cia diskusija vyksta i tema RailBaltica, bet dar pridesiu cia, kad kai bus Europine veze i Kauna, tai norint gelezinkeliu vaziuoti i Europa (Talina, Ryga), tai tik is Kauno bus galima. Tam reikes greitaeigio traukinuko is Vilniaus i Kauna. Beje, tikiuosi Nacionalinis Oro uosta taip pat bus Kaune
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė liutasscia diskusija vyksta i tema RailBaltica, bet dar pridesiu cia, kad kai bus Europine veze i Kauna, tai norint gelezinkeliu vaziuoti i Europa (Talina, Ryga), tai tik is Kauno bus galima. Tam reikes greitaeigio traukinuko is Vilniaus i Kauna. Beje, tikiuosi Nacionalinis Oro uosta taip pat bus Kaune
Comment
-
Parašė MantazSusisiekimo ministerija jau palaimino nacionalinio oro uosto plėtojimą Kaune. Vilniaus oro uostas būtų tik vietinių poreikių tenkinimui.
O siaip ziuriu, kad atsirado nauju forumo nariu, kuriems geriau butu kalbeti apie dviraciu taku tiesima, o ne RailBaltica, ViaBaltica, tramvajus ir dipoli Vilnius-Kaunas. Taip, taip, labai as cia negraziai kalbu, bet man liudna ziureti kaip yra gadinamos kai kurios sio forumo temos.
Comment
-
Parašė trolynošiaip reikia paleist greitaeigi tramvaju tarp Vilniaus ir kauno, tokiu atveju tikrai butu didelė nauda iš Kauno oro uosto. Ir Vilniui nauda, juk kuriamas dvimieščio planas.
Jau dabar yra vykdomi geležinkelio modernizacijos darbai ir neteks ilgai laukt, kuomet traukiniai važinės į Kauną @160kph. O viešasis transportas visgi vystomas atsižvelgiant į racionalius skaičiavimus, o ne pagal tai, kad tramvajus "faina"...
Comment
-
Ryanair pradės skraidyti maršrutu Dublinas - Kaunas, Kaunas - Dublinas 2006-ais
http://breakingnews.iol.ie/news/stor...18&p=y667z47z4
Visi nauji maršrutai (iš Dublino):
FRANCE - Marseille, Nantes and La Rochelle
GERMANY - Baden (Stuttgart) and Hamburg
POLAND - Krakow, Poznan and Wroclaw
ITALY - Milan and Venice
SWEDEN - Gothenburg and Malmo
SPAIN - Valencia
PORTUGAL - Porto
AUSTRIA - Salzburg
SLOVAKIA - Bratislava
LITHUANIA - Kaunas
UK - Humberside
There will also be increased services to Barcelona, Faro, Cardiff, Malaga, Carcassonne, Biarritz and Lodz.You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Dar info:
"Ryanair" lėktuvai iš Kauno skraidins ir į Dubliną
VŽ 2005 m. gruodžio 21 d. 14:19
Pigių skrydžių oro bendrovė "Ryanair" praneša, kad nuo ateinančių metų balandžio 28 d. iš Kauno oro uosto pradeda skrydžius į Dubliną. Skelbiama, kad kelionė į Airijos sostinę, be oro uosto mokesčių ir rinkliavų, kainuos nuo 89 Lt.
"Ryanair" maršrutas į Dubliną yra trečias šios bendrovės maršrutas iš Kauno.
Skelbiama, kad iš Lietuvos į Airiją bus skrendama orlaiviais "Boeing 737-800", talpinančiais 189 keleivius, tris kartus per savaitę - antradieniais, ketvirtadieniais ir šeštadieniais.
"Ryanair" apskaičiavimais, šis maršrutas per artimiausius 12 mėnesių keleivių srautą iš Kauno ir į Kauną padidins 50.000 keleivių.
Oro bendrovės pranešime spaudai taip pat rašoma, kad nuo ateinančių metų kovo 29 d. "Ryanair" iš Kauno skraidins ir į Stokholmą (Švedija).
