4. Kauno aerouosto keleivių aptarnavimo infrastruktūra buvo nekonkurencinga. Dabar padėtis gerėja.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Radau viesuosius pirkinius apie kaskoki ispletima....
Projekto "Tarptautinio Kauno oro uosto keleivių terminalo išplėtimas - pritaikymas Šengeno reikalavimams" audito paslaugų pirkimas
Kauno oro uosto keleivių terminalo A pritaikymo aptarnauti Šengeno šalių keleivių srautus projektavimo paslaugos
http://www.kaunasair.lt/index.php?lang=lt&page=pirkimaiDitch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė smb Rodyti pranešimąparašyta gi - "audito paslaugų pirkimas".
t.y. pastatė naują terminalą, tai dabar rekia atlikti auditą ar viskas buvo skaidriai. Ko gero Europos Sąjunga to reikalauja, nes darbai už jos pinigus.
sorry, nezinojau ka reiskia AuditasDitch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė smb Rodyti pranešimąparašyta gi - "audito paslaugų pirkimas".
t.y. pastatė naują terminalą, tai dabar rekia atlikti auditą ar viskas buvo skaidriai. Ko gero Europos Sąjunga to reikalauja, nes darbai už jos pinigus.
"II. Architektūrin÷-konstrukcin÷ dalis.
Esamame terminale III a dalį patalpų , skirtu restorano sales ir pagalbinių patalpų nuomai,
esant gamybiniam būtinumui numatyta perprojektuoti į išvykstančių į Šengeno šalis keleivių
aviacinio saugumo patikrinimo zoną, keleivių kaupimo prieš skrydį salę ir kitas patalpas, būtinas
šiai veiklai vykdyti. Tam tikslui reikia suprojektuoti laiptus iš trečio aukšto į antrą (buv. VIP salę),
demontuoti dalį II a. stiklinių pertvarų tarp VIP ir tranzitin÷s sal÷s, suformuojant erdvią keleivių
kaupimo prieš skrydį salę. Vykdant projektą numatyti naujai projektuojamų patalpų prijungimą prie
esamos vaizdo, pra÷jimo kontrol÷s, kompiuterinio, telefoninio tinklo. Numatyti neįgaliųjų
transportavimo galimyb÷s iš III a. Esamas patalpų interjeras nekeičiamas.
III a suprojektuoti 2 darbo vietas darbui su introskopais ir arkomis.
Pirmame aukšte atvykstantiems iš Šengeno šalių numatyti atskirą į÷jimą į bagažo išdavimo
salę iš perono, su pra÷jimo kontrole.
II aukšto išvykimo galerijoje atskirti išvykstančiųjų Šengeno ir ne Šengeno šalių keleivių
srautus."
________________________________
Comment
-
http://www.vakarai.us/news/129/ARTIC...008-09-03.html
Va su kuom derasi Kaunas:
"Skelbta, jog Kauno oro uosto vadovybė dėl galimybių skraidyti iš Karmėlavos derasi su Vokietijos bendrove "German Wings", Ispanijos kompanija "Iberia" bei Skandinavijos pigių skrydžių įmone "Sterling Airlines", Latvijos nacionaline aviakompanija "airBaltic", nacionalinėmis avialinijomis "flyLAL-Lithuanian Airlines". Šiuo metu iš Kauno oro uosto skraido Airijos kompanijos "Ryanair" lėktuvai."Paskutinis taisė kaskas; 2008.09.04, 17:32.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąhttp://www.vakarai.us/news/129/ARTIC...008-09-03.html
Va su kuom derasi Kaunas:
"Skelbta, jog Kauno oro uosto vadovybė dėl galimybių skraidyti iš Karmėlavos derasi su Vokietijos bendrove "German Wings", Ispanijos kompanija "Iberia" bei Skandinavijos pigių skrydžių įmone "Sterling Airlines", Latvijos nacionaline aviakompanija "airBaltic", nacionalinėmis avialinijomis "flyLAL-Lithuanian Airlines". Šiuo metu iš Kauno oro uosto skraido Airijos kompanijos "Ryanair" lėktuvai."
Būtų labai keista, kad jie į Kauną ateitų...
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąO ar tik ne jos lektuvas nukrito madride?
