Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Poros dienų senumo patirties su easybus. Iš vakaro prieš skrydį įsigijau iš Lutono į Londona uz £10.99. Deja nepavyko atsispausdint bilieto, tai atskridęs tiesiai į Easybus kioską. (ten spausdinimo paslauga - 50 pensų)
    Ogi ant ekrano pas juos važinėja užrašas - sekantis autobusas 13:40, kaina £9.50, studentams £7.50.
    Lipant į autobusą prieš mane vaikinukas pirko iš vairuotojo, išmušė jam £14....
    You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

    Comment


      Parašė zanaz Rodyti pranešimą
      Poros dienų senumo patirties su easybus. Iš vakaro prieš skrydį įsigijau iš Lutono į Londona uz £10.99. Deja nepavyko atsispausdint bilieto, tai atskridęs tiesiai į Easybus kioską. (ten spausdinimo paslauga - 50 pensų)
      Ogi ant ekrano pas juos važinėja užrašas - sekantis autobusas 13:40, kaina £9.50, studentams £7.50.
      Lipant į autobusą prieš mane vaikinukas pirko iš vairuotojo, išmušė jam £14....
      Aš tuo tarpu pirkau kartu su lėktuvo bilietais už 4 svarus. Atskridus ankščiau vairuotojas priėmė į ankstesnį reisą net be tokiu atveju reikalingo bilieto pakeitimo kioskelyje (buvo daaug laisvų vietų). Šiaip normalu, kad vairuotojas tik už pilną kainą parduoda, neatsimenu kad kur būtų tekę matyti pas vairuotojus kintamas kainas.

      Bet kuriuo atveju, Kauno oro uoste mikriukas į Vilnių ne taip labai ir pigesnis (pirmyn atgal ir brangesnis) už pilną kainą Londone... Važiuoti tai panašiai užtrunka.
      kaip?

      Comment


        Meras nori oro uosto, bet ar žino apie būtinas investicijas?

        Meras Andrius Kupčinskas, užsigeidęs valdyti Kauno tarptautinį oro uostą, pritarimo iš šalies vadovų nesulaukė, tačiau tikisi, kad šiai užgaidai pritars kauniečiai.

        Ragina neapgaudinėti žmonių

        "Oro uosto valdymas reiškia ir tam tikrus finansinius įsipareigojimus", – neabejoja susisiekimo ministras Eligijus Masiulis. Būtent šiai ministerijai dabar ir yra pavaldus Kauno tarptautinis oro uostas. Ministras tikina nesipriešinsiantis tokiam kauniečių norui, tačiau neslėpė, kad jokių oficialių prašymų ar diskusijų tarp Kauno miesto valdžios ir Susisiekimo ministerijos iki šiol nebuvo.

        Išgirdęs, kad Kauno apskričiai priklausančios įvairios įstaigos gali būti perduotos savivaldybei, A.Kupčinskas ėmė jų kratytis ir prabilo apie ketinimus po savo sparnu priglausti Kauno tarptautinį oro uostą. Miesto vadovas įsitikinęs, kad tai paskatintų savivaldybę didinti regiono patrauklumą ir rūpintis galimybėmis pritraukti privačių investicijų.

        Apie tokius norus buvo užsiminta ir savivaldybėje viešėjusiai Prezidentai Daliai Grybauskaitei. Ji tuščiai nieko nežadėjo. Tik patarė pasidomėti, ar pelningai dirba šis oro uostas. "Niekas jūsų už pakarpos paskui netemps", – perspėjo Kauno valdžią Prezidentė. Galiausiai nuspręsta surengti kauniečių apklausą.

        "Savivaldybė turėtų klausti, ar žmonės sutiktų, kad dalis Kauno miesto biudžeto išlaidų būtų skirtos oro uostui valdyti", – pastebėjo E.Masiulis. Anot jo, miesto valdžia neturėtų apgaudinėti gyventojų kalbėdama tik apie naudą, bet privalo informuoti apie finansinius įsipareigojimus.

