Apie viešbutį jau rašė, bet atkreipk dėmesį, kad traukiniai dabar važiuoja iš laikinos stoties Petrašiūnuose (Kaunas-1), o NE tos, kuri už kelių žingsnių nuo Magnus Hotel. Nuo Magnus Hotel iki Kaunas-1 galima važiuoti troleibusu Nr.5, autobusu Nr. 39, mikriukais Nr. 27, 56. Tvarkaraščiai http://transportas.kaunas.lt.
O kai perkama kelionė tai kaip ten.? Yra pasirinkti ar vežiesi bagaža ar ne? o jei nesiveži kiek sutaupai?
jei turi tik rankinį bagažą (ne didesnį kaip: 55cm x 40cm x 20cm), jo registruot nereikia, už jį ir nemoki, bet svoris ne daugiau kaip 10 kg, gali pasirinkti registruojamą bagažą, vienas lagaminas, du ar trys, kaina aisku skiriasi, bet kaip sakė Berliner kiek beimsi lagaminų, bendras svoris negali viršyti 15 kg. arba mokėsi papildomai po 12 GBP arba 15 EURO už kiekvieną papildomą kilogramą.
man kainavo 38 GBP bagažas (2 lagaminai į du galus) ir plius 19 GBP Airport check in, tai tiek ir sutaupai.
„Ryanair“ skrydžiui reikės registruotis internetu ir papildomai mokėti po 5 eurus
O man tai įdomu kokia tada iš vis bus chekino prasmė Na dabar užsisakius skrydį internetu išmeta ta reference numeruką - ar lygiai tap pat negalėtu iš karto tiesiog išmesti to checkino barkodo (berods tai esminė dalis), atsispausdini ir su juo žygiuoji į lektuvą, jei reikia, pakeliui į langelį pridavęs bagažą?
Gal kas rado info, kas nutinka jei visgi dėl kažkokių priežasčių nespėji tame 2savaičių-4valandų laikotarpy prieš skrydį padaryti on-line chekino? Man pernai rugsėjy taip buvo nutikę Budapešte, , tai prie registracijos be jokių klausimų per minutę nemokamai davė ta boarding pass. O kas bus kai Ryanair registracijos stalų nebus iš vis - žiopliai turės susimokėį po kokią 50€ baudelę ar pirkt naują bilietą?
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Tas scenarijus tikrų tikriausia nesamonė. Juk reikia nepamiršti kiek jis dag svarbus Lietuvai, na ir kas, kad mažai uždirba, Oro uostas ne tam, kad kauptu pelną, o kad sudarytų salygas pigiai ir patogiai keliauti, svarbu labai, kad turistų atskristų.
Turbūt dirbo kažkokie žmonės (o gal ne? ) kurie visai nenusimano apie aviaciją ir ekonomiką, arba (labiau tikėtina) kažkieno papirkti...
Kiek jūs galit mėtyt čia tą patį straipsnį? Jau gera savaitė, kaip šitos naujienos sklando ir jau kelintas straipsnis rašomas. Atsivesk šitos temos vieną puslapį atgal ir pamatysi, kad nuoroda jau įdėta.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Kiek jūs galit mėtyt čia tą patį straipsnį? Jau gera savaitė, kaip šitos naujienos sklando ir jau kelintas straipsnis rašomas. Atsivesk šitos temos vieną puslapį atgal ir pamatysi, kad nuoroda jau įdėta.
Gal ir yra, bet čia truputi naujau, plačiau ir šios dienos info.
Mes siekiame gyventi geriau- suriko valdžia ! Mes tai jau senai matome- atsiduso liaudis.
Tai kad visai ne naujau. Įdėjai nuorodą į lygiai tą patį straipsnį, į kurį narys NAVY šiandien 17:25 val. komentare taip pat pateikė nuorodą. (komentaras nr. 1319).
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Tai kad visai ne naujau. Įdėjai nuorodą į lygiai tą patį straipsnį, į kurį narys NAVY šiandien 17:25 val. komentare taip pat pateikė nuorodą. (komentaras nr. 1319).
tai labai atsiprašau forumo narių už žioplumo (tavęs amiko taip pat) forumo tvarkytoju prašau pašalinti komentarus.
Mes siekiame gyventi geriau- suriko valdžia ! Mes tai jau senai matome- atsiduso liaudis.
