Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė zanaz Rodyti pranešimą
    O man įdomu iki kada išsilaikys į Bremeną, prognozuočiau 2010 vasarį.
    Na net nuimtas skrydis į Stokholmą nebuvo nuostolingas, ką pareiškė patys Ryanair vėliau.
    Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
    Dordrechtas/Haarlemas
    Nesebaras/Plovdivas
    Kiolnas

    Comment


      Tai kokio velnio nueme skrydzius i Skavska jei buvo pelningi? nesupratau kam taip daryti.. na buvau pagalvojes jei nueme, reiskias nuostolis ejo...
      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

      Comment


        Parašė kaskas Rodyti pranešimą
        Tai kokio velnio nueme skrydzius i Skavska jei buvo pelningi? nesupratau kam taip daryti.. na buvau pagalvojes jei nueme, reiskias nuostolis ejo...
        Tiesiog švedai norėjo plėsti skrydžių geografiją, todėl turėjo nuimti Kauną, nes atidarė kelis skrydžius į Italiją. Taip rašė Nykopping'o el. svetainė kažkokia.
        Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
        Dordrechtas/Haarlemas
        Nesebaras/Plovdivas
        Kiolnas

        Comment


          Parašė tivoli Rodyti pranešimą
          Tiesiog švedai norėjo plėsti skrydžių geografiją, todėl turėjo nuimti Kauną, nes atidarė kelis skrydžius į Italiją. Taip rašė Nykopping'o el. svetainė kažkokia.
          Bet keistai jie padare, mat panaikino cia dar i Kauna vietoje kazkokiu i Italija.. Pelno buvo ir nutrauke. sakes.... Nu galetu ikurti Kaune baze pagaliau ir skraidyti is ten,... as planuoju uzauges eiti i stiuardus, tai tam Ryanair'e galeciau net dirbti cia LT. Jei tik tampsiu dar stiuardu.
          Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

          Comment


            Parašė tivoli Rodyti pranešimą
            Tiesiog švedai norėjo plėsti skrydžių geografiją, todėl turėjo nuimti Kauną, nes atidarė kelis skrydžius į Italiją. Taip rašė Nykopping'o el. svetainė kažkokia.
            Nu idomus Ryanair biznio modelis: jiems lektuvus pelningiau neskraidancius laikyti negu naudoti pelningiems skrydziams... as kazko nesuprantu..

            http://www.independent.co.uk/news/bu...et-839027.html

            Comment


              Parašė kaskas Rodyti pranešimą
              Bet keistai jie padare, mat panaikino cia dar i Kauna vietoje kazkokiu i Italija.. Pelno buvo ir nutrauke. sakes....
              Elementaru. Skrydis į Kauną, tarkime, sugeneruoja 1000 eurų pelno (atmetus visas išlaidas), o skrydis į šiltus kraštus sugeneruoja 5000 eurų pelno. Jei turi 1 lėktuvą ir turi pasirinkti, kuria kryptim skristi - kurią pasirinktum?

              Comment


                Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                Elementaru. Skrydis į Kauną, tarkime, sugeneruoja 1000 eurų pelno (atmetus visas išlaidas), o skrydis į šiltus kraštus sugeneruoja 5000 eurų pelno. Jei turi 1 lėktuvą ir turi pasirinkti, kuria kryptim skristi - kurią pasirinktum?
                Na zinoma ta krypti, kuri duoda daugiausiai pelno, bet realybeje tokio pelno, skirtumo tarp krypciu nera, yra labai daug keblumu ir sunkumu atidaryti skrydzius naujus.. t.y. lektuvu ir igulos trukumas, baziu nebuvimas tuose siltuosiuose krastuose ar nesiltuosiuse.
                Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                Comment


                  Parašė sauls Rodyti pranešimą
                  Nu idomus Ryanair biznio modelis: jiems lektuvus pelningiau neskraidancius laikyti negu naudoti pelningiems skrydziams... as kazko nesuprantu..

