Bent padazninti 29 autobusa, kad ir nuostolingas jis bus, bet uztat zmonems atvykusiems bus patogu ir jie ji kita kart pasirinks, nes zinos, jog vaziuoja daznai. Bet daznai tada, kada yra skrydziai vyktomi.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąO aš esu iš Kėdainių ir pritariu, kad Kauno oro uostas yra patogiau. O aš esu iš Trakų ir pritariu, kad Vilniaus oro uostas yra patogiau. O aš esu iš Jonavos ir pritariu, kad Kauno oro uostas yra patogiau... Kur veda tokios diskusijos? Niekur. Reikia žiūrėti į daugumos realiai skrendančių poreikius.
Sakai, jog VNO naudojasi daugiausia vilniečiai, o kita Lietuvos dalis neskraido, arba skraido mažiau. Taip, nes ta kita likusi Lietuva skraido iš Rygos. Pripažink, kad VNO geografinė padėtis tikrai nėra geriausioj vietoj. Jei pagrindinis Lietuvos oro uostas būtų patogesnėj vietoj, manau, turėtų šansų pasipriešinti kaimynams latviams, ir surinkti daugiau keleivių.دائما الليتوانيه
Comment
-
butent ir as uz pusantro men vel ruosiuosi skristi, bet greiciausiai skrisiu arba tiesiai is Rygos arba per Palanga. jei butu daugiau skrydziu is Kauo tikrai nesitrenkciau per latvius, kur man reikia.
o statyti visikai nauja oro uosta yra pats didziausias absurdas kai yra oro uostas, kuris pasiruoses beveik visiskai tik reikia siek tiek susisiekima sutvarkyt ir dar pora terminalu pastatyt.Paskutinis taisė Marux; 2009.03.07, 19:37.
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąTu nebandai įsiklausyti ką aš sakau. Sakau, kad DAUGUMA Šiaurės, Vakarų Lietuvos gyventojų naudojasi Rygos oro uostu, nes jis geresnėj geografinėj padėtį nei Vilniaus oro uostas. Pasakiau savo pavyzdį, nes gyvenu Šiaurės Lietuvoje, ir žinau situaciją tarp savo draugų, pažįstamų, kurie skraido labai dažnai. Jie visi be išimčių naudojasi Ryga, nes atstumas toks pat (tačiau nereikia trenktis skersai viso miesto, kaip kad būtų Vilniuje), ir dar skrydžių daugiau ir jie pigesni. Aš kalbu tik apie Panevėžį, o jei kalbėtume apie miestus, nutolusius dar labiau į Vakarus, besinaudojančių RIX tik daugėtų.
Sakai, jog VNO naudojasi daugiausia vilniečiai, o kita Lietuvos dalis neskraido, arba skraido mažiau. Taip, nes ta kita likusi Lietuva skraido iš Rygos. Pripažink, kad VNO geografinė padėtis tikrai nėra geriausioj vietoj. Jei pagrindinis Lietuvos oro uostas būtų patogesnėj vietoj, manau, turėtų šansų pasipriešinti kaimynams latviams, ir surinkti daugiau keleivių.Paskutinis taisė Edd; 2009.03.07, 20:09.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąAš supratau apie ką tu kalbėjai, bet tu nesupratai ką rašiau aš. Juk yra Kauno oro uostas, jis yra "patogesnėj" padėty. Tai kokios problemos? Kodėl jis nepasipriešina kaimynams latviams? Mano atsakymas jau buvo pateiktas: daugiau kaip pusės visų skraidančiųjų galutinis tikslas - Vilnius. O Kauno oro uostas kolkas aptarnauja tik labai mažą dalį tos "daugiau kaip pusės".دائما الليتوانيه
Comment
-
Parašė arsiakas Rodyti pranešimąKodėl nepasipriešina? Kol tarpusavyje konkuruos tos pačios valstybės (šiuo atveju Vilniaus ir Kauno) oro uostai, nei vienas iš jų niekada ir nepasipriešins, nei VNO, nei KUN, o tuo tarpu RIX toliau sėkmingai augs.Paskutinis taisė deep'as; 2009.03.07, 22:13.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąAš supratau apie ką tu kalbėjai, bet tu nesupratai ką rašiau aš. Juk yra Kauno oro uostas, jis yra "patogesnėj" padėty. Tai kokios problemos? Kodėl jis nepasipriešina kaimynams latviams? Mano atsakymas jau buvo pateiktas: daugiau kaip pusės visų skraidančiųjų galutinis tikslas - Vilnius. O Kauno oro uostas kolkas aptarnauja tik labai mažą dalį tos "daugiau kaip pusės".*censored*
Comment
-
Beprasmis maikių plėšymas vyksta ... Liūdna realybė ta, kad šiuo metu nei į VNO, nei (tuo labiau) į KUN aviakompanijos nesiveržia ...