Skelbta, jog Kauno oro uosto vadovybė dėl galimybių skraidyti iš Karmėlavos derasi su Vokietijos bendrove "German Wings", Ispanijos kompanija "Iberia" bei Skandinavijos pigių skrydžių įmone "Sterling Airlines", Latvijos nacionaline aviakompanija "airBaltic", nacionalinėmis avialinijomis "flyLAL-Lithuanian Airlines".Paskutinis taisė c2h5oh; 2008.09.04, 18:08.
Comment
-
Metropolis
Viziją pradeda nuo konsultacijų
Kauno oro uostas numatė labai ambicingų plėtros vizijų, kurioms įgyvendinti žada virtinę konkursų investicijoms ir skrydžių bendrovėms pritraukti. Kol kas pirmasis – konsultacijoms.
A. Šliupas, VĮ Kauno oro uostas generalinis direktorius, teigia nusižiūrėjęs vadinamąją oro uosto parko koncepciją, pagal kurią, be orlaivių kilimui ir keleivių aptarnavimui reikalingos infrastruktūros, kuriamos papildomos paslaugos, padedančios pritraukti keleivius.
A. Šliupas dėsto ambicingą viziją – iki 2025 m. paversti Kauno oro uostą pirmaujančiu Rytų ir Vidurio Europoje oro uosto parku.
„Šiuo metu laukiame Vyriausybės sprendimo, pagal kurį oro uostui patikėjimo teise būtų perduota valdyti 438 ha žemės, kurioje esame įsikūrę. Kai tai įvyks, skelbsime žemės nuomos aukcioną orlaivių techninio aptarnavimo bazei statyti – tikiuosi, kad tai įvyks rugsėjo antrojoje pusėje. Yra Lietuvos ir kitų Europos šalių įmonių, norinčių tai daryti“, – dėsto įmonės vadovas.
Šiuo metu oro uostas paskelbė konkursą konsultacijoms, kaip pritraukti į Kauną skrydžių bendroves ir investicijas į infrastruktūrą.
„Mes nuolat palaikome ryšius su skrydžių bendrovėmis, primename joms apie galimybę dirbti Kaune, bet procesas nėra lengvas. Aviacijos pasaulyje nemažai siauros specializuotos srities lobizmo, šią kliūtį mums ir turėtų padėti įveikti konsultantai“, – apibūdina A. Šliupas.
Pasak A. Šliupo, Kauno oro uostas stengiasi labiau orientuotis į pigių skrydžių bendroves. Kol kas iš Kauno reguliariais reisais skraido tik „RyanAir“ bendrovės lėktuvai – beveik visi skrydžių maršrutai veda į Didžiąją Britaniją ir Airiją. Oro uosto vadovas apgailestauja, kad šios bendrovės skrydžiai nebuvo pavadinti skrydžiu į Vilnių-Kauną.
„Jie teigia, kad skraido į Stokholmą, nors iš tikrųjų „Skavsta“ oro uostas yra maždaug už 100 kilometrų nuo Švedijos sostinės. Manau, kad nenoras taip pat padaryti Kaune buvo klaida, kilusi iš lietuviško provincialumo“, teigė A. Šliūpas.
vz. 2008-09-05
Comment
-
Parašė Metropolis Rodyti pranešimą...„Skavsta“ oro uostas yra maždaug už 100 kilometrų nuo Švedijos sostinės. Manau, kad nenoras taip pat padaryti Kaune buvo klaida...
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąjei kam reikia galesiu cia ideti geriausias nautraukas isejusias...
Comment
-
Parašė Mindoza Rodyti pranešimąPaliekam tai Kauno oro uostu. O va PLQ tikrai turetu buti Klaipedos....
Comment
-
norwegian.no Palangą taip ir vadina "Klaipėda-Palanga".
O dėl "Vilnius-Kaunas", manau būtų geras sprendimas turistus vilioti. Pvz. Girona ar Reus, nėra Barcelona, bet Ryanair šiuos miestus taip vadina...
O, kad nėra normalaus (pigaus) tiesioginio susisiekimo tarp KUN ir Vilniaus, manau tai problema, kurią KUN vadovybė turėtų kuo greičiau spręsti.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąPervadinti oro uostą į Vilniaus-Kauno gal ir nebloga mintis, bet prieš tai reiktų ir atitinkamai sutvarkyti susisiekimą tarp šio oro uosto ir Vilniaus.
Comment
Comment