Tikiuosi Masiuliui ir toliau užteks proto nesivelti į FlyLAL aferas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąJis paprasciausiai negali pasiust, cia gi ne kokia baltarusija kur batka trinktelejo kumsteliu per stala "as nusprendziau" ir taskas.
Todel atsakymas "svarstysim" siuo atveju yra vienintelis teisingas, nes norint pasiust toli reikia konkreciu argumentu. Kurie atsiranda tik apsvarscius.
Kitaip ant tavo galvos bus isleistas pamazgu srautas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Butu gerai jei atgaivintu/sukurtu "Lithuanian airlines" kokia nauja aviakompanija, bet konkurencija turi likti lygi visiems. Tegul ir skraido p. Masiulio lektuvai is Vilniaus, bet turi buti sudarytos lygios salygos ir kitiems vezejams. Bet neskau, jog negaletu gauti nuolaidu.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąButu gerai jei atgaivintu/sukurtu "Lithuanian airlines" kokia nauja aviakompanija, bet konkurencija turi likti lygi visiems. Tegul ir skraido p. Masiulio lektuvai is Vilniaus, bet turi buti sudarytos lygios salygos ir kitiems vezejams. Bet neskau, jog negaletu gauti nuolaidu.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Atokvėpiui, nuo tokiu blogybių video filmukas skrydis į Lietuvą (pirma dalis).
http://www.youtube.com/watch?v=XEHh4...e=channel_pageDitch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąTu nebandai įsiklausyti ką aš sakau. Sakau, kad DAUGUMA Šiaurės, Vakarų Lietuvos gyventojų naudojasi Rygos oro uostu, nes jis geresnėj geografinėj padėtį nei Vilniaus oro uostas. Pasakiau savo pavyzdį, nes gyvenu Šiaurės Lietuvoje, ir žinau situaciją tarp savo draugų, pažįstamų, kurie skraido labai dažnai. Jie visi be išimčių naudojasi Ryga, nes atstumas toks pat (tačiau nereikia trenktis skersai viso miesto, kaip kad būtų Vilniuje), ir dar skrydžių daugiau ir jie pigesni. Aš kalbu tik apie Panevėžį, o jei kalbėtume apie miestus, nutolusius dar labiau į Vakarus, besinaudojančių RIX tik daugėtų.
Sakai, jog VNO naudojasi daugiausia vilniečiai, o kita Lietuvos dalis neskraido, arba skraido mažiau. Taip, nes ta kita likusi Lietuva skraido iš Rygos. Pripažink, kad VNO geografinė padėtis tikrai nėra geriausioj vietoj. Jei pagrindinis Lietuvos oro uostas būtų patogesnėj vietoj, manau, turėtų šansų pasipriešinti kaimynams latviams, ir surinkti daugiau keleivių.
Parašė kaskas Rodyti pranešimąAtrodo Kauno oro uostas reklamuojasi, kad sudomintu naujas aviakompanijas is Kauno skraidyti, juk dar uzsiminima apie Rytu Lenkus Ir Rusus is Kaliningrado.... O Idomu siai vasarai galetu dar nors SKUBOTAI ateiti kokia nors viena aviakompanija? O gal Ryanair atidarytu koki dar skrydi pvz i Paryziu. ?
Comment
-
Grįžtant prie temos. Susiekimas net ir tarp Kauno ir Kauno oro uosto tragiškas. Darbo dienom 29 autobusas iš oro uosto važiuoja 20:38 ir 22:40. Kai lėktuvas iš Londono atskrenda 20:55, o iš Dublino 21:20.
90% Ryanair skrydžių atskrenda laiku arba ankščiau - kaip ir mano lėktuvas pirmadienį nusileido 20:40. Iki artimiausio autobuso į miestą - laukti beveik dvi valandas, o ir tada jau su persėdimu iki namų nebenuvažiuosi.
Į priekį skrendant irgi buvo panašiai (autobusas virš valandos ankščiau nei man reikėtų).
Vat ir tenka važiuot mašina, mokėt už aišktelę. Einant iki jos dar mačiau kelis žmones grįžtančius atgal nuo stotelės, tikrai neatrodė patenkinti tvarkaraštį paskaitę.kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąGrįžtant prie temos. Susiekimas net ir tarp Kauno ir Kauno oro uosto tragiškas. Darbo dienom 29 autobusas iš oro uosto važiuoja 20:38 ir 22:40. Kai lėktuvas iš Londono atskrenda 20:55, o iš Dublino 21:20.
