prades statyti tada, kaip tas terminalas isnaudos savo galimybes tai yra 1mln keleiviu per metus
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Keleivių srautas Kauno oro uoste pernai išaugo 60 proc.
Nuo 2008 m. balandžio mėn. bus atnaujintas "Ryanair" maršrutas Liverpulis – Kaunas.
Comment
-
Nauja valdžia pradeda dirbti arba bent jau piarinti
Kauno oro uosto planuose - viešbutis ir naujos skrydžių bendrovės
Rasa Lukaitytė, DELFI
2008 sausio mėn. 17 d.
Kauno oro uostas (KOU) iki vasaros sezono pradžios turi pateikti konkretų planą, kiek naujų oro skrydžių bendrovių pradės darbą šiame oro uoste, tokį įpareigojimą iš susisiekimo ministro Algirdo Butkevičiaus gavo šios bendrovės vadovas, trečiadienį pristatydamas artimiausius oro uosto plėtros planus.
Ieškant įmonių, galinčių skraidinti keleivius iš KOU, akys krypsta į pigių skrydžių oro bendroves ir užsakomųjų reisų organizatorius.
„Kaip žinote, daugiausiai oro skrydžių bendrovės orientuojasi į naujų maršrutų atidarymą kartu su naujų tvarkaraščių tvirtinimu vasaros arba žiemos sezonui. (...) Mes esame numatę, su kuo reikia šnekėti, kas potencialiai galėtų pradėti skrydžius nuo šio laikotarpio“, – DELFI sakė KOU generalinis direktorius Arijandas Šliupas.
Šiuo metu iš ir į KOU keleivius skraidina vienintelė pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“. „Kuo daugiau, tuo geriau, – DELFI trečiadienį sakė ministras, paklaustas kokio keleivių augimo tikisi. – Manau, būtų idealu, jei keleivių skaičius Kaune kasmet didėtų 15-18 proc.”.
Oro uosto administracija iki vasario pabaigos taip pat turi paruošti sąlygas tarptautiniams konkursams orlaivių aptarnavimo bazės, krovinių terminalo, viešbučio su mokymo centru, daugiaaukštės ilgalaikio automobilių stovėjimo aikštelės ir degalinės statybai.
A. Šliupas skaičiuoja, kad po sutarties su investuotoju pasirašymo viešbutį, automobilių stovėjimo aikštelę būtų galima pastatyti per metus, o orlaivių aptarnavimo bazė veiklą galėtų pradėti po dvejų metų nuo sutarties pasirašymo.
Comment
-
Kauno oro uostas vilioja kompanijas
Saulius TVIRBUTAS
Pigių skrydžių lyderis Lietuvoje Kauno oro uostas ketina per mėnesį parengti strategiją, kaip pritraukti daugiau aviakompanijų.
Kurs paslaugų paketus
„Po mėnesio Kauno oro uostas turės parengti strategiją, kaip pritraukti naujų aviakompanijų“, – po Susisiekimo ministerijoje pristatytų oro uosto veiklos rezultatų pranešė Ryšių su visuomene skyriaus vedėja Regina Sklepovič. Daugumą Kauno oro uosto keleivių skraidina pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“. Šios aviakompanijos lėktuvai skraido į Londoną, Dubliną, Glazgą, Šenoną ir Frankfurtą.
„Kauno oro uostas galėtų sustiprinti savo pozicijas ne tik Lietuvoje, bet ir Rytų Europoje. Jis galėtų aptarnauti daugiau keleivinių ir krovininių lėktuvų“, – įsitikinęs oro uosto generalinis direktorius Arijandas Šliupas. Jo teigimu, oro uostas turi daug galimybių bendradarbiauti su privačiu verslu ir drauge gali suformuoti įvairių paslaugų paketą: gerinti keleivių susisiekimą su miestu, teikti sandėliavimo ir kitas paslaugas krovinių vežėjams. „Oro uostų pasaulyje yra daug, tačiau patrauklūs tik tie, kurie gali pasiūlyti kompleksinę paslaugą“, – įsitikinęs A.Šliupas.
Susisiekimo ministras Audrius Butkevičius „Kauno dienai“ yra sakęs, kad šiuo metu specialistai rengia galimybių studiją, kokiam oro uostui suteikti nacionalinės svarbos statusą. „Tiriami Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostai, - sakė ministras. – Taip pat aiškinamasi, ar neverta statyti naują oro uostą. Ekspertų išvados Vyriausybei bus pateiktos vasarą.“
Krovinių rinkos lyderis
Per praėjusius metus Kauno oro uostas aptarnavo 391 tūkstantį keleivių – 60 procentų daugiau nei užpernai. „Per pastaruosius trejus metus Kauno oro uosto rinkos dalis šalyje padidėjo nuo 2 iki 18 procentų“, – džiaugėsi A.Šliupas.
Beveik pusė keleivių skrido į Londono Stanstedo oro uostą ir iš jo. „Nuo balandžio bus atnaujintas aviakompanijos „Ryanair“ maršrutas Liverpulis – Kaunas“, – sakė generalinis direktorius. Pernai ši aviakompanija iš Kauno pradėjo skraidinti į Škotijos miestą Glazgą ir Airijoje esantį Šenoną.
Kauno oro uostas taip pat užima 58 procentus krovinių skraidinimo rinkos. Pernai čia perkrauta 6,8 tūkstančio tonų krovinių – ketvirtadaliu daugiau nei užpernai.
Prie Karmėlavos įsikūręs oro uostas yra techniškai universaliausias Lietuvoje – 3250 metrų kilimo ir tūpimo takas leidžia priimti visų tipų orlaivius.
Kyla naujas terminalas
Šiuo metu Kauno oro uoste statomas naujas keleivių terminalas, kuris atitiks Šengeno erdvės šalių teisinius reikalavimus. Jis turi iškilti iki kovo pabaigos, nes tada Lietuvos oro uostams baigsis pasirengimo laikotarpis užtikrinti trečiųjų šalių keleivių kontrolę.
Trijų aukštų keleivių terminalas bus 7,4 tūkstančio kvadratinių metrų ploto. Planuojama jame per metus aptarnauti 800 tūkstančių keleivių.
Prie terminalo statybininkai įrengs apie tūkstančio vietų automobilių stovėjimo aikštelę, o pačiame terminale veiks kavinės, restoranas, parduotuvės, bankų filialai, automobilių nuomos kompanijos.
„Dienomis, kai bus didelis keleivių srautas iš nepriklausančių Šengeno erdvei šalių, Europos Sąjungos piliečiai bus aptarnaujami senajame pastate“, – yra sakęs Kauno oro uosto generalinio direktoriaus pavaduotojas Kęstutis Cucėnas.
Detaliajame oro uosto plane numatytas ir Karmėlavos lankstas, kad į oro uostą važiuojantys vairuotojai aplenktų miestelį. Naują kelią ketinama tiesti po dvejų metų.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė fow Rodyti pranešimąx21 bet kaip tau atrodo kas cia per rankoves....
Comment
Comment