                  http://www.independent.co.uk/news/bu...et-839027.html
                  Na tai paprasta, juk srautai keleiviu mazeja, mokescius bent Dublin oro uoste pakele, tai ir mazina skrydziu daug Del pakeltu mokesciu dubline tai cia gal net ir atsakas valdziai uz tai ir sumazinai daug skrydziu.... Na dar ir nuostolingai dirba bent kolkas Ryanair'as tai uzdarineja nepelningus marsrutus.
                  Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                  Comment


                    Parašė sauls Rodyti pranešimą
                    Nu idomus Ryanair biznio modelis: jiems lektuvus pelningiau neskraidancius laikyti negu naudoti pelningiems skrydziams... as kazko nesuprantu..

                    http://www.independent.co.uk/news/bu...et-839027.html
                    Juk pirmam sakiny parašyta: "Budget airline Ryanair today said it would ground up to 10 per cent of its fleet this winter to combat soaring airport charges." Nesumažinsite mums oro uosto mokesčių - mes sumažinsime reisus. Rimtas grasinimas mažiems oro uostams (ypač tokiems kaip Kaunas, kurie nuo Ryanair priklausomi 100%).

                    Beje, straipsnis - 2008 metų pradžios

                    Comment


                      "Ryanair" spaudimas dėl žemų mokesčių visiems yra žinomas. Kraštutinė forma - skrydžių nuėmimas - taip pat ne kartą naudota.

                      Kauno oro uostas, turbūt, nė nepuoselėja vilčių kelti mokesčius "Ryanair".

                      Štai įdomiau su Ryga, kuri paskelbė, jog nuo lapkričio mokesčius kels "airBaltic" ir "Ryanair". Tiksliau rūbas gražesnis - mokesčius mažins visiems 50%, bet panaikins nuolaidas "airBaltic" ir "Ryanair", kurios dabar viršija 80%: ne vieni jie šitą sugalvojo, konkurencijos tarnybos liepė. Kol kas iš "Ryanair" nėra jokių pareiškimų tuo klausimų, bet manau taip švelniai šis reikalas nesibaigs ...

                      Comment


                        Gali buti jog pagrasins panaikinti daug skrydziu arba perkelti i Kauna... jei del padidintu mokeciu Rygoje Ryanair perkeltu skrydziu i Kauna, tikrai labai saunu butu
                        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                        Comment


                          Parašė smb Rodyti pranešimą
                          Štai įdomiau su Ryga, kuri paskelbė, jog nuo lapkričio mokesčius kels "airBaltic" ir "Ryanair". Tiksliau rūbas gražesnis - mokesčius mažins visiems 50%, bet panaikins nuolaidas "airBaltic" ir "Ryanair", kurios dabar viršija 80%: ne vieni jie šitą sugalvojo, konkurencijos tarnybos liepė. Kol kas iš "Ryanair" nėra jokių pareiškimų tuo klausimų, bet manau taip švelniai šis reikalas nesibaigs ...
                          Ryanair kariavimo galimybės irgi turi ribas - atkeliauja daugybė naujų lėktuvų, kuriais irgi kažkur skraidyti reikės. Kol apie Rygos pabrangimą plačiai nešnekama ir pelningumas lieka patenkinamas, galima ir pro akis praleisti (laikinai aišku - po šito bazės nėra ko Rygai tikėtis).
                          kaip?

                          Comment


                            Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                            Juk pirmam sakiny parašyta: "Budget airline Ryanair today said it would ground up to 10 per cent of its fleet this winter to combat soaring airport charges." Nesumažinsite mums oro uosto mokesčių - mes sumažinsime reisus. Rimtas grasinimas mažiems oro uostams (ypač tokiems kaip Kaunas, kurie nuo Ryanair priklausomi 100%).