Su dabartinėmis skrydžių kainomis VNO apskritai greit praras privačią klientūrą (t.y. žmones skrendančius už savo pinigus). Palyginimui - mano tėvai Velykoms skrenda į š. Vokietiją. Skrydžio iš Vilniaus į Hamburgą kainos prasideda arti 1000Lt (žmogui į abi puses). Šiandien nupirkau iš Rygos į Brėmeną už 70lt ...Paskutinis taisė Tomas; 2009.03.07, 23:06.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Šitą savaite teks skristi į USA - Mineapoli.
Kai sausio mėnesį skridau į Čikagą, užteko vienos dienos ir vieno persėdimo nusigauti iki galutinio taško.
Dabar gi "dėl puikios VNO geografijos ir kompanijų gausos" teks ne tik kad skristi su 2 ar 3 persėdimais, bet dar ir nakvoti kažkur pakeliui.....
Vilnius ir Lietuva tapo tokiu Europos užkampiu, (ūkiškai sakant "šik..s skylė" kad verkti noris....
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimągal todel kad visalaika buvo lstumiamas kaip krovininis uostas? paziurek kokiam tvarte priiminejo keleivius ir kiek metu teko kovot kol gavo finansavima naujam terminalui. ryanairas atejo i tragiskas salygas, dabar kai jos kapitaliai pasitaise manau ateis su laiku ir rimtesniu kompaniju. aisku labai "padeda" va tokios "studijos" apie uzdaryma, kas tikrai kaunui sansus apkarpo gerokai. faktas kad 10 metu atgal i tokius dalykus reikejo ziuret, ir kad gana svaigt apie nauju orouostu statybas, kas 100% neivyks, bet dumba pakels
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąŠitą savaite teks skristi į USA - Mineapoli.
Kai sausio mėnesį skridau į Čikagą, užteko vienos dienos ir vieno persėdimo nusigauti iki galutinio taško.
Dabar gi "dėl puikios VNO geografijos ir kompanijų gausos" teks ne tik kad skristi su 2 ar 3 persėdimais, bet dar ir nakvoti kažkur pakeliui.....
Vilnius ir Lietuva tapo tokiu Europos užkampiu, (ūkiškai sakant "šik..s skylė" kad verkti noris....
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąO prie ko čia VNO? Juk puikioje geografinėje padėtyje yra KUN, tai ir skriskit per KUN su net viena aviakompanija.
Bet iš dalies tai ką pasakiau tinka ginčui tarp vilniečių ir kauniečių, nes po keliolikos metų "sėkmingos" plėtros VNO nebetoli iki KUN lygio....
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąO prie ko čia VNO? Juk puikioje geografinėje padėtyje yra KUN, tai ir skriskit per KUN su net viena aviakompanija.
Comment
-
Cia yra tema skirta Kauno oro uostui. Priminkit i kuria tema mes dabar rasom ? Tau reiketu atskiros temos ne mums- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Comment
-
Mano nuomone, visai neblogas sumanymas VNO palikti kaip labiau prestižinį, prabangesnį ir brangesnį oro uostą, per daug jo neplėčiant dėl nepraktiškos vietos. Tuo tarpu KUN vystant kaip pigesnį, paprastesnį, krovininį oro uostą, orientuotą į platesnę Lietuvą, siekiantį sutaupyti klientą. Žinoma, reikėtų patobulinti susisiekimą bent jau tarp KUN ir Kauno autobusų bei traukinių stočių. Keistas kai kurių noras bet kokia kaina vytis RIX, turėti (statyti naują? ) vieną oro uostą, kuris viršytų RIX statistiką. Manau, mes turetume išnaudoti savo sąlyginai tolygų šalies regionų išvystymą (juk tuo ir skiriamės nuo Latvijos, reikia tai paversti pranašumu), oro uostus, kurie taip pat gan strategiškai išdėlioti.
Comment
-
Padaryti vieningą sistemą tarp orouostų, įjungiant Palangą, kaip Londone (priešingu atveju nebūtų nei Gatwicko nei Sičio orouostų).
Juolab naikinti KUN iš vis absurdas kai sukišta nemažai pinigų į naują terminalą ir plėtros koncepsijas. Matosi kai kurių avantiūristų strateginio planavimo pranašumai deficito laikais - gražiai čiulbėti apie plėtrą, kai pati rinka "traukiasi".
Iš vis nesuprantu tokios idėjos - aplenkti RIX. Gal užrauktų atsakingi strateguotojai aplenkti RIX, o tiesiog eitų dirbti darbą "grounding" srityje ir ieškant klientų, avialinijų. Dirbant savo darbus pasirodys efektyvesnis įrankis susigrąžinti savo rinkos dalį.
Comment
Comment