Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Perėjo? Tai kiek tiesioginių reisų iš Kauno atidarė, kurie buvo Vilniuje? Nei vieno, tik Ryga. O iš Vilniaus skrydžių į Rygą jie neuždarė (kur jie dėsis). Paprasčiausiai latviai su airbaltic gražiai visą Lietuvą patvarkė, dabar iš Palangos, Kauno ir Vilniaus nusiurbia keleivius į Rygą, o Lietuvos aviacija merdi. Tačiau kiek pastebėjau, lietuviams tai patinka, gali juos "daryti" per visus galus ir net viešai tyčiotis, o jie bus patenkinti.
    Aš tokio airBaltic rinkodaros žaidimo šitaip nesureikšminu ir nesuasmeninu. Esame ES, Latvija taip pat, tai viena atvira rinka ir neskirstau rinkų į valstybės, lyg tai Lietuvos rinka turėtų priklausyti Lietuvos įmonėms. Taip, būtų geriau, bet tai ir lieka tik pasakymas.
    Parašė Meier Rodyti pranešimą
    Keleivio mokestis:
    VNO - 45 Lt (www.vno.lt)
    KUN - 40 Lt (www.kaunasair.lt)
    <...>
    Tai ir galvoju, kaip čia tas VNO su gerokai didesniais mokesčiais...
    Dar neseniai buvo gerokai didesni, nepasidomėjau
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė amiko Rodyti pranešimą
      Aš tokio airBaltic rinkodaros žaidimo šitaip nesureikšminu ir nesuasmeninu. Esame ES, Latvija taip pat, tai viena atvira rinka ir neskirstau rinkų į valstybės, lyg tai Lietuvos rinka turėtų priklausyti Lietuvos įmonėms. Taip, būtų geriau, bet tai ir lieka tik pasakymas.
      Turbūt nesigaudai ar neseki įvykių. Ar suvoki, kad airbaltic veikla yra kenksminga Lietuvai tiek ekonomine, tiek įvaizdžio prasme? Jei kiek giliau pakapstysi, pamatysi kokiais pareiškimais švaistosi airbaltic ir su juo susiję žmonės ir kaip jie prisidėjo prie to kokią situaciją mes turim šiandien Lietuvos aviacijoje.

      Comment


        Parašė Meier Rodyti pranešimą
        Edd, bet būtent dabar mes patys galime nuspręsti, kaip mes vertiname tokį airBaltic elgesį. Kai skrydžių tiesioginių nebeliko, iš esmės jokio skirtumo, ar skristi per Rygą, ar per Frankfurtą, ar per Helsinkį, ar per Kopenhagą. Kainų airBaltic labai užlaužti negali, o mes galime sumokėdami truputį daugiau palikti airBaltic ant ledo ir naudotis dabar jų tiesioginiais konkurentais - Lufthansa, CSA, Finnair, LOT, Brussel Airlines, Austrian airlines ir kt

        I'm in!
        Bėda tame, kad tų, kurie "in" yra mažuma.

        Comment


          Parašė Meier Rodyti pranešimą
          Edd, bet būtent dabar mes patys galime nuspręsti, kaip mes vertiname tokį airBaltic elgesį. Kai skrydžių tiesioginių nebeliko, iš esmės jokio skirtumo, ar skristi per Rygą, ar per Frankfurtą, ar per Helsinkį, ar per Kopenhagą. Kainų airBaltic labai užlaužti negali, o mes galime sumokėdami truputį daugiau palikti airBaltic ant ledo ir naudotis dabar jų tiesioginiais konkurentais - Lufthansa, CSA, Finnair, LOT, Brussel Airlines, Austrian airlines ir kt

          I'm in!
          Jeigu negaila babkiu tai in, bet as jau geriau skrisiu pigiau ir remsiu kaimineliu ekonomika.

          Siaip didziausia beda yra ir buvo ta, kad FlyLAL valde visiski beprociai ir isivele i ta kara su Air Balticu, o kaip gavosi visi zinom. Dar didesne beda ta, kad vel kas meginama alia kurt tipo vel bus Air Baltico konkurentas ir is jo atimines rinka. Kaip sakoma auksciau bambos neissoksi, bande chebra draskytis ir visi matem kas gavosi, nesinoretu, kad vel butu lipama ant to paties greblio...
          Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

          Comment


            Parašė Edd Rodyti pranešimą
            Bėda tame, kad tų, kurie "in" yra mažuma.
            I am in too ))
            o buvo taip...

            Comment


              Parašė Edd Rodyti pranešimą
              Bėda tame, kad tų, kurie "in" yra mažuma.
              O jei niekur neskrendu, tame tarpe ir su airbaltic, tai aš "in' irgi?

              Comment


                Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                Jeigu negaila babkiu tai in, bet as jau geriau skrisiu pigiau ir remsiu kaimineliu ekonomika.

                Siaip didziausia beda yra ir buvo ta, kad FlyLAL valde visiski beprociai ir isivele i ta kara su Air Balticu, o kaip gavosi visi zinom. Dar didesne beda ta, kad vel kas meginama alia kurt tipo vel bus Air Baltico konkurentas ir is jo atimines rinka. Kaip sakoma auksciau bambos neissoksi, bande chebra draskytis ir visi matem kas gavosi, nesinoretu, kad vel butu lipama ant to paties greblio...
                Nebus naujų kompanijų, tai ir liksim su airbaltic - Ryga reisu. Tačiau bėda tame, kad vos tik atsiras kažkokios naujos kompanijos, kad ir ne lietuviškos, tuoj pat ir airbaltic pradės atidarinėti reisus, ir vėl visus išvarys. Vienintelė išeitis - kažkas panašaus į lietuvišką airbaltic.

                Airbaltic "apsimoka" skraidyti iš Lietuvos miestų tik tol kol ten yra konkurentų, o kai jų nebėra, jau "nebeapsimoka" ir jie palieka tik reisą per Rygą. Tai gali kartotis be galo, kol Lietuva nepadarys išvadų. Nors gal yra viltis, kad kada nors latviai negalės tiesiogiai remti airbaltic ir iškreipinėti rinką.

                Beje, iš to pačio Rygos oro uosto latviai bando išvyti kitas kompanijas ir padaryti taip, kad airbaltic perimtų jų keleivius.

                Comment


                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                  Keistas tas AirBaltic. Lietuvoje, anot jų, kritiška ekonominė situacija (dar kritiškesnė nei Latvijoje ), o naujus maršrutus atidarinėja, ir dar ne į sostinę. Galutinis prikolas bus tiesioginiai aviareisai Palanga-Ryga ir Šiauliai-Ryga. Dar durniau nebent Palanga-Liepoja.
                  O Palanga-Ryga skraido. Labai džiaugiasi rezultatais. Rimtai.

                  Beje iš Kauno per Rygą žiūriu dažnai galima rasti daug geresnių kainų nei iš Vilniaus per Rygą, ypač reisams į Ameriką, Aziją. Kažkodėl paieškos sistemos nerodo kai kurių variantų su 2 persėdimais iš Vilniaus kokius rodo iš Kauno (nors iš Vilniaus pagal tvarkaraščius jie irgi būtų pilnai galimi).
                  kaip?

                  Comment


                    Dabar jau Airbaltic kainos labai neblogai atrodo, mažesnės nei iš Vilniaus. Gal dėl to, kad dar bilietus nelabai perka. Turėtų pririnkti keleivių. Gaila, kad VNO sąskaita. Vasarą į Dubliną su Airbaltic galima skraidyti. Kaina panaši kaip ir per Angliją, bet Rygoje visi rusiškai supranta, kas vyresniems žmonėms gali būti privalumas . Apie tiesioginį KUN- DUB patylėsiu...

                    Comment


                      Parašė alm Rodyti pranešimą
                      O Palanga-Ryga skraido. Labai džiaugiasi rezultatais. Rimtai.

                      Beje iš Kauno per Rygą žiūriu dažnai galima rasti daug geresnių kainų nei iš Vilniaus per Rygą, ypač reisams į Ameriką, Aziją. Kažkodėl paieškos sistemos nerodo kai kurių variantų su 2 persėdimais iš Vilniaus kokius rodo iš Kauno (nors iš Vilniaus pagal tvarkaraščius jie irgi būtų pilnai galimi).
                      Nenuostabu, juk iš Kauno skraido pigios avialinijos, norint konkuruoti, reikia pigesnių pasiūlymų. Beje, panašu, kad vyksta kova tarp airbaltic ir ryanair ( taip pat ir Rygoje), gal todėl ryanair pradėjo kalbėti apie bazę Lietuvoje. Tikiuosi, kad čia ne šiaip bandymas pagąsdinti latvius ir vieną kartą latviai perlenks lazdą bei tikrai ryanair atidarys bazę Kaune.

                      Comment


                        Parašė Edd Rodyti pranešimą
                        Beje, iš to pačio Rygos oro uosto latviai bando išvyti kitas kompanijas ir padaryti taip, kad airbaltic perimtų jų keleivius.
                        Parašė Edd Rodyti pranešimą
                        Nenuostabu, juk iš Kauno skraido pigios avialinijos, norint konkuruoti, reikia pigesnių pasiūlymų. Beje, panašu, kad vyksta kova tarp airbaltic ir ryanair ( taip pat ir Rygoje), gal todėl ryanair pradėjo kalbėti apie bazę Lietuvoje. Tikiuosi, kad čia ne šiaip bandymas pagąsdinti latvius ir vieną kartą latviai perlenks lazdą bei tikrai ryanair atidarys bazę Kaune.
                        Latvių nauja valdžia jau panaikino Airbaltic ir Ryanair turėtas nuolaidas Rygos oro uoste ir tuo pačiu sumažino standartinius mokesčius. Aš manau, kad be reikalo, latviams nuo to bus tik blogiau - bet Lietuvos oro uostams tas išeis į gerą.
                        kaip?

