Parašė Perfect
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąKeista. Latviai kerta šaką ant kurios patys sėdi. Juk jei ne tos sutartys, tai RyanAir Ryga matytų kaip savo ausis; o ir AirBaltic būtų panašioje situacijoje kaip ir FlyLAL sausio mėnesį. Kita vertus, jeigu netyčia prokuratūra kažką areštuos arba stabdys kažkieno veiklą — bus naudos Vilniaus ir Kauno OU.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąkaip?
Comment
-
Karmėlava vilioja kinų orlaivius
http://www.lrytas.lt/?data=20090606&...k090606&view=2
Laimutis GENYS
LS korespondentas
2009-06-06
Miesto verslo ir valdžios atstovai svarsto galimybę skatinti Kinijos ir Kazachstano orlaivių skrydžius į Karmėlavos tarptautinį oro uostą.
Yra vilčių, kad netolimoje ateityje į Kauno tarptautinį oro uostą skraidys orlaiviai su kroviniais ir keleiviais iš Azijos.
Šią savaitę prie verslo pusryčių stalo susirinkę miesto vadovai ir Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų (KPPAR) atstovai svarstė galimybę oro tiltu sujungti Kauną su Kazachstanu ir Kinija.
Idėjos – prie pusryčių stalo
„Kauno verslininkai turi daug verslo partnerių Kazachstane, o į šią šalį kasdien skraido gausybė lėktuvų iš Kinijos. Manau, kad kinai galėtų per Kazachstaną skraidyti į Kauną. Žinoma, jiems Kaunas ir Lietuva – per maža rinka, bet mūsų miestas galėtų tapti kinams tramplinu į Europą“, – sakė KPPAR generalinis direktorius Vytautas Šileikis.
Kinai skraido dideliais lėktuvais, todėl ilgą kilimo taką turintis Kauno oro uostas jiems labai tiktų.
Tarsis su kinų politikais
V.Šileikis kalbėjo, kad būtina ištirti, ar naujasis oro tiltas būtų naudingas abiem pusėms.
„Kaip rodo praktika, ekonominio bendradarbiavimo su Kinija klausimai paprastai pradedami spręsti politikos lygmeniu. Reikia apsilankyti pas Kinijos ambasadorių ir sužinoti šios šalies poziciją“, – sakė V.Šileikis.
Prieš keletą metų Kauno oro uostas buvo tapęs tranzito vieta iš Brazilijos gėles skraidinusiems lėktuvams.
Tada kasdien į Kauną iš Pietų Amerikos buvo gabenamos gyvos gėlės, kurios vėliau būdavo skraidinamos į Maskvą.
Rūmų vadovas pažymėjo, kad oro tilto su Azija perspektyvas būtina derinti su Susisiekimo ministerija. Jo nuomone, tai reikia daryti kuo greičiau, kad sostinės verslininkai neperimtų šio sumanymo.
Laukia Vyriausybės sprendimo
Mero pavaduotojas Rimantas Mikaitis patvirtino, kad miesto vadovai nagrinės verslininkų pasiūlytą idėją dėl oro tilto su Azija.
Jis pabrėžė, kad toks tiltas ypač naudingas būtų tada, kai Karmėlavoje bus įsteigtas Kauno viešasis logistikos centras (KVLC).
„Tokiu atveju KVLC galėtų tapti vieta, kur atkeliautų kroviniai iš Azijos ir Europos ir keliautų toliau į paskyrimo punktus“, – sakė R.Mikaitis.
KVLC steigimo reikalai pajudėjo į priekį, jau sudaryta darbo grupė, o netrukus Vyriausybė turėtų įrašyti šį objektą į valstybės prioritetinių objektų sąrašą.
Comment
-
Parašė NAVY Rodyti pranešimąNu nereikėjo muitinei išsidirbinėti,būtu iki šiol skraide.Susirūpino kai kroviniai iki nulio krito.
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąGal, kas nors pastebejo (jeigu bovo Kauno oro uoste) kiek keleiviu skrido pirmaisiais reisais is/i Ryga?
Comment
-
Parašė SAULIUS Rodyti pranešimąKol kas tikrai ne, na išskrenda apie 10- 15 keleivių, na gal kelių savaičių eigoje padaugės, beje visi tranzitiniai, buvo keletas ir vietinių
Comment
-
Ne tiek apie Kauno oro uosta, kiek apie LT oro susisiekima:
http://www.bernardinai.lt/index.php?...ticles%2F96094
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąO tai is kur tie tranzitiniai atskrido? Juk Kaunas yra pradinis taskas skrendant i ryga su airbaltic... ??
Comment
-
Parašė numba Rodyti pranešimąNe tiek apie Kauno oro uosta, kiek apie LT oro susisiekima:
http://www.bernardinai.lt/index.php?...ticles%2F96094
Ir čia vadinasi kalba žmogus, išrinktas į europarlamentą. Na tikrai toli eisim jei pas mus tokie specialistai dirba. Nesvarbu ar kas nors jų klauso, bet esmė, jog jau vien už tokius pasvaičiojimus turėtų atsakyt.
