Ryanair paankstino maršruto į Briuselį pradžią - žiūriu dabar bilietai parduodami į skrydžius nuo kovo 2 d. (iš pradžių buvo planuojama juos pradėti balandžio 1 d.).
Nuo cia ir iki Paryziaus tik apie 300km. Reik pagalvoti, visai neblogai pigiai nuskristi i Paryziu.
Nuo cia ir iki Paryziaus tik apie 300km. Reik pagalvoti, visai neblogai pigiai nuskristi i Paryziu.
Geriau skaičiuoti kitaip - nuo Briuselio iki Paryžiaus Thalys traukiniu 1 val. 22 min (iki Amsterdamo - 1 val. 53 min). Nes greičiausiai keliaujant į Paryžių iš pradžių teks iš oro uosto į priešingą pusę iki Briuselio važiuot (tiesiai vietiniais traukiniais nesigaus nei pigiau, nei greičiau).
Geriau skaičiuoti kitaip - nuo Briuselio iki Paryžiaus Thalys traukiniu 1 val. 22 min (iki Amsterdamo - 1 val. 53 min). Nes greičiausiai keliaujant į Paryžių iš pradžių teks iš oro uosto į priešingą pusę iki Briuselio važiuot (tiesiai vietiniais traukiniais nesigaus nei pigiau, nei greičiau).
Atskridusi lauksi kitos dienos ryto, kad važiuoti tuo vieninteliu tiesioginiu reisu vietoje to, kad iškart važiuotum su persėdimu? Nors čia jau truputį nebe į temą.
Kauno oro uoste (KUN) per 2009 m. buvo aptarnauti 456 698 keleiviai, t.y. 11,34 % daugiau nei per 2008 m. Tai didžiausias kada nors Kauno oro uoste aptarnautų keleivių skaičius. Per 2009 m. skrydžių skaičius padidėjo 5,8 % - iki 6027, aptarnauta 2071,3 t. pašto ir krovinių, t.y. 37% mažiau nei 2008 metais.
Populiariausiu reguliariu maršrutu tradiciškai išliko Londonas - beveik 220 tūkstančių keleivių su aviakompanija „Ryanair“ keliavo iš/į Londono Stanstedo ir Londono Lutono oro uostus į/iš Kauno.
Nustebino itin aktyvus gruodžio mėnuo – 41 565 keleiviai skrido per Kauno oro uostą, t.y. net 42,8 % daugiau nei 2008 m. gruodį.
Ypatingai darbingas šis gruodis buvo ir skubių pašto siuntų vežėjus „UPS“ ir „TNT“ aptarnaujančioms bendrovėms. Vien gruodį pervežta 127,5 t. krovinių – puikus ir optimistinis rezultatas liudijantis, kad po itin sudėtingos metų pradžios lietuvių verslininkai ieško naujų rinkų ir partnerių.
„2009 metai buvo permainingi ir tuo pačiu geri metai. Tarp keleivių „pigūs skrydžiai“ išliko populiarūs, nors ir ženkliai mažesni krovinių srautai visgi rodo tranzito atsigavimo požymius, analizuojant paskutinį praėjusių metų ketvirtį, grįžo privataus kapitalo domėjimasis infrastruktūros plėtros projektais, sėkmingai suvaldėme išlaidas, kas leidžia optimistiškai žvelgti į 2010-uosius metus“, teigė Kauno oro uosto vadovas Arijandas Šliupas.
Iš Kauno oro uosto keleiviai gali skristi daugiau nei 60-čia krypčių: aviakompanija „Ryanair“ tiesiogiai siūlo skristi į: Londoną Stanstedą, Londoną Lutoną, Dubliną, Liverpulį, Birmingemą, Brėmeną, Frankfurtą Haną, Briuselį Šarlerua (nuo kovo 2 d.), su aviakompanija „airBaltic“ jungiamaisiais skrydžiais per Rygos oro uostą galima pasiekti 60 miestų tiek Europoje, tiek už jos ribų.
Nu va tai pasirodo stipriai i kaulus piaro srityje nuo TNT gauna, nes apie pastaraja + Kauno oro uostas kas pora menesiu isgirstu vienaip ar kitaip, o apie UPS dabar suzinojau
Prastai domites. Jei bent visa sita tema perskaitytumet tai pastebetumek, kad vienas pagrindiniu Kauno oro uosto uzdarymo priesininku buvo kaip tik Vladas Lasas, UPS valdybos pirmininkas.
Aviakompanija „Ryanair“ skelbia naują maršrutą iš Kauno oro uosto į Bristolį
„Ryanair“ mažina kainas 30%
Didžiausia Europos pigių skrydžių aviakompanija „Ryanair“ šiandien pranešė, jog nuo ateinančio pavasario pradės skraidyti iš Kauno oro uosto į Bristolį (Jungtinėje Karalystėje).
Aviakompanijos “Ryanair” skrydžiai į Bristolio oro uostą bus vykdomi nuo 2010 m. gegužės 3 d. du kartus per savaitę (pirmadieniais ir ketvirtadieniais). Pradinės bilietų kainos į vieną pusę nuo 93,50 Lt įskaitant visus mokesčius.