90% Ryanair skrydžių atskrenda laiku arba ankščiau - kaip ir mano lėktuvas pirmadienį nusileido 20:40. Iki artimiausio autobuso į miestą - laukti beveik dvi valandas, o ir tada jau su persėdimu iki namų nebenuvažiuosi.
Į priekį skrendant irgi buvo panašiai (autobusas virš valandos ankščiau nei man reikėtų).
Vat ir tenka važiuot mašina, mokėt už aišktelę. Einant iki jos dar mačiau kelis žmones grįžtančius atgal nuo stotelės, tikrai neatrodė patenkinti tvarkaraštį paskaitę.
Šiaip dieną dar tokios problemos nėra, o ir atvykusiems iki 20 val. dar įmanoma iki miesto nusigauti nuo Karmėlavos. Nuo oro uosto iki artimiausios Karmėlavoje esančios stotelės reikėtų paeiti apie kilometrą. Žinoma, šis pasiūlymas nėra patrauklus atvykusiems su dideliu bagažu ir lagaminais be ratukųPaskutinis taisė Ametistas; 2009.03.11, 18:09.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Man smalsu jei butu nutiesti begiai pakankamai arti terminalo ar atsirastu zmoniu kurie vazinetusi tuo traukinuku ? Savaime suprantama tvarkarasciai butu suderinti.- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąJei sekei temą "Kauno viešasis transportas", tai žinai, kad yra įteiktas transporto skyriui raštas su įvairiais pasiūlymai kaip optimizuoti viešojo transporto darbą. Tarp tų pasiūlymų yra ir šis. Deja, problema "Kauno autobusams" puikiai žinoma, jie stengiasi suderinti tvarkaraštį su skrydžiais, bet šis maršrutas taip pat reikalingas Karmėlavos, Vičiūnų gyventojams, taigi suderinti tvarkaraštį taip, kad būtų gerai visiems, yra sunku. Be to, kaip matai, vakare važiuoja tik vienas autobusas, todėl ir yra toks didelis tarpas. Du autobusai - prabanga. Ypač tai šįmet sunkiai įgyvendinama, nes miesto biudžete neatsirado tiek pinigų, kiek reikėtų, kad būtų užtikrintas patogus susisiekimas viešuoju transportu.kaip?
Comment
-
Parašė DSaulius Rodyti pranešimąMan smalsu jei butu nutiesti begiai pakankamai arti terminalo ar atsirastu zmoniu kurie vazinetusi tuo traukinuku ? Savaime suprantama tvarkarasciai butu suderinti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąMiesto autobusų problemas žinau. Ir nesakau, kad čia jie kalti. Tai yra oro uosto organizacinė problema - jei nėra pakankamai miesto autobusų, turi būti specialus autobusas ar mikroautobusas (kad ir po 5 Lt ar net brangiau), kuris nusileidus lėktuvui stovėtų prie durų. Arba būtų oro uosto puslapyje pasiekiamas 120 mikroautobuso tvarkaraštis ir žiūrima, kad jo laikytųsi (dar geriau, kad tai būtų jo galinė stotelė). Taip pat problemą spręstųsi jei pro oro uostą prasuktų autobusai Jonava-Kaunas ar kiti tarpmiestiniai (vėlgi su prieinamai skelbiamu tvarakaraščiu).
Kaip matau, 120-ojo tvarkaraštyje paminėta:
į oro uostą užsuka visi maršrutiniai taksi šiš laiko intervalų metu - 7:30-8:30; 10:00-13:00; 16:30-17:30; 19:00-22:15 val. Darbo dienomis kursuoja kas 5-15 min., savaitgaliais kas 5-60 min.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.03.11, 18:28.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Metropolis
Kiekvienas oro uostas, norintis, kad daugiau keleivių naudotųsi jo paslaugomis turi daug dirbit, kad "pasiimtų/grąžintų" keleivius į/iš oro uostą. Tokiu atveju, jei nėra galimybių/lėšų pritraukti miesto(-ų) viešąjį transportą (o tai - labai blogai), oro uostas turėtų pagalvoti apie savo "shuttle" tipo autobusų, pritaikytų prie skrydžių laiko, paleidimą. Ypač tai taikytina ankstyviausiems/vėliausiems reisams, kai keleiviams lieka tik taksi/draugų/šeimos transportas. Niekas nekinkuos kilometro, tuo labiau su lagaminu ir dar pvz. blogu oru.
