Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Aš niekur ir nesakiau apie jokį specialų kenkimą.Kalbėjau apie neturėjiną didesnio entuziazmo vystyt skrydžiusiš KUN.
    Dar didesnio entuziasmo ? Kaip tu tai konkrečiai įsivaizduoji ? Ryanair dabar moka viso labo 1EUR mokestį už kiekvieną KUN keleivį, tai negi tu siūlytum išvis jiems mokesčių nemokėti ?

    Comment


      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

      Dar didesnio entuziasmo ? Kaip tu tai konkrečiai įsivaizduoji ? Ryanair dabar moka viso labo 1EUR mokestį už kiekvieną KUN keleivį, tai negi tu siūlytum išvis jiems mokesčių nemokėti ?
      Prie jo čia 1eur, kuris buvo įvestas prieš Bartkaus atėjimą?
      Aš būtent apie Bartkų kakbėjau, o ne oro uostų buvusią vadovybę. Ir apskritai turėti mažęsnį mokestį mažiau patraukliame oro uoste yra normalu ir įprasta, o ne kažkoks didelis entuziazmas to oro uosto vystyme.
      Jei skalė yra nuo "aš noriu vystyti tik VNO" iki "noriu vystyti visus oro uostus vienodai" tai, mano manymu, Bartkus yra daug arčiau pirmos skalės dalies.
      Tai nereiškia, kad jis kažką sabotuos ar priims gniuždančius oro uostą sprendimus, kaip čia jau du žmonės bandė interpretuoti.

      Comment


        Parašė liutass Rodyti pranešimą

        Nu matai, jam tuo metu jau buvo taikomos sankcijos, turejo arba atimti, arba neileisti to lektuvo. Ale vilnius nutare ileisti ir išleisti.
        Tiesiogiai tai ne Prigožino kompanija. Sankcijos tik dalinai įvairiais lygiais buvo taikomos ne vienai RU aviakompanijai dar nuo 2014 ar 2015 m.. Tačiau dalis sėkmingai skraidė ir remontavosi EU. Juolab, kad dauguma lėktuvų juridiškai ne rusiški buvo..


        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą

          Prie jo čia 1eur, kuris buvo įvestas prieš Bartkaus atėjimą?
          Aš būtent apie Bartkų kakbėjau, o ne oro uostų buvusią vadovybę. Ir apskritai turėti mažęsnį mokestį mažiau patraukliame oro uoste yra normalu ir įprasta, o ne kažkoks didelis entuziazmas to oro uosto vystyme.
          Jei skalė yra nuo "aš noriu vystyti tik VNO" iki "noriu vystyti visus oro uostus vienodai" tai, mano manymu, Bartkus yra daug arčiau pirmos skalės dalies.
          Prie to, kad Kauno oro uosto vystymas pasiekė savo galimybių ribas, ir Bartkus čia visiškai ne prie ko. Nebent imtųsi ko nors radikalaus, pvz.: leistų Ryanair visiškai nemokėti mokesčių Kaune.

          "Aš noriu vystyti visus oro uostus vienodai" yra visiškai nerealus sakinys, taip tiesiog neįmanoma, nes Kaunas jau pasiekė savo lubas ir nebeliko ko ten vystyti. Na, nebent ateitų koks Norwegian į OSL ar LOT/airBaltic į WAW/RIX. Daugiau nieko.

          Natūralu ir normalu, kad VNO ateityje išliks labiau patrauklesnis negu KUN.
          Paskutinis taisė 10.000; 2023.09.14, 20:14.

          Comment


            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
            Prie to, kad Kauno oro uosto vystymas pasiekė savo galimybių ribas, ir Bartkus čia visiškai ne prie ko. Nebent imtųsi ko nors radikalaus, pvz.: leistų Ryanair visiškai nemokėti mokesčių Kaune.
            Ne prie ko, nes aš niekur neteigiau, kad KUN nepasiekė savo ribų. Ir tai visiškai nesusijęs teiginys su mano paprastu teiginiu, kad Bartkus nėra entuziastingas žmogus KUN atžvilgiu.

            Kažkaip jau artėjam prie kokios dešimties jūsų sugalvotų teiginių, kuriuos neva aš teigiau, bet išų tiesų nieko panašaus neteigiau...

