/\Atsiprašau už klausimus ne į temą, bet jau ir man pasidarė įdomu:
1) Ar vilniečiai turi nekęsti italų ar tik italų aviacijos, ar gal tik italų aviacijos konsultantų?
2) Ar gal jie tik turi nekęsti Kauno oro uosto ir visko, kas su juo susiję?
3) Ar kiekvienas vilnietis (kaunietis, klaipėdietis, ...) kaltas dėl to, kad jis yra vilnietis (kaunietis, klaipėdietis, ...)?
Šiaip tai man susidarė įspūdis, kad Kaune lėktuvų mažai ne tiek dėl konsultantų stokos, kiek dėl objektyvių ekonominių aplinkybių. Verslas koncentruojasi Vilniuje, valdžia irgi, o privačių keliautojų nėra tiek jau daug, vat ir viskas. Kauno oro uosto valdžia lyg ir tikrai intensyviau už Vilnių stengiasi pritraukti naujų kompanijų, nu bet yra taip, kaip yra. Čia visą šalies ūkį reikia kelti (gal tiksliau netrukdyti jam kilti), va tada ir skraidančių daugiau atsiras, ir aviakompanijų.
1) Ar vilniečiai turi nekęsti italų ar tik italų aviacijos, ar gal tik italų aviacijos konsultantų?
2) Ar gal jie tik turi nekęsti Kauno oro uosto ir visko, kas su juo susiję?
3) Ar kiekvienas vilnietis (kaunietis, klaipėdietis, ...) kaltas dėl to, kad jis yra vilnietis (kaunietis, klaipėdietis, ...)?
Šiaip tai man susidarė įspūdis, kad Kaune lėktuvų mažai ne tiek dėl konsultantų stokos, kiek dėl objektyvių ekonominių aplinkybių. Verslas koncentruojasi Vilniuje, valdžia irgi, o privačių keliautojų nėra tiek jau daug, vat ir viskas. Kauno oro uosto valdžia lyg ir tikrai intensyviau už Vilnių stengiasi pritraukti naujų kompanijų, nu bet yra taip, kaip yra. Čia visą šalies ūkį reikia kelti (gal tiksliau netrukdyti jam kilti), va tada ir skraidančių daugiau atsiras, ir aviakompanijų.
Comment