        "Norint užtikrinti europinius standartus atitinkantį funkcionavimą, visas ES direktyvas, ICAO standartus, reikia investicijų. Kol kas oro uostas nėra pajamų ar pelno generatorius. Daugiau išleidžiame, negu gauname. Jeigu savivaldybė sutiks prisiimti tam tikrus finansinius įsipareigojimus, tada – jokių problemų", – realiai į situaciją pažvelgė E.Masiulis.

        Objektas tarnauja regionui

        "Nenorėčiau apsiriboti vienu miestu. Yra Kauno rajono savivaldybė, kuri tikrai ne ką mažesnės svarbos. Oro uostas stengiasi bendradarbiauti ir su miesto, ir su rajono savivaldybėmis, Kauno apskrities viršininko administracija. Tai net ne vienam regionui tarnaujantis objektas", – pastebėjo Kauno tarptautinio oro uosto generalinis direktorius Arijandas Šliupas.

        Anot jo, Europoje yra ne vienas oro uostas, kurio bendradarbiavimas su artimiausiais miestais duoda naudos ir yra vertingas. Tačiau A.Šliupas labiau linkęs kalbėti ne apie vienos savivaldybės indėlį į oro uosto veiklą, o apie visą regioną.

        Kaip teigia Oro uosto vadovas, Kauno miesto valdžios noras dalyvauti oro uosto valdyme gali būti diskutuojamas tik tokiu atveju, jeigu tai bus priimtina ministerijai. "Tokie klausimai turėtų būti svarstomi Susisiekimo ministerijos lygiu, o sprendimas turi būti priimtas tarp centrinės ir miesto valdžios. Jeigu regionas nori dalyvauti oro uosto valdyme, tikrai sveikintina iniciatyva", – sakė A.Šliupas.

        Paklaustas, ar reikalinga šiuo klausimu gyventojų nuomonė, Oro uosto direktorius mano, kad kauniečių nuomonė gali būti vertinga, tačiau kaip ir susisiekimo ministras siūlo nepamiršti įsipareigojimų. "Su dalyvavimu oro uosto valdyme yra susiję ir tam tikri finansiniai įsipareigojimai, projektai, kuriuos reikia realizuoti. Gyventojai turi suprasti, kas yra oro uostas, su kokia nauda ir su kokiais įsipareigojimais tai yra susiję", – neabejoja A.Šliupas.

        Tapusi oro uosto dalininke, savivaldybė turės dalyvauti sprendžiant klausimus dėl europinių lėšų panaudojimo galimybių ir išorinių finansų bei investicijų pritraukimo. Į oro uostą ateinant naujoms kompanijoms, savivaldybė kaip dalininkė turės prisiimti atsakomybę dėl naujų maršrutų starto rizikos, skirti lėšų, kad naujas maršrutas būtų patrauklus, taip pat dalyvauti įvairiose rinkodaros akcijose ir projektuose.

        "Keleivių pervežimas yra tik vienas aspektas, ką gali oro uostas. Pritraukiant investicijas į Kauno LEZ ir oro uostą, galima sukurti ne vieną darbo vietą. Tai jau siejama su žmonių gerove, užimtumo didinimu ir įplaukomis į biudžetą", – vardijo oro uosto vadovas.

        Rajono gyventojus pamiršo

        Paklaustas, ką mano apie Kauno miesto valdžios ketinimus, rajono meras Valerijus Makūnas nevengė pajuokauti. "Man nekilo noro rajono žmonių paklausti, ar mes nenorėtume įsigyti Birštono sanatorijos ar Laisvės alėjos akcijų. Reikėtų šiek tiek atsakingiau žiūrėti", – šypsojosi Kauno rajono meras. Anot jo, jeigu apklausa rengiama miestiečiams, vertėtų nepamiršti ir rajono žmonių nuomonės, nes būtent jie gyvena šalia Tarptautinio oro uosto.

