Parašė alm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąKUN yra Kauno rajoneAviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąKUN yra Kauno rajoneNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimą
Praktiškai forumo traukinių gerbėjų auka
O galėtų būti taip, tik lėšų nėra ir nieko keisti negalima?
Aviate, navigate, communicate
- 13 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Bet daryti RB stotelę kitoje pusėje nei terminalas yra mužu mažiausia trumparegiška. Parodo, kaip pas mus derinami ir atliepiami visuomenės interesai, nes tikrai daroma, kad žmogui būtų "patogiau".
O galėtų būti taip, tik lėšų nėra ir nieko keisti negalima?
- 8 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąSiaip paprasciau butu nauja terminala ant naujos vezes pastatyti kitoje puseje, nei nezinia kiek metu kastis po zeme uz nezinia kokius pinigus.
Tai yra trys moduliai išilgai ir ketvirtas formuojantys L raidę.
Dabar bus vykdomas antrasisi etapas:
Pirmasis jau per mažas
Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Ciurlionis
Terminalo reikia jau šiandien, o bėgiai bus gal 2030-ais. Tokiam kostmosui kaip nupaišyta spėju reiktų kelių šimtų milijonų, gal daugiau. Lietuva jau ir taip išsiderėjo Vilniaus prijungimą ir papildomų milijardų. Naujo terminalo pastatymas ant bėgių nereikalautų nei kostminių pinigų, nei daug laiko.
- 2 patinka
Comment
-
naujas terminalas ant begiu ir nemokamas shuttle busas i sena terminala yra senas patikrintas budas, kaip padaryti pigiai ir patogiai. Taip yra, pvz. Sofijoje, Bulgarijoje kai oro uostas buvo prijungtas prie metro . Atsizvelgiant kiek skrydziu Kaune, senas terminalas butu de facto naudojamas tik Zalgirio uzsakomiesiems skrydziams, privatiems lektuvams ir vasaros sezono ikarstyje, uzsakomiesiems skrydziams i Turkijas ar vasaros ikarstyje kai daug emigrantu grizta vienam kitam Ryanairui (kam realiai senasis terminalas ir pritaikytas). Kai buna bent 2-3 skrydziai per valanda, senasis terminalas jauciasi neitiketinai uzgrustas, tad naujojo terminalo statyba nesijaustu kaip pinigu ismetimas.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKodėl nebaigtinis? Kiek dar ir ar yra spėjimų kokių krypčių nusimato?Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Tikėtina, jog bus dsr dsugiau naujų krypčių!
Kiek tų krypčių manai gali būti?
Ar turi spėjimų kokios tos kryptys gali būti?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kokie indikatoriai rodo, kad gali būti daugiau krypčių?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
LTOU generalinis direktorius (tas pats, kuriuo tu skundeisi, kad atseit nesuinteresuotas KUN plėtra) patweetino, kad tai dar ne visos naujienos iš Kauno
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Atsiprašysiu kai sugrąžins airbaltic ir/ar LOT į Kauną.
- 2 patinka
Comment
-
Siūlo keisti Kauno oro uosto pavadinimą
Seimui nutarus 2025-uosius metus paskelbti lėktuvo „ANBO“ ir Lietuvos aviacijos kūrėjų metais, Seimo narys konservatorius Andrius Kupčinskas siūlo Kauno oro uostui suteikti Antano Gustaičio pavadinimą.
Su prašymu apsvarstyti tokį pasiūlymą jis kreipėsi į Vyriausybę.
Seimo nario A. Kupčinsko nuomone, Antano Gustaičio nuopelnai Lietuvos aviacijai ir nuopelnai Lietuvos jaunos valstybės augimui – yra nepakankamai įvertinti.
„Atsižvelgiant į tai, kad diskusijos dėl Kauno oro uosto pavadinimo nevyksta, o 2025–ieji metai bus lėktuvo „ANBO“ ir Lietuvos aviacijos kūrėjų metai, kviečiu įvertinti galimybę Kauno oro uostą (KUN) pavadinti Kauno Antano Gustaičio tarptautiniu oro uostu. (...) Toks pavadinimo suteikimas įprasmins Lietuvos aviacijos pradininko nuopelnus ir neturės reikšmingų išlaidų ar finansavimo poreikių.
Kauno oro uosto kodai (IATA – KUN, ICAO – EYKA) taip pat neturės būti keičiami“, – pastebi A. Kupčinskas.
1925 m. liepos 14 d. Lietuvos karo aviacijos vadas, brigados generolas, aviakonstruktorius, lėktuvų „ANBO“ projektų autorius Antanas Gustaitis sukonstravo pirmąjį vienvietį sportinį lėktuvą „ANBO-I“. Anot kreipimosi autoriaus, Lietuvos karinė ir civilinė aviacija buvo vienas ryškiausių jaunos valstybės modernėjimo, novatoriškumo, kūrybinio ir inžinerinio potencialo įrodymų, įprasmino laisvės ir tobulybės siekį, puoselėtą Lietuvoje 1918–1940 m.
„Lėktuvai „ANBO“ buvo plačiai naudojami Lietuvos karo aviacijoje, jų manevringumu žavėjosi ir užsieniečiai. Žymiausias nepriklausomos Lietuvos karo aviacijos žygis – lėktuvo „ANBO-IV“ eskadrilės skrydis aplink Europą 1934 m., kurio metu buvo aplankyta dvylika Europos valstybių sostinių“, − pažymima Seimo priimtame nutarime.
- 1 patinka
Comment
-
Comment