Parašė Artas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Na gerai. Tarkim, iki Kauno reikia važiuoti 100-200 km iš įvairių Lietuvos regionų. Su Palanga galima padaryti oro susisiekimą. Bet bėda yra tame, kad automobilių keliuose leidžiamas greitis yra pernelyg mažas ir patys jie nesaugūs, netgi pastoviai renovuojamas greitkelis Vilnius-Klaipėda(ir kiek tai gali tęstis, užkniso jau tie stabdymai kas 30-40 km) yra ne išimtis. Tad visiškai perstatinėjant Kauno oro uostą teks renovuoti visos šalies infrastruktūrą, kas kainuos milžiniškus pinigus, kurių nėra. O kam daryti blogai ar ne iki galo?
Comment
-
Parašė Artas Rodyti pranešimątikrai taip, perskaites tavo posta, nesupratau ka tu nori tuo pasakyti
tau daugiau pritaikiau dėl dviprasmybės: sus.minas ir Zuokas pasisakė. tik va Butkevičius anot tavęs, pareiškė nuomonę, o Zuokas kišasi į svetimus reikalus t.y. sprendžia
šiaip pačio postas tiesiog po ranka pasitaikė. yra kur kas grubesnių pavyzdžių, kai puolama iš vis dėl vieno žodžio, nesigilinant kokiame kontekste tas žodis paminėtas. ypač tai pastebima krepšinio temoje.Paskutinis taisė naglisc; 2007.03.29, 20:50.
Comment
-
Parašė molotov_47 Rodyti pranešimąNa gerai. Tarkim, iki Kauno reikia važiuoti 100-200 km iš įvairių Lietuvos regionų. Su Palanga galima padaryti oro susisiekimą. Bet bėda yra tame, kad automobilių keliuose leidžiamas greitis yra pernelyg mažas ir patys jie nesaugūs, netgi pastoviai renovuojamas greitkelis Vilnius-Klaipėda(ir kiek tai gali tęstis, užkniso jau tie stabdymai kas 30-40 km) yra ne išimtis. Tad visiškai perstatinėjant Kauno oro uostą teks renovuoti visos šalies infrastruktūrą, kas kainuos milžiniškus pinigus, kurių nėra. O kam daryti blogai ar ne iki galo?
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąReiks? Nemanau, kad Vilniaus oro uostas ims ir išnyks. Tad reiks tik tiems, kurie norės skristi pigiau ir tuo atveju jei ateity iš Kauno tiesiogiai skraidys į daugiau vietų, nei iš Vilniaus.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąNu kodėl, kodėl, kodėl oro uostų plėtros aptarimas būtinai turi baigtis grybų karais Vilnius - Kaunas, miestas - sviestas ir panašiai ???
JUk niekas nesiruosia nei uzdaryt Vilniaus oro uosto nei nustot jo pletot bei modernizuot. Cia juk yra labai aisku kodel Karmelava ruosiamas kaip pagrindinis. Reiktu pasidziaugt kad pletojami visi objektai o ne tik vienas.Mano galerijos:
Flickr'e
Comment
-
Parašė umbrella Rodyti pranešimąAs pilnai pritariu. Susimastykit ka rasot. Apie ka diskutuojat? Apie oro uosto pletra ar apie tai kas geresnis?
JUk niekas nesiruosia nei uzdaryt Vilniaus oro uosto nei nustot jo pletot bei modernizuot. Cia juk yra labai aisku kodel Karmelava ruosiamas kaip pagrindinis. Reiktu pasidziaugt kad pletojami visi objektai o ne tik vienas.
jeigu as manau kad Kauno oro uostas nebus pagrindiniu, nereikia suvokti kad as kazka kurstau, tai tiesiog nuomone, tavo nuomone yra priesinga ir t.y. normalu.
Viska reikia pagristi argumentais, kuriu cia beje truksta. O kai truksta ju prasideda interpretacijos...
Comment
-
Kauno oro uostas paskelbė naujo terminalo statybos konkursą
Komentarai (1)
Kauno oro uostas penktadienį paskelbė kelias dešimtis milijonų litų vertinamo naujo keleivių terminalo statybų konkursą.
Kaip pranešė Kauno oro uosto atstovai, su konkurso nugalėtoju ketinama pasirašyti 7 mėnesių trukmės sutartį.
Reikalaujama, kad terminalo, kuris gali kainuoti apie 40 mln. litų, statytoja per pastaruosius 5 metus būtų įgyvendinusi bent tris ne mažesnės nei po 25 mln. litų vertės projektus.
Skelbta, kad naujojo keleivių terminalo statybas planuojama pradėti gegužės pabaigoje, o baigti - šių metų pabaigoje. Naujas trijų aukštų terminalas išdygs netoli senojo ir galės aptarnauti 1,2 mln. keleivių per metus.
Ateityje numatoma, jog pastatas gali būti išplėstas į dvi puses ir padvigubinti jo pajėgumai.
Kauno oro uostas pernai aptarnavo 250 tūkst. keleivių, o šiais metais planuoja aptarnauti 0,5 mln. keleivių.
Is www.autoplius.lt
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąDar du nauji Ryanair reisai: Stockholmas ir Dublinas
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...php?id=9109804
Airijos oro bendrovė „Ryanair“ nutraukia pigius skrydžius iš Švedijos Skavsta oro uosto į Briuselį, Kauną ir Gdanską. Taip elgiamasi dėl mažo šių skrydžių pelningumo. Vietoje to nuo šių metų gegužės kompanija pradeda skrydžius iš Skavsta į Veneciją, Sardiniją ir Marselį
Paskutinis taisė Varlamas; 2007.04.20, 01:37.
Comment
-
Parašė praetor Rodyti pranešimąNu kas per nesamone, po velniu...Labai gaila.
Comment
-
Kaip ten kas buvo aisku, jei neaisku. Skridau penktadieni - pilnas, skridau sekmadieni atgal - du trecdaliai.
Ten Skavstos tolumas nuo Stockholmo reiksmes ypatingos neturi, Arlanda irgi 40 ar 50 km nurolus, galu gale nuorodos visur buna, jog "Stockholm (skavsta)".Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė Jony Rodyti pranešimąSeniai aisku buvo kat tie skrydziai bus nepopuliarus, butu nors stocholmas, o dabar dauguma net nezino kur tas miestelis randasi
Comment
-
Parašė caaprius Rodyti pranešimąnežinau iš kur ištraukei kad nepopuliarūs. kiek skridau, tiek buvo pilni lėktuvai iš Kauno į Skavstą
Comment
Comment