Bet man šiek tiek įdomu, kur ten pro rytinę Kauno pusę tą geležinkelį praves? Hesu? Na, nebent tie 400 papildomų milijonų ir sudaro visokius naujus viadukus, tiltus ir panašiai...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė marazas Rodyti pranešimąBet man šiek tiek įdomu, kur ten pro rytinę Kauno pusę tą geležinkelį praves? Hesu? Na, nebent tie 400 papildomų milijonų ir sudaro visokius naujus viadukus, tiltus ir panašiai...
Comment
-
LEZ vadovas: nesuprantu valstybinės nuostatos dėl Kauno plėtros
http://kaunas.lt/go.php/lit/LEZ_vado...nes_nuost/1589
Comment
-
Liepą „Ryanair“ Kaune pervežė per 42 tūkst. keleivių
Oro skrydžių bendrovė „Ryanair“ pranešė, kad liepa buvo rekordinis mėnuo Kauno oro uoste. Per 2009 metų liepos mėnesį „Ryanair“ Kaune pervežė daugiau nei 42 tūkst. keleivių.
Tai yra absoliutus rekordas nuo šios oro bendrovės veiklos pradžios Lietuvoje 2005 metais.
„Ryanair“ šiuo metu siūlo 7 kryptis iš Kauno oro uosto į Brėmeną, Liverpulį, Londono Lutono, Londono Stanstedo, Birmingemo, Dublino bei Frankfurto Hahno oro uostus.
„Ryanair“ tikisi, kad šiais metais perveš daugiau kaip 400 tūkst. keleivių ir pasieks visų laikų rekordą Kauno oro uoste.
kaunodiena.ltwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kol kas žiemos skrydžių „Ryanair“ mums dar nepateikė, tačiau spėju, kad bus kalbama apie kai kurių skrydžių dažnių didinimą“, - pridūrė A.Šliupas.kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąĮdomiai čia jie bendradarbiauja. Ryanair jau parduoda skrydžius žiemai, pagal tvarkaraštį jų akivaizdžiai daugiau, o direktorius tik spėja, kad daugės. Kita vertus, Kaune jokių apribojimų dėl slotų ir pan. nėra ir tikrai gali būti, kad oficialiai tvarkaraštis dar nepateiktas - nes tai nieko nekeičia.
i Londona Ryanair didina savaitiniu skrydziu keturiais iki 18!;
i Dublina-trimis
i Bremena-dviem
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąĮdomiai čia jie bendradarbiauja. Ryanair jau parduoda skrydžius žiemai, pagal tvarkaraštį jų akivaizdžiai daugiau, o direktorius tik spėja, kad daugės. Kita vertus, Kaune jokių apribojimų dėl slotų ir pan. nėra ir tikrai gali būti, kad oficialiai tvarkaraštis dar nepateiktas - nes tai nieko nekeičia.
Comment
-
Planuojama nutiesti geležinkelio atšaką į Kauno oro uostą
2009-08-27
Rugpjūčio 27 dieną Savivaldybėje vyko pasitarimas dėl geležinkelio atšakos iš miesto įKauno oro uostą tiesimo.
AB „Lietuvos geležinkeliai" Kauno regiono stočių skyriaus vyriausiasis inžinierius Eugenijus Rudaitis informavo, kad bendrovė yra užsakiusi galimybių studiją dėl geležinkelio atšakos į Viešąjį logistikos centrą Karmėlavoje. Ši galimybių studija dar nebaigta.
Kauno oro uosto direktorius Arijandas Šliupas konstatavo, kad daugelyje šalių oro uostai sujungti su geležinkeliais.
„Keleivis, rinkdamasis kelionę į oro uostą geležinkeliu, bagažą jau palieka geležinkelio stotyje. Kauno oro uostas atidaro ir atidarys naujas linijas, todėl susisiekimas su oro uostu turi būti patogus ir kitų Lietuvos miestų gyventojams", - sakė A.Šliupas.
Norint, kad keleiviai naudotųsi geležinkelio paslaugomis, jiems turi būti patogu, traukiniai turi važiuoti ne vėžlio tempu ir kuo artimesniu keliu.
Pasitarime buvo kalbėta apie atšakos vietą ir kryptį: ar ją įrengti nuo miesto centro, ar nuo Palemono. Administracijos direktorius Vygantas Gudėnas mano, kad tinkamiausias variantas būtų atšaka iš Palemono. „Čia kertasi keliai į kitus Lietuvos miestus", - pastebėjo jis.
Mero pavaduotojas Rimantas Mikaitis teigė, jog reikia viską daryti nedelsiant, kad nebūtų vėlu. „Galimybių studijoje turi būti numatytas susisiekimas ne tik su logistikos centru, bet ir keleivių vežimas į Karmėlavos oro uostą", - sakė vicemeras.
Meras Andrius Kupčinskas siūlė galimybių studiją papildyti punktu dėl atšakos į Kauno oro uostą. „Reikia skubiai kreiptis į „Lietuvos geležinkelius", kad būtų papildyta galimybių studija dėl susisiekimo ne tik su Viešuoju logistikos centru, bet ir su oro uostu. Atšaka į oro uostą būtų naudinga ir miestui, ir „Lietuvos geležinkeliams, ir pačiam oro uostui", - sakė meras.
www.kaunas.lt
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąTik, kad naudos bus kaip iš Vilniuje veikiančio geležinkelio maršruto Vilnius-Oro uostas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąTik, kad naudos bus kaip iš Vilniuje veikiančio geležinkelio maršruto Vilnius-Oro uostas.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąTik, kad naudos bus kaip iš Vilniuje veikiančio geležinkelio maršruto Vilnius-Oro uostas.
Comment
-
Kiek krovininių lėktuvų turi nusileisti, kad užpildyti vieną vagoną?
Kiek turi padaugėti keleivių, kad reikėtų traukinį leisti vietoje autobuso? Dabar važinėja mikroautobusai į Vilnių, į Klaipėdą, nemačiau, kad prie jų minios būriuotusi. Traukiniui reiktų 10-20 kartų daugiau keleivių, o tai 4-8 mln. Hahn'as nepalyginamai didesnis, bet su keleivių srautu susitvarko keli autobusai. Nebent lenkai europiniu geležinkeliu plūs į oro uostą.
Comment
-
Jei tai butu tik stotele salia magistralines linijos, kuria jau yra pakankamai intensyvus keleiviniu traukiniu eismas - tai net jei iliptu ir 5 ar 10 keleiviu, tokios stoteles irengimas butu pateisinamas. Tuo tarpu atskiros linijos eksploatacija - ne. Kas del kroviniu - tai ten salia Kauno LEZ. Oro uostui galetu buti gelezinkeliu gabenamas aviacinis kuras.
Comment
-
Truputis vizualizacijos iš Kauno Oro Uosto tinklalapio. Čia yra planuojamos plėtros schema PDF formate. Joje ir LEZ ir geležinkelio atšaka.
http://www.kaunasair.lt/
Kiek tai bus realizuota - ateities klausimas.Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...
Comment
Comment