Nu bus gal taip geriau Ta sena reiketu nugriauti nes vaizda gadina O tai kaip skaiciau max po 100 metru i abi puses gali plesti nauja terminala, ar cia tiesa ?
- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Nu bus gal taip geriau Ta sena reiketu nugriauti nes vaizda gadina O tai kaip skaiciau max po 100 metru i abi puses gali plesti nauja terminala, ar cia tiesa ?
#1438 2-3 nuotraukose viskas sudėliota. Tas mažas rudas namukas su skrydžių valdymo bokštu stovi ir dabar . Į vieną pusę keleivių terminalas, kurio dabar yra koks vidurinis trečdalis pastatytas, į kitą pusę pastatas vietoje seno terminalo.
#1438 2-3 nuotraukose viskas sudėliota. Tas mažas rudas namukas su skrydžių valdymo bokštu stovi ir dabar . Į vieną pusę keleivių terminalas, kurio dabar yra koks vidurinis trečdalis pastatytas, į kitą pusę pastatas vietoje seno terminalo.
Ne! Statyti nauja nori, na gal ir praplaus kas nors pinigeliu, bet uztat isples esama terminala.
nebučiau toks tikras,man atrodo čia tik popieriuje antrą kartą prasuks pinigelius ir viskas Ar atkreipėte dėmesį,kad pagal duomenis sutampa su jau pastatyto terminalo duomenimis.
Kaip sakė vieno filmo cherojus:vogti nera ką-viskas išvogta iki mūsų.
nebučiau toks tikras,man atrodo čia tik popieriuje antrą kartą prasuks pinigelius ir viskas Ar atkreipėte dėmesį,kad pagal duomenis sutampa su jau pastatyto terminalo duomenimis.
Kaip sakė vieno filmo cherojus:vogti nera ką-viskas išvogta iki mūsų.
Nekliedėk. Įgriso jau tie tavo šizofreniški paistalai. Jei pats vagis, nereiškia, jog visi aplink tokie.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL PROJEKTŲ, PATEIKTŲ PAGAL EKONOMIKOS AUGIMO VEIKSMŲ PROGRAMOS 5 PRIORITETO „TRANSEUROPINIŲ TRANSPORTO TINKLŲ PLĖTRA“ VP2-5.3-SM-01-V PRIEMONĘ „TARPTAUTINIŲ ORO UOSTŲ KELEIVIŲ TERMINALŲ IŠPLĖTIMAS, SKRYDŽIŲ SAUGOS IR AVIACIJOS SAUGUMO PRIEMONIŲ DIEGIMAS“, FINANSAVIMO SKYRIMO
2009 m. kovo 16 d. Nr. 3-89
Vilnius
čia matyt pagal šitą įsakymą,bet jei jis būtų realus tai žiniasklaida jau senai būtu diskusijas užkūrusi,o dabar tylaaaaaaa,net oro uosto saite nieko.
- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Šiandien į Tarptautinį Kauno oro uostą nusileido didžiausios Baltijos šalyse oro bendrovės „airBaltic“ lėktuvas, reisu iš Rygos atskraidinęs pirmuosius keleivius. Nuo šiandien „airBaltic“ skrydžius iš Kauno į Rygą vykdys kasdien. Tai trečiasis Lietuvos oro uostas, iš kurio skraidys oro bendrovės lėktuvai.
„Šiandien Kauno oro uostą sujungėme su pagrindiniais Baltijos šalių, Skandinavijos, Vokietijos, Ispanijos bei kitais didžiausiais Europos oro uostais. Tikimės, kad šie skrydžiai į Kauną pritrauks ne tik turistų iš užsienio, bet ir bus patogūs centrinės Lietuvos keliautojams, kurie lengvai galės pasiekti Rytų ir Vakarų Europos šalis“, – sako „airBaltic“ viceprezidentas ir atstovybės Lietuvoje generalinis direktorius Tadas Vizgirda. Pasak jo, iš laikinosios sostinės keleiviai jungiamaisiais reisais per Rygą galės pasiekti virš penkiasdešimt krypčių, o tai turėtų būti gera žinia beprasidedant atostogų laikotarpiui.
Gal, kas nors pastebejo (jeigu bovo Kauno oro uoste) kiek keleiviu skrido pirmaisiais reisais is/i Ryga?
Naujuoju oro keliu po vidurdienio atvyko pora dešimčių keleivių. Didžiąją dalį jų sudarė Latvijos žiniasklaidos atstovai. Po kelių valandų vėl į dangų pakilęs „Fokker 50“ lėktuvas į Rygą nuskraidino 16 keleivių, o vakare į Lietuvą atveš 23. Lėktuvas pernakvos Karmėlavoje ir penktadienį ryte vėl pakels sparnus į Rygą. Tarp Latvijos sostinės ir Kauno darbo dienomis jis skraidys po du kartus, o savaitgaliais vieno skrydžio bus atsisakoma.
Pirmąją darbo dieną pusšimtį keleivių galintis skraidinti lėktuvas kursavo pustuštis, tačiau „airBaltic“ viceprezidentas ir atstovybės Lietuvoje generalinis direktorius Tadas Vizgirda vylėsi, kad ateityje reisas taps labai populiarus.
„Manome, kad atsiras keleivių, kurie mašinas iškeis į lėktuvą“, – sakė T.Vizgirda.
Skrydis užtruks 55 minutes, o bilietai kainuos nuo 125 litų. Reisas itin patrauklus dėl atsiveriančių galimybių nuskridus į Rygą. Iš Latvijos nusidriekia daugiau nei pusšimtis kitų „airBaltic“ siūlomų oro kelių.
Latvijos Kovos su korupcija ir korupcijos prevencijos biuras iškėlė bylą dėl tarptautinio Rygos oro uosto sutarčių su Airijos skrydžių bendrove "Ryanair".
Comment