Man regis "Ryanair" planavo savo baze lektuvu kaune ikurt. Ar cia tik gandai buvo?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Pasirašyta sutartis: "Kauno aerouosto orlaivių stovėjimo perono išplėtimas. 1 etapas." Sudaryta sutartis su Akcine bendrove 'Kauno tiltai'.
Vertė: 28.750.000,00 LT.
Sutarties aprašymas: 61870 kv. metrų dydžio Kauno aerouosto orlaivių stovėjimo perono išplėtimo darbai.
Labai džiugu, kad Kauno oro uostas nestovi vietoje, o žiūri į ateitį ir daug investuoja į plėtrą
Comment
-
Parašė Traford Rodyti pranešimą
Labai džiugu, kad Kauno oro uostas nestovi vietoje, o žiūri į ateitį ir daug investuoja į plėtrą
Comment
-
Kauno oro uostas pasirengęs skrydžiams į JAV
Įsigaliojus beviziam režimui į JAV, padidėjo keleivių, norinčių patekti į šalį, srautas. Kol kas iš Lietuvos į Jungtines Valstijas tiesioginiai skrydžiai nevykdomi.
Skrydžių bendrovė „flyLAL" norėtų keleivius skraidinti tiesiogiai iš Vilniaus oro uosto, tačiau tam trukdo per trumpas (2,5 kilometro) kilimo takas, negalintis priimti didelių ir sunkių lėktuvų. Tuo tarpu Kauno oro uostas, turintis ilgesnį - 3 kilometrų ir 250 metrų - kilimo taką, kol kas nesulaukė pasiūlymų iš oro bendrovių.
„Mes visą laiką svarstome tokią galimybę. Tačiau viskas priklauso nuo oro bendrovių. „flyLAL" planai susiję su Vilniaus oro uostu, „airBaltic" suinteresuota, kad skrydžiai vyktų per Rygos oro uostą. Galbūt pigių skrydžų oro kompanijos galėtų inicijuoti skrydžius iš Kauno oro uosto, tačiau kol kas dėl tiesioginių skrydžių į JAV su mumis niekas nebendravo", - portalui sakė Kauno oro uosto direktorius Arijandas Šliupas.
Pasak jo, teoriškai Kauno oro uostas galėtų vykdyti tokius skrydžius. „Kilimo tako ilgis nėra pagrindinis ir svarbiausias reikalavimas. Jeigu planuojami skrydžiai į JAV, oro uostas pirmiausia turi atitikti visus saugumo reikalavimus. Jų esmė - ar oro uoste taikomi visi saugumo patikros metodai, ar pats oro uostas apsaugotas nuo patekimo iš išorės", - aiškino A.Šliupas.
Jeigu oro uostas pareiškia norą tiesiogiai skraidinti keleivius į JAV, amerikiečių audito bendrovė turi patikrinti oro uostą.
Pasak Kauno oro uosto direktoriaus, dar yra kelios smulkmenos, kurias reikėtų išspręsti, norint vykdyti tiesioginius skrydžius į JAV: „Reikėtų daugiau personalo, įrengti daugiau stebėjimo kamerų, reikėtų praplėsti patikros zoną, sukurti duomenų teikimo bazę", - vardijo pašnekovas.
Pasak jo, tiesioginius skrydžius iš Kauno oro uosto galėtų vykdyti ir kuri nors JAV oro linijų bendrovė. Tačiau, kol tęsiasi ekonomikos krizė, daugelio bendrovių plėtros planai užšaldyti.
kauno.diena.lt
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąKauno oro uostas pasirengęs skrydžiams į JAV
Įsigaliojus beviziam režimui į JAV, padidėjo keleivių, norinčių patekti į šalį, srautas. Kol kas iš Lietuvos į Jungtines Valstijas tiesioginiai skrydžiai nevykdomi.
