Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Taigi pavyzdį pasakiau netgi - KUN.
    Ar aš nemačiau paslėpto praėjimo kur atskridus neišeini į bendrą salę pirmame aukšte, o kažkur gali iškart eiti į "departures" neturėdamas vėl eiti pro rentgeno patikrą?
    Aš savo laiku esu skraidęs labai daug su ryanair 2 atskirais bilietais, ir beveik visada reikėdavo išeitį į atvykimą ir vėl iš naujo eitį pro skanerius, lygiai taip pat kaip ir bet kuris iš gatvės į tą uostą atėjęs keleivis.
    Atskiri bilietai nėra jungiamasis skrydis. Aš kaip suprantu diskusija kilo dėl KUN reikalavimų, kurie neatitiks kituose oro uostose.

    Nauji skeneriai lčistų padaryt patigumą, kad neeiktų skysčių į 100ml pilstyt, bet vis tiek draus. Neva, kad kituose uostuose neoatirtų nepatogumų keleiviai.
    Tai gal ir nėra opcijos KUN jungimui, nežinau, neteko susidurti, bet čia kaip ir nelabai į temą gaunasi. O normaliuose EU oro uostuose niekada man neteko iš naujo patikros eiti.

    Comment


      Teko girdėti kad London City reikia iš naujo pereiti saugumą jungtį darant, bet neteko pačiam to patikrinti.

      Comment


        Parašė rmss Rodyti pranešimą

        Atskiri bilietai nėra jungiamasis skrydis. Aš kaip suprantu diskusija kilo dėl KUN reikalavimų, kurie neatitiks kituose oro uostose.
        .
        Jau buvo įprasminta apie kokius persėdimus kalba - pie atskirtus bilietus ir nepatogumą kai Kaune praeini su dideliais skysčiais, o antroje kelionės dalyje jau eitum kur leistų tik 100ml:

        https://www.miestai.net/forumas/foru...60#post2085760

        Iš Kauno nėra nei vieno skydžio jungiamojo, tad akivaizdu, kad kalbėta apie atskirtus bilietus, kas ir buvo pasakyta cituojamame pranešime.

        Ir jei jau prisikabinai dėl to, tai juo labiau į Jav iš Kauno nėra persėdimo. (Kur čiurlionis rašė 0.003proc, tai jis, kaip ir aš, kalvėjom apiee atskirus bilietus, kur pirmas skrydis vyksta iš Kun, o antras jau kad ir į Jav).
        Tai kadangi tu primetei tuos atvejus kur iš Kun vyktų į Jav, tai aš tada ir pasakiau, kad veltui į diskusiją įtraukta mikroskopinis kiekis keionių į Us, kai galima imti ir skrydžius į Eu, kurie yra dažni pradedant kelionę iš Kun.
        Paskutinis taisė Gator; 2023.10.30, 19:38.

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą
          Jau buvo įprasminta apie kokius persėdimus kalba - pie atskirtus bilietus ir nepatogumą kai Kaune praeini su dideliais skysčiais, o antroje kelionės dalyje jau eitum kur leistų tik 100ml:

          https://www.miestai.net/forumas/foru...60#post2085760

          Iš Kauno nėra nei vieno skydžio jungiamojo, tad akivaizdu, kad kalbėta apie atskirtus bilietus, kas ir buvo pasakyta cituojamame pranešime.

          Ir jei jau prisikabinai dėl to, tai juo labiau į Jav iš Kauno nėra persėdimo. (Kur čiurlionis rašė 0.003proc, tai jis, kaip ir aš, kalvėjom apiee atskirus bilietus, kur pirmas skrydis vyksta iš Kun, o antras jau kad ir į Jav).
          Tai kadangi tu primetei tuos atvejus kur iš Kun vyktų į Jav, tai aš tada ir pasakiau, kad veltui į diskusiją įtraukta mikroskopinis kiekis keionių į Us, kai galima imti ir skrydžius į Eu, kurie yra dažni pradedant kelionę iš Kun.
          Kur aš rašiau, kad iš KUN skrendama į US? Jeez, let it go, buvo pataisymai neteisingam komentarui, kad persėdant nereikia patikros (o tai kam nors prisiskaičius bus kaip ir man kažkada, kad nuvykus sužinojau). O gerb. pradėjai kišti, kad ir EU persėdant reikalinga patikra kažko tai visai ne į temą...

          Comment


            Parašė rmss Rodyti pranešimą

            Kur aš rašiau, kad iš KUN skrendama į US? Jeez, let it go, buvo pataisymai neteisingam komentarui, kad persėdant nereikia patikros (o tai kam nors prisiskaičius bus kaip ir man kažkada, kad nuvykus sužinojau). O gerb. pradėjai kišti, kad ir EU persėdant reikalinga patikra kažko tai visai ne į temą...
            Pradėjau kišti, nes diskusijoje buvo priimta kas šiame Kun skysčių kontekste reiškia persėdimas (du atskiri bilietai).
            Ir ne aš vienas tą supratau, nes kitaip nebūtų atsiradęs 0.003proc teiginys. Kas ir paskatino mane pasakyti, kad per menka tokį kiekį net minėti, kai procentas "persėdančių" į Eu yra daug didesnis.