        V.Makūnas džiaugiasi aktyviu bendradarbiavimu su oro uostu ir kol kas nepuoselėja vilčių, kad rajono savivaldybė galėtų tapti šio objekto dalininke. "Tai yra regiono transporto koridorius, kuris turi sietis su Viešuoju logistikos centru, su laisvąja ekonomine zona. Viena savivaldybė nepajėgi įgyvendinti tokį projektą", – įsitikinęs rajono meras.

        Jis abejoja, ar, Kaunui tapus oro uosto dalininke, užteks materialiųjų ir žmogiškųjų resursų infrastruktūrai plėsti, naujoms darbo vietoms kurti, bendruomenei, gyvenančiai šalia, rengti. "Galvojant apie perėmimą, reikėtų gerai pamąstyti ir apie atsakomybę. Juk oro uostas yra ne tik gražus kūrinys, bet atneša tam tikrų problemų: triukšmas, infrastruktūros plėtra", – pastebėjo V.Makūnas. Jo nuomone, Vyriausybė ir Susisiekimo ministerija skiria pakankamai dėmesio Kauno tarptautiniam oro uostui.
        Šaltinis: kaunodiena.lt

        Comment


          Dėl straipsnio - tai toks keistas straipsnis ir matosi kad vyksta konfrontacija dėl Kauno oro uosto ateities. Kas nustebino - tai E. Masiulio pozicija Kauno oro uosto atžvilgiu. Manau žinant VNO trūkumus ir žvelgiant į ateitį tikrai nevertėtų taip nurašyti ir apleisti Kauno oro uosto, nes dabar iš paskutinių metų veiksmų matosi ministro akivaizdus VNO protegavimas kas tikrai nėra sąžininga ne tik Kauniečių, bet ir visos LT atžvilgiu.

          Comment


            Sumažėjus skrydžių skaičiui iš Vilniaus, ministras gavo didelį uždavinį - atstatyti situaciją ir padaryti viską, kad iš Lietuvos vėl padaugėtų skrydžių. Deja, jis pamiršta, kad reikia krypčių iš Lietuvos, o ne tik iš Vilniaus, kaip buvo anksčiau. Bankrutavus flyLAL, susidarė puiki proga iš naujo apmąstyti kiekvieno Lietuvos keleivinio oro uosto strategiją ir protingai apsvarstyti, kaip visiems Lietuvos gyventojas sudaryti patogų susisiekimą oro keliais. Deja, ministras susikoncentravęs tik į vieną uždavinį (ir tą patį) - kaip atstatyti kelius iš Vilniaus. Deja, tingi pamąstyti iš naujo ir galbūt rasti geresnių variacijų.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Vėl jūs apie tą patį. Oro uosto reikia tiems, kurie keliauja, o tie kurie keliauja koncentruojasi Vilniuje. Taip pat tokių, kurie negyvena Lietuvoje, bet jų tikslas Lietuvoje - Vilnius, o ne Balbieriškis yra dauguma. Kauno oro uostas aptarnauja mažą dalį keleivių srauto iš/į Vilnių dėl labai paprastos priežasties - Vilniaus oro uostas yra Vilniuje, o Kauno apie 100km nutolęs nuo Vilniaus ir nėra patogaus, greito susisiekimo su Vilniumi, ir artimiausiu metu jo nebus. Išvadas toliau jau galit daryti patys.

