Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Bet man šiek tiek įdomu, kur ten pro rytinę Kauno pusę tą geležinkelį praves? Hesu? Na, nebent tie 400 papildomų milijonų ir sudaro visokius naujus viadukus, tiltus ir panašiai...

    Comment


      Parašė marazas Rodyti pranešimą
      Bet man šiek tiek įdomu, kur ten pro rytinę Kauno pusę tą geležinkelį praves? Hesu? Na, nebent tie 400 papildomų milijonų ir sudaro visokius naujus viadukus, tiltus ir panašiai...
      Būtent. Na, aišku, kad paprastą atšaką ir stotelę padaryti keleriopai pigiau. Bet žiūrint į ateitį, gal "Rail Baltica" per Karmėlavą tikrai pasiteisintų.

      Comment


        Oro uostas ir Rail Baltica nėra tiesiogiai vienas su kitu susiję, tad negalima įskaičiuoti tų 400 mln. į geležinkelio nutiesimo iki keleivių terminalo kainą.

        Comment


          LEZ vadovas: nesuprantu valstybinės nuostatos dėl Kauno plėtros

          http://kaunas.lt/go.php/lit/LEZ_vado...nes_nuost/1589

          Comment


            Kodel apie "otkatus" nieko?

            Comment


              Liepą „Ryanair“ Kaune pervežė per 42 tūkst. keleivių

              Oro skrydžių bendrovė „Ryanair“ pranešė, kad liepa buvo rekordinis mėnuo Kauno oro uoste. Per 2009 metų liepos mėnesį „Ryanair“ Kaune pervežė daugiau nei 42 tūkst. keleivių.

              Tai yra absoliutus rekordas nuo šios oro bendrovės veiklos pradžios Lietuvoje 2005 metais.

              „Ryanair“ šiuo metu siūlo 7 kryptis iš Kauno oro uosto į Brėmeną, Liverpulį, Londono Lutono, Londono Stanstedo, Birmingemo, Dublino bei Frankfurto Hahno oro uostus.

              „Ryanair“ tikisi, kad šiais metais perveš daugiau kaip 400 tūkst. keleivių ir pasieks visų laikų rekordą Kauno oro uoste.

              kaunodiena.lt
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...rydziai-235090

                Comment


                  Kol kas žiemos skrydžių „Ryanair“ mums dar nepateikė, tačiau spėju, kad bus kalbama apie kai kurių skrydžių dažnių didinimą“, - pridūrė A.Šliupas.
                  Įdomiai čia jie bendradarbiauja. Ryanair jau parduoda skrydžius žiemai, pagal tvarkaraštį jų akivaizdžiai daugiau, o direktorius tik spėja, kad daugės. Kita vertus, Kaune jokių apribojimų dėl slotų ir pan. nėra ir tikrai gali būti, kad oficialiai tvarkaraštis dar nepateiktas - nes tai nieko nekeičia.
                  kaip?

                  Comment


                    Parašė alm Rodyti pranešimą
                    Įdomiai čia jie bendradarbiauja. Ryanair jau parduoda skrydžius žiemai, pagal tvarkaraštį jų akivaizdžiai daugiau, o direktorius tik spėja, kad daugės. Kita vertus, Kaune jokių apribojimų dėl slotų ir pan. nėra ir tikrai gali būti, kad oficialiai tvarkaraštis dar nepateiktas - nes tai nieko nekeičia.
                    Nu neidomu bus jei viska viename straipnyje isklosi,o taip bus galima dozuotai pateikineti pav. kas savaite:
                    i Londona Ryanair didina savaitiniu skrydziu keturiais iki 18!;
                    i Dublina-trimis
                    i Bremena-dviem

                    Comment


                      Parašė alm Rodyti pranešimą
                      Įdomiai čia jie bendradarbiauja. Ryanair jau parduoda skrydžius žiemai, pagal tvarkaraštį jų akivaizdžiai daugiau, o direktorius tik spėja, kad daugės. Kita vertus, Kaune jokių apribojimų dėl slotų ir pan. nėra ir tikrai gali būti, kad oficialiai tvarkaraštis dar nepateiktas - nes tai nieko nekeičia.
                      Jau nuo kovo mėn. turėjo būti du skrydžiai į Stanstedą. Direktorius žadėjo ir nepastebėjo kaip Ryanair nuėmė. Tai dabar atsargiau žodžius renka: ne "bus", o "spėju, kad bus" . Tikėkimės ir mes...

                      Comment


                        Planuojama nutiesti geležinkelio atšaką į Kauno oro uostą
                        2009-08-27


                        Rugpjūčio 27 dieną Savivaldybėje vyko pasitarimas dėl geležinkelio atšakos iš miesto įKauno oro uostą tiesimo.

                        AB „Lietuvos geležinkeliai" Kauno regiono stočių skyriaus vyriausiasis inžinierius Eugenijus Rudaitis informavo, kad bendrovė yra užsakiusi galimybių studiją dėl geležinkelio atšakos į Viešąjį logistikos centrą Karmėlavoje. Ši galimybių studija dar nebaigta.

