Parašė vytgri
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Suolas Rodyti pranešimą
Jei norime tos 500 mln. USD investicijos, turėtume mažinti oro uostų mokesčius ir taip jiems būtų paskata.
Gali būti tolimesnė plėtra angarų ir keli papildominlėktuvai. Kaip bebūtų visos investicijos labai laukiamos, bet jų nori ir Rumunai ir Lenkai ir Ispanai.Aviate, navigate, communicate
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNesąmonė lėktuvo vertę, kurie nakvos oro uoste, pasakyt kaip 100mln eur investiciją Kaune. Galvojau kažkas rimto ten, o čia lėktuvų bazavimas tik išpūstas skambia antrašte.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąBeje jei bazuoja tai teoriškai gali būti, kad ir pvz tik išskrenda iš Kauno ryte ir vakare parskrenda?
Nebūtina daryti Kun-x, x-kun, kun-y, y-kun(tik iškun ir į kun skreydžiai)?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTai kad nėra.
orlaivis nekilnojamas
LR CK 1.98 str. 3 dalis:
Nekilnojamiesiems daiktams taip pat prilyginami įstatymuose numatyti laivai ir orlaiviai, kuriems nustatyta privaloma teisinė registracija. Įstatymai gali pripažinti nekilnojamaisiais daiktais ir kitą turtą.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-
Parašė TIME Rodyti pranešimą
imanoma, bet avialinijos vengia tokiu rotaciju, nes velavimu ir pan atveju jie patampa labai sudetingi
Ir kuo skiriasi sudėtingumai vėlavimų atveju? Juk tiesiog prie sekančių visų skrydžių prisideda pavėluotas laikas abiem atvejais.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Įmanoma pirmas variantas, bet dažniausiia būna antras?
Ir kuo skiriasi sudėtingumai vėlavimų atveju? Juk tiesiog prie sekančių visų skrydžių prisideda pavėluotas laikas abiem atvejais.
Bet šiandien iš Kauno tiek krypčių, kad susitvarkytu su kokias 4-5 tik Kaune bazuojamais lėktuvais. Deja Ryanair labai trūksta lėktuvų, jie uždirba pinigus, bet negali išleisti jų plėtrai. Vadovybė pradėjo kalbėti apie Airbus parko plėtrą panaudotais lėktuvais. Visiškai priešinga Ryanair strategija.
Yra paskaičiavimų, kad iki 2030 - 2035 m. Ryanair skraidys tais pačiais lėktuvais, o jų parkas labai pasens. Bet papildomi du lėktuvai sukurti daugiau darbo vietų.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Darydavo ankščiau, ypač, kuomet nebazuodavo lėktuvų kituose oro uostuose. Pvz Kaunas - Kopenhaga - Londonas -Kopenhaga - Kaunas. Bet jei kažkas užtrunka kyla klausimas dėl įgulos darbo valandų. Užtrukai Londone ir nebegali grįžti į Kauną.
Bet šiandien iš Kauno tiek krypčių, kad susitvarkytu su kokias 4-5 tik Kaune bazuojamais lėktuvais. Deja Ryanair labai trūksta lėktuvų, jie uždirba pinigus, bet negali išleisti jų plėtrai. Vadovybė pradėjo kalbėti apie Airbus parko plėtrą panaudotais lėktuvais. Visiškai priešinga Ryanair strategija.
Yra paskaičiavimų, kad iki 2030 - 2035 m. Ryanair skraidys tais pačiais lėktuvais, o jų parkas labai pasens. Bet papildomi du lėktuvai sukurti daugiau darbo vietų.
Comment
-
Parašė justinas adam Rodyti pranešimąĮdomu kaip sekasi su plėtra, neradau nei vienos foto
Kauno oro uoste – tarpinis perono plėtros finišas
Kauno oro uoste (KUN) skelbiama apie tarpinį finišą oro uosto šiaurinio perono plėtros projekte. Jau atidaryta ir veikia būsimo naujojo perono dalis (orlaivių riedėjimo maršrutas). Plėtra pradėta 2023 m. pabaigoje.
„Darbų etapus projekte planavome taip, kad kuo greičiau būtų baigta ir vėl atidaryta naudojimui naujojo perono dalis, kuri svarbi greitesniam orlaivių judėjimui, o antroje metų pusėje baigsime modernizuoti likusią perono dalį“, – komentuoja Arnas Dūmanas, Lietuvos oro uostų (LTOU) plėtros departamento vadovas.
https://www.bustonaujienos.lt/kauno-...etros-finisas/
- 4 patinka
Comment
-
Perono plėtra atskiras projektas - skirtas orlaivius aptarnaujantiems angarams.
Prieš 3 savaites buvau, tai vis dar kapstosi žemėje, lygiai kaip ir prieš du mėnesius.
Jei atvirai labai norėčiau tikėti, kad būtų planuojama didesnė plėtra - nes pabaigus dabartinėms statyboms per metus ar du išplėstas terminalas pasieks lubas. Jei būtų statoma centrinė dalis, kaip vizualizacijoje - oro uosto dabartinis terminalas būtų kažkur 2,5 karto didesnė, nei dabar.
Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.07.20, 00:26.Aviate, navigate, communicate
- 2 patinka
Comment
Comment