Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šios dienos išvykimų tvarkaraštis.
    Laikas Planuojamas Skrydžio nr. Oro uostas Pastabos

    09:00 09:00 BT042 RYGA Vyksta registracija

    12:00 12:00 FR2145 LONDONAS (Stanstedas) Registracijos pradžia 10:00

    12:05 12:05 FR2147 LONDONAS (Stanstedas) Registracijos pradžia 10:00

    12:50 12:50 FR1215 BIRMINGEMAS Registracijos pradžia 10:50

    14:20 14:20 FR3673 BRĖMENAS Registracijos pradžia 12:20

    16:10 16:10 BT044 RYGA Registracijos pradžia 14:10

    21:25 21:25 FR2972 DUBLINAS Registracijos pradžia 19:25

    22:10 22:10 FR1857 FRANKFURTAS (Hanas) Registracijos pradžia 20:10

    Vis panašiau į normalų oro uostą )

    Comment



      Vienas iš tų skryžių vakarykštis (http://www.lrytas.lt/-12464258771244...ndon%C4%85.htm), vėluojantis sugedus lėktuvui.
      Tačiau jaučiasi, kad po praėjusio karto, kai per naktį vėlavo lėktuvas į Dubliną ir keleiviais nebuvo pasirūpinta, kilęs triukšmas padarė savo. Šįkart jau minimaliai kiek priklauso rūpinamasi keleiviais (nors reik žinot, kad pas Ryanair vis tiek pirma už viešbutį susimokėsi pats, o tik paskui išsimuši iš jų pinigus).
      kaip?

      Comment


        Nesupratau kur dingo teztour skrydziai is Kauno? Taigi pranese, kad ir siais metais skraidys i Turkija....

        Comment


          Manau, kad nėr keliautojų. Juk krizė, sunkmetis. Visus veža iš vieno oro uosto.
          Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...

          Comment


            Aš neatsimenu, kad šiemet būtų žadėję iš Kauno į Turkiją skraidint, o tvarkaraščių tokių tikrai nebuvo. Yra tik iš Palangos į Antaliją kas 9 dienas.
            kaip?

            Comment


              Parašė alm Rodyti pranešimą
              Aš neatsimenu, kad šiemet būtų žadėję iš Kauno į Turkiją skraidint, o tvarkaraščių tokių tikrai nebuvo. Yra tik iš Palangos į Antaliją kas 9 dienas.
              na tikrai atsimenu pranesima spaudai (gal net ur cia buvo imestas), kurio tekstas buvo mazdaug nepaisant sunkmecio ir toliau planuojama skraidyt is Kauno ar panasiai

              Comment


                Kažkokiu šonu ir oro uostą liečia.
                http://www.kaunas.lt/go.php/lit/Pasi...astruktur/1314

                Comment


                  Kauno LEZ ir oro uosto projektas atneštų milijardus

                  Kauno laisvosios ekonominės zonos (LEZ) ir tarptautinio oro uosto bendras projektas tarsi patvirtina, kad ekonomikos krizė nekliudo kurti ambicingų planų.

                  Pristatė "Oro parką"

                  Kauno savivaldybėje vakar pristatyta "Oro parko" vizija. Pirmoje projekto stadijoje planuojama investuoti 200 mln. litų. Vėliau – dar 800 mln. litų. Projekto iniciatoriai kol kas nelinkę kalbėti apie konkrečius terminus.

                  "Krizė yra pats geriausias laikas rengti projektą. Vien mūsų bendrovių iniciatyvos nepakaks. Reikia ir politinio palaikymo", – susitikęs su Kauno miesto, rajono bei apskrities vadovais neslėpė Kauno tarptautinio oro uosto vadovas Arijandas Šliupas.

                  "Oro parkas" būtų suskirstytas į tris veiklos rūšis: logistikos, aviacijos pramonės ir orlaivių aptarnavimo verslą. Teigiama, kad projektu domisi kompanijos iš Italijos, JAV, Šveicarijos ir Austrijos.

                  "Italai ir amerikiečiai domisi galimybėmis investuoti į aviacijos pramonę, o austrai ir šveicarai – į orlaivių aptarnavimo verslą. Taip pat domimasi ir keleivių pervežimu, orlaivių aptarnavimu", – sakė "Kauno LEZ valdymas" direktorius Vytautas Petružis.

                  Logistikos srityje kaip galimi investuotojai minimos JAV, Suomijos ir Pietų Korėjos siuntų pervežimo kompanijos.