Skrydžių bendrovė „flyLAL" norėtų keleivius skraidinti tiesiogiai iš Vilniaus oro uosto, tačiau tam trukdo per trumpas (2,5 kilometro) kilimo takas, negalintis priimti didelių ir sunkių lėktuvų. Tuo tarpu Kauno oro uostas, turintis ilgesnį - 3 kilometrų ir 250 metrų - kilimo taką, kol kas nesulaukė pasiūlymų iš oro bendrovių.
„Mes visą laiką svarstome tokią galimybę. Tačiau viskas priklauso nuo oro bendrovių. „flyLAL" planai susiję su Vilniaus oro uostu, „airBaltic" suinteresuota, kad skrydžiai vyktų per Rygos oro uostą. Galbūt pigių skrydžų oro kompanijos galėtų inicijuoti skrydžius iš Kauno oro uosto, tačiau kol kas dėl tiesioginių skrydžių į JAV su mumis niekas nebendravo", - portalui sakė Kauno oro uosto direktorius Arijandas Šliupas.
Pasak jo, teoriškai Kauno oro uostas galėtų vykdyti tokius skrydžius. „Kilimo tako ilgis nėra pagrindinis ir svarbiausias reikalavimas. Jeigu planuojami skrydžiai į JAV, oro uostas pirmiausia turi atitikti visus saugumo reikalavimus. Jų esmė - ar oro uoste taikomi visi saugumo patikros metodai, ar pats oro uostas apsaugotas nuo patekimo iš išorės", - aiškino A.Šliupas.
Jeigu oro uostas pareiškia norą tiesiogiai skraidinti keleivius į JAV, amerikiečių audito bendrovė turi patikrinti oro uostą.
Pasak Kauno oro uosto direktoriaus, dar yra kelios smulkmenos, kurias reikėtų išspręsti, norint vykdyti tiesioginius skrydžius į JAV: „Reikėtų daugiau personalo, įrengti daugiau stebėjimo kamerų, reikėtų praplėsti patikros zoną, sukurti duomenų teikimo bazę", - vardijo pašnekovas.
Pasak jo, tiesioginius skrydžius iš Kauno oro uosto galėtų vykdyti ir kuri nors JAV oro linijų bendrovė. Tačiau, kol tęsiasi ekonomikos krizė, daugelio bendrovių plėtros planai užšaldyti.
kauno.diena.lt
Comment
-
Reikia atsižgelti į tai, kad realiai iš tuščio oro uosto ("low-cost'ai" persėdančių keleivių neveža) pirmas skrydis būtų transatlantinis. Ko gero, nėra nė vieno miesto Europoje, kur skrydžiui į JAV užtektų vietinių keleivių - daugiau nei 50% skrydžiams į JAV yra tranzitas.
Baltijos šalyse transatlantinis skrydis įmanomas tik suformavus keleivių atsivežima iš Baltijos regiono, pageidautina dar iš NVS kelių šalių ...
Comment
-
O kas skraidytu užsakomuoju į užatlantę? Lietuvos turizmo agentūros kelionių į JAV ar Kanadą neorganizuoja... Ir nelabai matau ten prasmės. Nebent į kokią Karibų jūros salą ar Meksiką imtis organizuoti poilsines.
Galų gale užsakomajam reisui padaryti į JAV, net lėktuvų parko nėra būtina plėsti - galima išsisukti su 757-200 ir nusileisti prisipilt degalų kokiam Šanone, kaip skrendant į Bangkoką bus leidžiamasi Dubajuje.
Comment
-
Nu bet jei atsiranda durnių kur tuo čarteriu skrenda į Bangkoką, kai reguliariais reisais su normalia avialinija pigiau ir patogiau, tai lygiai taip pat galėtų atsirasti skrendančių į Čikagą ar Niujorką.
Tai bent jau realiau negu tikėtis jog American Airlines pradės reguliariai į Kauną skraidytkaip?
