Parašė a_p
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Airbaltic atėjimas į Kauną- "tai mažas žingsnelis Airbaltic plėtrai, bet didelis žingsnis visai Kauno apskričiai" . Pagal Susisiekimo ministerijos strategiją visi keleiviai turi keliauti per Vilnių, regionų interesai nesvarbu. Pagal dabartinę Airbaltic strategiją visi keleiviai turi skristi per Rygą ir jai nesvarbu SM strategija.
Per paskutinį pusmetį Kauno oro uosto skrydžių plėtra, pasirodo, net be SM pagalbos panaši į VNO. Retorinis klausimas: kokia ji būtų, jei SM ne trukdytų, o padėtų?
SM strategiją matyt tesudaro vienintelė švedų kompanija, kuriai airbaltic skrydžiai iš Kauno atims kelis ar keliolika keleivių.
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąTai jei jau jis toks impotentas, tai ko tada taip purkstaujama?
Ir papasakok, kaip galima mastyt normalias strategijas, jei tavo kaip ir pavaldiniai daro ka nori ir spjauna ant tavo strategiju? Ir dar nepatenkinti, jei jiems tai pasakai?
Comment
-
Atsiminkit, kad iki 2025 metų VNO nebeturės kur plėstis, o KUN turi be galo daug + geografinė padėtis (Lietuvos Viduriukas visiems tautiečiams patogu), todėl reikia truputi pažiūrėti ir į ateitį. Gyventojų skaičius pasaulyje didėja ir skrydžių poreikis dar labiau išaugs, o VNO neturėdamas kur plėstis nebeatlaikis tokios krovos. KUN atvirkščiai, todėl manau protingiau uždaryti butu VNO (gerbiami vilniečiai prieš jus nieko blogo neturiu patikėkit, prašau), bet pažiūrėkim truputi ir į ateitį kas būtu geriau VNO ar KUN.Paskutinis taisė aviDer; 2009.07.31, 13:43.Mes siekiame gyventi geriau- suriko valdžia ! Mes tai jau senai matome- atsiduso liaudis.
Comment
-
Parašė Traford Rodyti pranešimąŠiaip labai nerimtai atrodo toki tavo pasisakymai KUN direktoriaus atžvilgiu - nes kas kas, bet A. Šliupai turėtume būti dėkingi už tiek kiek Kauno oro uostas turi nes žinant kokį paveldą jis gavo - tai išties gan didelį darbą jis padarė ir kas svarbiausia vis dar daro
Gyvenime netgi labai neretai nutinka, kad daug pasieke zmones pasijunta galintys sau viska leisti uz ka po to susimoka. Senoves graikai netgi paliko istorija apie ikara.
Comment
-
Pamenate kaip juokinga buvo kai Latviai, nusivyle savo valdzios politika,rase laiska R.Abramoviciui,su prasimu pirkti Latvija.Jei musu valdzia ir toliau vykdys tokia politika-Vilnius tai visa Lietuva,ar nereikes mums, ne vilieciams rasyti laisko Lenkijai su prasymu pasiimti Vilniu atgal pas save?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimą
nu bet man iš Masiulio pasisakymo susidaro įspūdis, kad jam problema tame, jog lėktuvai į Kauną skraidys, o ne tame, kad be jo susitarė (gali būti, kad kauniečiai kitaip ir negalėjo - būtų neleidę).Parašė a_p Rodyti pranešimąBent jau man toks ispudis nesusidaro, leisiu sau pacituoti ana straipsneli:„Tokia sutartis prieštarauja mūsų strategijai atidaryti kuo daugiau tiesioginių reisų į Vakarų Europos oro uostus“, – tvirtino E.Masiulis.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTai, kad BUTENT TOKS ispudis ir susidaro. Nesuprantu kaip tau cia nesusidaro
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąTiesioginių reisų, o ne su persėdimais Centrinėje Europoje
Kalba buvo apie tai, kad zmogus nesusidare nuomones, kad masiulis priestarauja paciai sutarciai, o tik tam, kad jam nepranese. Kai tuo tarpu minima citata aiskiai patvirtina, kad jis priestarauja sutarciai.
Comment
-
Parašė MgssEY Rodyti pranešimąKNO atvirkščiai, todėl manau protingiau uzdaryti butu VNO (gerbemi vielnieciai prieš jus nieko blogo neturiu patikėkit, prašau), bet pažiūrėkim truputi ir į ateitį kas būtu geriau VNO ar KNO.
Beje, negi Kaune lietuvių kalbą žino blogiau nei tuteišai?
Comment
-
Vienas dalykas yra - trumpalaikė strategija, kurios atžvilgiu Air Baltic plėtra į KUN yra geras dalykas.
Kitas - ilgalaikė. Visi patyrėm, kad Air Baltic yra gegužiukas, kuris išspiria iš lizdo visus gimtuosius paukščius, kol lieka vienas.
Paprasčiausiai, trumparegiška KUN vadovų pozicija sumaišė SM darybų kortas su BT. Gal būtų išsiderėta, kad BT skraido tiek iš KUN į RIX, tiek iš VNO į Berlyną, ar Amsterdamą.
Kiek žinau, su PLQ vadovybe tokių problemų nėra.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąVienas dalykas yra - trumpalaikė strategija, kurios atžvilgiu Air Baltic plėtra į KUN yra geras dalykas.
