Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    4. Kauno aerouosto keleivių aptarnavimo infrastruktūra buvo nekonkurencinga. Dabar padėtis gerėja.
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Radau viesuosius pirkinius apie kaskoki ispletima....
      Projekto "Tarptautinio Kauno oro uosto keleivių terminalo išplėtimas - pritaikymas Šengeno reikalavimams" audito paslaugų pirkimas
      Kauno oro uosto keleivių terminalo A pritaikymo aptarnauti Šengeno šalių keleivių srautus projektavimo paslaugos

      http://www.kaunasair.lt/index.php?lang=lt&page=pirkimai
      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

      Comment


        parašyta gi - "audito paslaugų pirkimas".

        t.y. pastatė naują terminalą, tai dabar rekia atlikti auditą ar viskas buvo skaidriai. Ko gero Europos Sąjunga to reikalauja, nes darbai už jos pinigus.

        Comment


          Parašė smb Rodyti pranešimą
          parašyta gi - "audito paslaugų pirkimas".

          t.y. pastatė naują terminalą, tai dabar rekia atlikti auditą ar viskas buvo skaidriai. Ko gero Europos Sąjunga to reikalauja, nes darbai už jos pinigus.
          Aisku,
          sorry, nezinojau ka reiskia Auditas
          Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

          Comment


            Parašė smb Rodyti pranešimą
            parašyta gi - "audito paslaugų pirkimas".

            t.y. pastatė naują terminalą, tai dabar rekia atlikti auditą ar viskas buvo skaidriai. Ko gero Europos Sąjunga to reikalauja, nes darbai už jos pinigus.
            vinas iš pirkimų yra audito paslaugos, kitas iš pirkimų - projektavimas. T. y. easamo terminalo pertvarkymas, kad būtų galima aptarnauti visus visom kryptim vykstančius keleivius viename pastate. Štai info iš konkurso sąlygų:

            "II. Architektūrin÷-konstrukcin÷ dalis.
            Esamame terminale III a dalį patalpų , skirtu restorano sales ir pagalbinių patalpų nuomai,
            esant gamybiniam būtinumui numatyta perprojektuoti į išvykstančių į Šengeno šalis keleivių
            aviacinio saugumo patikrinimo zoną, keleivių kaupimo prieš skrydį salę ir kitas patalpas, būtinas
            šiai veiklai vykdyti. Tam tikslui reikia suprojektuoti laiptus iš trečio aukšto į antrą (buv. VIP salę),
            demontuoti dalį II a. stiklinių pertvarų tarp VIP ir tranzitin÷s sal÷s, suformuojant erdvią keleivių
            kaupimo prieš skrydį salę. Vykdant projektą numatyti naujai projektuojamų patalpų prijungimą prie
            esamos vaizdo, pra÷jimo kontrol÷s, kompiuterinio, telefoninio tinklo. Numatyti neįgaliųjų
            transportavimo galimyb÷s iš III a. Esamas patalpų interjeras nekeičiamas.
            III a suprojektuoti 2 darbo vietas darbui su introskopais ir arkomis.
            Pirmame aukšte atvykstantiems iš Šengeno šalių numatyti atskirą į÷jimą į bagažo išdavimo
            salę iš perono, su pra÷jimo kontrole.
            II aukšto išvykimo galerijoje atskirti išvykstančiųjų Šengeno ir ne Šengeno šalių keleivių
            srautus."
            ________________________________

            Comment


              http://www.vakarai.us/news/129/ARTIC...008-09-03.html
              Va su kuom derasi Kaunas:
              "Skelbta, jog Kauno oro uosto vadovybė dėl galimybių skraidyti iš Karmėlavos derasi su Vokietijos bendrove "German Wings", Ispanijos kompanija "Iberia" bei Skandinavijos pigių skrydžių įmone "Sterling Airlines", Latvijos nacionaline aviakompanija "airBaltic", nacionalinėmis avialinijomis "flyLAL-Lithuanian Airlines". Šiuo metu iš Kauno oro uosto skraido Airijos kompanijos "Ryanair" lėktuvai."
              Paskutinis taisė kaskas; 2008.09.04, 17:32.
              Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

