Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dublino Stansedo Liverpulio Šenono keleiviai bus registruojami ir atvyks ir išvyks iš Senojo terminalo,o visą Balandžio mėnesį į Naująjį terminalą ir iš jo vyks skrydžiai tik į Vokietiją. Hano oro uostą.

    Comment


      Parašė SAULIUS Rodyti pranešimą
      Dublino Stansedo Liverpulio Šenono keleiviai bus registruojami ir atvyks ir išvyks iš Senojo terminalo,o visą Balandžio mėnesį į Naująjį terminalą ir iš jo vyks skrydžiai tik į Vokietiją. Hano oro uostą.
      o geguzes men. kaip?

      Comment


        Matyt bus atvirkščiai, kaip kad iš karto ir buvo suplanuota. Iš naujo terminalo bus skrendama į ne Šengeno šalis (pvz.: D. Britanija, Airija), o iš seno į Šengeno šalis tokias kaip Vokietija.

        Comment


          o tai tos budos suremontuot nezada, nes atrodo tai apgailetinai.

          Comment


            Parašė Marux Rodyti pranešimą
            o tai tos budos suremontuot nezada, nes atrodo tai apgailetinai.
            Nera ten ko remontuot. Reikia griaut viska, ir statyt nauja. Tokio pastato restauracija - tik pinigu ismetimas i bala. Tada geriau palaukt kol atsiras pinigu ir tada nugriaut ta pastata ir pastatyt nauja.

            Comment


              Taigi naujo terminalo pastatyta dar tik trečdalis. Manau, pastačius antrąją dalį, nebenaudos dabartinės būdos ir gal ją tuomet nugriaus.

              Comment


                tai, kad artimiausiu metu nenumatyta antrosios dalies statybu, tai ir toliau is tos budos i vokietija teks skraidyt

                Comment


                  Parašė Linas Rodyti pranešimą
                  Taigi naujo terminalo pastatyta dar tik trečdalis. Manau, pastačius antrąją dalį, nebenaudos dabartinės būdos ir gal ją tuomet nugriaus.
                  Na taip tikiuosi, kad pradės statyti, o geguže ir greičiausiai tik į Vokietiją skraidys iš Naujojo terminalo. Pirmas bandymas 2008 03 30 tikiuosi nebus taip kaip Hitrou....

                  Lyg girdėjau planų, kad senąjį terminalą ateityje planuoja naudot kaip krovinių terminalą. Manu tai būtų logiškas sprendimas.

                  Comment


                    sveiki,
                    kaip tik sedziu oro uoste Kaune, daug zmoniu, keliauju i Londona, tai kaip ir sake visi kas skrenda i ne Sengena, skrenda is senojo terminalo (B), o naujasis aptarnauja tik Frankfurta, nepergerai jiems seip salia pasivaiksciojau, visai neblogas terminalas, reikia dziaugtis kad tos dar yra
                    o buvo taip...

                    Comment


                      Netolimoje ateityje visi skrydžiai persikels iš Senojo terminalo , o tuo tarpu skrendantys į Vokietiją vėl sugrįš į senajį terminalą.

                      Comment


                        Baigta Kauno oro uosto terminalo statyba

                        AB „YIT Kausta“ baigė tarptautinio Kauno oro uosto naujo terminalo statybą. Per 7 mėnesius iškilo Šengeno erdvės reikalavimus atitinkantis modernus keleivių terminalas. Bendra projekto vertė siekia 64 mln. litų.

                        Oro uoste pabaigti terminalo statybos darbai, sutvarkyta aplinka ir infrastruktūra: įrengti nauji inžineriniai tinklai, automobilių stovėjimo aikštelės, rekonstruota perono danga. Trijų aukštų keleivių terminalas užima 7573 kv. m. plotą.