                  Skaičiuojama, kad pradinėje oro parko stadijoje būtų sukurta apie šimtą darbo vietų, vėliau šis skaičius didėtų.

                  Bendros kaimynų ambicijos

                  Bendrą projektą ketinama įgyvendinti Kauno tarptautinio oro uosto ir LEZ teritorijoje.

                  "Kalbame apie pietinę oro uosto ir LEZ dalį, kurioje dabar yra plynas laukas. Oro uostas turi bendrą trijų kilometrų ribą su LEZ. Kodėl neišnaudojus šio privalumo?" – naujomis galimybėmis neabejojo A.Šliupas.

                  Projektas per ekonomikos krizę gali pasirodyti perdėtai optimistinis, tačiau jo iniciatoriai tikina, kad sutartys su pirmaisiais užsienio investuotojais gali būti pasirašytos artimiausiu laiku. Rugsėjį turėtų paaiškėti dar viena bendrovė, kuri prisijungs prie "Oro parko" projekto. Italijos bendrovė "Oma sud", gaminanti lengvuosius lėktuvus, planuoja veiklą ir Kaune.

                  "Čia būtų surenkami maži, modernūs lėktuvai. Planuojama, kad kompanija galėtų įsikurti Kauno LEZ teritorijoje", – teigė V.Petružis.

                  "Oro parko" veikloje žada dalyvauti ir iš Kauno pasitraukusi pigių skrydžių bendrovė "Wizz Air". Kalbama apie galimybę ne tik atnaujinti skrydžius, bet ir įsteigti orlaivių aptarnavimo bazę. Joje lėktuvai nakčiai būtų paliekami angare, kur mechanikai atliktų reikalingą techninį aptarnavimą. Neoficialiai kalbama, kad tai domina ir "Ryanair".

                  Ko nori iš valdžios?

                  Pradinei projekto stadijai "Oro parko" iniciatoriai tikisi valstybės pagalbos. Infrastruktūros plėtrai reikėtų apie 20 mln. litų.

                  "Pradžioje turėtų investuoti valstybė, o likusias lėšas įneštų privatus verslas. Valstybės pinigai nebūtų didelės, o nauda - kur kas didesnė. Turime pakankamai daug teritorijos, kurią privalome išnaudoti", – įsitikinęs A.Šliupas.

                  "Šį projektą turėtų remti valdžia. Reikalingos investicijos į vairavimo taką ir perono dalį. Reikia 20 mln. litų, kad projektas būtų pradėtas įgyvendinti. Tokią pačią sumą tikimės gauti ir iš Europos Sąjungos", – pritarė V.Petružis.

                  Kauno valdžia linkusi pritarti "Oro parko" projektui. Ketinama steigti bendrą darbo grupę.

                  "Savivaldybė taip pat galėtų investuoti, taip patvirtindama, kad regionas laimina perspektyvinius planus. Kol kas apie investicijų dydžius nekalbėjome", – pasakojo Kauno meras Andrius Kupčinskas.

                  Iki šiol Kauno valdžiai sunkiai sekėsi su didesniais investiciniais projektais. Neoficialiai skaičiuojama, kad per pastaruosius metus dėl valdžios neveiklumo Kaunas prarado apie 500 mln. litų. Biurokratai nuslopino verslininkų iniciatyvas investuoti į S.Dariaus ir S.Girėno stadioną, Aleksoto aerodromą. Nesulaukę miesto valdžios dėmesio, neseniai vokiečiai nusprendė 15 tūkst. vietų stadioną statyti ne Kaune, o sostinėje.
                  http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...ijardus-227405

                  Comment


                    paskutinė pastraipa kaip visada žudanti, viską tie žurnalistai žino ir visus milijonus suskaičiavę...

                    Comment


                      Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                      paskutinė pastraipa kaip visada žudanti, viską tie žurnalistai žino ir visus milijonus suskaičiavę...
                      Taip, jei tokia tendencija išliks, tai Kaunas gali prarast dar ne vieną stambų projektą...
                      You might surprise yourself.

                      Miestai.net FB

                      Comment


                        /\ o kie tokių milijardinių projektų gavo vilnius? kaži ar daug. čia visiškas akių dūmimas nemažu atveju man... aišku, patvirtinti negaliu, bet kažkaip man dažnai per mistiški ir iš niekur atsiradę tie milijardiniai pinigai iš dangaus atrodo, kad ir kuriam miestui jie būtų siūlomi... nors velnias čia žino, kaip yra iš tikrųjų...

                        Comment


                          Koks dar stadionas 15000 vietu Vilniuje, kuri neva tai vokieciai statytu? Sumaltas straipsnis...

                          Comment


                            kad ir kaip noreciau, kad sis projektas pavyktu, bet netikiu kad jis bus igyvendintas. bla bla bla..

                            Comment


                              Kad LEZas gautu europos pinigus toms investicijoms aš net neabejoju,o vat oro uostas tai sunkiai,nes spres tai Vilnius.

                              Comment


                                Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                                /\ o kie tokių milijardinių projektų gavo vilnius?
                                Apie Vilnių aš nieko nesakau. Pas mus irgi daug neaiškumų.
                                You might surprise yourself.

                                Miestai.net FB

                                Comment


                                  /\ nu tai vat, jeigu net sostinėje tie pinigai nenusėda, kur viskas auksu žiba ir milijardai tiesiog plaukia () tai man iškart kyla klaustukų, kad čia per daug pučia miglas žiniasklaida

                                  Comment


                                    Ryanair bilietų pardavimas

                                    Jau ir į Angliją iš Kauno galima pirkti bilietus internetu likus mažiau nei savaitei iki skrydžio. Nereikia skambinti į Airiją, diktuoti visus duomenis, dar prieš tai kelis kartus išklausius reklamas ir pasiuntimus į jų puslapį . Ir "paskutinės savaitės" kainos ne kosminės (tur būt ačiū Star1 ).

                                    Comment


                                      Kauno oro uosto modernizavimas pateikiamas kaip teigiamas Europos komisijos efektyvaus apšvietimo programos pavyzdys



                                      Daugiau informacijos: http://www.eu-greenlight.org/
                                      Sekite savo banknotus

                                      Comment


                                        Iki metų pabaigos – saugesni šalies oro uostai

                                        Iki 2009 m. pabaigos „Siemens“ modernizuos Vilniaus bei Kauno oro uostus. Įgyvendinus 1,069 mln. litų vertės Kauno bei 5,713 mln. litų kainuosiantį Tarptautinio Vilniaus oro uosto modernizavimo projektus oro uostai bus saugesni.

                                        Pagrindinis Kauno oro uosto modernizavimo projekto tikslas – oro uosto tobulinimas. Aviacinis saugumas bus užtikrintas praplečiant peroną, nes esant mažam peronui sumažėja orlaivių manevravimo laukas, tai trukdo greitam orlaivių judėjimui ir jų pastatymui. Pastarąją problemą turėtų išspręsti įrengti kilimo ir tūpimo tako įriedėjimo ir išriedėjimo keliai bei magistralinis riedėjimo takas.

                                        ...

                                        Kaune „Siemens“ oro uosto modernizavimo projektą įgyvendins kartu su partneriu UAB „Edrija“
                                        Šaltinis: http://www.alfa.lt/straipsnis/102835...09-07-27_11-16
                                        Sekite savo banknotus

                                        Comment


                                          vel bandoma uzlenkti KNS oro uosta

                                          Optimizavimas palies ir oro uostus
                                          Nepaisant to, kad investuota dešimtys milijonų litų, po poros metų Kauno oro uosto veikla gali būti sustabdyta, o Palangos - veiktų tik turizmo sezono metu. Tokie variantai ir galimybė pritraukti privataus kapitalo numatomi rengiamame Lietuvos oro uostų optimizavimo plane, rašo „Verslo žinios”.

                                          Rimvydas Vaštakas, susisiekimo viceministras, penktadienį patvirtino, kad oro uostų veiklos pertvarkymo strategija rengiama dar vasarį gavus premjero pavedimą išnagrinėti galimybę sukurti tarptautinių Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostų koordinuoto valdymo modelį. Strategija kol kas neviešinta, rugsėjį ją planuojama pateikti Vyriausybei.

                                          Pasak R. Vaštako, „oro uostų finansiniai rodikliai nėra geri, viskas bus daroma, kad valdymas būtų efektyvesnis". Siūloma 2011 m. Kauno oro uostą, į kurį pastaruoju metu investuota per 60 mln. litų, įšaldyti, o Palangos oro uostą, kurio rekonstrukcija kainavo daugiau kaip 20 mln. litų, padaryti sezoninį.

                                          Tuo tarpu Viktoro Krolio, Klaipėdos prekybos, pramonės ir amatų rūmų generalinio direktoriaus, nuomone, "palikti Palangos oro uostą tik sezoninį būtų didelė klaida, nes verslui ir Lietuvos ekonomikai tai svarbus transporto mazgas".

                                          ELTA
                                          Paskutinis taisė Marux; 2009.07.28, 09:51.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X