Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė x21 Rodyti pranešimą
    Laiptai ir tiek.. tam kad keleiviai is isvykimų sales galetu savo kojomis nusileisti iki autobusu perone...

    Bet tai visiskai gargariniai tie laiptai.
    Dubrovnike irgi buvo beda kad po rekosntrukcijos fasada, iseinanti i lektuvu stovejimo perona, paliko tiesu, be patogiu isejimu (isvykstant). Taigi "pridare" laiptus:
    http://www.airport-dubrovnik.hr/imag.../people/01.JPG

    Comment


      /\ vien laiptai yra blogai, butinai turi buti dar ir/arba pandusai/liftai... nepamirskime tu, kas negali savo kojomis..

      Comment


        Kažkaip baugokai tie laiptai atrodo

        Comment


          O cia tikrai bus tiesiog laiptai? O jeigu laiptai, tai negi cia tokie tureklai 4 metru aukscio? Negali cia buti tiesiog rankoviu dalis?

          Comment



            Žinoma, kad laiptai.
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment




              2010

              Keletas pigiu pakeitimu, kuriu tikekimes nebus, bet valdymo centra restauruot is isores vistiek reiketu

              O aikstele tokiu metu gana baisiai atrodo bet as net neisvaizduoju kaip ten su tais ivaziavimais dabar seniai nebuvau
              Paskutinis taisė Mindoza; 2008.01.31, 14:59.
              I wouldn’t want to belong to any club that’d have me as its member. - Groucho Marx

              Comment


                tai ten kaskaip nepanasu kad per metus tokia dezute aptarnautu milijona keleiviu, perdaug maza.

                Comment


                  O kodėl ne? Jeigu dabartinė sugeba aptarnauti apie pusę milijono, tai naujoji milijoną laisvai.

                  Comment


                    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                    O cia tikrai bus tiesiog laiptai? O jeigu laiptai, tai negi cia tokie tureklai 4 metru aukscio? Negali cia buti tiesiog rankoviu dalis?
                    Visu pirma ka tu vadini rankove? Teletrapu ten nebus ir tai aisku is foto. Jei tu rankovem vadini koridorius su laiptais, tai tada ten bus rankoves... nera ten jokiu tureklu po 4 metru... cia yra sienos, stogas ... t.y. koridorius su dideliu nuolydziu... ir su laiptais. Pandusu ten negali buti del didelio nuolydzio kampo...
                    Matyt tiems kas su ratais, nestuvais ir t.t. yra kiti isejimai..

                    Comment


                      o siaip lietuvai neprosali tureti daugiau nei viena oro uosta, pvz is palangos i tvou skristi, o jei dar butu koks oro uostas pritaikytas keleiviams pietineje lt dalyje, butu neblogai, nes ten turistu suvaziuoja nemazai i druskininkus

                      Comment


                        /\ Na ir svajonės, bei vizijos. Beveik Naujieji Vasiukai...Ką tas orouostas turėtų aptarnauti? Na gerai Alytus, Marijampolė ir Druskininkai...Bet lygtais Vilniaus ir Kauno oruostai neatstoja "pietinės Lietuvos" orouostų funkcijos?
                        Iš Marijampolės iki Kauno apie 80km, iki Vilniaus apie 140 km.
                        Iš Alytaus iki Kauno 70 km, iki Vilniaus 105 km.
                        Iš Druskininkų iki Kauno apie 130 km, iki Vilniaus irgi apie 130 km.
                        Ir nori pasakyti, jog apsimoka, jog pietinėje Lietuvoje atsirastų dar vienas orouostas, kai iki artimiausių 2 yra juokingi atstumai?
                        Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                        Dordrechtas/Haarlemas
                        Nesebaras/Plovdivas
                        Kiolnas

                        Comment


                          Parašė Mindoza Rodyti pranešimą


                          2010

                          Keletas pigiu pakeitimu, kuriu tikekimes nebus, bet valdymo centra restauruot is isores vistiek reiketu

                          O aikstele tokiu metu gana baisiai atrodo bet as net neisvaizduoju kaip ten su tais ivaziavimais dabar seniai nebuvau
                          As ten MAXIMA matau?

                          Comment


                            tai cia taip po poros meteliu turetu buti, anot Mindozo
                            www.tomflagman.com

                            Comment


                              dar 10 metu praeis ir eisime i Karmelava su piketais protestuoti pries intensyvius skraidymus virs Kauno...

                              Comment


                                Na pagal mane padaugejus keleiviu ir oro kompaniju, jeigu taip atsitiktu, parduotuve tikrai turetu but, taciau ji aisku bus naujajame terminale o ne uz jo, ka as norejau pavaizduoti tai antzemini sujungima su valdymo centru.

                                Pastacius nauja terminala oro uostas plestis galetu i visas puses, o Maxima tik vaizduoja jog KUN kol kas yra galima tik pigi restauracija, butent Maximai priskirdamas jog tai vienas is lietuvisku simboliu - pigios skardines.