Įdomiausia būtų sužinot, kad per specialistai pavarė tokių minties perliukų, kaip čia aprašyta:
Yra atlikta galimybių studija, kurios keliuose scenarijuose siūloma išlaikyti tik du Lietuvos oro uostus, „užšaldant“ Kauno oro uostą. Žinoma, Kauno oro uostas būtų labai perspektyvus, tačiau, norint jį tokį padaryti, reikalingi dideli pinigai, kurių šiuo metu nėra. Ministerija, nenorėdama daryti kardinalių ir politiškai nepopuliarių pakeitimų, tikriausiai bandys išsaugoti nors ir nuostolingomis sąlygomis dirbančius, bet visus tris oro uostus. Specialistų nuomone, vienintelis būdas prikelti aviaciją Lietuvoje laikinai „užšaldyti“ vieną –Kauno oro uostą. Palangą reikia palikti, nes jis galėtų tapti regioniniu oro susiekimo centru ir sėkmingai konkuruoti su visai neseniai Latvijos valdžios proteguojama Liepoja.
Comment
-
akivaizdus VNO protegavimas, nes Kaunas jiems trukdo ...
o cia atsakas is Kauno mero:
Kauno tarptautinis oro uostas – neabejotina būtinybė
"Manau jau turėjo praeiti laikai, kai Vilniaus rūpesčiai problemos sprendžiami kitų regionų plėtros ir tolygaus vystimosi sąskaita", - mintimis apie Kauno oro uostą dalinosi Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas.
http://www.kaunas.lt/go.php/lit/Placiau/1115
Comment
-
Parašė negative Rodyti pranešimąakivaizdus VNO protegavimas, nes Kaunas jiems trukdo ...
o cia atsakas is Kauno mero:
Kauno tarptautinis oro uostas – neabejotina būtinybė
"Manau jau turėjo praeiti laikai, kai Vilniaus rūpesčiai problemos sprendžiami kitų regionų plėtros ir tolygaus vystimosi sąskaita", - mintimis apie Kauno oro uostą dalinosi Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas.
http://www.kaunas.lt/go.php/lit/Placiau/1115
Keista tik kad į tokius vaikiškus apsižodžiavimus įsivelia miesto mero pareigas užimantis žmogus ir skleidžia tokias neatsakingas propagandines mintis.Paskutinis taisė deep'as; 2009.06.11, 16:09.
Comment
-
Manau, kalba apie tai, kad abejų oro uostų pajėgumai neišnaudojami racionaliai. Ir viskas dėl vietinių regioninių ar grupinių interesų - tas tiesa. Kas susidūrė su mūsų aviacijos valdymu, manau, sutiks.
Bandau įsivaizduoti, kad Lietuvoje būtų vienas tarptautinis oro uostas. Įtariu, kad Ryga iki šiol sunkiai konkuruotų, o Talinas liktų gerokai atsilikęs.
Priminsiu, kad vos prieš 12-15 metų Rygoje po Latavia bankroto situacija buvo iš viso tragiška - oro uostas atrodė blogiau nei Minsko, o Talinas 50% gyveno iš Helsinkio jungties.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąManau, kalba apie tai, kad abejų oro uostų pajėgumai neišnaudojami racionaliai. Ir viskas dėl vietinių regioninių ar grupinių interesų - tas tiesa. Kas susidūrė su mūsų aviacijos valdymu, manau, sutiks.
Bandau įsivaizduoti, kad Lietuvoje būtų vienas tarptautinis oro uostas. Įtariu, kad Ryga iki šiol sunkiai konkuruotų, o Talinas liktų gerokai atsilikęs.
Priminsiu, kad vos prieš 12-15 metų Rygoje po Latavia bankroto situacija buvo iš viso tragiška - oro uostas atrodė blogiau nei Minsko, o Talinas 50% gyveno iš Helsinkio jungties.
Nebent įsivaizduoji, kad būtų geriau, jei Ryanair nebūtų Lietuvoje visai (su kuo irgi nesutikčiau).kaip?
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąGal galima plačiau kaip Kaunas trukdo Degučiams buvusiems europarlamentrams? Vienas durnius nusišnekėjo o čia žiū jau ir sąmokslo teorijos gimsta.
Keista tik kad į tokius vaikiškus apsižodžiavimus įsivelia miesto mero pareigas užimantis žmogus ir skleidžia tokias neatsakingas propagandines mintis.
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąŽinai, jei čia būtų kokia turgaus bobutė pašnekėjus, tai gali nekreipti dėmesio, bet čia europarlamentaras, kad ir buvęs. Jis kaip tik turėtų būti įgijęs patirties, kad Europoje daug dėmesio skiriama regionų vystymui ir decentralizacijai. Kaunas turi daug patirties, kai ir idėjos, ir pinigai gražia forma tiesiog pasisavinami iš Rytų pusės. Tuo tarpu Vilniuj, jei kokia idėja ir marinuojama ilgai, jos kiti nepasisavins, nes niekas neleis. Koks kilo verksmas, kai iš Vilniaus oro uosto sumažėjo skrydžių - pačiu aukščiausiu lygiu visi dejavo, o būtų taip nutikę Kaune - pergyventų tik kauniečiai ir kiti sveikai mąstantys. Taigi dėmesio atkreipimas, kad ir kvailą idėją, savalaikis ir reikalingas.
Buvęs parlamentaras kalbėjo apie aviacijos plėtrą, o ne regionų vystymą. Vilniaus ir Kauno oro uostai šiuo metu turi skirtingą reikšmę, tai ir dėmesnio sulaukia atitinkamai. Argi tai nenatūralu? Kai Kauno oro uostas taps pagrindiniu šalies oro uostu, tuomet bus atvirkščiai.
Comment
Comment