Kitas - ilgalaikė. Visi patyrėm, kad Air Baltic yra gegužiukas, kuris išspiria iš lizdo visus gimtuosius paukščius, kol lieka vienas.
Paprasčiausiai, trumparegiška KUN vadovų pozicija sumaišė SM darybų kortas su BT. Gal būtų išsiderėta, kad BT skraido tiek iš KUN į RIX, tiek iš VNO į Berlyną, ar Amsterdamą.
Kiek žinau, su PLQ vadovybe tokių problemų nėra.
Šita visa oro strategija labai primena LEO. Net Prezidentė pasakė, kad kaina energijos bus pigi tik tada, kai bus rinka, o kur ji bus gaminama ne taip svarbu !!!!
Šiuo atveju argumentas, kad reikia daugiau tiesoginių skrydžių į Vilnių.... visa kita nesvarbu....Paskutinis taisė Adata; 2009.07.31, 09:26.
Comment
-
Parašė Adata Rodyti pranešimąO kur laisva rinka??? Ir išvis, prie ko čia tas ministerijos reguliavimas... Praktika, pas mus tokia, kad 99 % rinkos reguliavimo ir strategijų iš centro baigiasi monopolija, kuri išpučia kainos burbulus.
Šita visa oro strategija labai primena LEO. Net Prezidentė pasakė, kad kaina energijos bus pigi tik tada, kai bus rinka, o kur ji bus gaminama ne taip svarbu !!!!
Šiuo atveju argumentas, kad reikia daugiau tiesoginių skrydžių į Vilnių.... visa kita nesvarbu....
Dėl energetikos - lygiai tas pats. Prisiminkime JAV blackout'us (net ir esant pertekliniam pajėgumam). Po to buvo išleisti rinkos reguliavimo federaliniai aktai.
Comment
-
Mūsų centrinė valdžia - tai ypatingo centralizavimo šalininkai. Šioje situacijoje aiškiai matosi, kiek KUN svarbus direktoriaus vaidmuo, sėdėtų koks neiniciatyvus dėdulė, laukiantis ministerijos leidimų, nieko nebūtų. Matosi, kiek ministerijai rūpi ne Vilnius. Kaip istorikas negaliu abejoti Vilniaus priklausomybe Lietuvai, bet tokiais atvejais pasąmonėje tokių abejonių kyla...
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTai gal iš ties kelti klausimą dėl Vilniaus grąžinimo Lenkijai, ar net Baltarusijai? Perfrazuojant įžymiąją prieškario frazę: "Mes be Vilniaus nenumirsim!"
Comment
-
Parašė Adata Rodyti pranešimąO kur laisva rinka??? Ir išvis, prie ko čia tas ministerijos reguliavimas... Praktika, pas mus tokia, kad 99 % rinkos reguliavimo ir strategijų iš centro baigiasi monopolija, kuri išpučia kainos burbulus.
http://www.kaunasair.lt/index.php?la...ra_informacija
Šita visa oro strategija labai primena LEO. Net Prezidentė pasakė, kad kaina energijos bus pigi tik tada, kai bus rinka, o kur ji bus gaminama ne taip svarbu !!!!
Šiuo atveju argumentas, kad reikia daugiau tiesoginių skrydžių į Vilnių.... visa kita nesvarbu....
As seip ne pries, jei nereikia tu tiesioginiu skrydziu tai nereikia. Bet tada ir nereikalaukit beigi nevadinkit ministro impotentu.
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąGal to nereikia, bet rerikia vieną sykį įsisąmoninti, kad Vilnius - Lietuvos Respublikos sostinė, tačiau taip pat ir integrali dalis, o ne valstybė valstybėje. Bus prastai tokiai sostinei, jei dėl savo klestėjimo žlugdys visą valstybę.
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąMūsų centrinė valdžia - tai ypatingo centralizavimo šalininkai. Šioje situacijoje aiškiai matosi, kiek KUN svarbus direktoriaus vaidmuo, sėdėtų koks neiniciatyvus dėdulė, laukiantis ministerijos leidimų, nieko nebūtų. Matosi, kiek ministerijai rūpi ne Vilnius. Kaip istorikas negaliu abejoti Vilniaus priklausomybe Lietuvai, bet tokiais atvejais pasąmonėje tokių abejonių kyla...
Bet reiktu susitart apie ka diskutuojam: ar taip tai kaip "yes! yes! kaunas padare vilniu/ministerija, taip jiem ir reikia" ar apie vadybines problemas tarp firmos ABC centrines direkcijos beigi X padalinio vadovo.
2 labai skirtingos temos.
Comment
-
Daugiau tiesioginių skrydžių yra labai geras tikslas, bet ne desperaciniais būdais. Trudymas skraidyt į Kauną iš Rygos ar naujo nacionalinio vežėjo kūrimas už valstybės pinigus - nėra nei tinkamos, nei efektyvios priemonės.
Parašė a_p Rodyti pranešimąSiuo atveju zlugdymu uzsiima kaunas. Airbalticas i kauna ateis viso labo del to kad neisileist i rinka nauju konkurentu. Grynai strateginis sprendimas skirtas pakelti naujo zaidejo atejimo i rinka barjerus. Kad niekas net nesumanytu kisti nosies. Ir kaunas paslaugiai leidzia savimi pasinaudoti ir tuo paciu daro lietuva amzina RIX hub'o periferija beigi brangiu skrydziu salimi.kaip?
Comment
Comment