                        Kauno oro uosto keleivių terminalas – trečiasis per pirmą šių metų ketvirtį AB „YIT Kausta“ priduotas stambus projektas: kovą pabaigta didžiausio Kauno viešbučio „Reval Hotel Neris“ rekonstrukcija bei gyvenamųjų namų komplekso Kaune „Žaliasis kvartalas“ I-asis etapas.

                        DELFI

                        Comment


                          Gal ta proga, kas nors, temos uzbaigimui, pavaisins mus sultingomis sio objekto fotografijomis? dekui.

                          Comment


                            http://www.teztour.lt/?lang=LTH&page...ortCode=KAUNAS

                            Antalija su Teztour iš KUN

                            Comment


                              Jo, foto ir man noretusi, nes niekur nete nerandu... jau jauciu pats vaziuosiu iki karmelavos kada prie progos

                              Comment


                                Parašė sirrolaz Rodyti pranešimą
                                Manau šitų užsakomųjų tiek iš Teztour tiek iš Novaturo turėtų padaugėti Karmėlavoj, visgi lengviau daug kam į Karmėlavą važiuot nei į Vilnių

                                Comment


                                  http://www.kaunodiena.lt/lt/?id=6&aid=56537

                                  Oro vartuose trūksta tik suolų


                                  Tadas ŠIRVINSKAS



                                  Naujasis Šengeno erdvės reikalavimus atitinkantis terminalas atveria daugiau galimybių Kauno oro uostui. Per metus jo paslaugomis galės pasinaudoti iki milijono keleivių.

                                  Darbininkai spėjo laiku

                                  Šešiasdešimt keturis milijonus litų kainavusio naujojo terminalo statybininkus spaudė labai griežti terminai. Tik rudens pradžioje pradėtos statybos turėjo būti baigtos iki kovo paskutinės dienos.

                                  Kaip tik tada baigėsi pasirengimo laikotarpis, per kurį Lietuvos oro uostai Kaip tik tada baigėsi pasirengimo laikotarpis, per kurį Lietuvos oro uostai turėjo pasirengti užtikrinti trečiųjų šalių keleivių kontrolę.

                                  Karmėlavoje dirbę statybininkai nepavėlavo ir oro uosto darbuotojai jau priima keleivius iš Frankfurto Vokietijoje.

                                  „Dirbome išsijuosę. Vienu metu prie šio statinio dviem pamainomis plušėjo net 250 žmonių“,– nuveiktu darbu didžiavosi terminalą stačiusios bendrovės „YIT Kausta“ Kauno regiono statybos direktorius Valerijus Iziumovas.

                                  Pastatas be pompastikos

                                  Dirbti sparčiu tempu rangovams padėjo palyginti šilta žiema: nedidelis šaltis netrukdė tvarkyti pastato fasado, įrengti 600 vietų automobilių stovėjimo aikštelės.

                                  Daugiau nei 7500 kvadratinių metrų dydžio terminalą projektavo Architektų biuras „G.Natkevičius ir partneriai“. Dominuojančios betono, aliuminio ir stiklo monolitinės konstrukcijos – nedažytos ir be apdailos. Oro uosto atstovai neslėpė dėl tokio minimalistinio projekto diskutavę su architektais.

                                  „Dėl to su architektu ilgai ginčijomės, tačiau galutiniu rezultatu mes esame labai patenkinti“, – „Kauno dienai“ džiaugėsi laikinai oro uosto direktoriaus pareigas einantis Jonas Gurskas.

                                  Veiklą jau vykdo

                                  Aplink terminalą dar liko pasėti žalią veją ir nubrėžti linijas stovėjimo aikštelėje. Pastato viduje darbų liko daugiau: nenupirkta visa reikalinga įranga, nėra visų baldų.

                                  Išvykstantys keleiviai laukimo salėje kol kas priversti sėdėti ne ant patogių suolų, bet ant sulankstomų kėdžių. Kol kas neveikia kavinės, parduotuvės, bankų filialai, automobilių nuomos kompanijos. Dar nenuardyta tvora, trukdanti lėktuvams privažiuoti arčiau terminalo pastato. Aplink pastatą dar triūsia dešimtys darbininkų, tačiau tai netruko priimti keleivių.