                        Comment


                          Parašė alm Rodyti pranešimą
                          Latvių nauja valdžia jau panaikino Airbaltic ir Ryanair turėtas nuolaidas Rygos oro uoste ir tuo pačiu sumažino standartinius mokesčius. Aš manau, kad be reikalo, latviams nuo to bus tik blogiau - bet Lietuvos oro uostams tas išeis į gerą.
                          Čia tik dar vienas būdas konkuruoti su ryanair. Airbaltic jokių priekaištų mokesčių pakeitimams neturi (neabejoju, kad bus rasta kitų būdų kaip remti airbaltic ir jie iš anksto apie tai pagalvojo, todėl jokio skirtumo), nepatenkinti tik ryanair, kurie kaip rašiau anksčiau pradėjo kalbas apie bazės steigimą Lietuvoje.

                          Comment


                            Su šiais Air Baltic reisais atsiras keleivių, kurie skrisdami kažkur toliau, dabar Rygą pasiekia žemės transportu. Aš tikrai nevažiuočiau į Vilnių, kad iš ten nuskrisčiau į Rygą, tiesiog neapsimoka laiko ir kitais atžvilgiais. Aišku, dalį kauniečių ir aplinkinių rajonų gyventojų, vis dėlto skrendančių į Rygą iš Vilniaus, šie reisai taip pat nuvilios.

                            Comment


                              Parašė Edd Rodyti pranešimą
                              Tačiau kiek pastebėjau, lietuviams tai patinka, gali juos "daryti" per visus galus ir net viešai tyčiotis, o jie bus patenkinti.
                              Papasakok tai laimingiems Flalailos keleiviams, tebeturintiems jų bilietus.

                              O tikrai, ko čia visi varo ant to Airbaltico? Ar jie yra kažkokia aviacinė VPMarket? Kas trukdė (išskyrus, žinoma, analitikus iš Delfi komentarų) FlyLAL savo laiku analogiškai įsiskverbti į LV?

                              Comment


                                Parašė r08n Rodyti pranešimą
                                Papasakok tai laimingiems Flalailos keleiviams, tebeturintiems jų bilietus.

                                O tikrai, ko čia visi varo ant to Airbaltico? Ar jie yra kažkokia aviacinė VPMarket? Kas trukdė (išskyrus, žinoma, analitikus iš Delfi komentarų) FlyLAL savo laiku analogiškai įsiskverbti į LV?
                                Matosi, kad egzpertas, kam diskutuoti, jei nežinai apie ką?

                                Comment


                                  Parašė r08n Rodyti pranešimą
                                  Papasakok tai laimingiems Flalailos keleiviams, tebeturintiems jų bilietus.

                                  O tikrai, ko čia visi varo ant to Airbaltico? Ar jie yra kažkokia aviacinė VPMarket? Kas trukdė (išskyrus, žinoma, analitikus iš Delfi komentarų) FlyLAL savo laiku analogiškai įsiskverbti į LV?
                                  Jiem isvis nereikejo lysti į Latvijos rinka, buvo tik pinigu svaistymas. Reikejo kitur rinku ieskoti.
                                  Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                  Comment


                                    Parašė r08n Rodyti pranešimą
                                    O tikrai, ko čia visi varo ant to Airbaltico? Ar jie yra kažkokia aviacinė VPMarket? Kas trukdė (išskyrus, žinoma, analitikus iš Delfi komentarų) FlyLAL savo laiku analogiškai įsiskverbti į LV?
                                    Tuo laiku Flylal užsiiminėjo svarbesniais projektais, pvz. skraidė tarp Palangos ir Talino
                                    kaip?

                                    Comment


                                      Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                      Matosi, kad egzpertas, kam diskutuoti, jei nežinai apie ką?
                                      Tam, kad sužinočiau. Šiaip jau ten buvo klausimas - galvojau, gal kas trumpai ir prieinamai atsakys kokiais 2 sakiniais; bet jeigu neatsakys, tai bala nematė.

                                      Comment


                                        Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                        Matosi, kad egzpertas, kam diskutuoti, jei nežinai apie ką?
                                        Turbūt Žiemelio draugas būsi, jei tokiu tonu rašinėji.
                                        kaip?

                                        Comment


                                          Na, kolega Edd šioje temoje kalba labai suprantamai ir pagrįstai, kitaip nei kai kurie, į kuriuos jis ir atkreipė dėmesį.
                                          Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X