            Comment


              Ar Kaune visada būdavo tiek mažai skrydžių? Kiek žiūriu tvarkaraštį, per dieną būna 2-10 skrydžių. Lapkričio 28 d. tik du lėktuvai
              Gal kas nors gali pakomentuoti, ar KUN save gali išsilaikyti iš tiek mažai skrydžių, ar eksploatacija kažkaip dotuojama iš Vilniaus?
              100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

              Comment


                Parašė taccido Rodyti pranešimą
                Ar Kaune visada būdavo tiek mažai skrydžių? Kiek žiūriu tvarkaraštį, per dieną būna 2-10 skrydžių. Lapkričio 28 d. tik du lėktuvai
                Gal kas nors gali pakomentuoti, ar KUN save gali išsilaikyti iš tiek mažai skrydžių, ar eksploatacija kažkaip dotuojama iš Vilniaus?
                dotuojama, bet tai nieko keisto, dauguma oro uostu pasaulyje negali issilaikyti jei maziau 3 milijonai keleiviu per metus, nebent yra kazkokia monopolija su brangiais skrydziais ir dideliais mokesciais

                Comment


                  Parašė taccido Rodyti pranešimą
                  Ar Kaune visada būdavo tiek mažai skrydžių? Kiek žiūriu tvarkaraštį, per dieną būna 2-10 skrydžių. Lapkričio 28 d. tik du lėktuvai
                  Gal kas nors gali pakomentuoti, ar KUN save gali išsilaikyti iš tiek mažai skrydžių, ar eksploatacija kažkaip dotuojama iš Vilniaus?
                  Kauno oro uostas jau pralenkė 2019m. lygmenį (pvz.: spalio mėnesį aptarnavo 10% keleivių daugiau negu 2019 spalį), tai tas "tiek mažai" yra sąlyginis o lapkritį keleivių srautai visada nukrenta, Ryanair įprastai uždaro visus atostoginius maršrutus į Ispaniją/Italiją/Graikiją, tiesa, šiemet dar daugiau apsikarpė nei įprastai - nebeliko ir tokių maršrutų kaip Kaunas - Goteborg ar Kaunas - Briuselis Charleroi

                  O į klausimą kaip išsilaiko - na, kai Ryanair už kiekvieną išvykstantį keleivį moka 1.3EUR Kaune ir ~10EUR Vilniuje, tai taip ir išsilaiko

                  Comment


                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                    O į klausimą kaip išsilaiko - na, kai Ryanair už kiekvieną išvykstantį keleivį moka 1.3EUR Kaune ir ~10EUR Vilniuje, tai taip ir išsilaiko
                    Jau geriau primokėsiu tuos €8,7, kad tik nereikėtų grūstis iki Kauno. Miesto ribose VNO pasiekiu už €0,90

                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                      Jau geriau primokėsiu tuos €8,7, kad tik nereikėtų grūstis iki Kauno. Miesto ribose VNO pasiekiu už €0,90
                      Nėra viskas taip paprasta, kad bilietas būtinai ir kainuoja tais 8.7 eur brangiau. Gali būti skirtumas ir 50 eur ar bet kiek.

                      Comment


                        Kauno oro uostui visų pirma reikia normalaus dažnai važiuojančio VT. Teko naudotis paslauga, tai kelionė iki Kauno centro įskaitant autobuso laukimo laika truko beveik tiek pat kiek ir skrydis iš UK. Tai yra visiškas absurdas.

                        Comment


                          Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
                          Kauno oro uostui visų pirma reikia normalaus dažnai važiuojančio VT. Teko naudotis paslauga, tai kelionė iki Kauno centro įskaitant autobuso laukimo laika truko beveik tiek pat kiek ir skrydis iš UK. Tai yra visiškas absurdas.
                          Visiškai sutinku. Eilinis siaubingas lietuviško-postsovietinio stiliaus VT tvarkaraštis su 40-70 min. nereguliariais tarpais.

                          Matyčiau dvi alternatyvas:
                          1) 29 maršruto sutrumpinimas ir taktinio tvarkaraščio įvedimas (ne rečiau kaip kas 30 min., bet geriau kas 20 min.). Sutrumpinimas leistų sudažninti maršrutą. Trumpinti iki Kalniečių poliklininkos ar kažkurios vietos, kur galima patogiai persėsti į dažnai važiuojančius maršrutus į centrą ar kitus rajonus.

                          2) Ekspresinis važiavimas nuo Kalniečių poliklinikos iki centro, gal su keliomis pagrindinėmis stotelėmis. Tada maršrutas tarnautų ir oro uosto keleiviams į autobusų/geležinkelio stotį, ir kaip ekspresinis greitasis maršrutas iš svarbesnių Savanorių pr. taškų. Autobuso kelionė į oro uostą nebūtų tokia ištęsta lyginant su automobiliu, todėl taptų patrauklesnė.

                          Pvz. tarpmiestiniai autobusai iš Karmėlavos iki Kauno važiuoja 25 min., 29 maršrutas – 45-50 min.
                          Pats kartą naudojausi Jonavos autobusu nuo Karmėlavos gimnazijos, nes jis man reikiamu metu greičiau atvažiavo ir dar pats važiavimas žymiai trumpesnis, o tai svarbu planuojant tolesnę kelionę/persėdimus.
                          Paskutinis taisė taccido; 2023.11.22, 17:25.
                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                          Comment


                            dar reiketu alternyvos olexui iki Vilniaus - jie drastiskai sumazino marsrutu skaiciu ir dabar jei skrydis buna anksti ryte ar atskrenda velai vakare, nera kaip grizti, reikia arba imti viesbuti Kaune arba laukti nakti oro uoste

                            Comment


                              Parašė TIME Rodyti pranešimą
                              dar reiketu alternyvos olexui iki Vilniaus - jie drastiskai sumazino marsrutu skaiciu ir dabar jei skrydis buna anksti ryte ar atskrenda velai vakare, nera kaip grizti, reikia arba imti viesbuti Kaune arba laukti nakti oro uoste

                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                Nieko čia juokingo, yra net puslapiai tam skirti, sleeping in airports pvz.
                                Tik, lad KUN nakčiai turbūt rakinamas ir išvejami žmonės?

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                  Nieko čia juokingo, yra net puslapiai tam skirti, sleeping in airports pvz.
                                  Tik, lad KUN nakčiai turbūt rakinamas ir išvejami žmonės?
                                  Taip, ir apvagiami dar dėvinčių treningus su 3 juostelėmis.
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                    Taip, ir apvagiami dar dėvinčių treningus su 3 juostelėmis.
                                    Nelabai būna oro uostuose pašalinių.
                                    Su išimtimis, pvz Bergamo oro uoste visokie narkomanai vaikšto ir pinigų prašinėja ar tiesiogine prasme bomžai pasitiesę čiužinius miega, policija ir apsauga praeina ir nieko nedaro. Kosmosėlis kažkoks.

                                    Comment


                                      Viskas ok su KUN. Man tik kartą yra tekę skristi iš KUN darbo reikalais, kai buvo uždarytas VNO. Bet pramogai, vien šiemet skridau 3 kartus.

                                      Dažniausiai kombinuojam kokia nakvynė Kaune ir skrydis, didžiąją daugumą kartų važiuojam su automobiliu, bet esam išbandę visas transporto priemones:

                                      Ollex - nepatogus laikas, grafikas, vieta kur stoja Vilniuje, žodžiu viskas.

                                      Važiavom traukiniu, tada požeminėm perėjom iki 29 autobuso ir tuomet jau ilga ir nuobodi kelionė trunkanti beveik tiek pat, kiek iš Vilniaus iki Kauno.

                                      Idealiausia būtų Kauno miesto iniciatyva - pvz. Kautra startuojanti iš Vilniaus stoties ir patogiai nuvežanti iki taško + gera reklama. KUN skrydžiuose iki 20-30% sudaro Vilniaus gyventojai, dalis jų iki šiol nežino apie Ollex. Tad IMHO geras vežėjas apimantis visus lėktuvų reisus, pastovumas ir reklama būtų labai geras rezultatas.

                                      Dėl skrydžių, aš manau, kad ir šiandien KUN gslėtų vežti 2 mln. išplėtus terminalą, bet tai negali būti oro uostas absoliučiai priklausomas nuo Ryanair. Patirties LT nėra, bet kodėl nebūti pirmiesiems dirbant su Vueling, Transavia, EasyJet.

                                      Čia niekas nepadės, tad vėliava savivaldai į rankas, nes vieną dieną Ryanair bosas sugalvos ir Kaune liks 8 reisai į savaitę.
                                      Paskutinis taisė Ciurlionis; 2023.11.25, 14:56.
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Tema kita, bet iš/į Kauną susiekimas su VNO nors geresnis, bet irgi gana apgailėtinas.

                                        Comment


                                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                          Važiavom traukiniu, tada požeminėm perėjom iki 29 autobuso ir tuomet jau ilga ir nuobodi kelionė trunkanti beveik tiek pat, kiek iš Vilniaus.
                                          .
                                          Praktiškai forumo traukinių gerbėjų auka Važiuoji iš Vilniaus autobusu iki Kalniečių (kadangi ne iki stoties, nereik važiuot per miestą, tai trumpiau ir už traukinį), ten pereini gatvę ir kitu tarpmiestiniu (kurie Jonavos link visi užsuka į oro uostą) arba tuo pačiu 29 per 20 min. Aišku gal informacijos trūksta, kur mieste be stoties visada stoja tarpmiestiniai autobusai informacijos nelabai kur yra.
                                          kaip?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X