              Comment


                Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                http://www.vakarai.us/news/129/ARTIC...008-09-03.html
                Va su kuom derasi Kaunas:
                "Skelbta, jog Kauno oro uosto vadovybė dėl galimybių skraidyti iš Karmėlavos derasi su Vokietijos bendrove "German Wings", Ispanijos kompanija "Iberia" bei Skandinavijos pigių skrydžių įmone "Sterling Airlines", Latvijos nacionaline aviakompanija "airBaltic", nacionalinėmis avialinijomis "flyLAL-Lithuanian Airlines". Šiuo metu iš Kauno oro uosto skraido Airijos kompanijos "Ryanair" lėktuvai."
                va dėl IBERIJOS tai labai įdomu... tai pakankamai brangi ir pakankamai aukšto lygio aviakompanija. Teko kartą skristi iš Las Palmaso į Barceloną, o už mėnesio teks iš Madrido į Caracasą. Paliko labai gerą įspūdį....

                Būtų labai keista, kad jie į Kauną ateitų...

                Comment


                  O ar tik ne jos lektuvas nukrito madride?
                  Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                  Comment


                    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                    O ar tik ne jos lektuvas nukrito madride?
                    Ne. Nukrito "Spanair"

                    Skelbta, jog Kauno oro uosto vadovybė dėl galimybių skraidyti iš Karmėlavos derasi su Vokietijos bendrove "German Wings", Ispanijos kompanija "Iberia" bei Skandinavijos pigių skrydžių įmone "Sterling Airlines", Latvijos nacionaline aviakompanija "airBaltic", nacionalinėmis avialinijomis "flyLAL-Lithuanian Airlines".
                    Įdomu, ką reiškia tas žodis "derasi". Nes pateikiamas labai ilgas kompanijų sąrašas, jame labai nelygiavertės avialinijos (tiek kainos, tiek komforto, tiek ir viešai anksčiau reikšto požiūrio į Kauno oro uostą atžvilgiu).
                    Paskutinis taisė c2h5oh; 2008.09.04, 18:08.

                    Comment


                      Viziją pradeda nuo konsultacijų

                      Kauno oro uostas numatė labai ambicingų plėtros vizijų, kurioms įgyvendinti žada virtinę konkursų investicijoms ir skrydžių bendrovėms pritraukti. Kol kas pirmasis – konsultacijoms.

                      A. Šliupas, VĮ Kauno oro uostas generalinis direktorius, teigia nusižiūrėjęs vadinamąją oro uosto parko koncepciją, pagal kurią, be orlaivių kilimui ir keleivių aptarnavimui reikalingos infrastruktūros, kuriamos papildomos paslaugos, padedančios pritraukti keleivius.
                      A. Šliupas dėsto ambicingą viziją – iki 2025 m. paversti Kauno oro uostą pirmaujančiu Rytų ir Vidurio Europoje oro uosto parku.
                      „Šiuo metu laukiame Vyriausybės sprendimo, pagal kurį oro uostui patikėjimo teise būtų perduota valdyti 438 ha žemės, kurioje esame įsikūrę. Kai tai įvyks, skelbsime žemės nuomos aukcioną orlaivių techninio aptarnavimo bazei statyti – tikiuosi, kad tai įvyks rugsėjo antrojoje pusėje. Yra Lietuvos ir kitų Europos šalių įmonių, norinčių tai daryti“, – dėsto įmonės vadovas.
                      Šiuo metu oro uostas paskelbė konkursą konsultacijoms, kaip pritraukti į Kauną skrydžių bendroves ir investicijas į infrastruktūrą.
                      „Mes nuolat palaikome ryšius su skrydžių bendrovėmis, primename joms apie galimybę dirbti Kaune, bet procesas nėra lengvas. Aviacijos pasaulyje nemažai siauros specializuotos srities lobizmo, šią kliūtį mums ir turėtų padėti įveikti konsultantai“, – apibūdina A. Šliupas.