Naujieną paskelbęs aviakompanijos „Ryanair“ Airijos, Didžiosios Britanijos, Šiaurės ir Baltijos šalių rinkos vadovas Laszlo Tamas teigė:
„"Ryanair“ džiaugiasi galėdama pasiūlyti naują maršrutą iš Kauno į Bristolį. Tikime, kad šis maršrutas taps konkurencingu jau esamiems maršrutams, bei suteiks daugiau galimybių keleiviams keliaujantiems į Jungtinę Karalystę. Bilietus iš Kauno į Bristolį galėsite įsigyti jau nuo rytojaus www.ryanair.com tinklapyje“.
Kokį vasarinį į Palangą iš Bremeno ar Weeze galėtų pabandyt
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
"Matome, kad mūsų jau įgyvendintos priemonės ir planai padeda efektyvinti šalies oro uostų darbą ir pritraukti skrydžių bendroves, kurios plečia skrydžių krypčių geografiją ir svarsto tolesnius plėtros planus."
Nu ne,mane tai stebina Masiulio ironija.Dave 15limonu Vilniui ,nors turime tris oro uostus,o dabar mat "jo priemones duoda vaisiu"
Nesuprantu koks tikslas jiem plestis tokioje mazoje Lietuvos teritorijoje.
Bristol. Dar vienas marsrutas i emigranteliu numinta UK... Kada gi pagaliau atsiras nors vienas i Europos pietus. Jei jau i emigrantus orientuojasi tai juk ir kokioj Ispanijoje pilna lietuviu
Aviakompanija „Ryanair“ skelbia naują maršrutą iš Kauno oro uosto į Bristolį
„Ryanair“ mažina kainas 30%
Didžiausia Europos pigių skrydžių aviakompanija „Ryanair“ šiandien pranešė, jog nuo ateinančio pavasario pradės skraidyti iš Kauno oro uosto į Bristolį (Jungtinėje Karalystėje).
Nesuprantu koks tikslas jiem plestis tokioje mazoje Lietuvos teritorijoje.
Bristol. Dar vienas marsrutas i emigranteliu numinta UK... Kada gi pagaliau atsiras nors vienas i Europos pietus. Jei jau i emigrantus orientuojasi tai juk ir kokioj Ispanijoje pilna lietuviu
Man taip pat keista ir nesuprantama tokia sparti Ryanair plėtra. Tai jokiu būdu nėra blogai, bet... Kodėl TKOU neįtiko savo laiku nei FlyLAL, nei AirBaltic (tik vienas maršrutas), nei EasyJet, nei WizzAir ar kitai aviakompanijai, o štai šie airiai ne tik kad jau beveik 5 metus skraido, bet dar ir plečia geografiją? Ar tokiu būdu Ryanair vykdo atėjimo į Kauną sutartį ar mes kažko dar nežinome?
Beje, prie to paties. Kažkada (jau nepriklausomoje Lietuvoje) buvo aviamaršrutas Kaunas-Maskva. Per televizorių mačiau ir girdėjau, kaip tuometiniai valdininkai džiaugėsi, kad seniai to reikėjo ir kaip tai ekonomiškai pasiteisina. Kada ir kodėl šis maršrutas dingo?
Nesuprantu koks tikslas jiem plestis tokioje mazoje Lietuvos teritorijoje.
Bristol. Dar vienas marsrutas i emigranteliu numinta UK... Kada gi pagaliau atsiras nors vienas i Europos pietus. Jei jau i emigrantus orientuojasi tai juk ir kokioj Ispanijoje pilna lietuviu
Manau Ryanair pakankamai gerai žino kur jiems geriau skraidyti
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Man taip pat keista ir nesuprantama tokia sparti Ryanair plėtra. Tai jokiu būdu nėra blogai, bet... Kodėl TKOU neįtiko savo laiku nei FlyLAL, nei AirBaltic (tik vienas maršrutas), nei EasyJet, nei WizzAir ar kitai aviakompanijai, o štai šie airiai ne tik kad jau beveik 5 metus skraido, bet dar ir plečia geografiją? Ar tokiu būdu Ryanair vykdo atėjimo į Kauną sutartį ar mes kažko dar nežinome?
Beje, prie to paties. Kažkada (jau nepriklausomoje Lietuvoje) buvo aviamaršrutas Kaunas-Maskva. Per televizorių mačiau ir girdėjau, kaip tuometiniai valdininkai džiaugėsi, kad seniai to reikėjo ir kaip tai ekonomiškai pasiteisina. Kada ir kodėl šis maršrutas dingo?
Nieko čia užslėpto nematau. Ryanair, skirtingai nei kitos kompanijos, plečiasi Kaune pamažu, o ne nori greito rezultato. Kai kiti norės iš Kauno skaidyti, Ryanair jau turės savų klientų ratą ir bus įsišakniję ten. Be to, Ryanair tinkamas ir dėl žemų kainų.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment