Man šiek tiek keista, kad Ryanair tarsi nutraukė skrydžius į Stokholmą, bet savo puslapyje teberodo, kad yra skrydis ten, net pateikia mažiausią kainą - nuo 80 litų. Beje, tą kainą net šiandien pakeitė, prieš tai buvo nuo 62 Lt. Nors renkantis datą, nesiūlo nieko. Gal jie galvoja greitu laiku atnaujinti skrydžius? Stokholmas buvo viena iš tinkamų vietų persėsti į kitus reisus ir tai vienas iš kelių neemigrantinių skrydžių.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Sykį teko skristi į Stokholmą su Ryanair, tai šiek tiek nustebino budulių skaičius lėktuve ...
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąNežinau, aš skridau pernai rugpjūčio vidury, tai jokių budulių nebuvo, apie pusę kelieivių sudarė švedai.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąŠvedų buduliaiIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Visko buna, ir emgirantu. Jiem ten pigiausias keliones budas budavo.
Va, o gal zinot kas, kas ten per Ryanair budele oro uoste, ka joje atlikt galima? Bilieta uzsisakyt nezinanciam kaip tai padaryt, atspausdint boarding pass ar dar ka?Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimąEsmine straipsnio dalis: Pasak Kauno oro uosto direktoriaus Kęstučio Cucėno, statybas planuojama pradėti gegužės pabaigoje, o baigti – prieš Naujuosius metus.
Ydomu butu kokius renderius pamatyt. Kazi ar buvo tik vienas variantas ar daugiau imoniu komkurse dalyvavo
Comment
-
Žinių yra:
Parašė delfi.ltA.Butkevičius ragina spartinti Kauno oro uostą plėtrą
Susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius patenkintas Kauno tarptautinio oro uosto vadovybės ruošiamais plėtros planais. Tai jis pareiškė antradienį viešėdamas Kaune.
Planuojama, kad detalusis planas, kuriame atsispindės artimiausiu metu planuojama oro uosto plėta, bus baigtas šių metų lapkričio 16 dieną, tačiau ministro teigimu, reikia nelaukiant šios dienos pradėti rengti projektus dėl orlaivių aptarnavimo angaro, krovinių statybos terminalo ir bendrosios aviacijos plėtros.
A.Butkevičiaus teigimu, šiuos projektus konkurso tvarka turėtų rengti tarptautinės kompanijos. Tačiau ministras akcentavo, kad paruošus planus, ne visus projektus pavyks iškart įgyvendint dėl lėšų stygiaus.
Pernai Kauno oro uostas aptarnavo ketvirtį milijono keleivių. Per kelerius metus tikimasi pasiekti vieno milijono keleivių srautą.
Kauno oro uosto direktoriaus Kęstučio Cucėno manymu, būtina išsaugoti aplink uostą esančias teritorijas, kad ateityje oro uostas turėtų kur plėstis.
Planuojama, kad ateityje Kauno oro uostas taps vienu iš didžiausių ir moderniausių Baltijos šalyse. 2015 – 2020 metais planuojama tiesti Karmėlavos apvažiavimą, jį sujungiant su oro uostu. Šie darbai kainuos apie 120 milijonų litų.Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
Comment
-
/\ papildant dar galima pasakyti, kad:
Laikas pradėti realius Kauno oro uosto plėtros darbus, sako A. Butkevičius
„Svarbiausias dabarties uždavinys – laiku pastatyti Šengeno reikalavimus atitinkantį naują keleivių terminalą“, - pabrėžė susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius <...> reikia pradėti aerodromo perimetro aptvėrimą, įrengiant apsauginę signalizaciją ir vaizdo stebėjimo sistemą. Taip pat reikia modernizuoti kilimo-tūpimo tako šviesų signalinę sistemą.