Šis žingsnis ir oro uosto įvaizdį gerintų, ir (su laiku) padidintų konkurenciją tarp vežėjų.
Kitas žingsnis - pagerinti susiekimą su oro uostais geležinkeliu (tačiau LG - tai visai ne prioritetas, deja).
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąo Jonava - Kaunas autobusai tikrai negalėtų užsukti, nes to maršruto statusas yra tarpmiestinis ir jų pagrindinis tikslas - nuvežti iš vieno miesto į kitą be didesnių klajonių pakeliui.
Parašė amiko Rodyti pranešimąKaip matau, 120-ojo tvarkaraštyje paminėta:
į oro uostą užsuka visi maršrutiniai taksi šiš laiko intervalų metu - 7:30-8:30; 10:00-13:00; 16:30-17:30; 19:00-22:15 val. Darbo dienomis kursuoja kas 5-15 min., savaitgaliais kas 5-60 min.kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąČia labiau biurokratinis atsikalbinėjimas. Va Čekijoj Praha-Karlovy Vary praktiškai visi tarpmiestiniai autobusai važiuoja pro oro uostą (gaišdami tam 15-20 minučių), nors iš pilno autobuso to reikėjo tik porai keleivių. Į Kauno oro uostą užsukti užtektų gerokai mažiau nei 5 minučių. Koks užsukimas į Kryžkalnio autobusų stotį užtrunka gerokai ilgiau.
Taip, tačiau dauguma normalių žmonių (tuo labiau užsieniečių) nesugalvos, jog reikia eiti į www.krs.lt skyrių "Turistams" ir ten žiūrėti to mikroautobuso Kauno pilis-Karmėlava tvarkaraštį. O oro uoste tvarkaraščio ar apskritai kokių ženklų apie jį nepastebėjau (aišku negaliu teigti jog ten tikrai niekur nieko nėra, anškčiau ir 3 aukšto nepastebėjau ). Dar ir paskutinis reisas 21:25 truputį ankstokai.
Šiaip tai su tavimi sutinku daugumoje tavo išsakytų minčių. Oro uostas galėtų mokėti "Kauno autobusams" pinigų už jų nuostolingą važiavimą, kaip tai daro "Mega" - tai padidintų reisų skaičių.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Reiktu isvis "29" maršrutą keisti į "Kauno oro uostas - Kaunas" o Karmėlavos gyventojams kalikti seną maršrutą su kitu numeriu, tarkim "xx". '29" maršrutas važinėja kas 30 min maždaug (kai nėra skrydžių labai retai. O "xx" kas valanda ir rečiau iki karmėlavos, skirtas tik gyventojams.. Ką manote?Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Antrasis mano video filmukas gryžtant iš Airijos. pažiūrėkite.
ir įvertinkite, dėkoju.
http://www.youtube.com/watch?v=0_UiG...eature=channelPaskutinis taisė kaskas; 2009.03.11, 22:27.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Mes daug ka galim manyt taciau cia valdziai reikia siust Asmeniskai man tai butu priimtina- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąReiktu isvis "29" maršrutą keisti į "Kauno oro uostas - Kaunas" o Karmėlavos gyventojams kalikti seną maršrutą su kitu numeriu, tarkim "xx". '29" maršrutas važinėja kas 30 min maždaug (kai nėra skrydžių labai retai. O "xx" kas valanda ir rečiau iki karmėlavos, skirtas tik gyventojams.. Ką manote?Paskutinis taisė Ametistas; 2009.03.11, 20:22.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąOro uostas galėtų mokėti "Kauno autobusams" pinigų už jų nuostolingą važiavimą, kaip tai daro "Mega" - tai padidintų reisų skaičių.
Aš vis tik labiau matau problemą kainodaroje. Oro uosto keleiviai gali mokėti daugiau, kad tik būtų patogus susisiekimas (protingose ribose aišku). Tuo tarpu tokios paslaugos nėra - yra tik pigiai ir prastai.kaip?
Comment
Comment