Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
O jis nebuvo de facto jau pavadintas Fluxus oro uostu?Tiksliau, „Fluxus“ oro uoste – taip, švenčiant Europos kultūros sostinės metus, iki 2022 m. pabaigos vadinsis antrieji pagal dydį oro vartai Lietuvoje.
Comment
-
Būtų įdomu projektą pamatyt. Gal kas iš forumiečių yra matę jau?
https://www.kaunas-airport.lt/lt/nau...bendrove-infes
Comment
-
Parašė vytgri Rodyti pranešimąBūtų įdomu projektą pamatyt. Gal kas iš forumiečių yra matę jau?
https://www.kaunas-airport.lt/lt/nau...bendrove-infes
CVP IS (eviesiejipirkimai.lt)
Comment
-
Tai ką, pietinio terminalo ir patogaus KUN pasiekiamumo traukiniu turbūt dar ilgai neturėsim...
Skuodis FB atsakė į klausimą:
O ne protingiau buvo statyti naują KUN terminalą?
Kitoje pusėje, prie būsimos RailBaltica vėžės, arčiau autostrados, kartu išvaduojant Karmėlavą nuo šiek tiek eismo... Gal net ir būtų pavykę pastatyti kažką panašiau į patogų terminalą, o ne toliau kankintis su dabartiniu nesusipratimu...Marius Skuodis
..., neabejoju, kad atnaujintas ir išplėstas bus daug kartų patogesnis. Tuo tarpu atsižvelgiant į investicijų naujam terminalui poreikį, jo statybos kaštų ir naudos analizės šiuo metu nepraeina niekaip.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 2 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąTai ką, pietinio terminalo ir patogaus KUN pasiekiamumo traukiniu turbūt dar ilgai neturėsim...
Skuodis FB atsakė į klausimą:
- 1 patinka
Comment
-
Parašė vytgri Rodyti pranešimąBūtų įdomu projektą pamatyt. Gal kas iš forumiečių yra matę jau?
https://www.kaunas-airport.lt/lt/nau...bendrove-infes
EDIT: Citify turi ir iš priekio: https://citify.eu/lt/kauno-oro-uosto-pletra/Paskutinis taisė Malach; 2023.12.22, 09:33.
- 1 patinka
Comment
-
Rekordiniai metai, Kauno oro uostas 2023 metais aptarnavo 1,3 mln., o 2022 metais – 1,16 mln. keleivių, augimas 12 proc.. Šiemet augimas planuojamas labai panašus, tad KUN pasieks apie 1,5 mln. keleivių.
Tendencijos tikėtina išliks ir 2025, tad skaičiai artės prie 1,7-1,8 mln. keleivių, kaip tik tada bus baigtos naujo terminalo statybos, kurio maksimalūs pajėgumai - 2 mln. keleivių.Aviate, navigate, communicate
- 2 patinka
Comment
-
Parašė bimbam Rodyti pranešimąLabai fluxiškas oro uostas, much wow
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Malach Rodyti pranešimą
Buvo ir daugiau nuotraukų, bet greit nerandu, visgi esmė, kad pokytis minimalus - tiesiog praplėčia į šonus ir tiek. Vizualiai net nelabai matysis, nebent iš to, kad naujesnės medžiagos ir švariau, kol susivienodins.
EDIT: Citify turi ir iš priekio: https://citify.eu/lt/kauno-oro-uosto-pletra/
Comment
-
Kauno oro uostas yra kaip kokio kaimo oro uostas. Jeigu nežinai kaip iš oro uosto patekti į miestą – sėkmės. Suženklavimas, informacijos prieinamumas ir pačios laukimo erdvės yra 3 / 10. Patogaus laukiamojo nėra. Geros pavalgymo vietos irgi nėra. Informacijos apie artėjančius renginius irgi nėra. Galiu vardinti ir vardinti.
Autobuso reikia laukti išvis lauke, pilnai atviroje stotelėje ir dar neseniai išvis nebuvo aišku kiek laiko laukti ir kokiu maršrutu važiuosi (ta prasme kur važiuosi ir ką pravažiuosi). Taksi kainos iki miesto centro turėtų būti aiškiai skelbiamos dar oro uosto teritorijoje. Gal net sustandartizuotos. CityBee, Bolt ir Spark turbūt patogiausi variantai ir jie turėtų būti aiškiau išdėstyti ne-lietuviams.
Jeigu esi ne lietuvis, niekas nepasitinka ir ne į Kauną reikia, tai dar didesnės sėkmės linkiu. Jos tikrai prireiks.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė DJ+ Rodyti pranešimąKauno oro uostas yra kaip kokio kaimo oro uostas. Jeigu nežinai kaip iš oro uosto patekti į miestą – sėkmės. Suženklavimas, informacijos prieinamumas ir pačios laukimo erdvės yra 3 / 10. Patogaus laukiamojo nėra. Geros pavalgymo vietos irgi nėra. Informacijos apie artėjančius renginius irgi nėra. Galiu vardinti ir vardinti.