                                Oro uoste jos nepamaisytu zinoma, juk ne Kauno centras.

                                /\ x21 nemanau kad taip atsitiks, nors dabar atrodo kad noretusi tu intensyviu skraidymu, oro uostas dar nepasirase nei vienos ilgalaikes sutarties, isskyrus bendradarbiavima su Ryanair, aisku reikia tiketis kad naujas terminalas privilios aukstesnes klases oro linijas, bet kazin.
                                Paskutinis taisė Mindoza; 2008.02.01, 11:41.
                                I wouldn’t want to belong to any club that’d have me as its member. - Groucho Marx

                                Comment


                                  Įdomu ar naujajame terminale bus Hansa banko skyrius, ar bankomatas?

                                  Comment


                                    citata:

                                    „Ryanair“ - tik stiprios sveikatos žmonėms?

                                    Rūta Kusinskaitė, „Saloje“
                                    2007 spalio mėn. 22 d. 16:21 Nusiųsti
                                    Informuokite redaktorius apie įžeidžiančius
                                    komentarus ir klaidas
                                    Skaityti komentarus (167)
                                    Versija spausdinimui



                                    Žurnalas "Kelias"
                                    Liga nesirenka nei vietos, nei laiko. Taip nutiko ir rugsėjo pradžioje „Ryanair“ kompanijos lėktuvu iš Dublino į Kauną skridusiam dvidešimtmečiui Ramūnui Stankevičiui. Praradusiam sąmonę jaunuoliui lėktuvo įgula negalėjo niekuo padėti, nes lėktuve nebuvo tam būtinų priemonių: nei amoniako, nei vaistų, nei paprasčiausių servetėlių. Laimei, tarp keleivių atsirado žmogus, mokantis suteikti pirmąją medicinos pagalbą.

                                    Keleiviai – abejingi
                                    Reklama





                                    Daugeliui Airijoje gyvenančių tautiečių teko naudotis pigių skrydžių kompanijos „Ryanair“ paslaugomis. Ar kada susimąstėte apie savo ir kartu keliaujančių saugumą lėktuve? Ar žinote, kaip padėti sau, artimui ar šalia sėdinčiam keleiviui? Ko gero, ne. Tikimasi, jog tokią pagalbą, esant reikalui, suteiks įgulos nariai. Deja, realybė kitokia.

                                    Šių metų rugsėjo 4 d. Ramūnas prisimins dar ilgai. Praėjus maždaug pusvalandžiui nuo pakilimo, vaikinas pasijuto blogai ir sėdėjo nulenkęs galvą. Kantrus jaunuolis manė, jog netrukus jam pagerės, tad pagalbos į nieką nesikreipė, o niekas iš aplinkinių juo ir nesidomėjo.

                                    Kai situacija ėmė blogėti ir vaikinas jos jau nekontroliavo, gretimoje eilėje sėdėjusi moteris atkreipė dėmesį į jauną vyrą. Paklausus, ar jaunuolis gerai jaučiasi, Ramūnas jau neįstengė atsakyti. Keleivė stiuardesių garsiai paprašė vandens ir, suvokdama padėties rimtumą, paguldė jį ant grindų. Stiuardesės tik tuomet pastebėjo, kad vyksta kažkas neįprasto, tačiau tik pasiteiravo, ar jaunuolis šios keleivės sūnus. Deja, Ramūnas keliavo vienas.

                                    Ponia Nijolė Gaulienė, laikydama vaikiną už rankos, nuolat klausinėjo, ką jis jaučia, ar ją mato, ar ką skauda? Tik atgavęs sąmonę vyrukas pasakė, kad visiškai nejaučia kojų. Nors moteris paprašė vyrų jai pagelbėti ir pamasažuoti nutirpusias Ramūno kojas, jos prašymas atsimušė į abejingumo sieną.

                                    Pora vyrukų sureagavo tik antrąkart garsiai sušukus. Ramūno rankos tuomet jau buvo pamėlę. Aplink sustojo keli smalsuoliai ir dvi išsigandusios stiuardesės. Vaikinui trūko oro, tad nutarta jį nunešti į lėktuvo galą, kur daugiau oro ir laisvos vietos bei paguldyti jį ant grindų.


                                    Vaistinėlės lėktuve nebuvo


                                    Kai ponia Nijolė paprašė amoniako, stiuardesės negalėjo jo duoti, nes lėktuve paprasčiausiai nebuvo. Pasipiktinusi ponia tuomet primygtinai pareikalavo degtinės, kad jaunuolis galėtų jos pauostyti ir atsigauti. Su ta pačia degtine ji jaunuoliui trynė ir masažavo pamėlusias kojas bei rankas. Ramūnas iš stiuardesių tegavo puodelį arbatos, kurį išgėrė ponios Nijolės paragintas. Rūpestinga moteris visą laiką buvo šalia ir nuolat jį kalbino.

                                    Vaikinas pasakojo, jog niekada neturėjo jokių sveikatos sutrikimų, aktyviai sportavo – lankė dziudo treniruotes. Besikalbant paaiškėjo, kad vaikinas bijo skristi lėktuvu, tai galėjo būti viena iš daugelio sunegalavimo priežasčių.

                                    Tuo tarpu lėktuve tarp keleivių didelės sumaišties ar nerimo nebuvo, retas stiuardesės paklausė, ar vaikinui pagerėjo, dauguma keleivių toliau skaitė laikraščius, maloniai tarpusavyje plepėjo. Ramūno būklei pagerėjus, jis sugrįžo į savo vietą. Kadangi „Ryanair“ lėktuvuose sėdynės neišsitiesia, prigulti sunegalavusiam jaunuoliui teko ant trijų sėdynių. Rūpestingoji moteris sėdėjo gretimoje eilėje.


                                    Kaune gydytojai nepasitiko


                                    Tačiau netrukus Ramūną ir vėl pradėjo pykinti. Vaikino gelbėtoja jį palydėjo į lėktuvo galą, kur jis vėl buvo paguldytas ant grindų. Moteris nusprendė ant galvos uždėti vėsų kompresą, tad stiuardesių paprašė servetėlių. Dideliam jos nusivylimui paaiškėjo, jog ir servetėlių šiame lėktuve nėra. Tuomet viena mergina pasiūlė panaudoti iš savo rankinės išimtus marškinėlius.

                                    Lėktuvui pradėjus leistis, visi keleiviai privalėjo grįžti į savo vietas, Ramūnas taip pat. Ponia Nijolė reikalavo, jog Karmėlavos oro uoste blogai besijaučiantį vaikiną pasitiktų medikai, kurie galėtų profesionaliai apžiūrėti ir įvertinti jo būklę, tačiau ir šį kartą buvo sulaukta neigiamo atsakymo. Stiuardesė pranešė, jog lėktuvo pilotui nepavyko susisiekti su Karmėlavos oro uosto medikais. Pasiekus žemę, kaip ir buvo tikėtasi, jokių medikų nebuvo. Tiesa, išlipant iš lėktuvo stiuardesės padėkojo poniai Nijolei už Ramūnui suteiktą pagalbą.

                                    Ramūnas Stankevičius žurnalistams, skridusiems šiuo lėktuvu ir stebėjusiems situaciją, įvykį komentuoti atsisakė. Tuo tarpu geraširdė ponia N. Gaulienė, kuri į Lietuvą grįžo ne atostogauti, o pagerinti savo sveikatos būklę, pasakojo, jog dar studentavimo laikais yra išklausiusi pirmosios pagalbos kursus.


                                    „Ryanair“: vaistinėlės yra



                                    Visą gyvenimą medicina besidominti moteris neslėpė nuostabos ir pasipiktinimo dėl „Ryanair“ kompanijos abejingo požiūrio į keleivių saugumą. „Nei viena stiuardesė nemokėjo suteikti pirmosios medicinos pagalbos. Vaikinui galėjo sutrikti kraujo apytaka, o jeigu niekas nebūtų pastebėjęs, jog jam negera ir nesuteikęs pagalbos, vyruką galėjo ištikti netgi koma“, - sakė ponia N. Gaulienė.


                                    Tuo tarpu kompanijos „Ryanair“ atstovybėje Airijoje „Saloje“ žurnalistus patikino, jog visi įgulos nariai yra apmokyti kvalifikuotai suteikti pirmąją medicinos pagalbą. Be to, užtikrino, kad lėktuvuose tikrai yra Europos standartus atitinkančios vaistinėlės. Apie rugsėjo 4 d. skrydžio metu įvykusią nelaimę, „Ryanair“ atstovai teigia nieko nežinantys. Paklausus, ar „Ryanair“ klientai, nesulaukę būtinosios pagalbos iš įgulos narių, gali tikėtis materialinės kompensacijos, buvo leista suprasti, kad pokalbis baigtas.

                                    idedu tik todel kad niekur dar nemaciau sio straipsnio siame forume...

                                    Comment


                                      ?Tas straipsnis seniai visiems matytas. Antra vertus manau, kad tai greiciau yra antireklama uzsakyta kitu firmu, nes geriau palandziojus tai neabejoju kad atknistume dar netiek skandalu tiek tam paciam flylal'e ar airbaltice.
                                      Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                                      Comment


                                        Na, kad Ryanair yra prastesnis už flyLAL, kuris irgi nėra geras, tai faktas ir nėra ko norėt, pigiai moki - pigiai gauni.
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Ši prasta aviakompanija yra 3 pagal pervežamų keleivių skaičių Europoje. FlyLALo apskritai net negalima lyginti su Ryanairu, visiškai skirtingi "kalibrai" ...
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X