            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

            "Aš noriu vystyti visus oro uostus vienodai" yra visiškai nerealus sakinys, taip tiesiog neįmanoma, nes Kaunas jau pasiekė savo lubas ir nebeliko ko ten vystyti. Na, nebent ateitų koks Norwegian į OSL ar LOT/airBaltic į WAW/RIX. Daugiau nieko.
            .
            Vėlgi eilinis sufantazuotas teiginys.
            Aš niekur nesakiau, kad reikia vystyti visus oro uostus vienodai. Aš tik pasakiau ekstremalias abejas skalės puses ir pasakiau, kurios pusės arčiau, mano nuomone, yra Bartkus.



            Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
            Natūralu ir normalu, kad VNO ateityje išliks labiau patrauklesnis negu KUN.
            Vėlgi - niekur aš neteigiau, kad KUN bus patrauklesnis nei VNO.

            Ar dar bus sukurta neva mano teigtų teiginių, kurių aš neteigiau?

            Comment


              Parašė DKL Rodyti pranešimą

              Šiuo metu TPDRIS sistema neveikia, todėl pateikiu nuorodą į Susisiekimo ministerijos puslapį kur dubliuotai patalpinti Kaunas-Vilnius linijos atšakų brėžiniai:
              https://sumin.lrv.lt/lt/veiklos-srit...giniu-profiliu

              Tamstą turėtų dominti brėžiniai su 003_1 (VNO prieigos) ir 008_1 (KUN prieigos) pavadinimo gale. Apie tunelius KUN niekada neminėjau. Jūsų paminėtas susisiekimo privežamaisiais autobusais tarp KUN ir RB stotelės būdas pilnai gali būti realizuotas laikinai, kol nebus pastatytas naujas terminalas pietinėje KUN pusėje. Bet turint omenyje slenkančius į dešinę RB statybų terminus, tiek stotelė, tiek ir terminalas gali atsirasti ir praktiškai tuo pačiu metu.
              O kaip patekti iš naujo KUN terminalo RB stoties į seną KUN terminalą?

              Comment


                Perono plėtra:

                https://www.kaunas-airport.lt/naujie...bendrovei-hisk

                Comment


                  Ką čia turi omenyje?
                  Perino plėtra taigi keleiviams, o ne aptarnavimo kompanijoms:

                  Kauno oro uosto plėtra yra svarbi siekiant didinti techninio aptarnavimo (angl. Maintenance, Repair and Overhaul - MRO) pajėgumus ir išlaikyti šios srities lyderio pozicijas Baltijos regione. MRO paslaugų paklausa išliks didelė tiek trumpuoju, tiek ilguoju periodu, tad investicijos į perono plėtrą yra pagrįstos ekonomiškai.

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    Ką čia turi omenyje?
                    Perino plėtra taigi keleiviams, o ne aptarnavimo kompanijoms:

                    Kauno oro uosto plėtra yra svarbi siekiant didinti techninio aptarnavimo (angl. Maintenance, Repair and Overhaul - MRO) pajėgumus ir išlaikyti šios srities lyderio pozicijas Baltijos regione. MRO paslaugų paklausa išliks didelė tiek trumpuoju, tiek ilguoju periodu, tad investicijos į perono plėtrą yra pagrįstos ekonomiškai.
                    Turbūt aptarnavimui atvykstančius ir po aptarnavimo laukiančius išvykimo lėktuvus reikia kažkur "štabeliuoti". Manau čia apie tai, nors tik spėju

                    Comment


                      Visiskai nieko bendro si pletra su keleiviais neturi, nes peronas plesis prie neseniai atidarytos dazyklos.

                      Comment


                        Kauno oro uoste pradės veikti naujos kartos aviacijos saugumo patikros skeneriai

                        https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/10/...ros-skeneriai/

                        Nauji skeneriai lčistų padaryt patigumą, kad neeiktų skysčių į 100ml pilstyt, bet vis tiek draus. Neva, kad kituose uostuose neoatirtų nepatogumų keleiviai. Genialu - galim būti prie pirmųjų, kurie leis skysčius, bet geriau būsim prie paskutinių...​​​​​​

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          Kauno oro uoste pradės veikti naujos kartos aviacijos saugumo patikros skeneriai