Autobuso reikia laukti išvis lauke, pilnai atviroje stotelėje ir dar neseniai išvis nebuvo aišku kiek laiko laukti ir kokiu maršrutu važiuosi (ta prasme kur važiuosi ir ką pravažiuosi). Taksi kainos iki miesto centro turėtų būti aiškiai skelbiamos dar oro uosto teritorijoje. Gal net sustandartizuotos. CityBee, Bolt ir Spark turbūt patogiausi variantai ir jie turėtų būti aiškiau išdėstyti ne-lietuviams.
Jeigu esi ne lietuvis, niekas nepasitinka ir ne į Kauną reikia, tai dar didesnės sėkmės linkiu. Jos tikrai prireiks.
Yra Bolt'as, paspaudi mygtuką ir važiuoji, taip kaip ir kitur.
Atvažiavo mano kolegos iš Airijos, aš jiem norėjau pasakoti ką daryti, jie sako taigi pasiimi Boltą ir nuveža, tai kame čia problema?
Jei nebūtų appsų ir pavežėjų, tada jau sunkiau būtų.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė DJ+ Rodyti pranešimąKauno oro uostas yra kaip kokio kaimo oro uostas. Jeigu nežinai kaip iš oro uosto patekti į miestą – sėkmės. Suženklavimas, informacijos prieinamumas ir pačios laukimo erdvės yra 3 / 10. Patogaus laukiamojo nėra. Geros pavalgymo vietos irgi nėra. Informacijos apie artėjančius renginius irgi nėra. Galiu vardinti ir vardinti.
Autobuso reikia laukti išvis lauke, pilnai atviroje stotelėje ir dar neseniai išvis nebuvo aišku kiek laiko laukti ir kokiu maršrutu važiuosi (ta prasme kur važiuosi ir ką pravažiuosi). Taksi kainos iki miesto centro turėtų būti aiškiai skelbiamos dar oro uosto teritorijoje. Gal net sustandartizuotos. CityBee, Bolt ir Spark turbūt patogiausi variantai ir jie turėtų būti aiškiau išdėstyti ne-lietuviams.
Jeigu esi ne lietuvis, niekas nepasitinka ir ne į Kauną reikia, tai dar didesnės sėkmės linkiu. Jos tikrai prireiks.
*censored*
- 6 patinka
Comment
-
Kai žinai kaip, tada liuks. Nes nieko nereikia, jau pats viską žinai.
Bet būna kad nežinai. Ir tokiuose scenarijuose Kaunas Airport nei per vieną vietą neprilygsta Singapore Changi, Amsterdam Schiphol ar Seoul Incheon.
Aš Kaune irgi viską žinau. Bet kitiems akių nedrąskau ir neįžeidinėju jeigu pasitaiko kas nesigaudo.
Kauno oro uostas informacine prasme (tiems kurie nežino) nėra gerai padarytas.
Reiktų pagerinti. Aišku dar galima akis draskyti kaip tie kur nežino, tai be mamos nieko nesugeba.
Kokie pavežėjai veikia Kaune turėtų būti oro uosto teikiama informacija.
Skirtingose šalyse, skritingi pavežėjai veikia. Kitose šalyse dideli (Cabify, Lyft ir krūva kitų) Kaune išvis neegzistuoja.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė DJ+ Rodyti pranešimąKai žinai kaip, tada liuks. Nes nieko nereikia, jau pats viską žinai.
Bet būna kad nežinai. Ir tokiuose scenarijuose Kaunas Airport nei per vieną vietą neprilygsta Singapore Changi, Amsterdam Schiphol ar Seoul Incheon.
Aš Kaune irgi viską žinau. Bet kitiems akių nedrąskau ir neįžeidinėju jeigu pasitaiko kas nesigaudo.
Kauno oro uostas informacine prasme (tiems kurie nežino) nėra gerai padarytas.
Reiktų pagerinti. Aišku dar galima akis draskyti kaip tie kur nežino, tai be mamos nieko nesugeba.
Kokie pavežėjai veikia Kaune turėtų būti oro uosto teikiama informacija.
Skirtingose šalyse, skritingi pavežėjai veikia. Kitose šalyse dideli (Cabify, Lyft ir krūva kitų) Kaune išvis neegzistuoja.
- 1 patinka
Comment
-
Kai išeini tai yra ekranas su autobusų laikas ir į kur važiuoja.
Ar tikrai tokia info yra mažiau vidurkio?
Kaip dar galima pagerinti tą infirmaciją? Beje net tokios ingo kaip ekranas su laikais ir miestais dažniausiai nematau kituise uostuose. Dažnai būna tiesiog kryoti į "public transport".
- 1 patinka
Comment
-
Parašė DJ+ Rodyti pranešimą..Informacijos apie artėjančius renginius irgi nėra...
Ai, pala, aš tai dažniausiai pirštu bedu į gaublį ir skrendu į tą šalį, kur pataikiau, kad oro uoste paskaityčiau kokie renginiai ten bus ir sudalyvaučiau juose.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Austras Rodyti pranešimąMan tai šitas užkliuvo, kuriam galui to reikia būtent oro uoste?
- 6 patinka
Comment
Comment