              Comment


                Parašė Edd Rodyti pranešimą
                Vėl jūs apie tą patį. Oro uosto reikia tiems, kurie keliauja, o tie kurie keliauja koncentruojasi Vilniuje. Taip pat tokių, kurie negyvena Lietuvoje, bet jų tikslas Lietuvoje - Vilnius, o ne Balbieriškis yra dauguma. Kauno oro uostas aptarnauja mažą dalį keleivių srauto iš/į Vilnių dėl labai paprastos priežasties - Vilniaus oro uostas yra Vilniuje, o Kauno apie 100km nutolęs nuo Vilniaus ir nėra patogaus, greito susisiekimo su Vilniumi, ir artimiausiu metu jo nebus. Išvadas toliau jau galit daryti patys.
                Tavo nuomone, Vilnius yra Lietuva, o kas yra ne Vilniuje - nesiskaito? Vilniuje gyvena apie pusę milijono gyventojų. Likusioje Lietuvos dalyje - daugiau nei 2 mln. gyventojų. Ir dauguma iš Vilniaus keliauja, nes neturi kitos išeities - iš jiems artimesnio oro uosto nėra jiems reikiamo skrydžio. Taigi tavo sapnavimas, kad tik Vilniuje yra susikoncentravę visi keliautojai - neteisingas.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė Edd Rodyti pranešimą
                  Vėl jūs apie tą patį. Oro uosto reikia tiems, kurie keliauja, o tie kurie keliauja koncentruojasi Vilniuje. Taip pat tokių, kurie negyvena Lietuvoje, bet jų tikslas Lietuvoje - Vilnius, o ne Balbieriškis yra dauguma. Kauno oro uostas aptarnauja mažą dalį keleivių srauto iš/į Vilnių dėl labai paprastos priežasties - Vilniaus oro uostas yra Vilniuje, o Kauno apie 100km nutolęs nuo Vilniaus ir nėra patogaus, greito susisiekimo su Vilniumi, ir artimiausiu metu jo nebus. Išvadas toliau jau galit daryti patys.
                  Apskritai tai dabar yra labai geras oro uostų pasiskirstymas. Aš sutinku, kad tie kurie keliauja tradicinėmis kompanijomis labiau susikoncentravę Vilniuje. Bet Ryanairu keliauja žmonės iš visos Lietuvos (ypač Anglijos, Airijos kryptimis), ir įtariu didesnei daliai būtent Ryanairo keleivių Kaunas patogiau. Žinoma, atidarant kitas kryptis ir daugėjant atvykstančių turistų (po Brėmeno reiso atidarymo Kauno senamiestyje akivaizdžiai padaugėjo vokiškai kalbančių žmonių), dalis keleivių kurių tikslas Vilnius didėja, bet vis tiek lieka mažuma (kitaip jie visi į tą vieną mikroatuobusiuką vakare netilptų).

                  Airbaltic'o reisas į Rygą iš Kauno irgi į naudą, kolegos darbo reikalais pastaruoju metu mieliau renkasi skristi iš Kauno per Rygą, nei kad iš Vilniaus (pagrindinė problema, kad vienintelis praktiškas būdas pasiekti Vilniaus oro uostą - važiuoti automobiliu ir jį ten palikti).

                  Žodžiu, Ryanair tegu ir toliau plečiasi Kaune, kitos aviakompanijos tegu būna kviečiamos į Vilnių, tik nereikia siekti naudos kito oro uosto sąskaita (pravysim Ryanair, va tada į Vilnių atsiras kas skraido - taip negalima).
                  kaip?

                  Comment


                    Ypač dabar, kai ekonomika/finansai stringa atsisakyti pagrindiniu musu vežėju Ryanair ir airBaltic butu neprotinga...

                    Comment


                      Parašė alm Rodyti pranešimą
                      Apskritai tai dabar yra labai geras oro uostų pasiskirstymas. Aš sutinku, kad tie kurie keliauja tradicinėmis kompanijomis labiau susikoncentravę Vilniuje. Bet Ryanairu keliauja žmonės iš visos Lietuvos (ypač Anglijos, Airijos kryptimis), ir įtariu didesnei daliai būtent Ryanairo keleivių Kaunas patogiau. Žinoma, atidarant kitas kryptis ir daugėjant atvykstančių turistų (po Brėmeno reiso atidarymo Kauno senamiestyje akivaizdžiai padaugėjo vokiškai kalbančių žmonių), dalis keleivių kurių tikslas Vilnius didėja, bet vis tiek lieka mažuma (kitaip jie visi į tą vieną mikroatuobusiuką vakare netilptų).

                      Airbaltic'o reisas į Rygą iš Kauno irgi į naudą, kolegos darbo reikalais pastaruoju metu mieliau renkasi skristi iš Kauno per Rygą, nei kad iš Vilniaus (pagrindinė problema, kad vienintelis praktiškas būdas pasiekti Vilniaus oro uostą - važiuoti automobiliu ir jį ten palikti).

                      Žodžiu, Ryanair tegu ir toliau plečiasi Kaune, kitos aviakompanijos tegu būna kviečiamos į Vilnių, tik nereikia siekti naudos kito oro uosto sąskaita (pravysim Ryanair, va tada į Vilnių atsiras kas skraido - taip negalima).
                      Protingai sakai. Tik gal trūksta vienos kitos krypties iš Kauno, kurios Vilniuje nebūtų. Taip oro uostai nekonkuruotų ir Lietuva džiaugtųsi didesniu krypčių skaičiumi. Dar iš Kauno galėtų skraidyti sezoniniai reisai į Skandinaviją žiemą ir į Pietus vasarą.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                        Tavo nuomone, Vilnius yra Lietuva, o kas yra ne Vilniuje - nesiskaito?
                        Tavo nuomone čia labai protingas klausimas? Ar kartais jis neparodo, kad pas mus kažkam sunku surasti rimtų argumentų?

                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                        Vilniuje gyvena apie pusę milijono gyventojų. Likusioje Lietuvos dalyje - daugiau nei 2 mln. gyventojų. Ir dauguma iš Vilniaus keliauja, nes neturi kitos išeities - iš jiems artimesnio oro uosto nėra jiems reikiamo skrydžio. Taigi tavo sapnavimas, kad tik Vilniuje yra susikoncentravę visi keliautojai - neteisingas.
                        Gal kalbėkim ne apie tuos, kurie tiesiog kažkur oficialiai gyvena. Kalbėkim apie tuos, kurie skraido lėktuvais. Yra žmonių, kurie tiesiog gyvena ir kažkur išskrenda vieną kartą kas 10 metų, arba išvis niekur neskrenda, o yra žmonių, kurie skrenda per mėnesį keletą kartų. Neseniai buvo pateikti kelionių agentūrų duomenys, pagal juos, pusė skridusių buvo vilniečiai. Tai čia privatūs pinigai. Pereikim prie verslo. Beveik visos stambesnių įmonių centrinės būstinės koncentruojasi Vilniuje, likusioj Lietuvos dalyje yra vykdoma tų įmonių gamyba/prekyba ir t.t. (t.y. Vilniuje koncentruojasi tie, kurie skraido daug dažniau, nei tie, kurie yra likusioje Lietuvos dalyje). Pereikim prie politikų, įvairių valstybės įstaigų pareigūnų ir t.t. Čia manau aišku kas ir kaip. Pereikim prie turistų, nežinau kokie čia skaičiai, tačiau kažkada buvo pateikta tokia statistika: 90% visų užsienio turistų, kurie aplanko Lietuvą, apsilanko Vilniuje. Galbūt tie skaičiai pasikeitė ir turistų dalis Vilniuje sumažėjo, o kitose šalies dalyse - padidėjo, tačiau radikaliai tikrai niekas nepasikeitė. Aišku turistai pas mus kolkas turbūt nėra labai jau reikšminga skraidančiųjų dalis.

                        Comment


                          Negirdėjau kalbu kad reikia uždaryti VNO, bet girdėjau kad KUN. Aišku VNO reikalingas, bet tai nereiškia kad KUN nereikalingas. Tegul gyvena abu, o laikas parodys kaip sėkmingai tai bus..

                          Comment


                            Parašė Edd Rodyti pranešimą
                            Neseniai buvo pateikti kelionių agentūrų duomenys, pagal juos, pusė skridusių buvo vilniečiai.
                            Pernai Vilniuje buvo 2 mln. keleivių, Kaune 400 tūkst., Palangoje 100 tūkst. Jei likusi pusė (privačių) keleivių būtų ne vilniečiai, tai šitam santykiui dar visai yra kur keistis Kauno ir Palangos naudai. Kas šiemet ir įvyks (Vilniuje keleivių bus mažiau gerais 30%, Kaune ir Palangoje daugiau kokiais 10%, aišku tam yra ir kitų rimtų priežasčių).
                            kaip?