VĮ „Kauno aeruostas“ uosto pertvarkai ir plėtrai planuoja panaudoti šias ES lėšas: 60 mln. litų naujo keleivių terminalo statybai. 50 mln. litų kilimo-tūpimo takui, peronui, magistraliniam riedėjimo takui modernizuoti. 15 mln. litų – orlaivių angarui pastatyti, 10 mln. litų – apvažiavimo keliui su sankryža į uostą ir 7,5 mln. litų – krovinių terminalui pastatyti.Paskutinis taisė Aš; 2007.06.05, 21:47.
Comment
-
Kauno oro vartai matuojasi modernų drabužį
Įrengus Karmėlavoje naują terminalą, keleiviai bus aptarnaujami aukščiausiu lygiu
Vygandas Trainys
LS korespondentas
2007-06-12
Galėtų tapti pagrindiniu uostu
Artimiausiu metu Karmėlavoje, Kauno oro uosto teritorijoje, užvirs darbai – bus statomas naujas keleivių terminalas, atsiras nepalyginti daugiau erdvės privatiems lėktuvams ir dideliems orlaiviams, vėliau numatoma įrengti ir krovinių bei skubių siuntų gabenimo terminalus.
Modernizavus oro uostą, per 2008 metus į užsienio šalis skrendančių keleivių skaičius galėtų išaugti nuo pusės iki dviejų milijonų. Tokiu atveju pagal klientų srautus Kaunas pasivytų ar net pralenktų Vilniaus oro uostą, kuriame per metus aptarnaujama apie pusantro milijono žmonių.
„Mūsų miestas pagal klimato sąlygas – tinkamiausias skrydžiams. Vilniuje ir Palangoje lakūnams darbą dažniau apsunkina rūkas“, – „Laikinajai sostinei“ pasakojo Kauno oro uosto direktorius Kęstutis Cucėnas.
Naujas terminalas – didesnis
Iki kitų metų pavasario ketinama baigti statyti pirmą keleivių terminalo dalį, kuri kainuos apie 60 milijonų litų.
Beveik neabejojama, jog dėl nuolat didėjančio klientų srauto paskui iškart reikės statyti ir antrą terminalo dalį, kuriai bus skelbiamas naujas projektavimo bei statybos darbų konkursas.
Bendras abiejų terminalo dalių plotas sudarys apie 20 tūkst. kvadratinių metrų – dešimt kartų daugiau nei dabartinis terminalas.
„Keleiviams nebereikės grūstis eilėse prie patikrinimo punkto, ilgai laukti ankštose ir tvankiose patalpose. Bus įrengtos erdvios salės, vyks greitas aptarnavimas – žodžiu, bus užtikrintas toks pat komfortas, kaip ir Vakarų valstybėse“, – teigė oro uosto terminalą suprojektavęs kaunietis architektas Gintautas Natkevičius. Kartu su juo dirbo kolegos Jurgita Skalskytė ir Gintaras Čepurna.
G.Natkevičius pripažino, kad trijų aukštų oro uosto pirmosios terminalo dalies projektavimas buvo vienas sudėtingiausių ir įdomiausių darbų jo gyvenime.
Naujojo terminalo pastatas pagal projekto autorių sumanymą bus montuojamas iš unifikuotų gelžbetonio detalių. Tai gerokai paspartins statybą.
Pirmuose dvejuose aukštuose bus įrengtos išvykstančių ir atvykstančių keleivių salės, trečiame aukšte veiks restoranai, pasienio tarnyba.
Konkurse dalyvavo 4 įmonės
Pirmosios terminalo dalies statybos konkurso laimėtojas turėtų būti paskelbtas birželio mėnesį. Jame pareiškė norą dalyvauti keturios firmos.
Darbus finansuos Lietuva ir Europos Sąjunga. Iš ES lėšų planuojama įsigyti ir dalį uostui reikalingos įrangos.
Uostas taps patrauklesnis
Kartu su nauju terminalu bus modernizuojami lėktuvų pakilimo ir nusileidimo takai, statomi vairavimo takai.
