Parašė liutass
Karmėlavos oro uostas pabudo iš ūkinės komos
Ant bankroto ribos ilgai balansavusi įmonė atsinaujina ir skaičiuoja pelną
Keleivių srautai didėja
Kelerius metus merdėjęs Kauno oro uoste jau skaičiuoja didėjančias pajamas ir rengia atnaujinimo projektus.
Iš bankroto duobės uostą ištempė praėjusiais metais iš Karmėlavos į Londoną pradėję skraidyti pigių skrydžių kompanijos „Ryanair“ lėktuvai „Boeing“.
Per kelis paskutiniuosius mėnesius keleivių srautai Karmėlavos oro uoste padidėjo trigubai. Tikimasi, kad artimiausiu metu keleivių srautai išaugs dar bent keturis kartus.
Pigūs skrydžiai populiarūs
Oro uosto generalinio direktoriaus pareigas laikinai einantis Kęstutis Cucėnas sakė, kad pigių skrydžių populiarumas pranoko visus lūkesčius.
„Visi lėktuvai ir leidžiasi, ir kyla pilni. Keleivių salė – nuolat pilna. Praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu ji dažniausiai būdavo visiškai tuščia“, – pabrėžė teigiamus pokyčius K.Cucėnas.
Į Kauno oro uostą įžengusios kompanijos „Ryanair“, „Wizz Air“ savo veiklą ketina plėtoti.
Be dabar siūlomų skrydžių į Londoną ir Varšuvą, jau šiais metais ketinama rengti reisus į Kopenhagą, Stokholmą.
Verslininkai nori reklamuotis
Karmėlavos oro uoste vykstantys teigiami pokyčiai sudomino verslininkus.
„Prieš keletą metų verslininkai nematė prasmės oro uoste įrengti valiutos keitimo punkto, banko skyriaus, bankomato, kavinės. Dabar dėl tokios galimybės varžomasi. Atsirado ir reklamos užsakovų, kurie pageidauja pastatyti savo stendus oro uosto teritorijoje“, – pasakojo K.Cucėnas.
Karmėlavos oro uostas tampa vis patrauklesnis ir turizmo organizatoriams.
„Laukimo salėje nusprendėme įrengti savo nuolatinį tašką, kuriame į Kauną atskridę užsieniečiai bus aprūpinami būtina informacija apie Kaune siūlomas paslaugas ir poilsį“, – sakė Kauno regiono turizmo informacijos centro direktoriaus pavaduotojas Andrius Lazauskas.
Atnaujins pakilimo taką
Jau rengiami oro uosto keleivių aptarnavimo salės ir pakilimo tako atnaujinimo projektai.
„Pakilimo take taip pat bus įrengta šiuolaikinius standartus atitinkanti ir nusileidimo saugumą padidinanti signalinio apšvietimo sistema.
Jos įrengimo konkursą laimėjo bendrovė „Siemens“.
Darbai, kurie bus finansuojami Europos Sąjungos fondų lėšomis, kainuos apie 10 mln. litų“, – sakė K.Cucėnas.
Tikimasi, kad šiais metais Karmėlavos oro uostu gali pasinaudoti net iki 300 tūkst. keleivių. 2004 metais uostas aptarnavo tik 20 tūkst. keleivių.
Didžiąją dalį, apie 80 proc., skrendančiųjų sudaro lietuviai.
Laikinoji sostine
Ant bankroto ribos ilgai balansavusi įmonė atsinaujina ir skaičiuoja pelną
Keleivių srautai didėja
Kelerius metus merdėjęs Kauno oro uoste jau skaičiuoja didėjančias pajamas ir rengia atnaujinimo projektus.
Iš bankroto duobės uostą ištempė praėjusiais metais iš Karmėlavos į Londoną pradėję skraidyti pigių skrydžių kompanijos „Ryanair“ lėktuvai „Boeing“.
Per kelis paskutiniuosius mėnesius keleivių srautai Karmėlavos oro uoste padidėjo trigubai. Tikimasi, kad artimiausiu metu keleivių srautai išaugs dar bent keturis kartus.
Pigūs skrydžiai populiarūs
Oro uosto generalinio direktoriaus pareigas laikinai einantis Kęstutis Cucėnas sakė, kad pigių skrydžių populiarumas pranoko visus lūkesčius.
„Visi lėktuvai ir leidžiasi, ir kyla pilni. Keleivių salė – nuolat pilna. Praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu ji dažniausiai būdavo visiškai tuščia“, – pabrėžė teigiamus pokyčius K.Cucėnas.
Į Kauno oro uostą įžengusios kompanijos „Ryanair“, „Wizz Air“ savo veiklą ketina plėtoti.
Be dabar siūlomų skrydžių į Londoną ir Varšuvą, jau šiais metais ketinama rengti reisus į Kopenhagą, Stokholmą.
Verslininkai nori reklamuotis
Karmėlavos oro uoste vykstantys teigiami pokyčiai sudomino verslininkus.
„Prieš keletą metų verslininkai nematė prasmės oro uoste įrengti valiutos keitimo punkto, banko skyriaus, bankomato, kavinės. Dabar dėl tokios galimybės varžomasi. Atsirado ir reklamos užsakovų, kurie pageidauja pastatyti savo stendus oro uosto teritorijoje“, – pasakojo K.Cucėnas.
Karmėlavos oro uostas tampa vis patrauklesnis ir turizmo organizatoriams.
„Laukimo salėje nusprendėme įrengti savo nuolatinį tašką, kuriame į Kauną atskridę užsieniečiai bus aprūpinami būtina informacija apie Kaune siūlomas paslaugas ir poilsį“, – sakė Kauno regiono turizmo informacijos centro direktoriaus pavaduotojas Andrius Lazauskas.
Atnaujins pakilimo taką
Jau rengiami oro uosto keleivių aptarnavimo salės ir pakilimo tako atnaujinimo projektai.
„Pakilimo take taip pat bus įrengta šiuolaikinius standartus atitinkanti ir nusileidimo saugumą padidinanti signalinio apšvietimo sistema.
Jos įrengimo konkursą laimėjo bendrovė „Siemens“.
Darbai, kurie bus finansuojami Europos Sąjungos fondų lėšomis, kainuos apie 10 mln. litų“, – sakė K.Cucėnas.
Tikimasi, kad šiais metais Karmėlavos oro uostu gali pasinaudoti net iki 300 tūkst. keleivių. 2004 metais uostas aptarnavo tik 20 tūkst. keleivių.
Didžiąją dalį, apie 80 proc., skrendančiųjų sudaro lietuviai.
Laikinoji sostine
P.S. Jei neklystu Ryga keliais kilometrais arciau nei Kaunas.
Comment