Dabar padauges neigiamos informacijos apie Kauno ir Palangos oro uostus.Ka tik per radija girdejau apie Palangos oro uosto nuostolius.Iki rugsejo men. kai SM priimines sprendimus del Kauno ir Palangos oro uostu likimo(uzdarymo) reikia suformuoti atitinkama visuomenes nuomone.
Gal nelabai į temą, bet... Ryanair nėra per prasta kompanija Rygai, tai kodėl Vilniuje jos nėra? Ar Palanga nebandė taip pat pritraukti pas save bent vieno Ryanair maršruto?
O kas sako kad nebande?
Seip zinant Ryanair darbo stiliu kitose salyse neabejoju, kad kaune jam ivairiais budais dar ir primoka uz tai kad skraido. Butu idomu paskaityt ju sutarti.
Vilniaus anais laikais matyt nepavyko tiek nusmaugti.
Dabar padauges neigiamos informacijos apie Kauno ir Palangos oro uostus.Ka tik per radija girdejau apie Palangos oro uosto nuostolius.Iki rugsejo men. kai SM priimines sprendimus del Kauno ir Palangos oro uostu likimo(uzdarymo) reikia suformuoti atitinkama visuomenes nuomone.
Neblogai, KUN pajamos 4 mln, o veiklos nuostolis 7 mln... Vadinasi tai buvo užprogramuotas nuostolis dar veiklos pradžioje (derinant sutartis ir "dovanas" su Ryanair). Ar jį gaima pateisint skraidinant imigrantus aplankyt artimuosius bei nukreipiant keleivius į Rygos oro uostą ir taip dusinant Vilniaus?
Kur čia matot bent kokią pridėtinę vertę?
Neblogai, KUN pajamos 4 mln, o veiklos nuostolis 7 mln... Vadinasi tai buvo užprogramuotas nuostolis dar veiklos pradžioje (derinant sutartis ir "dovanas" su Ryanair). Ar jį gaima pateisint skraidinant imigrantus aplankyt artimuosius bei nukreipiant keleivius į Rygos oro uostą ir taip dusinant Vilniaus?
Kur čia matot bent kokią pridėtinę vertę?
Galima ir taip: Kauno aerouostu nesusidomi nei Ryanair, nei AirBaltic (savo laiku kiek pamenu ir FlyLAL nesižavėjo), taigi uostas dirba tik su kroviniais ir užsakomaisiais reisais. Tada SM paskelbia, kad TVOU jau turi visas galimybes perimti krovinius, taigi kam tas TKOU reikalingas su "mizerna" apyvarta?
Taip, cia atsakymas i klausima tiems kas sugeba mastyti. Perduoti savo nuomone kitam asmeniui labai paprasta, jie asmuo nenori/nesugeba mastyti savarankiskai. Siuo atveju, uztenka pasakyti kad jie blogi ir juos reikia uzdaryti, dauguma negalvodama iskart pradeda taip pat manyti.
Neblogai, KUN pajamos 4 mln, o veiklos nuostolis 7 mln... Vadinasi tai buvo užprogramuotas nuostolis dar veiklos pradžioje (derinant sutartis ir "dovanas" su Ryanair). Ar jį gaima pateisint skraidinant imigrantus aplankyt artimuosius bei nukreipiant keleivius į Rygos oro uostą ir taip dusinant Vilniaus?
Kur čia matot bent kokią pridėtinę vertę?
Iš pateiktų skaičių neaišku, ar tie nuostoliai "tikri", ar "buhalteriniai" (pvz. naujojo terminalo pastato nusidėvėjimas).
Na KTOU yra vienoi iš strategiskai geriausiu vietų, kuri pasiekiama iš visos Lietuvos,(atstumas nuo Klaipedos 200km nuo Panevėžio 109km, Šiaulių 177km (Prisiminkit megos reklama kai buvo rodomas pasiekiamumas automobiliu iš visos Lietuvos), tuo tarpu VilniausTOU stovi miesto teritorjoje, todėl visiem atvykstantiems reik maltis per miestą prarandamas laikas kelias. Tarkim bus aplinkelis aisq kadanors jis tikrai bus užkimštas iš/į miesta važiuojančiomis mašinomis. Geležinkelio nutiesti irgi bus sudėtinga nes aplink beveik namai gyvenami. Vilnius kas kad ir sostinė, bet oro uostas tikrai ne vietoje. bent jau dabartinis. Geriau valdžia koncentruotusi į viena oro uosta, o ne į visus 3 Nuostoliai aisą yra ir bus kol tokioje mažoje valstybėlėje bus 3 oro uostai ir visi konkuruos
Kauno oro uosto 2008-ųjų pelno (nuostolio) ataskaitoje skelbiama, jog oro uostas pernai patyrė 6,745 mln. litų nuostolių - 21,3 karto daugiau nei užpernai, kai nuostoliai siekė 316 tūkst. litų.
Oro uosto pardavimo pajamos palyginamuoju laikotarpiu sumažėjo 8,2 proc. nuo 4,549 mln. litų iki 4,177 mln. litų.
Kauno oro uosto generalinis direktorius Arijandas Šliupas yra sakęs, jog pirmąjį šių metų pusmetį oro uostas taip pat dirbo nuostolingai, tačiau tikslių nuostolių neįvardijo.
Keleivius iš Kauno tiesiogiai į Londoną, Dubliną, Birmingemą, Liverpulį, Frankfurtą, Brėmeną skraidina Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“, tiesioginius skrydžius į Rygą siūlo Latvijos „airBaltic“.
Kauno oro uostas pernai aptarnavo 410 tūkst. keleivių, šiemet jų tikisi sulaukti 5 proc. daugiau.
Atidėkim sąmokslo teorijas (apie "žlugomą" Kauno oro uostą) į šalį ir pakalbėkim rimtai.
Kodėl keleivių skaičius KUN auga, skrydžių daugėja, o nuostoliai didėja? Ar Ryanairas moka mažiau, nei 1 keleivio aptarnavimo "savikaina"? Ar čia kokie nors mokėjimai už paskolas? Ar kas?
Atidėkim sąmokslo teorijas (apie "žlugomą" Kauno oro uostą) į šalį ir pakalbėkim rimtai.
Kodėl keleivių skaičius KUN auga, skrydžių daugėja, o nuostoliai didėja? Ar Ryanairas moka mažiau, nei 1 keleivio aptarnavimo "savikaina"? Ar čia kokie nors mokėjimai už paskolas? Ar kas?
mano asmenine , subjektyvi nuomone: i KUN daugiausiai investuota per apskutinius kelis metus, pastatytas naujas terminalas, naujas takas ar kazkas tokio, todel manau be paskolu neapsieita. va is ten ir nuostoliai.
KAd ir kiek ponas ROMAS vaidintu teisingaji tolerasta, bet tikrai RUSAI - GALVIJU tauta ,kuri N amziu aklai seka savo apsisaukelius lyderius, turi N turtu, bet is meslo taip ir neislipa. Kada rusai gyveno gerai? Jeigu uz pasakyma "galviju tauta" uzdraudet diskutuot temon apie Ukraina, ismeskite mane visai . :)
Geležinkelio nutiesti irgi bus sudėtinga nes aplink beveik namai gyvenami.
Geležinkelis yra 100m nuo oro uosto. Ir jau bus greitai metai kaip važinėja traukinukas į Vilniaus oro uostą..
Iki Karmėlavos nutiesti tik atšaką kainuotų apie 400 mln. Lt
Comment