                      Pasak A. Šliupo, Kauno oro uostas stengiasi labiau orientuotis į pigių skrydžių bendroves. Kol kas iš Kauno reguliariais reisais skraido tik „RyanAir“ bendrovės lėktuvai – beveik visi skrydžių maršrutai veda į Didžiąją Britaniją ir Airiją. Oro uosto vadovas apgailestauja, kad šios bendrovės skrydžiai nebuvo pavadinti skrydžiu į Vilnių-Kauną.
                      „Jie teigia, kad skraido į Stokholmą, nors iš tikrųjų „Skavsta“ oro uostas yra maždaug už 100 kilometrų nuo Švedijos sostinės. Manau, kad nenoras taip pat padaryti Kaune buvo klaida, kilusi iš lietuviško provincialumo“, teigė A. Šliūpas.

                      vz. 2008-09-05

                      Comment


                        Parašė Metropolis Rodyti pranešimą
                        ...„Skavsta“ oro uostas yra maždaug už 100 kilometrų nuo Švedijos sostinės. Manau, kad nenoras taip pat padaryti Kaune buvo klaida...
                        Tarp Karmelavos ir Vilniaus nera normalaus susisiekimo... uztai reiso pavadinimas Dublinas-Vilnius(Karmelava) nelabai tiktu..

                        Comment


                          Paliekam tai Kauno oro uostu. O va PLQ tikrai turetu buti Klaipedos.
                          Spali pasirodysiu LT tai negaliu sulaukt kol pamatysiu KUN oro uosta.
                          I wouldn’t want to belong to any club that’d have me as its member. - Groucho Marx

                          Comment


                            O as tai rytoj vakare atskrendu butinai pafilmuosiu Arrivels ir lektuvu leidziantis bei nuotruku padarysiu. jei kam reikia galesiu cia ideti geriausias nautraukas isejusias...
                            Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                            Comment


                              Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                              jei kam reikia galesiu cia ideti geriausias nautraukas isejusias...
                              reikia visai forumo bendruomenei

                              Comment


                                Parašė Mindoza Rodyti pranešimą
                                Paliekam tai Kauno oro uostu. O va PLQ tikrai turetu buti Klaipedos....
                                Sutinku... reisas London-Heathrow - Klaipeda-Palanga graziai skamba...

                                Comment


                                  norwegian.no Palangą taip ir vadina "Klaipėda-Palanga".
                                  O dėl "Vilnius-Kaunas", manau būtų geras sprendimas turistus vilioti. Pvz. Girona ar Reus, nėra Barcelona, bet Ryanair šiuos miestus taip vadina...

                                  O, kad nėra normalaus (pigaus) tiesioginio susisiekimo tarp KUN ir Vilniaus, manau tai problema, kurią KUN vadovybė turėtų kuo greičiau spręsti.

                                  Comment


                                    Pervadinti oro uostą į Vilniaus-Kauno gal ir nebloga mintis, bet prieš tai reiktų ir atitinkamai sutvarkyti susisiekimą tarp šio oro uosto ir Vilniaus.

                                    Comment


                                      Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                      Pervadinti oro uostą į Vilniaus-Kauno gal ir nebloga mintis, bet prieš tai reiktų ir atitinkamai sutvarkyti susisiekimą tarp šio oro uosto ir Vilniaus.
                                      Kaunas ne Incheonas, o Vilnius tuo labiau ne Seulas. Vilnius turi savo oro uosta, taip kad valink...

                                      Comment


                                        Visiskai pritariu.
                                        I love INNUENDO!

                                        Comment


                                          O aš pilnai pritariu A. Šliūpui:
                                          Manau, kad nenoras taip pat padaryti Kaune buvo klaida, kilusi iš lietuviško provincialumo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X