Jau yra numatytos vietos krovinių ir skubių siuntų terminalų statyboms. Kauno oro uostas pirmauja tarptautinių greitųjų siuntų rinkoje – jį pasirinkusios dvi iš trijų Lietuvoje veikiančių šiuo verslu užsiimančių užsienio kompanijų.
Ieškoma naujų aviakompanijų, kurios sutiktų bendradarbiauti su Kaunu.
„Pertvarkytas uostas užsienio verslo banginiams atrodys patrauklesnis. Sieksime, kad būtų rengiama kuo daugiau naujų tiesioginių ir tranzitinių reisų – plečiantis turistų srautui, išloš ne tik miestas, bet ir visa šalis“, – kalbėjo K.Cucėnas.
Dabar iš Kauno vyksta penki reguliarūs tiesioginiai reisai į Londoną, Liverpulį, Dubliną, Frankfurtą prie Maino ir Švedijos Vekšio miestą. Rudenį bus atidarytas naujas tiesioginis reisas į Airijos Šenono miestą.
Įgyvendinus plėtros projektus, tokių skrydžių gali padaugėti kelis kartus, jie apims didelę dalį Europos valstybių.
Nuties naujus kelius
Vykdant oro uosto plėtrą numatyta galimybė į jį atvesti geležinkelio atšaką, kuri jungsis su užsienio šalyse esančiu geležinkelių tinklu ir didžiaisiais Lietuvos miestais.
Šalia uosto turėtų būti nutiesti nauji automobilių transporto keliai, kad eismas per Karmėlavos miestelį nebūtų toks intensyvus.
Architektui G.Natkevičiui ir jo komandai per stebėtinai trumpą laiką, pusantro mėnesio, pavyko suderinti terminalo projekto detales su trimis institucijomis – Muitinės departamentu, Valstybės sienos apsaugos tarnyba ir aviacijos specialistais.
Geros naujienos Karmėlavai
Informacijos šaltinis - http://www.lrytas.ltRieda gatvėmis, keliais, laukais mėlyna citrina - pagauk, jei sugebėsi...
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąSestadieni 16d. 12val. Kauno Oro uoste prasideda aeroshow. Bus MiGai, Mirazai, Lietuvos, Latvijos, Estijos, Ispanijos, Prancuzijos, Lenkijos oro pajegu orlaivai...
Comment
-
Parašė molotov_47 Rodyti pranešimąGaila, kad neturėjau galimybės nuvykti - taisiau palapinę prieš turistinį žygį . Gal kas buvo ten ir turi nuotraukų?
Comment
-
Teko būti toje šventėje, į pradžią šventės nesuspėjau dėl automobilių kamščių, tai atvykau kažkur per vidurį, teko matyti Danų ir Estų sraigtasparnių pasirodymus, taip pat Lt transportinio lėktuvo pasirodymą, Ispanų ir Lenkų pilotų naikintuvų pasirodmus, o paskiau teko švente palikti dėl prasidėjusio lietaus...
Comment
-
dar liudniau kad Ryanair uzriso skrydi i Stokholma, bo paskelbe apie 13 nauju marsutu is tenYou can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Susisiekimo ministerija pasišovė Kauno Karmėlavos oro uoste įrengti orlaivių priežiūros angarą ir taip padidinti šio oro uosto patrauklumą.
Pasak susisiekimo ministro Algirdo Butkevičiaus, lėktuvų priežiūros angaras galėtų priimti Rytų Europos šalių orlaivius, nes būtent šiame regione gero angaro trūksta, skelbia dienraštis "Lietuvos rytas".
Nors dar nėra baigtas rengti oro uosto detalusis planas, Susisiekimo ministerija jau rengia konkurso dokumentus.
Ketinama išsiaiškinti, kokio dydžio angaras turėtų būti statomas, kiek reikės investicijų.
Kauno oro uoste norima remontuoti lėktuvus
Comment
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimądar liudniau kad Ryanair uzriso skrydi i Stokholma, bo paskelbe apie 13 nauju marsutu is ten
Comment
Comment