Dar vienas Kauno oro uosto žingsnis užsibrėžtų tikslų link
Įvykdžius VĮ „Kauno aerouostas“ skelbto tarptautinio konkurso „Kauno oro uosto kilimo – tūpimo tako modernizavimo darbų pirkimas“ viešųjų pirkimų procedūras, kovo 17 dieną paaiškėjo konkurso nugalėtojai. Pasiūlymus konkursui pateikė net septyni rangovai, kvalifikacinius reikalavimus atitiko penki iš jų. Laimėtojais paskelbti UAB „Kelių remonto grupė“ kartu su UAB „Hidrostatyba“.
Įgyvendinant šį projektą pirmame etape bus pakeista danga kilimo ir tūpimo tako galuose, artimiausiuose planuose numatytas ir vidurinės kilimo ir tūpimo tako dalies dangos keitimas.
VĮ „Kauno aerouostas“ generalinis direktorius Arijandas Šliupas kalbėjo: „Techniniame projekte buvome numatę išleisti apie 33 mln. litų. Rangovai pasiūlė darbus atlikti už gerokai mažesnę sumą – beveik 20 ml litų. Džiugu, kad pavyko sutaupyti nemažą sumą pinigų, kuriuos galėsime investuoti į kitų oro uosto infrastruktūros objektų plėtrą“.
Įvykęs konkursas – tik dalis sparčiai Kauno oro uoste vykstančios plėtros. Šiuo metu jau vyksta aerodromo modernizavimo darbai: plečiamas peronas su orlaivių stovėjimo aikštelėmis, įrengiamas magistralinis riedėjimo takas, netolimoje ateityje bus įrengtas ir jungiamasis riedėjimo takas.
Kiek ten buvo Amico suskaičiavęs autobusas į miestą kainuotų tuo metu, kada keleiviai atskrenda, 4300 Lt per mėnesį? "Didelė" suma lyginant su sutaupytais 13 milijonų.
Paskutinis taisė alm; 2009.03.18, 11:44.
Priežastis: per mėnesį, ne metus
Kiek ten buvo Amico suskaičiavęs autobusas į miestą kainuotų tuo metu, kada keleiviai atskrenda, 4300 Lt per mėnesį? "Didelė" suma lyginant su sutaupytais 13 milijonų.
Aš dabar suabejojau tuo skaičiu, tad perskaičiuosiu. Manau, turėtų būti mažesnė suma.
Sakykime, reikia vieno sutrumpinto 29-ojo autobuso reiso iš gelež. stoties iki Kauno oro uosto ir atgal. Reiso ilgis - 14,8km x 2 + 1,15km = 30,75 km.
Pernai metų duomenimis, autobuso 1km nuvažiavimo kaina - 4,91Lt
Reiso gelež. stotis-oro uostas-gelež. stotis kaina - 30,75 x 4,91 = 150,98Lt.
Kadangi savaitgaliais vakarinis maršrutas, kaip supratau, tinka ir papildomas nėra būtinas, tai reikia tik darbo dienomis:
150,98 x 5 dienos x 4 savaitės = 3019,65 Lt - tiek maršrutas kainuotų per mėnesį.
Ana suma didesnė, nes ką tik radau klaidą matuodamas ridą. 29-as link miesto nuvažiuoja didesnę ridą, nei iš miesto į oro uostą, nes važiuoja šiek tiek kitu keliu.
Išanalizavau pavasario skrydžių tvarkaraštį su 29-ojo autobusų maršruto tvarkaraščiu. Autobuso tvarkaraštis patenkina ne visus oro uosto keleivius.
Atvykstantys lėktuvu į oro uostą turi galimybę į miestą nuvažiuoti autobusu:
darbo dienomis - 6 iš 7 lėktuvų, savaitgaliais - 3 iš 5 lėktuvų.
Išvykstantys iš oro uosto lėktuvu turi galimybę iš miesto atvykti autobusu:
darbo dienomis - 5 iš 7 lėktuvų, savaitgaliais - 7 iš 7 lėktuvų.
Kriterijai tokie, kad nuo lėktuvo nusileidimo iki autobuso išvykimo į miestą būtų ne mažiau 20 min. ir ne daugiau 60 min.
O nuo autobuso atvykimo į oro uostą iki registracijos pabaigos - ne daugiau 70 min. ir ne mažiau 20 min.
Taigi 29-ojo autobusų maršruto tvarkaraštis išvykstančius iš oro uosto lėktuvu patenkina d.d. 71 proc., savaitgaliais - 100 proc. keleivių. O atvykstančius į oro uostą lėktuvu patenkina d.d. 86 proc., savaitgaliais - 60 proc.
Išvykstančiųjų iš oro uosto poreikiai susisiekti su oro uostu patenkinami 86 proc., o atvykstančių į oro uostą ir norinčių susisiekti su miestu - 73 proc.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment