Matyt, kai spausdino plakatus, dar nebuvo nusrpesta is Kauno...
Čia toksai tavo "wishful thinking"...
Žiūrėkim į faktus:
1) Rygoje latvių ministras pareiškia "perkelsime skrydžius iš Vilniaus į Rygą" (čia ne koks lrytas sugalvojo, neapgaudinėkit savęs - tai paskelbta latviškame delfyje http://rus.delfi.lv/news/daily/busin...hp?id=22069188 ),
2) ir tą pačią dieną Lietuvoje airbaltic delegacija vyksta pas Susisiekimo ministrą pranešti kaip jie myli Kauno oro uostą.
Latviai kažkodėl labai nervingai sureagavo į flalailos ieškinį. Taigi abudu veiksmai (ir latvių ministro pareiškimas, ir skubus vizitas pas lietuvių ministrą) tėra tik to nervingumo pasireiškimai.
Žiūrėkim į faktus:
1) Rygoje latvių ministras pareiškia "perkelsime skrydžius iš Vilniaus į Rygą" (čia ne koks lrytas sugalvojo, neapgaudinėkit savęs - tai paskelbta latviškame delfyje http://rus.delfi.lv/news/daily/busin...hp?id=22069188 ),
2) ir tą pačią dieną Lietuvoje airbaltic delegacija vyksta pas Susisiekimo ministrą pranešti kaip jie myli Kauno oro uostą.
Latviai kažkodėl labai nervingai sureagavo į flalailos ieškinį. Taigi abudu veiksmai (ir latvių ministro pareiškimas, ir skubus vizitas pas lietuvių ministrą) tėra tik to nervingumo pasireiškimai.
noriu truputėli patikslinti. airbaticas pas ministrą buvo pirmadienį, o skalndalas ir latvių politikų isterija - antradienį.
/\ Nereiktu pamirsti dar ir FlyLAL'o naujojo terminalo VNO, kuris suteiks pranasuma pries AirBaltic'a. Zinant laisvos rinkos ir konkurencijos desnius, galima butu manyti, kad atsiradus konkurencijai VNO teks pasitempti, sumazinti kainas ir bandyti konkuruoti su FlyLAL'o naujuoju terminalu, taciau dar geriau zinoma VNO valdzia leidzia manyti, kad taip nebus. Manau tai yra daug didesnis motyvas AirBalticui kraustytis i Kauna, kur gautu daug palankesnias salygas. Taciau tokiu atveju jiems gresia praradimas verslo klientu ir turtingesniu keliautoju, kurie gali moketi didesne kaina del nepatogumu, jog Kauno oro uostas visgi yra tolokai nuo Vilniu. Tokie klientai vazineja su taxi (o su taxi is Kauno i Vilniu nuvykti visgi jau brangiai kainuoja. Beto jie ir laika labai taupo. Taigi gaunasi taip, kad Airbalticui Kaune tektu pritraukineti pigiu skrydziu megejus. Beto Kaunas yra Lietuvos vidury, kas reiskia, kad jeigu kokiam klaipedieciui anksciau vykti i Ryga ar i Vilniu buvo beveik tas pats, tai dabar i Kauna jam jau nuvykti butu arciau. Taip jiems gresia lietuvaiciu skrendanciu is Rygos mazejimas. Beto, jeigu Vilnius-Ryga dabar yra 5 skrydziai per diena, tai vilnieciams jau nelabai apsimoketu skristi Kaunas-Ryga, kai iki Kauno 100km, o iki Rygos 300.
/\ Nereiktu pamirsti dar ir FlyLAL'o naujojo terminalo VNO, kuris suteiks pranasuma pries AirBaltic'a. Zinant laisvos rinkos ir konkurencijos desnius, galima butu manyti, kad atsiradus konkurencijai VNO teks pasitempti, sumazinti kainas ir bandyti konkuruoti su FlyLAL'o naujuoju terminalu, taciau dar geriau zinoma VNO valdzia leidzia manyti, kad taip nebus. Manau tai yra daug didesnis motyvas AirBalticui kraustytis i Kauna, kur gautu daug palankesnias salygas. Taciau tokiu atveju jiems gresia praradimas verslo klientu ir turtingesniu keliautoju, kurie gali moketi didesne kaina del nepatogumu, jog Kauno oro uostas visgi yra tolokai nuo Vilniu. Tokie klientai vazineja su taxi (o su taxi is Kauno i Vilniu nuvykti visgi jau brangiai kainuoja. Beto jie ir laika labai taupo. Taigi gaunasi taip, kad Airbalticui Kaune tektu pritraukineti pigiu skrydziu megejus. Beto Kaunas yra Lietuvos vidury, kas reiskia, kad jeigu kokiam klaipedieciui anksciau vykti i Ryga ar i Vilniu buvo beveik tas pats, tai dabar i Kauna jam jau nuvykti butu arciau. Taip jiems gresia lietuvaiciu skrendanciu is Rygos mazejimas. Beto, jeigu Vilnius-Ryga dabar yra 5 skrydziai per diena, tai vilnieciams jau nelabai apsimoketu skristi Kaunas-Ryga, kai iki Kauno 100km, o iki Rygos 300.
Jei "Air Baltic" perbėgs į Kauną ir reisas į konkretų miestą bus tik iš jo, tai ir verslo klientai nepasibrangins, atvažiuos. Visgi patogiau 100 km pavažiuoti ir po to tiesiai nuskristi, nei kažkokiam oro uoste 5 val. sėdėti, laukiant persėdimo. Manau, ir verslo klientai jau labai greitai pradės nevengti ir "Ryanair" (kai kurie ir dabar sėkmingai juo skraido ir nė plaukas nenukrenta) reiso į Dubliną, nes jau tuoj iš Vilniaus liks tik "Aer lingus" reisas kas antrą dieną ir jei reikės būtent tą dieną, kai jo nėra, nieko kito neliks.
Jei "Air Baltic" perbėgs į Kauną ir reisas į konkretų miestą bus tik iš jo, tai ir verslo klientai nepasibrangins, atvažiuos. Visgi patogiau 100 km pavažiuoti ir po to tiesiai nuskristi, nei kažkokiam oro uoste 5 val. sėdėti, laukiant persėdimo.
Matai, jeigu "airbaltic perbėgimas į Kauną" pasireikš skrydžiais Kaunas - Ryga ir Kaunas -Kopenhaga, tai vistiek "kažkokiam oro uoste" (Rygos ir Kopenhagos) teks sėdėti tiek pat
p.s.: "airbaltic pabėgimas į Kauną" skamba beveik taip pat iškilmingai kaip ir "Mahometo pabėgimas iš Mekos į Mediną" (Hidžra - data, nuo kurios prasideda musulmonų kalendorius). <į šį p.s. prašom neatsakinėti, čia šiaip blevyzga ne į temą>
Gal kas nors ką nors žinote apie skrydžius su Ryanair iš Kauno į Londoną nuo 10 28 už 60Lt?
Nuo Ryanair is Kauno 10 28 pradeda skraidyt i kita Londono aeruosta Luton (ko gero tik perkelia keleta skrydziu is Stanstedo kur skraide visa laika) Lutonas siek tiek arciau Londono ir berods is ten pigiau nusigaut i miesta.
Kas link 60litu - kaip visada Ryanair - ieskok ir rasi, juolab kad rudens gale skrydziai vieni pigiausiu per metus
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Nuo Ryanair is Kauno 10 28 pradeda skraidyt i kita Londono aeruosta Luton (ko gero tik perkelia keleta skrydziu is Stanstedo kur skraide visa laika) Lutonas siek tiek arciau Londono ir berods is ten pigiau nusigaut i miesta.
Tas pigiau releatyvu. Standartinė autobuso ar traukinio kaina vos vos mažesnė. Bet mažiausia kaina su Easybus - praktiškai ta pati. O pasistengus ir į Birminghamo oro uostą nuvažiuot nėra brangiau.
Gal kas nors ką nors žinote apie skrydžius su Ryanair iš Kauno į Londoną nuo 10 28 už 60Lt?
pigiausiai ,kiek man iseje buvo tai 160 lt, galuine suma. o va is Dublino i Paryziu tevam pirkau, tai 24 eurai kainavo. Paryzius -Dublinas tik 1 euras, nereikia jokiu mokesciu moket. Is kauno nepastebejau ,kad kada butu akcija - bilietai be oro uosto mokesciu
KAd ir kiek ponas ROMAS vaidintu teisingaji tolerasta, bet tikrai RUSAI - GALVIJU tauta ,kuri N amziu aklai seka savo apsisaukelius lyderius, turi N turtu, bet is meslo taip ir neislipa. Kada rusai gyveno gerai? Jeigu uz pasakyma "galviju tauta" uzdraudet diskutuot temon apie Ukraina, ismeskite mane visai . :)
Dėkui visiems už infomaciją, o dar prašau papasakokit apie bilietų pirkimo įpatumus Šiandien bandėm pirkti, bet vis draugeliui erorus meto kažkokius Ką kolkas pavyko sužinoti, tai tik, kad reik kreditinės kortos, t.y. paprastas visa electron netina
Dėkui visiems už infomaciją, o dar prašau papasakokit apie bilietų pirkimo įpatumus Šiandien bandėm pirkti, bet vis draugeliui erorus meto kažkokius Ką kolkas pavyko sužinoti, tai tik, kad reik kreditinės kortos, t.y. paprastas visa electron netina
Visų pirma, kaip tik reikia bandyti paprastu Visa Electron (tačiau tinka nedaugelis, vienas iš mano dviejų SEB Visa Electronų tinka, su kitais lietuviškais bankais lygtais ne kas), nes už mokėjimą kreditinį kortele reikia nemažą papildomą mokestį sumokėti (ar ne 17 Lt žmogui į vieną pusę).
Ypatumai gal tokie, kad jų puslapio patikimumas po perėjimo ant naujos platformos pasidarė tragiškas. Beje kaip tik šiandien perkant vietoj patvirtinimo pradėjo klaidas mėtyti apie užlockintą sesiją ir galiausiai parašė, jog nepavyko sumokėti. Tačiau iš tikrųjų nupirkti pavyko, atėjo patvirtinimas emailu, o ir pinigus nuskaitė.
Aišku dažniausiai tokių bairių nebūna, pavyksta nupirkt normaliai. Čia reikia atkreipt dėmesį, kad jų apsauga, kad nenusipirktum dviejų tokių pačių bilietų veikia tikrina tik vieną valandą prieš buvusius pirkimus ta pačia kortele.
O šiaip reiktų pasiskaityt apie mokesčius už bagažą, registraciją oro uoste, prioritetinį laipinimą ir draudimą. Visus šituos dalykus reikia nužymėti, kad gautųsi ta reklamuojama kaina (aišku jeigu jų nereikia).
O kokie dar mokesciai be kreditines korteles mokescio (keista, daugumoj vietu susiduriau kaip tik su palankesne aplinka jei moku kreditine)?
Ar tiesa, kad mokestis yra uz bet kokio dydzio nerankini bagaza? Koks?
Ar tiesa, kad yra registracijos mokestis? Koks?
Ar tiesa, kad jei registruojiesi internetu tai jokio registracijos mokescio nera?
Kokie kiti niuansai/mokesciai?
O kokie dar mokesciai be kreditines korteles mokescio (keista, daugumoj vietu susiduriau kaip tik su palankesne aplinka jei moku kreditine)?
Dar draudimą siūlo pirkti. Reikia pasirinkti, kad jo nenori. Kažkaip niekad neprisiverčiau perskaityt jo sąlygas ar yra iš jo kokios naudos.
Taip pat siūlo pirkti teisę lipti į lėktuvą pirmesniam (priority boarding). Vietos lėktuve nesužymėtos, kur kas pirmesnis atsisėda ten ir sėdi. Verta nebent jei sunkiai bėgi, bet būtinai nori sėdėt prie lango.
Ar tiesa, kad jei registruojiesi internetu tai jokio registracijos mokescio nera?
Taip. Bet negali registruotis internetu jei nori priduoti bagažą.
Iš papildomų dalykų pvz. Ryanair puslapyje mašinos nuoma iš Hertz paprastai pigiau nei pačio Hertz puslapyje. Gal padeda diferencijuot klientus. Kitų papildomų dalykų pas juos nepirkęs.
Šiaip galima pasidaryti Visa Virtual ar Virtuon pavadinimais pažymėtą kortelę ir atsiskaitymuose internetu problemų kilti neturėtų.
Man iš tikro lb patinka tas momentas su kortelėmis "kredito", kai turėdamas tokią kortelę realiai kreditas ja suteikiamas nėra, o tik debeto paslauga, tačiau mašiną išsinuomot, bilietus nusipirkt ar atsiskaityt lėktuve/kelte (ten kur reikalauja būtent kreditinės kortelės) laisvai gali
Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Šiaip galima pasidaryti Visa Virtual ar Virtuon pavadinimais pažymėtą kortelę ir atsiskaitymuose internetu problemų kilti neturėtų.
Man iš tikro lb patinka tas momentas su kortelėmis "kredito", kai turėdamas tokią kortelę realiai kreditas ja suteikiamas nėra, o tik debeto paslauga, tačiau mašiną išsinuomot, bilietus nusipirkt ar atsiskaityt lėktuve/kelte (ten kur reikalauja būtent kreditinės kortelės) laisvai gali
Visa virtual yra virtuali kortele skirta atsiskaitineti tik internetu. Ji galioja lygiai taip pat kaip normali kreditine kortele VISA (virtualiai imituoja kreditine kortele liaudiskai tariant). Todel kaip sake pries tai bus imamas 17LT mokestis atsiskaitant kreditine kortele
Visa virtual yra virtuali kortele skirta atsiskaitineti tik internetu. Ji galioja lygiai taip pat kaip normali kreditine kortele VISA (virtualiai imituoja kreditine kortele liaudiskai tariant). Todel kaip sake pries tai bus imamas 17LT mokestis atsiskaitant kreditine kortele
O tai kuo reikia atsiskaitinėt perkant bilietą Ryanair, kad netektų už tai mokėt?
Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
O tai kuo reikia atsiskaitinėt perkant bilietą Ryanair, kad netektų už tai mokėt?
Pvz moketi Virtuonu ar pan, bet ten gale, kur jau reik skaiciukus ivedineti nurodyti, kad moki Visa Electronu, esu girdejes kad kazkam praejo, bet gal tik pletkas
P.S. turiu britisko banko Visa Electron del vienintelio Ryanair'o - banko ataskaitose praktiskai galiu atsekti kaip daznai su jais tenka skraidyt
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment