Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Man nelabai suvokiama tavo logika. Tu nori skrist iš Kauno į Kanarus su persėdimu, bet nenori skristi tiesioginiu reisu iš Vilniaus.
    Ne taip supratai. Turiu mintyje, kad i kokia Gran Canarija ir is KUN ir is VNO tektu skirsti su persedimu. Todel as nei neieskau persediminiu skrydziu is VNO, ieskau tik is KUN.

    Taipogi as nesiulau imti is manes pavyzdzio, nes as pripazistu, kad esu siuo klausimu neracionaliai patriotiskas ir sutinku patirti nepatogumu vien todel, kad neparemciau centralizuotos valstybes politikos. Tikrai nesiulau to kitiems. Ka as norejau pasakyti yra tai, kad nesuprantu veikeju is Kauno, kurie budami lyg ir KUN oro uosto gerbejais, vis tiek skrenda is VNO net ir tomis paciomis tiesioginemis kryptimis i koki Londona. Va tokiems ir buvo skirtas tas mano retorinis klausimas.

    Comment


      O galima ne retorinį klausimą - kiek kartų tu vat taip patriotiškai elgeisi ir skridai mažiau patogiu/brangesniu maršrutu iš KUN tik tam, kad gink Dieve neįkelt kojos į VNO?
      Got sun in my face, sleeping rough on the road

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą
        Ne taip supratai. Turiu mintyje, kad i kokia Gran Canarija ir is KUN ir is VNO tektu skirsti su persedimu. Todel as nei neieskau persediminiu skrydziu is VNO, ieskau tik is KUN.

        Taipogi as nesiulau imti is manes pavyzdzio, nes as pripazistu, kad esu siuo klausimu neracionaliai patriotiskas ir sutinku patirti nepatogumu vien todel, kad neparemciau centralizuotos valstybes politikos. Tikrai nesiulau to kitiems. Ka as norejau pasakyti yra tai, kad nesuprantu veikeju is Kauno, kurie budami lyg ir KUN oro uosto gerbejais, vis tiek skrenda is VNO net ir tomis paciomis tiesioginemis kryptimis i koki Londona. Va tokiems ir buvo skirtas tas mano retorinis klausimas.
        Iš dalies palaikau Gator šiuo klausimu, tačiau VNO stengiuosi boikotuoti tais atvejais, jei reikėtų naudotis "vogtais" Ryanair reisais.

        Comment


          Parašė Linas Rodyti pranešimą
          Iš dalies palaikau Gator šiuo klausimu, tačiau VNO stengiuosi boikotuoti tais atvejais, jei reikėtų naudotis "vogtais" Ryanair reisais.
          "Patriotiškumas" neleidžia skristi iš VNO, bet iš RIX jokių problemų? Žodžiu vaikų darželis, ne kitaip.
          Flickr

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą
            Ne taip supratai. Turiu mintyje, kad i kokia Gran Canarija ir is KUN ir is VNO tektu skirsti su persedimu. Todel as nei neieskau persediminiu skrydziu is VNO, ieskau tik is KUN.

            Taipogi as nesiulau imti is manes pavyzdzio, nes as pripazistu, kad esu siuo klausimu neracionaliai patriotiskas ir sutinku patirti nepatogumu vien todel, kad neparemciau centralizuotos valstybes politikos. Tikrai nesiulau to kitiems. Ka as norejau pasakyti yra tai, kad nesuprantu veikeju is Kauno, kurie budami lyg ir KUN oro uosto gerbejais, vis tiek skrenda is VNO net ir tomis paciomis tiesioginemis kryptimis i koki Londona. Va tokiems ir buvo skirtas tas mano retorinis klausimas.
            Čia ne patriotiškumas, o provincialumas. Patriotiškumas būtų, jeigu vietoje užsienio oro linijų skristum su nacionalinėm, bet dabar koks skirtumas iš kurio Lietuvos miesto skristi su tuo pačiu Ryanair?
            Flickr

            Comment


              Parašė Linas Rodyti pranešimą
              Iš dalies palaikau Gator šiuo klausimu, tačiau VNO stengiuosi boikotuoti tais atvejais, jei reikėtų naudotis "vogtais" Ryanair reisais.

