...taip pat padariau keliata nuotrauku is naujo terminalo. Jas patalpinau wikipedijoj.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė fredis Rodyti pranešimąTai čia negli įmesti?
Comment
-
Parašė Kazimieras Rodyti pranešimąsveiki, as vasaros pradzioje i dublina skrisiu, per kuri terminala skrydis bus vygdomas? per senaji ar naujaji?
Comment
-
Parašė Kazimieras Rodyti pranešimąo si trecia nuotrauka fotkinta antram aukste?
Antras aukstas skirtas isvykstantiems. I ji patenkama eskalatoriumi. Ten yra irengtos mazdaug 6 (o gal ir daugiau) check-in vietos. Viskas kaip normaliam orouoste.
Isvykimo saleje yra mazdaug 6 isodinimo vartai bei tranzitine sale. Turbut veliau prades veikti ir parduotuve, kuri bus, manau, nelabai didesne, nei yra senajame terminale
Taip pat yra irengtas rukymo kambarys. Labai nedidelis, bet svarbu kad yra
Man patiko, tikrai jaukiau nei Hano orouoste.
Cia dar viena nuotrauka is kitos puses:
ir is priekio:
Comment
-
Vakar teko parskristi is Stanstedo i KUN...
Galiu pasakyti viena. Savaite prabuvus Vokietijoje - Didz. Britanijoje, isejus is oro uosto nuotaika sugedo per 5 min.
To priezastis - automobiliu parkavimo tvarka. Oro uosto administracija taip elgdamasi paprasciausiai negerbia savo klientu - keleiviu...
Atvaziavus i oro uosta automobiliu, ivaziuojant antspausdinamas bilietas, pagal kuri skaiciuojamas stovejimo laikas. Lygiai toks pat principas naudojamas Vilniuje. Skirtumas tik tas, kad VNO kiekviena aisktele turi savo automata, kuriame galiam sumoketi.
KUN - stovi viena budele su vietiniu murziumi, kuriame reikia sumoketi uz stovejima.
Vakar ~21.30 vakare KUN beveik vienu metu nusileido 4 B737-800.. Kiekviename po 100-150 keleiviu. Dauguma ju isvaizuoja su automobiliais.
Isvada - uztrukta 20min. pasitinkant keleivius ir 50min laukiant eileje kad susimoketi uz stovejima...
Beje, spekit is vieno karto, ar sumoketa buvo uz VIENA valanda?
Turbut nesuklysiu, kad eismo sistema KUN projektavo tie patys idiotai, kurie buvo suprojektave Aleksoto prietilti....
Comment
-
Parašė sirrolaz Rodyti pranešimąKiek žinau vėluoja parkavimo automatai, bet iki birželio vidurio turėtų jau stovėti.
Istorija tokai pat kaip ir su Aleksoto prietilciu - jis buvo suprojektuotas kaip jungties Marveles - Veiveriu jungtis... Kas gali atsakyti, kad ta jungtis bus pabaigta? O prietilti paleido, ir is karto kamsciai atsirade buvo...
Tas pats ir cia - nera automatu, tai ir palik tas aiksteles nemokamas, kol nesutvarkyta infrastruktura... Bet ne, gi reikia pinigus lupti....
Ech, kada Lietuva isaugs is bananu salies......
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Ech, kada Lietuva isaugs is bananu salies......
Nesinori buti bambekliu, bet sistema 100 proc. idiotiska!!!
Comment
-
Parašė Marux Rodyti pranešimątai treciadieni Frankfurto keleiviai vel i senaji terninala pedins?
Comment
-
Gegužės 13 dieną iškilmingai atidarytas naujasis Kauno oro uosto keleivių terminalas. Naujojo keleivių terminalo atidarymo proga, Kauno miesto vardu, mero pavaduotojas Rimantas Mikaitis ir administracijos direktorius Vygantas Gudėnas pasveikino tarptautinio Kauno oro uosto generalinį direktorių Arijandą Šliupą ir įteikė simbolines atminimo dovanas.
Mero pavaduotojas R. Mikatis ir Savivaldybės administracijoj direktorius V. Gudėnas palinkėjo Kauno oro uostui, tapti ne tik krovinių, bet ir keleivių pervežimo lyderiu.
Iškilmėse taip pat dalyvavo LR Susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius, LR Vidaus reikalų ministras Regimantas Čiupaila, kurie kartu su oro uosto generaliniu direktorium A. Šliupu nukirpo simboline atidarymo juostelę. Naujasis terminalas kainavo beveik 65 mln. litų. Didžioji dalis finansavimo buvo gauta iš Europos sanglaudos fondo.
Projekto autorius - architektas Gintautas Natkevičius (Architektų biuras G. Natkevičius ir partneriai). Statybos darbus atliko viena didžiausių Lietuvos statybos bendrovių AB „YIT Kausta".
Kauno apskrities viršininkas Romualdas Morkevičius pažymėjo, kad oro uosto tolesnę plėtrą užtikrintų ir Kauno viešojo logistikos centro įkūrimas netoli oro uosto bei europinės geležinkelio vežės nutiesimas per Kauną.
Naująjį keleivių terminalą pašventino Rumšiškių klebonas Virginijus Birjotas.
Oro uosto generalinis direktorius A.Šliupas džiaugėsi sparčiai pastatytu naujuoju terminalu ir vylėsi, jog Kauno tarptautinis oro uostas iki 2025 metų užims pirmaujančias pozicijas pagal krovinių ir keleivių skaičių Lietuvoje. A. Šliupas pažymėjo, kad naujasis terminalas - tai dar vienas didelis žingsnis vystant ir plečiant Kauno oro uosto galimybes ir infrastruktūrą.
Planuojama, jog naujasis oro uosto keleivių terminalas per metus aptarnaus 800 tūkst. keleivių. Terminalas atitinka Šengeno teisyno reikalavimus - jis aprūpintas modernia pasienio kontrolės ir aviacinio saugumo patikros įranga, įdiegtos pažangios keleivių bei bagažo aptarnavimo technologijos. Prie terminalo įrenginėjamas patogus privažiavimo kelias, automobilių stovėjimo aikštelė. Terminale veiks kavinės, restoranas, parduotuvės, bankų filialai, automobilių nuomos kompanijos.
Pirmieji keleiviai naująjį terminalą galės išbandyti jau penktadienį. Tarptautinė kelionių kompaniją TezTur pradės skrydžius iš Kauno į Turkijoje esančią Antaliją.
www.kaunas.lt
Comment
Comment