Nuo rugsėjo 23 d. "Ryanair" iš Kauno oro uosto pradėjo skraidyti ir į Londono Stanstedo oro uostą.
Oro bendrovė skraidina 300 maršrutų 21 šalyje. "Ryanair" turi 15 bazių Europoje. Bendrovėje šiuo metu dirba 2.700 darbuotojų.
Comment
-
Yra toks www.skyscanner.net puslapis. Tiesa jo atnaujinimai irgi šiek tiek atsilieka nuo gyvenimo.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Karmėlavos oro uostas pabudo iš ūkinės komos
Ant bankroto ribos ilgai balansavusi įmonė atsinaujina ir skaičiuoja pelną
Keleivių srautai didėja
Kelerius metus merdėjęs Kauno oro uoste jau skaičiuoja didėjančias pajamas ir rengia atnaujinimo projektus.
Iš bankroto duobės uostą ištempė praėjusiais metais iš Karmėlavos į Londoną pradėję skraidyti pigių skrydžių kompanijos „Ryanair“ lėktuvai „Boeing“.
Per kelis paskutiniuosius mėnesius keleivių srautai Karmėlavos oro uoste padidėjo trigubai. Tikimasi, kad artimiausiu metu keleivių srautai išaugs dar bent keturis kartus.
Pigūs skrydžiai populiarūs
Oro uosto generalinio direktoriaus pareigas laikinai einantis Kęstutis Cucėnas sakė, kad pigių skrydžių populiarumas pranoko visus lūkesčius.
„Visi lėktuvai ir leidžiasi, ir kyla pilni. Keleivių salė – nuolat pilna. Praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu ji dažniausiai būdavo visiškai tuščia“, – pabrėžė teigiamus pokyčius K.Cucėnas.
Į Kauno oro uostą įžengusios kompanijos „Ryanair“, „Wizz Air“ savo veiklą ketina plėtoti.
Be dabar siūlomų skrydžių į Londoną ir Varšuvą, jau šiais metais ketinama rengti reisus į Kopenhagą, Stokholmą.
Verslininkai nori reklamuotis
Karmėlavos oro uoste vykstantys teigiami pokyčiai sudomino verslininkus.
„Prieš keletą metų verslininkai nematė prasmės oro uoste įrengti valiutos keitimo punkto, banko skyriaus, bankomato, kavinės. Dabar dėl tokios galimybės varžomasi. Atsirado ir reklamos užsakovų, kurie pageidauja pastatyti savo stendus oro uosto teritorijoje“, – pasakojo K.Cucėnas.
Karmėlavos oro uostas tampa vis patrauklesnis ir turizmo organizatoriams.
„Laukimo salėje nusprendėme įrengti savo nuolatinį tašką, kuriame į Kauną atskridę užsieniečiai bus aprūpinami būtina informacija apie Kaune siūlomas paslaugas ir poilsį“, – sakė Kauno regiono turizmo informacijos centro direktoriaus pavaduotojas Andrius Lazauskas.
Atnaujins pakilimo taką
Jau rengiami oro uosto keleivių aptarnavimo salės ir pakilimo tako atnaujinimo projektai.
„Pakilimo take taip pat bus įrengta šiuolaikinius standartus atitinkanti ir nusileidimo saugumą padidinanti signalinio apšvietimo sistema.
Jos įrengimo konkursą laimėjo bendrovė „Siemens“.
Darbai, kurie bus finansuojami Europos Sąjungos fondų lėšomis, kainuos apie 10 mln. litų“, – sakė K.Cucėnas.
Tikimasi, kad šiais metais Karmėlavos oro uostu gali pasinaudoti net iki 300 tūkst. keleivių. 2004 metais uostas aptarnavo tik 20 tūkst. keleivių.
Didžiąją dalį, apie 80 proc., skrendančiųjų sudaro lietuviai.
Laikinoji sostine
Comment
Comment