              Ne VNO pavogė reisus, kai EYVI įsileido low costus, Ryanair pradėjo ugdytis savo baltarusiškus srautus. Iš Ryanair pusės yra žymiai pelningiau siūlyti krypti iš ir į sostinę.
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                As suprantu tiek Gator, tiek Lina, bet man cia kova su vejo malunais.

                Comment


                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                  As suprantu tiek Gator, tiek Lina, bet man cia kova su vejo malunais.
                  Imkime skryptis, kurias patogu pasiekti is abieju oro uostu, pavyzdziui Ryga (bei visos kryptys krendant per ja) ar Londonas. Keleiviu tipai sioms kryptims:

                  1. Net neziures i VNO pasiula, ieskos skrydzio tik is KUN.
                  2. Pirmenybe teiks KUN ir tik nerades palankaus skrydzio uzmes aki i VNO pasiula.
                  3. Neteiks niekam pirmenybes ir lygiaverciai ieskos skrydzio tiek is KUN, tiek is VNO.
                  4. Pirmenybe teiks VNO, nerades ten ieskos is KUN.
                  5. Ieskos tik is VNO ir net neziures i KUN pasiula.

                  Jei zmogus yra KUN gerbejas ar kaunietis ir jis yra 3,4 arba 5 - jis tiesiogiai prisideda prie krypciu iskelimo. Ir neturi jokios moralines teises skustis tuo.

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    Jei zmogus yra KUN gerbejas ar kaunietis ir jis yra 3,4 arba 5 - jis tiesiogiai prisideda prie krypciu iskelimo. Ir neturi jokios moralines teises skustis tuo.
                    Deja tai nebuvo pagrindinis faktorius, Kauno krypčių iškėlimui į Vilnių
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                      Deja tai nebuvo pagrindinis faktorius, Kauno krypčių iškėlimui į Vilnių
                      Žinoma, kai viršūnės nusprendžia, kad bus taip, o ne kitaip, tai apačios gali ir iš kailio nertis, nieko nepakeis. Tai įrodys, kad juoda yra balta, kad tu esi kupranugaris. "Mažas esi ir pakeisti nieko negali".

                      Comment


                        Taip Ryanair viršūnės, nes joms Vilniaus kryptis patrauklesnė, dėl labai daug priežasčių, perkėlus dalį reisų į Vilnių, natūraliai sumažeja skrydžių iš Kauno. Žinoma yra skrydžių kuriuos galima sėkmingai dubliuoti iš abiejų oro uostų, bet kaip alm labai teisingai pastebėjo, šiai dienai Ryanair neturi galimybių fiziškai siūlyti tiek krypčių, todėl jie privalo rinktis.


                        Dėl AirBaltic- tai neparodo, Kauno potencialo, o priešingai. Vienas skrydis per dieną, 5 kartus per savaitę 58 vietų lėktuvu, o užpildymas geriausiu atveju turbūt siekia 70%, t.y. apie 200 tranzitinių keleivių per savaitę. Tad aš esu įsitikinęs, kad tokio, kaip SAS atėjimas būtų labai nuostolingas.
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                          Taip Ryanair viršūnės, nes joms Vilniaus kryptis patrauklesnė, dėl labai daug priežasčių, perkėlus dalį reisų į Vilnių, natūraliai sumažeja skrydžių iš Kauno. Žinoma yra skrydžių kuriuos galima sėkmingai dubliuoti iš abiejų oro uostų, bet kaip alm labai teisingai pastebėjo, šiai dienai Ryanair neturi galimybių fiziškai siūlyti tiek krypčių, todėl jie privalo rinktis.


                          Dėl AirBaltic- tai neparodo, Kauno potencialo, o priešingai. Vienas skrydis per dieną, 5 kartus per savaitę 58 vietų lėktuvu, o užpildymas geriausiu atveju turbūt siekia 70%, t.y. apie 200 tranzitinių keleivių per savaitę. Tad aš esu įsitikinęs, kad tokio, kaip SAS atėjimas būtų labai nuostolingas.
                          O taip, gal Tamsta įsitikinęs, kad reikėtų ir susisiekimą autobusais ar traukiniais tiesiogiai uždrausti iš Kauno? Gal palikim tik reisus į Vilnių, o visur kitur - tik iš šlovingosios sostinės? Kam čia tiems nusmurgėliams, kurie neturi jokio potencialo, tiesiogiai į kažkokį dar pajūrį važiuoti? Tiks ir per Vilnių. Mes be Vilniaus nenurimsim? Ne vienas, taip dainavęs, turbūt grabe vartosi.
                          Paskutinis taisė Linas; 2013.08.06, 23:54.

                          Comment


                            Nesuprask manęs neteisingai, aš tik viską pateikiau iš aviacinės pusės. Aš esu labai už KUN, bet netokį, koks yra dabar ir ne taip, kaip operuojamas.

                            Esu visiškai abejingas ir nešališkas Vilniaus-Kauno temoms, kurios yra hiperpolizuotos. Tad manau įžvelgi ko nėra.
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              Kiek suprantu liepos mėnuo buvo rekordinis KUN istorijoje pagal aptarnautų keleivių skaičių - 89927.
                              Pernai liepą keleivių buvo 88724.
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                „Ryanair“ investuoja į lėktuvų aptarnavimo padalinio plėtrą Kaune

                                Pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ plečia lėktuvų aptarnavimo veiklą Kauno oro uoste. 5,6 mln. litų siekianti investicija lietuviams leis aptarnauti dvigubai daugiau lėktuvų. Šiam tikslui pasiekti bendrovė numačiusi Lietuvoje papildomai įdarbinti 40 aukštos kvalifikacijos aviacijos mechanikų.
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Kaip bebutu dziugu girdeti geras naujienas apie pastoviai nurasinejama ir pasmerkiama oro uosta... manau stepas po stepo issikovos savo vieta po saule...
                                  Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                                  Comment


                                    Jis jau atradęs savo vietą po saule, tik iš vadovų pusės reikia skirti daugiau dėmesio sritims, kurios natūraliai traukia investicijas, o ne kurti dirbtinumą ir nebandyti viso dėmesio sutelkti ties konkurencija su Vilnium.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                      Jis jau atradęs savo vietą po saule, tik iš vadovų pusės reikia skirti daugiau dėmesio sritims, kurios natūraliai traukia investicijas, o ne kurti dirbtinumą ir nebandyti viso dėmesio sutelkti ties konkurencija su Vilnium.
                                      Be abejo, reikia skirti dėmesio toms sritims, bet jei manai, kad ir reikėtų apsiriboti lėktuvų technine priežiūra ar krovinių gabenimu, labai klysti. Ar konkurencija su Vilniumi - nusikaltimas? Šiek tiek tikiuosi, kad kai bus viena įmonė, apimanti visus oro uostus, gal bus kiek lengviau. Norėtųsi tikėtis, kad tai bus kažkas panašaus į Maximą, kur VNO galėtų būti trijų X, KUN dviejų ir pan. Sunku įsivaizduoti, kad Maximos valdžia nuspręstų, jog kažkuriai jos parduotuvei visai nereikia vežti, pvz. pieno produktų. Mažesnėse pasirinkimas, aišku, bus menkesnis, bet vis tiek bus. Seimas, priimdamas panašios įmonės kūrimo įstatymą, turėtų sudėti saugiklius, kad ji veiks panašiu principu, o ne kaip kokia filharmonija, filialams numetanti, kas centrui nereikalinga.

                                      Comment


                                        /\

                                        Be abejo, Kaunas turėtų pasiimti, tą keleivių dalį, kuri realiai tenkiną jo poreikius. Apie tai net nekalbu, mano nuomonė dalis charterinų skrydžių turėtų būti vykdoma iš KUN, kas pagal logikos principus turėtų atpiginti poilsinių kelionių paketus.

                                        Nesuprask neteisingai, tik noriu pasakyti, kad KUN turėtų išnaudoti, tai ko neturi VNO, ilga taką, didelią teritoriją, turimus specialistus.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Susisiekimo viceministras: „Ryanair“ ir „Wizz Air“ turi grįžti į Kauną

                                          Plačiau: http://vz.lt/article/2013/9/25/susis...#ixzz2fvMUWJc0

                                          Comment

                                          Working...
                                          X