.Bartkaus paskaičiavimais, deja bet realūs skaičiai bus liūdnesni, nes užpildymas nebus 100 %.
http://simonas.bartkus.lt/blog/wp-co...tnaujintas.png
Pridėjus 10K KUN keleivių gaunasi 50K vietoj 70K. Iki 50% toloka. Neužpildymo argumentas yra, bet lygiai taip pat ne 100 proc. užpildyta b8tu ir VNO.
Comment
-
Kalbėjau apie VNO kritusį srautą, tad reiktų dar KUN 10-12 tūkstančių atmesti.
Taip VNO, nebūtų 100 %, bet reisai, kurie pildydavosi 80-90 %, dabar kartais skrenda su 30 %, žinoma čia dar reiks palaukti oficialios statistikos.
Ryanair ir Wizzair pagrinde sumažino pasiūlą.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Lunar Rodyti pranešimąRyanairas gal ir nesudaro trecdalio vno skrydziu, bet skraido didziausiais lektuvais, pvz1 ryanairo = 2 air baltic dashai . Beto, nemazai kas karpo skrydzius ar mazina vietu (cia is dalies KUN is dalies vasaros efektas)
Comment
-
Dar vienas, gal būt pigiausias variantas pasiekt Kauno oro uostą iš Vilniaus - https://www.rocketbus.lt/
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąVis dėl to, didelė dalis užsieniečių nerado bilietų į Lietuvą. Dalis mūsų atsisakė vykti dėl nepatogumų.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąNa Nerijus Mačiulis FB siūlo visus skrydžius palikti Kaune - mato daugiau pliusų nei minusų. Argumentai tie patys ką ir sakiau ankščiau forume - Kaunas - Lietuvos centras bei Vilniaus oro uostas pasiekė plėtros galimybes.Paskutinis taisė andyour; 2017.07.28, 13:50.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Nes matyt palaukti du mėnesius ne problema. Šiaip, Ryanair su Wizzair oro uostai Europoje dažniausiai būna gana nutolę nuo miestų.
Na verslas nelaukia, lygiai taip pat ir turistai, kurie renkasi kitas kryptis, pvz. Rygą.
Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Leiskite paklausti, kiek verslininkų skraido iš Beauvais ar Bergamo oro uostų?
Na verslas nelaukia, lygiai taip pat ir turistai, kurie renkasi kitas kryptis, pvz. Rygą.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąO realiai nesuprantu vieno - komanda ta pati Vilniuje ir Kaune. Teoriškai turėjo perkėlimas būti š.. Bet susitvarko geriau nei Vilniuje. Kas čia per problema kad Vilniuje visada š.. ? Pradedant saugumo konotrole baigiant pasų kontrole grįžtant ?
„Žmonių daug, o prie mūsų net nėra kur sustoti, nėra kur žmonėms statyti mašinų. Automobilių statymas ir taip apsunkintas, tačiau žmonės kažkaip randa būdų atvažiuoti. Mes labai pikti dėl nebaigto kelio remonto.
Atrodo šis mėnesis galėtų būti tas, kai verslininkai galėtų užsidirbti ir kad užsieniečiams atrodytume kitaip. O dabar visur žvyras, visur smėlis ir dar policija stovi bei baudžia žmones. Atrodo, kad specialiai ir piktybiškai. Kai kurie žmonės gal nepastebi ženklo, o policija iškart baudžia“, - piktinosi I. Budrienė.
http://www.delfi.lt/verslas/verslas/....d?id=75313809
p.s. aš suprantu, kad gerb. ponia I.Budrienė negali pasakyti kas kalčiausias, nes užsmaugs visokios Kauno sanepid stotys. Budrienė nepatingi pati lėkščių panešioti ne taip kaip kiti Kauno ponai. Bet tai koks trumparegiškumas, yra proga išreklamuoti Karmėlavos 0,5kg cepus visam pasauliui, a le ne, kelią išardo unikalios šimtmečio galimybės proga, kas per bukumas??? Juk ne aš iš piršto iščiulpiau, net Budrienė !!! taip pasakė.Paskutinis taisė Arunasx; 2017.07.28, 20:14.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąBet tai koks trumparegiškumas, yra proga išreklamuoti Karmėlavos 0,5kg cepus visam pasauliui, a le ne, kelią išardo unikalios šimtmečio galimybės proga, kas per bukumas???
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Turistai neskraido verslo klase ir yra pripratę prie pigių avialinijų. Ryga ne tas pats kas Vilnius, manau. VNO verslo klientams vietos užteks.
Tas pats ir su verslu, 85 % į Kauną, neskris arba atidės savo kelionę iki tos dstos, kol vėl veiks Vilnius.
Normaliai KUN esanti pasiūla, pilnai patenkina vidurio Lietuvos poreikius. Tad kodėl, tie kurių taškas a ir taškas b yra Vilnius turėtų važinėti į KUN?
KUN geras oro uostas, tik jis ant cargo ir techinio aptarnavimo turėtų dirbti + imigrantines/ laisvalaikio kryptys.
Verslo centras yra vietinės kilmės, todėl Kaune net AirBaltic su savo Fokker 50 neišsilaikė, nors puikiai savo veiklą vykdo PLQ.
Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Tas pats ir su verslu, 85 % į Kauną, neskris arba atidės savo kelionę iki tos dstos, kol vėl veiks Vilnius.Paskutinis taisė Gator; 2017.07.29, 18:43.
Comment
Comment