                        Kauno oro uosto direktorius Arijandas Šliupas konstatavo, kad daugelyje šalių oro uostai sujungti su geležinkeliais.
                        „Keleivis, rinkdamasis kelionę į oro uostą geležinkeliu, bagažą jau palieka geležinkelio stotyje. Kauno oro uostas atidaro ir atidarys naujas linijas, todėl susisiekimas su oro uostu turi būti patogus ir kitų Lietuvos miestų gyventojams", - sakė A.Šliupas.

                        Norint, kad keleiviai naudotųsi geležinkelio paslaugomis, jiems turi būti patogu, traukiniai turi važiuoti ne vėžlio tempu ir kuo artimesniu keliu.

                        Pasitarime buvo kalbėta apie atšakos vietą ir kryptį: ar ją įrengti nuo miesto centro, ar nuo Palemono. Administracijos direktorius Vygantas Gudėnas mano, kad tinkamiausias variantas būtų atšaka iš Palemono. „Čia kertasi keliai į kitus Lietuvos miestus", - pastebėjo jis.

                        Mero pavaduotojas Rimantas Mikaitis teigė, jog reikia viską daryti nedelsiant, kad nebūtų vėlu. „Galimybių studijoje turi būti numatytas susisiekimas ne tik su logistikos centru, bet ir keleivių vežimas į Karmėlavos oro uostą", - sakė vicemeras.

                        Meras Andrius Kupčinskas siūlė galimybių studiją papildyti punktu dėl atšakos į Kauno oro uostą. „Reikia skubiai kreiptis į „Lietuvos geležinkelius", kad būtų papildyta galimybių studija dėl susisiekimo ne tik su Viešuoju logistikos centru, bet ir su oro uostu. Atšaka į oro uostą būtų naudinga ir miestui, ir „Lietuvos geležinkeliams, ir pačiam oro uostui", - sakė meras.


                        www.kaunas.lt

                        Comment


                          Tik, kad naudos bus kaip iš Vilniuje veikiančio geležinkelio maršruto Vilnius-Oro uostas.

                          Comment


                            Parašė lietus Rodyti pranešimą
                            Tik, kad naudos bus kaip iš Vilniuje veikiančio geležinkelio maršruto Vilnius-Oro uostas.
                            Nemanau. Kaune netoli oro uosto yra LEZ (laisvoji ekonominė zona), kurioje yra logistikos centrų. Jie galėtų naudotis traukiniais.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Gelezinkelis labiau reikalingas kroviniu gabenimui. O del keleiviu vezimo, tai tas pats bus kaip su Vilniaus oro uostu.

                              Comment


                                Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                Tik, kad naudos bus kaip iš Vilniuje veikiančio geležinkelio maršruto Vilnius-Oro uostas.
                                Galbūt, bet TKOU lenkia TVOU pagal krovinių transportavimą. Taip pat vis eina kol kas dar tik kalbos, kad kauniečiai plėsis, o vilniečiai trauksis arba statys naują oro uostą Elektrėnuose.
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                  Tik, kad naudos bus kaip iš Vilniuje veikiančio geležinkelio maršruto Vilnius-Oro uostas.
                                  Manau turetu buti daugiau naudos,nes cia butu pravaziuojancio traukinio eiline stotele,taip kad papildomos islaidos minimalios.

                                  Comment


                                    Kugi jau pravaziuojancio? Ar Vilnius - Kaunas traukinys pro ten vaziuotu? Nemanau. Tai koks dar Kaunas - Siauliai - Klaipeda. Tokiu nera.

                                    Comment


                                      Kiek krovininių lėktuvų turi nusileisti, kad užpildyti vieną vagoną?
                                      Kiek turi padaugėti keleivių, kad reikėtų traukinį leisti vietoje autobuso? Dabar važinėja mikroautobusai į Vilnių, į Klaipėdą, nemačiau, kad prie jų minios būriuotusi. Traukiniui reiktų 10-20 kartų daugiau keleivių, o tai 4-8 mln. Hahn'as nepalyginamai didesnis, bet su keleivių srautu susitvarko keli autobusai. Nebent lenkai europiniu geležinkeliu plūs į oro uostą.

                                      Comment


                                        Jei tai butu tik stotele salia magistralines linijos, kuria jau yra pakankamai intensyvus keleiviniu traukiniu eismas - tai net jei iliptu ir 5 ar 10 keleiviu, tokios stoteles irengimas butu pateisinamas. Tuo tarpu atskiros linijos eksploatacija - ne. Kas del kroviniu - tai ten salia Kauno LEZ. Oro uostui galetu buti gelezinkeliu gabenamas aviacinis kuras.

                                        Comment


                                          Truputis vizualizacijos iš Kauno Oro Uosto tinklalapio. Čia yra planuojamos plėtros schema PDF formate. Joje ir LEZ ir geležinkelio atšaka.

                                          http://www.kaunasair.lt/

                                          Kiek tai bus realizuota - ateities klausimas.
                                          Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X