Parašė liutass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Kauno oro uostas vysis konkurentus
Pagal tai kaip kalba, tai atrodo, kad naujasis direktorius turi smegenų (bent jau artikuliuoti savo poziciją )
Comment
-
Man jo kalbos nėra gražios. Nepatinka idėja kad kiekviena aviakompanija turi pelną nešti. Dėl didesnių keleivių srautų galima (o dideliam augimui pasiekti kartais ir reikia) dirbti ir į minusą (Ryga atrodo taip ir daro). O pinigų išsilaikymui galima ieškoti kitur (papildomos paslaugos - aikštelės, parduotuvės ir pan. ar net dotacijos jei kitaip neišeina). Tai pagal mane keleiviams (t.y. man) geriausia.kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąMan jo kalbos nėra gražios. Nepatinka idėja kad kiekviena aviakompanija turi pelną nešti. Dėl didesnių keleivių srautų galima (o dideliam augimui pasiekti kartais ir reikia) dirbti ir į minusą (Ryga atrodo taip ir daro). O pinigų išsilaikymui galima ieškoti kitur (papildomos paslaugos - aikštelės, parduotuvės ir pan. ar net dotacijos jei kitaip neišeina). Tai pagal mane keleiviams (t.y. man) geriausia.
Comment
-
Parašė C5 Rodyti pranešimąO tu parodyk vietą, kur jis pasakė, kad lups devintą kailį nuo aviakompanijų? Jis kalbėjo apie bendrą oro uosto konkurencingumą ir pelningumą. Oro uostas, nors ir valstybinis, bet kaip verslo subjektas taip pat turi būti pelningas (nebent būtų valstybės strategija pigiai parsiskraidint britus paūžt mūsų baruose).
Comment
-
Metropolis
Atrodo, temoje nebuvo užsiminta:
Neseniai baigti Tarptautinio Kauno oro uosto kilimo ir tūpimo tako modernizavimo darbai. Kilimo ir tūpimo take sumontuota aukšto intensyvumo žiburių sistema „Siemens“, kuri pakeitė pastaruosius dvidešimt metų tarnavusią čekoslovakišką žemo intensyvumo žiburių sistemą M-2.
Atnaujinus tako artėjimo žiburius, pasikeitė jų išdėstymas, pats takas tapo ryškesnis. Tūpimo kursu 08 artėjimo žiburiai įrengti pagal ICAO I kategoriją, tūpimo kursu 26 – pagal ICAO II kategoriją. 2007 m. rugsėjo 13 d. Civilinės aviacijos administracija VĮ „Kauno aerouostas“ išdavė signalinių žiburių įrenginių „Siemens“ Įrenginio tinkamumo naudoti pažymėjimą.
info: Aviacijos naujienos (CAA leidinys). Nr.7 (65). 2007.10.03
Comment
-
Parašė sigius Rodyti pranešimąNematau čia jokios fantastikos. Apie norus, kad pro oro uostą eitų Rail Baltica jau senokai kalbama. Lygiai taip pat kalbama ir apie Karmėlavos aplinkelį, kuris ir turėtų kažkur šalia oro uosto eiti.
Pavyko surasti sxemos gabaliuka, kur matosi aplinkelis, antras takas, Cargo... magistraliniai riedejimo takai... ir.t.t....:
Comment
-
Kas yra gelzkelis, gelstotis ir sxema?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Metropolis
Parašė liutass Rodyti pranešimąGaila, kad nei vienu žodžiu neužsiminta apie tą strategiją.
A. Butkevičius pasidžiaugė, kad, prasidėjus Vilniaus ir Palangos oro uostų plėtrai, plečiasi ir Kauno oro uostas. „Netrukus čia iškils keleivių, vėliau – ir krovinių terminalas. Reikia ir orlaivių techninio aptarnavimo angaro, nes, jei orlaivių techninio aptarnavimo paslauga neteikiama, kai kurios aviakompanijos tokio oro uosto paslaugomis tiesiog nesinaudos. Tai labai svarbu oro uosto plėtrai. Ir krovinių terminalo, ir orlaivių techninio aptarnavimo angaro statybai bei šioms paslaugoms teikti ateityje skelbsime tarptautinius konkursus“, – sakė A. Butkevičius.
Susisiekimo ministras teigė, kad Kauno oro uostas ateityje galėtų pervežti 3 mln. keleivių per metus. Tam reikėtų pastatyti dar 2 naujus keleivių terminalus. A. Butkevičius patikino, kad svarbiu oro uosto plėtrai Karmėlavos aplinkkelio tiesybos klausimu rastas kompromisas su gyventojais – dalis aplinkkelio, turėjusi driektis arti gyvenamųjų namų, bus nutiesta po žeme.
info: http://www.krs.lt/index.php?1985194450
Dar vienas projektas:
„Meteorologinių elementų matavimo sistemos Kauno tarptautiniame oro uoste keitimas, modernizavimas ir automatizavimas“ įgyvendinimo terminas dėl užsitęsusių statybos darbų viešojo pirkimo procedūrų vykdymo yra pratęstas iki 2008 m. sausio 31 d.
2007 m. I ketvirtį baigtas derinti Automatinės meteorologinių matavimų sistemos darbo projektas. II-III ketvirtį vyko statybos darbų „Meteorologinių prietaisų išdėstymo vietų paruošimas“ ir techninės priežiūros viešojo pirkimo procedūros bei įsigyta nauja įranga. Statybos darbų sutartis pasirašyta su UAB „Garliavos kasyba“, o techninę priežiūrą vykdo UAB „Kelvista“.
Šiuo metu Kauno oro uoste baigiami meteorologinių prietaisų išdėstymo vietų paruošimo statybos darbai, lapkričio mėnesio antroje pusėje UAB „Fima“ pradėjo diegti įrangą. Numatoma, kad 2008 m. sausio mėnesio pradžioje Automatinė meteorologinių matavimų sistema jau veiks.
info:http://www.meteo.lt/apie_mus_projektas.php?prid=1
Dar šioks toks papildymas:
Pasak Regioninės plėtros departamento direktoriaus A. Karlono, pateikusio informaciją apie Kauno oro uosto detaliojo plano eigą, pagrindinis uždavinys yra racionaliai pakoreguoti pagrindinio 504,976 ha sklypo ribas atskiriant dalį teritorijos pietinėje sklypo pusėje (panaudojant jį laisvosios ekonominės zonos plėtrai) ir papildomai prijungti šalia esančius sklypus, kad būtų užtikrintas saugus oro uosto darbas ir rezervuotos teritorijos tolimesnei plėtrai.
Analizuojant esamą būklę ir atsižvelgiant į išduotas specialiąsias sąlygas, teko numatyti susisiekimo koridorių Karmėlavos aplinkkelio statybai, įvertinti keletą labai svarbių aplinkybių ir jas suderinti taip, kad nenukentėtų oro uosto ūkinė veikla ir racionalus teritorijos panaudojimas. Pirmoje eilėje besąlygiškai reikia išlaikyti ne mažesnį 150m atstumą nuo numatomo aplinkkelio sankasos krašto iki nusileidimo tako ašies, antra – koridoriaus trasą parinkti taip, kad Karmėlavos gyventojai kuo mažiau nukentėtų nuo aplinkkelio keliamo triukšmo, taršos ir kitų nepageidaujamų intensyvaus transporto keliamų reiškinių. Trečia – maksimaliai išvengti esamų pastatų, statinių ir inžinerinės infrastruktūros objektų sunaikinimo ir, pagaliau, nesuardyti erdvinės – planinės oro uosto struktūros.
Siūlomi du sprendimo variantai. Pirmas – Karmėlavos aplinkkelio ašį projektuoti maksimaliai pritraukiant prie Karmėlavos miestelio Pievų, Tulpių ir Rožių gatvių. Skubių siuntų terminalą paliekant oro uosto pusėje. Esamą pagrindinį kelią į oro uostą siūloma kirsti dviejų lygių žiedine sankryža, praeiti tarp buvusios kepyklos ir karo aviacijos teritorijos pasukant nuo esamo plento iš Kauno į pietus prieš Karmėlavą tuojau pat už tvenkinio ant Zversos upelio, vėl įsijungiant į esamą plentą Jonavos rajono ribose.
Antras variantas. Aplinkkelio ašies pradžia kaip ir pirmame variante lieka toje pat vietoje, tačiau kirtus labai suspaustą atkarpą ties Rožių gatve, magistralės ašis atitraukiama nuo gyvenamųjų namų, apeinant skubių siuntų terminalą iš pietų ir atkertant jį nuo oro uosto. Po to vėl sklandžiai artėjant prie gyvenvietės per numatomus griauti oro uosto pastatus – technikos sandėliavimo angarą ir buvusią gaisrinę, nukertant dabartinį pagrindinį įvažiavimo kelią į oro uostą ir pereinant į dviejų lygių žiedinę sankryžą Sodų gatvėje. Po to kaip ir pirmame variante vėl įsijungiant į esamą magistralinį kelią Jonavos rajono ribose.
Pirmu atveju oro uosto interesai būtų mažiau pažeisti, nes nebūtų griaunamų pastatų, esamas skubių siuntų terminalas išlaikytų gerą ryšį su peronu, žiedinė sankryža liktų ant esamo pagrindinio kelio, patogesnė išlieka oro uosto erdvinė – planinė struktūra.Tačiau Karmėlavos miestelio Rožių, Tulpių ir Pievų gatvių gyventojams magistralinis kelias atsirastų prie pat namų slenksčio.