                            Comment


                              Kalbos yra kalbos, abejoju, kad kažkas realiai galvoja uždaryti Kauno oro uostą ar kažką kažkur vyti iš jo. Nesikarščiuokit ir pažvelkit į faktus kiek į Kauno oro uostą buvo investuota, kokiomis sąlygomis skraidė/skraido (?) Ryanair. Tada kalbėkit apie tai, kad kažkas dirbtinai kelia Vilniaus oro uostą, o Kauno smugdo. Realybė bent jau iki šiol buvo visai priešinga. Pažiūrėkit į buvusius oro uostų mokesčius. Kur jie buvo didesni? Kokiam oro uostui buvo leista dirbti nuostolingai? Kuri kompanija Vilniaus oro uoste turėjo tokią paramą kaip Ryanair Kaune? Tarp kitko, kai tas pats Ryanair buvo viliojamas, Vilniaus miesto savivaldybė prie to irgi prisidėjo 100 tūkst. litų, nors ta pati Vilniaus miesto savivaldybė, net ir esant didžiulei "skrydžių krizei" nei kiek neprisidėjo/neprisideda prie skrydžių skatinimo per Vilniaus oro uostą. Sąlygos Kauno oro uoste buvo, o gal ir iki šiol liko geresnės nei Vilniaus (?).

                              Comment



                                Taip, sąlygos skraidyti iš Kauno geresnės (su tam tikrom išimtim - mažais lėktuvėliais atidaryt naują reisą Vilniaus nuolaidų sistema šiek tiek palankesnė). Dėl Vilniaus savivaldybės prisidėjimo irgi tiesa. Tačiau dabar tą gauna į Vilnių ateinančios aviakompanijos - Brussels Airlines norėjo, kad jiems Belgijoje Vilnius būtų pareklamuotas - tiesa nežinau kokia Lietuvos organizacija už tai sumokėjo ir kokia forma tai buvo daroma.
                                kaip?

                                Comment


                                  Kaip bebūtu gaila musu pagrindiniu chabu yra ir bus RIX

                                  Comment


                                    Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                    Vėl jūs apie tą patį. Oro uosto reikia tiems, kurie keliauja, o tie kurie keliauja koncentruojasi Vilniuje.
                                    oho, kad suskelei. pasirodo, kad keliauja tik vilnieciai, o visa kita lietuviu dalis trunija savo kaimuose
                                    Paskutinis taisė Marux; 2009.09.28, 20:06.

                                    Comment


                                      Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                      Kaip bebūtu gaila musu pagrindiniu chabu yra ir bus RIX
                                      Labiau patiktų jei tai būtų Varšuva arba Stokholmas? Jei grįžt į realybę, o ne svajoti, kad Vilniaus oro uostas gali būti Naujaisiais Vasiukais, tai nėra taip blogai (ypač šiaurės Lietuvos gyventojams). Aišku, latviai svajojo, ir dėl to jiems pasisekė, bet Vilniuje tokių sąlygų ir nebuvo.
                                      kaip?

                                      Comment


                                        Parašė alm Rodyti pranešimą
                                        Labiau patiktų jei tai būtų Varšuva arba Stokholmas?...
                                        Per atlanta is Arlandos butu visai neblogai. Varsuva nevisai pakeliui, nebent i Afrika.

                                        Comment


                                          Parašė Marux Rodyti pranešimą
                                          oho, kad suskelei. pasirodo, kad keliauja tik vilnieciai, o visa kita lietuviu dalis trunija savo kaimuose
                                          Ne mano problemos, kad kažkas tokias išvadas tesugeba padaryti iš mano komentarų. Aš gi už tave teksto neperskaitysiu, o tuo labiau mąstyti už tave tikrai neišmoksiu. Kai kuriems lemta vadovautis kažkokiais klykavimais.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X