                                  Per pirmąsias dienas naujajame Kauno oro uosto terminale aptarnauta beveik tūkstantis į Frankfurtą ir iš jo atvykusių žmonių. Kol kas šis kelis kartus per savaitę vykdomas reisas – vienintelis iš Karmėlavos į Šengeno erdvės valstybę.

                                  Keleiviai, atskrendantys ar išvykstantys į Šengeno erdvei nepriklausančias šalis, aptarnaujami senajame terminale. Tiesa, anot J.Gursko, dar balandį žadama šią tvarką pakeisti, mat reisų iš Karmėlavos į Šengeno erdvei nepriklausančias šalis yra kur kas daugiau.

                                  Priims beveik milijoną

                                  Prieš dvi dešimtis metų statytas senasis terminalas pagal jį stačiusių projektuotojų reikalavimus per metus turėjo aptarnauti 20 tūkstančių keleivių, tačiau pernai čia apsilankė net 390 tūkstančių klientų.

                                  „Sąlygos ir darbuotojams, ir keleiviams buvo nepavydėtinos. Be to, ten negalėjome užtikrinti saugumo“, – tikino laikinasis oro uosto direktorius.

                                  Paskaičiuota, kad naujojo terminalo išvykimo salėje vienu metu gali tilpti 700-800 žmonių, o per metus galima aptarnauti 800 tūkstančių keleivių.

                                  Oro uosto direktorius neabejoja, kad naujo terminalo statybos į Kauną atves naujas aviakompanijas: „Jei yra produktas, bus ir pirkėjas.“

                                  Prireikus terminalą į šonus dar galima praplėsti 100 metrų. Tačiau apie tokią galimybę kol kas rimtai negalvojama.

                                  Praėjusiais metais Kauno oro uostas išliko stipriu lyderiu Lietuvoje krovinių aptarnavimo rinkoje. Pervežta beveik 7 tūkstančiai krovinių – 58 procentai visų lėktuvais gabentų krovinių Lietuvoje.
                                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                  Comment


                                    Ir užvis keistai atrodo kokio Lietryčio pozicija. Jam matyt svarbesnė avia naujiena pasirodė nuo alkoholio apkvaitusio budulio sapalionės pasprogdint lėktuvą Vilniuje, nei Kauno oro uosto atidarymas
                                    www.scriptorium.ie

                                    Comment


                                      Ryanair skridau pirmą ir paskutinį kart... bordelis o ne kompanija. Kolektyvas ten nuolat suranda papildomų mokeščių prieš pat skrydį, apie kuriuos nebuvo nė užsiminta perkant bilietą. Nuo šiol tik Flylal skrendant link ar iš J.K., juolab, kad ir kaina ne taip stipriai skiriasi.

                                      Kas dėl Kauno oro uosto - na, senasis "terminalas", įžeidimas žodžiui terminalas. Naujasis tuo tarpu, iš išorės atrodo tikrai neblogai, tikėsimės, Kauno labui, taip pat atrodo ir vidui.

                                      Nuotrauku deja nedariau, patingėjau...
                                      Paskutinis taisė pablonis; 2008.04.04, 15:50.

                                      Comment


                                        Bus tų foto, dabar oras netinkamas
                                        Kaunas yra Kaunas

                                        Comment


                                          Parašė pablonis Rodyti pranešimą
                                          Ryanair skridau pirmą ir paskutinį kart... bordelis o ne kompanija. Kolektyvas ten nuolat suranda papildomų mokeščių prieš pat skrydį, apie kuriuos nebuvo nė užsiminta perkant bilietą.
                                          Pvz? Įdomu kas naujo atsirado tos kompanijos politikoj.
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X