                            Beje, straipsnis - 2008 metų pradžios
                            Tai apie ka ir kalba - jei kitur groundin'a, tai vadinasi laisvi lektuvai lieka - kur juos panaudoja?? Pvz. Valensijoje savo baze panaikino

                            Beje, yra kitas linkas, kalbantis apie naujesnius laikus (tik ka praejusia ziema, kuomet jau i Stokholma neskraide, bet 20 lektuvu stovejo ant zemes). Nors uzmusk nesuprantu

                            http://www.flightglobal.com/articles...is-winter.html

                            Comment


                              Parašė alm Rodyti pranešimą
                              Ryanair kariavimo galimybės irgi turi ribas - atkeliauja daugybė naujų lėktuvų, kuriais irgi kažkur skraidyti reikės. Kol apie Rygos pabrangimą plačiai nešnekama ir pelningumas lieka patenkinamas, galima ir pro akis praleisti (laikinai aišku - po šito bazės nėra ko Rygai tikėtis).
                              o galimybes ju daryti spadima tikrai dideles
                              http://www.ryanair.com/site/EN/news....en-en-220409-2
                              http://www.ryanair.com/site/EN/news....=rte-en-101208
                              http://www.ryanair.com/site/EN/news....=gen-en-241008

                              Comment


                                Parašė sauls Rodyti pranešimą
                                Tai apie ka ir kalba - jei kitur groundin'a, tai vadinasi laisvi lektuvai lieka - kur juos panaudoja?? Pvz. Valensijoje savo baze panaikino

                                (..) Nors uzmusk nesuprantu
                                Nesuprantu ko čia nesuprasti. Pasak pacituoto pranešimo, Valensijos valdžia atsisakė mokėti Ryanairui, Ryanairas pagrasino išeiti iš Valensijos, ir grasinimą įvykdė. Jeigu jie tik grasintų, bet grasinimų nevykdytų - jų niekas nebijotų.

                                Comment


                                  Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                  Nesuprantu ko čia nesuprasti. Pasak pacituoto pranešimo, Valensijos valdžia atsisakė mokėti Ryanairui, Ryanairas pagrasino išeiti iš Valensijos, ir grasinimą įvykdė. Jeigu jie tik grasintų, bet grasinimų nevykdytų - jų niekas nebijotų.
                                  Tačiau pasižiūrime Ryanair skrydžių žemėlapį ir matome, kad iš Valencijos vis dar skraidoma 11 krypčių. Taip, bazės neliko, skrydžių sumažėjo - bet visiškai eiti lauk jie nelabai gali sau leisti. Nes kažkur skraidyti reikia.

                                  Senais laikais dauguma naujų krypčių Ryanair skraidydavo kelis kartus per dieną. Vėliau praktiškai visomis naujomis kryptimis būdavo skraidoma kasdien. Dar vėliau po 3-4 kartus per savaitę. Dabar kuriama daug krypčių, kur skraidoma vos po 2 kartus per savaitę (kad ir iš Kauno į Brėmėną). Ir tai problema tas naujas kryptis sugalvot.
                                  kaip?

                                  Comment


                                    senokai nebuvau prisijungę prie forumo, tad gal kažką ir praleidau arba čia dar nebuvo apdiskutuotas airbaltic'o reisas Kaunas - Ryga nuo birželio 4...

                                    Siaip man tai naujiena. Niekur jokios info nebuvo...
                                    Sprendziant is ju tinklapio, sraidys 13 kartu per savaite su Foker 50.

                                    Comment


                                      Desperatiškas Airbaltic bandymas dar bent vieną kitą keleivį sugraibyti.

                                      Comment


                                        310 LTL oro uosto mokesčiai už KUN-RIX-KUN. Pigiausias bilietėlis 514Lt. Pigiau iki Varšuvos nuvažiuoti, net ir vienam skrendant. Ir jokios nuolaidos jungiamąjam Airbaltic skrydžiui. Bus dar vienas "greitasis taksi" į Kauną su 4-5 keleiviais. Skraidė jau tokie...

                                        Comment


                                          Parašė 118 Rodyti pranešimą
                                          310 LTL oro uosto mokesčiai už KUN-RIX-KUN. Pigiausias bilietėlis 514Lt. Pigiau iki Varšuvos nuvažiuoti, net ir vienam skrendant. Ir jokios nuolaidos jungiamąjam Airbaltic skrydžiui. Bus dar vienas "greitasis taksi" į Kauną su 4-5 keleiviais. Skraidė jau tokie...
                                          Aš manau greit pasirodys ir akcijinės kainos. Nes prekyba dar tik prasideda.
                                          kaip?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X