Antruoju atveju prie būsimos magistralės priartėtų tik keletą Rožių ir Tulpių gatvės namų. Kiti gyventojai nuo magistralės triukšmo ir teršalų būtų beveik už 100 metrų. Tačiau oro uosto erdvinė – planinė struktūra gerokai nukentėtų: skubių siuntų terminalas prarastų betarpišką ryšį su peronu, tektų nugriauti keletą reikalingų pastatų.
Bet kuriuo atveju, statant Karmėlavos aplinkkelį reikės taikyti brangias kompensacines priemones: akustines sienutes, skirtingų lygių sankryžas, kai kurias kelio atkarpas, o gal ir didelę jo dalį nuleisti į tunelius arba dengti, kad automobilių šviesos netrukdytų orlaivių skrydžių saugumui.
Įvertinant gerą Kauno oro uosto geografinę padėtį ir matant labai spartų pervežamų krovinių ir keleivių apimčių augimą, plėtros koncepcijoje pirmoje eilėje numatytas teritorijos rezervavimas antro pakilimo – tūpimo tako su peronu statybai. Šitokį sprendinį padiktavo ir šalia besikurianti laisvoji ekonominė zona.
Pagrindinius infrastruktūros objektus: terminalus, orlaivių angarus, remonto dirbtuves ir technikos laikymo terminalus tikslingiausia projektuoti iš šiaurės pusės nuo esamo pakilimo - tūpimo tako rytų kryptimi, palaipsniui plečiant peroną ir riedėjimo takus. Prie esamos aviacinio kuro bazės numatoma teritorija kitai kuro bazei, nes reikalinga turėti kelėtą operatorių tiekiančių kurą iš skirtingų šaltinių.
Pastatų kompleksas, kuris buvo perduotas valstybiniam turto fondui, šiuo metu gražintas ir visą teritoriją numatoma skirti mokymo centrui su viešbučiu. Šis centras, atskirtas būsimo Karmėlavos aplinkkelio koridoriumi nuo pagrindinio sklypo, gali funkcionuoti savarankiškai. Už aplinkkelio koridoriaus prie pagrindinio įvažiavimo numatyta degalinės automobilių aptarnavimui statybos vieta.
Prie krovinių terminalo numatomi nauji paviršinio vandens valymo įrenginiai. Nauji inžineriniai tinklai gali būti klojami šalia esamų išnaudojant esamus koridorius. Prie naujai statomo keleivių terminalo papildomai projektuojama vieta daugiaaukštei automobilių saugojimo aikštelei, vieta ofisų ir kitų administracinių pastatų statybai.Vidaus kelių ir privažiavimų tinklas išspręstas atsižvelgiant į infrastruktūros objektų išdėstymo struktūrą. Šiaurinėje sklypo dalyje numatoma nauja kelio atkarpa, kurios paskirtis aptarnauti ūkinę oro uosto veiklą.
Priklausomai nuo to, koks bus pasirinktas Karmėlavos aplinkkelio trasos variantas, VĮ „Kauno aerouostas“ plėtra nežymiai keisis organizuojant vidinius funkcinius ryšius. Tačiau esamo sklypo ribų pakeitimas, naudojimo būdas bei pobūdis, teritorijos tvarkymo, naudojimo ir apsaugos režimas iš esmės vienu ir kitu atveju nesikeičia.
info: www.kontrastai.ltPaskutinis taisė Metropolis; 2008.01.07, 07:46.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKas yra gelzkelis, gelstotis ir sxema?
Kas yra mikriukai..?
Comment
-
Parašė Metropolis Rodyti pranešimą... Esamą pagrindinį kelią į oro uostą siūloma kirsti dviejų lygių žiedine sankryža, praeiti tarp buvusios kepyklos ir karo aviacijos teritorijos pasukant nuo esamo plento iš Kauno į pietus prieš Karmėlavą tuojau pat už tvenkinio ant Zversos upelio, vėl įsijungiant į esamą plentą Jonavos rajono ribose.
Comment
-
Metropolis
Kauno oro uosto naujasis keleivių terminalas:
http://www.yit.lt/16347/18078/22103/22214
P. S. YIT Kausta savo tinklapyje pateikė klaidingą info - rašoma apie Kauno, renderiai - Vilniaus. Hmm...Paskutinis taisė Metropolis; 2008.01.09, 20:22.
Comment
-
Kas nori nemokamai paskraidyt is Kauno i Glasgow, pasidalinsiu savo kodu FG9QED
http://www.ryanair.com/member/freeflights.htmlYou can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
Comment