/\ Man atrodo, kad ten kažkokį ES "mokestį uždėjo" pigiom avialinijoms. Tad prie kasos siūlau turėti paildomus 20 litų, o Vokietijoje 3 eurus. Toks jau ten tas bordelis... Ar naudosies Norwegian Air (PLQ) ar Ryanair (KUN), juk vistiek tik kelionė iš taško A į tašką B svarbi. Man jokio bordelio dar neteko patirti abiejom skrendant (tfu, tfu, tfu per kairį petį...).
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė tivoli Rodyti pranešimą/\ Man atrodo, kad ten kažkokį ES "mokestį uždėjo" pigiom avialinijoms. Tad prie kasos siūlau turėti paildomus 20 litų, o Vokietijoje 3 eurus. Toks jau ten tas bordelis...kaip?
Comment
-
o siame forume bus galima rasti zmoniu, patenkintu gyvenimu ir tuo, kad visgi yra ir geru dalyku Kaune? ar cia bus visgi zyzliu forumas? tas negerai, anas negerai. myzenimas koks tai...
viskas liuks su tuo terminalu. nera dabar lesu statyti dvigubai ar trigubai didesni. bus veliau. laikas sudelios i vietas.
didesniems srautams bus naujas terminalas, mazesniems - senas. siuo metu. svarbu, kad galima pigiai skraidyti. ir visai kokybiskai. porai valandu ore Ryanair yra teisingas projektas.
Comment
-
Sveiki,
Sutinku su Gator nuomone. Teko šį terminalą matyti kylant nuo pamatų. Statyba vyko labai spėriai (dirbdavo iki šeštadienio vakaro). Galima visada prisikabinti prie architektūros, nes kiek žmonių, tiek ir nuomonių. Negaliu kalbėti apie jo interjerą, nes jame nebuvau, bet išorės vaizdu patenkintas. Kodėl? Pastatas minimalistiškai paprastas – stiklas, betonas ir metalas. Terminalo pagrindinė funkcija - priimti ir aptarnauti keleivius, suteikti jiems būtiną, tuo metu, komfortą. Manau, jeigu pilnai sukomplektavus terminalą (dirbs visos būtinos tarnybos, veiks kavinės, parduotuvės ir bankų filialai ir t.t.), ir jei gerai atliks savo darbą oro uosto darbuotojai – visi juo džiaugsimės. Juk jis skirtas tik 1mln. keleivių per metus aptarnavimui. Padidėjus keleivių srautui ir jei ateis kitos aviakompanijos į Karmėlavą, bus pastatytas (gal tik praplėstas į šoną) papildomas terminalas, atsiras rankovės – atkreipkite dėmesį, kad laiptai yra iš antro aukšto. Tad manau palaukime – tegu pradeda veikti pilnu pajėgumu. Nenorėkime už 67mln. litų, kad mums pastatytų Honkongo ar Paryžiaus oro uostą. Pinigų gausa ir prabanga, bei architektūra, ne visada užtikrina sklandų terminalo darbą, ką ir parodė Heathrow naujo terminalo atidarymas.Rieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...
Comment
-
Parašė Meier Rodyti pranešimą1 mln. keleivių tai 2700 keleivių per dieną, arba sakykime 20 Boeing 737 lėktuvų skrydžių. Sakyčiau kol kas tolokai Kaunui, ar ne?
na galima paskaiciuot. i airija is kauno 2 reisai per diena ir du is ten i kauna. jau 4 lektuvi boeing 737 po 170 zmoniu, nes pilnai uzpildyti beveik visada buna.4 kart 170 jau 680 keleiviu. dar po viena reisa i London pirmyn ir atgal , dar dasideda 340 keleiviu. jau 1020. plius dar uzskomieji reisai, kelioniu agenturu skrydziai, tai ne taip ir daug lieka. o kai apsieks ta 1.000.000 per metus , tada ir statys ta antra nauja terminalaKAd ir kiek ponas ROMAS vaidintu teisingaji tolerasta, bet tikrai RUSAI - GALVIJU tauta ,kuri N amziu aklai seka savo apsisaukelius lyderius, turi N turtu, bet is meslo taip ir neislipa. Kada rusai gyveno gerai? Jeigu uz pasakyma "galviju tauta" uzdraudet diskutuot temon apie Ukraina, ismeskite mane visai . :)
Comment
-
Parašė Meier Rodyti pranešimą1 mln. keleivių tai 2700 keleivių per dieną, arba sakykime 20 Boeing 737 lėktuvų skrydžių. Sakyčiau kol kas tolokai Kaunui, ar ne?
Comment
-
Parašė Meier Rodyti pranešimą1 mln. keleivių tai 2700 keleivių per dieną, arba sakykime 20 Boeing 737 lėktuvų skrydžių. Sakyčiau kol kas tolokai Kaunui, ar ne?
Comment
-
Parašė Meier Rodyti pranešimą1 mln. keleivių tai 2700 keleivių per dieną, arba sakykime 20 Boeing 737 lėktuvų skrydžių. Sakyčiau kol kas tolokai Kaunui, ar ne?
@Gator: 2007m. KUN aptarnavo 0,39mln. keleivių.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Štai paskutiniosios naujienos
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=16769275
Gaila, kad tame straipsnyje nėra paminėti darbuotuojai kurie taip pat kenčia dėl laabai labai neprotingai suprojektuoto išvažiavimo
Comment
-
Parašė Kazimieras Rodyti pranešimąnu galetu gi kanors daryti, pastatyti dar pora budeliu vietoj vienos, kur isvaziuojama ir mokama
Comment
-
Labai gražiai parašyta
http://www.delfi.lt/news/economy/bus...hp?id=16865011
Bet realybė kitokia
Bagažo tvarkymo sistema nuolat stringanti ir bagažo atidavimas labai jau komplikuotas, o dar tie ratai, tai čia skaitosi patogi privažiavimo sistema, na nežinau nežinau.
Comment
-
Na, privažiavimas tai visai normalus, daug kur prie oro uostų jis ratais. Dėl bagažo nežinau, o jei ir stringa, tai nieko nepadarysi - pradžia, neveltui juk tik vieną reisą per naująjį terminalą leidžia. Kur kas blogiau būtų, jei eitų daug reisų. Šiaip terminalas pakankamai modernus, sekmadienį buvau, aišku, trūko baldų, neveikė jokios aptarnavimo įstaigos. Jei jau šiandien oficialus atidarymas, gal bent baldai sustatyti. Per jį dauguma skrydžių prasidės nuo gegužės 15 dienos.
Comment
-
Praejusia savaite skridau i Frankfurta is naujo terminalo. Pastebejau, kad priimta nauju darbuotoju,kurie nustebino mandagiu aptarnavimu. Super. Dar nepraejus saugumo patikrinimo, apsaugos darbuotojo paklausiau, ar yra rukymo vieta sterilioje zonoje - jis pasake, kad taip plius atsiprase uz laikinus nepatogumus, nes terminalas dar nevisiskai funkcionoja.... Taip pat pridure, kad dar neveikia parduotuve, taciau yra nemokamas geriamo vandens aparatas. Ir dar karta atsiprase
Prisimenant tai, kad pries metus apsaugos darbuotojas grubiai vos neateme fotoaparato (uz tai kad fotografavau terminalo viduje), si karta buvau maloniai nustebintas mandagiu atsakymu ir paslaugumu
Comment
Comment