Comment
-
Į Bangkoką tai aš suprantu. Yra krūva žmonių (ypač vyresnių), kurie nemoka užsienio kalbos, šiaip save laiko žioplais, kad gali pasimesti Amsterdamo, Frankfurto ar Kopenhagos oro oustuose. Kurie bijo išlipti svetimoje šalyje. Jiems svarbu, kad visada juos lydėtų lietuviškai kalbantys kelionės kuratoriai ir t.t. O atostogauti ir pamatyti norisi ...
man irgi asmeniškai nesuprantama, kas gali skristi į Bangkoką 14 valandų turistiniam lėktuve be jokių pramogų ir dar su techniniu nusileidimu už 3500 litų. Bet kiek žinau, gruodžio galui sausio pradžiai keli reisai jau pilnai prikrauti.
Comment
-
Nu tai į JAV tas pats - čia išlydi, ten kokie giminės ar draugai pasitinka, pats tas skrendant pirmą kartą toliau Turkijos ir Egipto. Aš ankščiau irgi galvojau, kad nerealu. Bet jei jau prirenka pilnus lėktuvus už šitą paprastumą mokančių po 3500 vietoj 1600 su KLM, tai gal jau ir pribrendom.kaip?
Comment
-
Galetu Novaturas pasidarbuoti, grazau pinigelio uzsidirbtu uz skrydzius i JAV.
PVZ kaip galetu daryti kad ir turistams pailseti tiktu, kad ir Lietuviams savarankiskai keliauti dubline tiktu - Nuskraidina i New Yourk ir yra pasirinkimai toliau keliauti kokiu autiku/laivu i kurortus/salas Jav pakrantes, arba po miesta ekskursijos...Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Kiek supratau iš pasisakymų, dauguma kauniečių nemėgsta flylal todėl, kad jie skraido iš Vilniaus ir kolkas neturi planų Kaune. Dėl to flylal ir aibaltic "kovoje" palaikomas airbaltic (plius juk jie kažkada užsiminė, kad gal skraidys iš Kauno). Čia šiaip airbaltic atstovo žodžiai, po kurių turbūt bus nemėgiamos abi aviakompanijos.
Parašė Aviacijos pasaulis nr. 20"airBaltic" atstovybės Lietuvoje direktorius TADAS VIZGIRDA
-Ar galėtumėte įvardinti, kas labiausiai, jūsų manymu, stabdo aviacijos plėtrą?
- Lietuvoje valdžia nesukūrė aviacijos strategijos, tai akivaizdu. Daug kalbama, tyrinėjama, rengiamos galimybių studijos, bet nesimato aiškių dalykų. Ketverius metus vadovauju "airBaltic" bendrovei, per tą laiką vis dar neaišku, kuris oro uostas yra pagrindinis - Vilnius ar Kaunas, ar dar bus tarpinis. Valdžia turi nuspręsti, kuris oro uostas pagrindinis. Jeigu būtų išskirtas Kaunas, tai reikia keisti pavadinimą, nes dauguma užsieniečių nežino kur yra Kaunas, tad toks pavadinimas yra nepatrauklus. Pavyzdžiu gali būti Frankfurto Hahn oro uostas, kuris pastatytas prie mažo miestelio Hahn 120 km nuo Frankfurto, tačiau rinkodaros tikslais pavadinime naudoja didelio miesto pavadinimą, taip kurdamas pridėtinę jo vertę...
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąJeigu būtų išskirtas Kaunas, tai reikia keisti pavadinimą, nes dauguma užsieniečių nežino kur yra Kaunas, tad toks pavadinimas yra nepatrauklus. Pavyzdžiu gali būti Frankfurto Hahn oro uostas, kuris pastatytas prie mažo miestelio Hahn 120 km nuo Frankfurto, tačiau rinkodaros tikslais pavadinime naudoja didelio miesto pavadinimą, taip kurdamas pridėtinę jo vertę...Paskutinis taisė Aš; 2008.11.28, 22:17.
Comment
Comment