Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
    Ir tokiuose scenarijuose Kaunas Airport nei per vieną vietą neprilygsta Singapore Changi, Amsterdam Schiphol ar Seoul Incheon.
    Turbūt dėl to, kad Kauno niekas su Singapūru ar Seulu ir nelygina. KUN yra tipinis Europos pigių skrydžių oro uostas. Jį galima lyginti su kokiu nors Bergamo, Charleroi ar Luton oro uostais.

    Comment


      Parašė bimbam Rodyti pranešimą
      Na manau yra privalu pranešti atvykėliams, kad Kaune bus grandiozinis Donny Montell koncertas, fejerverkų šou, bei atidaryta nauja moderni automobilių plovykla
      Arba Europos ledo čiuožimo čempionatas

      Comment


        Esu važiavęs 27 nuo stoties į oro uostą ir atgal, prieš skrydį ir po skrydžio, jėra patogiausias susiekimo variantas. Bet užsieniečiai mielai naudojasi. Norėtųsi ekspreso, bet akivaizdu, kad autobusas turi visur stoti, jog būrų rentabilus.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Užsieniečių akimis, kurie nori naudotis viešuoju transportu, KUN pateikiama info yra itin skurdi ir neaiški:
          https://youtu.be/nq0-zuPki0Y?si=sBlUMnmIBupz7beh

          Beja, tas pas galioja LT traukinių stotims

          Comment


            Ar gali būti daugiau pateikiamos informacijos apie viešą transportą ir kitus svarbius dalykus oro uoste? Turbūt tikrai gali. Ar viskas gali būti geriau? Taip, viskas gali būti geriau. Visada viskas gali būti geriau.
            Ar galima susigaudyti kauno oro uoste turistui? Manau tikrai įmanoma. Nėra jau taip blogai kaip viską čia bando nupiešti. Jei keliauji ne pirmą kartą tai tikrai rasi ir susigaudysi.

            Bet lyginti kauno oro uostą su Singapūro, Amsterdamo ar Seulo oro uostais.. na nežinau ką reik rukyt..

            Comment


              Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
              Autobuso reikia laukti išvis lauke, pilnai atviroje stotelėje ir dar neseniai išvis nebuvo aišku kiek laiko laukti ir kokiu maršrutu važiuosi (ta prasme kur važiuosi ir ką pravažiuosi). Taksi kainos iki miesto centro turėtų būti aiškiai skelbiamos dar oro uosto teritorijoje. Gal net sustandartizuotos. CityBee, Bolt ir Spark turbūt patogiausi variantai ir jie turėtų būti aiškiau išdėstyti ne-lietuviams.
              Per devynis metus gal tik du zmones nesugebejo rast autobuso. Apytiksles taksi kainos jau seniausiai matomos tik isejus is terminalo ir priejus prie sustojusiu taxi automobiliu, lentoje. Toks jausmas kad netenka but oro uoste paciam ir is oro cia rasineji

              Comment


                Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
                Liuks.
                Reikia palikti viską kaip yra.
                Kaunas turi tobulą oro uostą.

                Geros dienos. I'm out.
                Tipinis atsakymas parašo nesamonę, tada jam žmonės argumentus sudeda kodėl nesamonė, tada įsižeidžia, skambiai apsisklebia išeinantis kaip selas, bet niekaip neįšeina. Aš vis bandau suvokt, ar čia auklėjimo problemos, ar nesugebėjimas analizuot informacijos, noras būt už rankutės vedžiojamu? Kas su jumi negerai blemba?
                *censored*

                Comment


                  Parašė PukiS Rodyti pranešimą
                  Kas su jumi negerai blemba?
                  Man tai negerai, kad stotelėse nėra jokios info, kaip matome šiame video nuo 1:30 min:
                  Parašė USA Rodyti pranešimą
                  Užsieniečių akimis, kurie nori naudotis viešuoju transportu, KUN pateikiama info yra itin skurdi ir neaiški:
                  https://youtu.be/nq0-zuPki0Y?si=sBlUMnmIBupz7beh

                  Comment


                    Parašė PukiS Rodyti pranešimą
                    Tipinis atsakymas parašo nesamonę, tada jam žmonės argumentus sudeda kodėl nesamonė, tada įsižeidžia, skambiai apsisklebia išeinantis kaip selas, bet niekaip neįšeina. Aš vis bandau suvokt, ar čia auklėjimo problemos, ar nesugebėjimas analizuot informacijos, noras būt už rankutės vedžiojamu? Kas su jumi negerai blemba?
                    Kada dar esu nors kartą tą neva "tipinį atsakymą" padaręs?

                    Jeigu būsiu KNS oro uoste, padarysiu nuotraukų ir anotacijų (žymėjimų) kas turėtų būti geriau.
                    KNS būnu labai retai, tai neaišku kada čia tas įvyks.

                    Daug kas nepakankamai gerai ir tai akivaizdu, bet reikia gerai parodyti.
                    Dabar gaunasi pilstymas iš tuščio į kiaurą.

                    Comment


                      Kauno oro uoste planuojami darbai pagal naujausius viešuosius pirkimus:
                      - KUN daugiaaukštės automobilių saugyklos P4 techninio projekto parengimas
                      - KUN plėtros pristatymo renginys
                      - KUN automobilių stovėjimo aikštelės Nr. P3.2 techninio projekto parengimas
                      Kadangi jie visi po dinaminiais pirkimais atskirų dokumentų neradau, nesu profas viešųjų pirkimų, bet panašu, kad artimiausiu metu bus renginys ir sužinosime daugiau apie Kauno oro uosto planus.

                      Comment


                        Click image for larger version

Name:	IMG_1842.jpeg
Views:	1101
Size:	1,25 MB
ID:	2110342

                        Comment






                          Naujovė Kauno oro uoste: keleiviams nebereikia iš rankinio bagažo ištraukti jokių daiktų patikros metu.

                          https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...-patikros-metu
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            „Ryanair“ plečiasi Kaune, „airBaltic“ vėl skraidys į Izraelį

                            Airijos oro bendrovės „Ryanair“ bazėje Kaune nuo gegužės 1 dienos bus laikomi trys orlaiviai, savo „Substack“ paskyroje skelbia Simonas Bartkus, Lietuvos oro uostų (LTOU) vadovas. [...]


                            „Pagal laikomų orlaivių skaičių Kauno oro uostas taps ne tik didžiausia „Ryanair“ baze Baltijos šalyse, bet ir viena didžiausių Šiaurės Europoje – daugiau orlaivių šiuo metu airiai laiko tik Kopenhagoje“, – teigia LTOU vadovas.

                            Pasak jo, kartu „Ryanair“ pavasarį ir vasaros pradžioje pasiūlys tris naujus maršrutus iš Kauno: į Vokietijos sostinę Berlyną (kovo pabaigoje), Pizą Italijoje ir Zadarą Kroatijoje (birželio pradžioje). Be to, į Londoną, Kopenhagą ir Stokholmą bendrovė skraidins kasdien arba kelis kartus per dieną.

                            Iš viso „Ryanair“ iš Kauno skraidins 27 maršrutais, o vasaros piko savaitėmis planuoja iki 84 išvykimų per savaitę.

                            Oro uostų vadovo teigimu, įmonė turi planų Kauno oro uostą paversti didžiausia savo lėktuvų priežiūros ir remonto baze Europoje. Šią žiemą „Ryanair“ Kaune atidarė antrąjį orlaivių aptarnavimo angarą, planuoja statyti ir trečiąjį.


                            https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz8SXx7g6n8

                            Comment


                              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą




                              Naujovė Kauno oro uoste: keleiviams nebereikia iš rankinio bagažo ištraukti jokių daiktų patikros metu.

                              https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...-patikros-metu
                              Parazitai gali praleisti didesnius nei 100ml butelius, bet "dėl klientų patogumo" to nedarys, kad klientai "nepatirtų nepatogumų kituose uostuose".

                              Comment


                                Kaune didėja Ryanair bazuojamų lėkuvų kiekis iki trijų ir KUN tampa antra didžiausia Ryanair bazė Šiaurės Europoje (po Kopenhagos).



                                https://www.ltou.lt/lt/ziniasklaidai...ujus-skrydzius
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                  Parazitai gali praleisti didesnius nei 100ml butelius, bet "dėl klientų patogumo" to nedarys, kad klientai "nepatirtų nepatogumų kituose uostuose".
                                  Čia Lietuviškas trumparegiškumas, tu savo galutinį tikslą pasieksi. O atgal skrendant tavo problemos. Pirmą kartą šią naujovę pamačiau Amsterdame 2022m., po to Romoje, Helsinkyje ir t.t. ir niekas nesuka galvos, svarbiausia, kad čia viskas būtų greita patogu ir paprasta.

                                  Ar čia LT strategija laukti, kol visuise oro uostose bus įdiegta ši technologija?
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                    Čia Lietuviškas trumparegiškumas, tu savo galutinį tikslą pasieksi. O atgal skrendant tavo problemos. Pirmą kartą šią naujovę pamačiau Amsterdame 2022m., po to Romoje, Helsinkyje ir t.t. ir niekas nesuka galvos, svarbiausia, kad čia viskas būtų greita patogu ir paprasta.

                                    Ar čia LT strategija laukti, kol visuise oro uostose bus įdiegta ši technologija?
                                    aš net neabejoju kad čia tiesiog atmazas nuslepiant tikrąją priežastį.

                                    Comment


                                      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                      aš net neabejoju kad čia tiesiog atmazas nuslepiant tikrąją priežastį.
                                      Tikra priežastis, kad neskriausti oro uostų parduotuvių, kurios lupikiškomis kainomis pardavinėja gėrimus, kuriuos būtų galima įsinešti iš miesto?

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                        Tikra priežastis, kad neskriausti oro uostų parduotuvių, kurios lupikiškomis kainomis pardavinėja gėrimus, kuriuos būtų galima įsinešti iš miesto?
                                        per mažai domėjausi kad galėčiau teigti vieną ar kitą variantą

                                        Comment


                                          Lietuvos oro uostai pristatė, kaip augs Kauno oro uosto pajėgumai

                                          Šį penktadienį Kaune buvo pristatytas ilgalaikis Lietuvos oro uostų tinklo plėtros planas ir paskelbtas Kauno oro uosto keleivių terminalo ir perono rekonstrukcijos darbų startas. Pradedami beveik 33 mln. eurų vertės plėtros projektai oro uostui leis padidinti infrastruktūros pajėgumus ir aptarnauti 2 mln. keleivių per metus.

                                          Atnaujintas terminalas – jau 2025-aisiais

                                          Kauno oro uosto rekonstrukcijos darbus numatyta baigti 2025 m. antroje pusėje. Po jų gerokai padidės tiek atvykimo, tiek išvykimo erdvės – bendras terminalo plotas turėtų išaugti apie 4 400 kv. metrų, o atnaujintos infrastruktūros pajėgumai leis aptarnauti iki šešių keleivinių skrydžių per valandą. Šiuo metu Kauno oro uostas yra pajėgus aptarnauti keturis keleivinius skrydžius vienu metu.

                                          Rekonstrukcijos projekte numatyta, kad plėtra apims šonines dabartinio terminalo dalis – rytinį ir vakarinį pastato fasadą. Pokyčiai apims visus tris terminalo aukštus: bus išplėstos bagažo atsiėmimo zonos, didės Šengeno ir ne Šengeno atvykimo zonos, sukurtos papildomos erdvės keleiviams laukti skrydžių, pavalgyti ar apsipirkti.

                                          „Kauno oro uosto keleivių terminalo plėtros projektas vyks lygiagrečiai su naujo keleivių išvykimo terminalo statybomis Vilniuje. Abiejų projektų finišas numatytas jau kitąmet, todėl darbų tempas bus labai intensyvus, o visi procesai valdomi maksimaliai efektyviai. Geros keleivių patirties užtikrinimas visuose trijuose Lietuvos oro uostuose, strateginis mūsų organizacijos tikslas, kurio siekti padės šių ankštais tapusių terminalų plėtra“, – sako Lietuvos oro uostų generalinis direktorius Simonas Bartkus.

                                          Praėjusiais metais Kauno oro uostas aptarnavo 1,3 mln., o 2022 metais – 1,16 mln. keleivių. Taigi, per metus aptarnautų keleivių srautas išaugo daugiau kaip dešimtadaliu. Praėjusių metų srautas gerokai viršijo projektinius Kauno terminalo esamus pastato pajėgumus.


                                          Paskutinis taisė Lettered; 2024.03.29, 14:07.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X