                          https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/10/...ros-skeneriai/

                          Nauji skeneriai lčistų padaryt patigumą, kad neeiktų skysčių į 100ml pilstyt, bet vis tiek draus. Neva, kad kituose uostuose neoatirtų nepatogumų keleiviai. Genialu - galim būti prie pirmųjų, kurie leis skysčius, bet geriau būsim prie paskutinių...​​​​​​
                          Kokiu būdu aš galiu patirti nepatogumų, kituose oro uostuose? Šią vasarą skridaubiš Romos, Helsinkio ir Amsterdamo, kur jau veikia šios sistemos, bet atskridęs į Vilnių nepatyriau nemalonumų, nes niekas netikrina su kokiais ml. buteliukuose atskridai!
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                            Kokiu būdu aš galiu patirti nepatogumų, kituose oro uostuose? Šią vasarą skridaubiš Romos, Helsinkio ir Amsterdamo, kur jau veikia šios sistemos, bet atskridęs į Vilnių nepatyriau nemalonumų, nes niekas netikrina su kokiais ml. buteliukuose atskridai!
                            Čia turbūt apie tuos, kurie skristų su persėdimu kažkur kitur. Ir tai tik mažą dalį, kurie esuorqs, kad skiriasi skysčių taisyklės.
                            Čia idiotizmas visiškas. Kiti oro uostai, kurie įsives, kažkodėl negalvos, kad reikia laukti kol kiti įsives ir toliau kankinti savo klientus su tais 100ml.
                            Kas čia per genijus atsakingas?

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą

                              Čia turbūt apie tuos, kurie skristų su persėdimu kažkur kitur. Ir tai tik mažą dalį, kurie esuorqs, kad skiriasi skysčių taisyklės.
                              Čia idiotizmas visiškas. Kiti oro uostai, kurie įsives, kažkodėl negalvos, kad reikia laukti kol kiti įsives ir toliau kankinti savo klientus su tais 100ml.
                              Kas čia per genijus atsakingas?
                              Na pradėkim nuo to, kad persėdant - niekas iš naujo bqgažo netikrina, visų antra iš Kauno tik tiesioginės kriptys, kažkam su logika tikrai keliai prasilenkia.
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                Na pradėkim nuo to, kad persėdant - niekas iš naujo bqgažo netikrina, visų antra iš Kauno tik tiesioginės kriptys, kažkam su logika tikrai keliai prasilenkia.
                                Persėda turiiu omenyje kai turi du atskirus bilietus.
                                Pvz Kaunas - Kopenhaga ir Kopenhaga - x.
                                Ar Kaunas - Londonas ir Londonas - x.

                                Comment


                                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                  Na pradėkim nuo to, kad persėdant - niekas iš naujo bqgažo netikrina, visų antra iš Kauno tik tiesioginės kriptys, kažkam su logika tikrai keliai prasilenkia.
                                  Persėdant US, atvykus iš EU, ne tik, kad tikrina, bet dar ir checked bagažą reikia atsiimti ir priduoti check in'e.

                                  Comment


                                    Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                    Persėdant US, atvykus iš EU, ne tik, kad tikrina, bet dar ir checked bagažą reikia atsiimti ir priduoti check in'e.
                                    Ok, bet kas iš KUN pradeda kelionę į US? Koks procentas 0,003? Bet mes sistemą turime kurti, kad 99% būtų patogu ar tai likusiai daliai?
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                      Ok, bet kas iš KUN pradeda kelionę į US? Koks procentas 0,003? Bet mes sistemą turime kurti, kad 99% būtų patogu ar tai likusiai daliai?
                                      Kažin ar prie ko čia tą US jis įvėlė, nes patikrą reikia praeiti ir į EU skrendant.

                                      Į tą patį KUN jei atskrisi iš EU ir už poros valandų norėsi skristi į kitą EU vietą, reikės praeiti patikrą iš naujo.
                                      Šiaop man buvo atvejų kai vienose uostuose reikėjo patikrą iš naujo eit, o poroje lyg nereikėjo. Pvz. Kopenhagoje berods nereikėjo eiti iš naujo prieu kelis metus
                                      Nesupratau nuo ko priklauso. Buvo ir Eu, ir šengenas visais atvejais.

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                        Kažin ar prie ko čia tą US jis įvėlė, nes patikrą reikia praeiti ir į EU skrendant.
                                        Nes komentaras buvo, kad persėdant nereikia papildomos patikros.

                                        Atsakant į gerb. pastarąjį komentarą, kur čia EU persėdant reikia praeit patikrą? Aš neiškeliavęs visų variantų tikrai, bet kiek teko, tai nei kart nebuvo jokios patikros.

                                        Comment


                                          Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                          Nes komentaras buvo, kad persėdant nereikia papildomos patikros.

                                          Atsakant į gerb. pastarąjį komentarą, kur čia EU persėdant reikia praeit patikrą? Aš neiškeliavęs visų variantų tikrai, bet kiek teko, tai nei kart nebuvo jokios patikros.
                                          Taigi pavyzdį pasakiau netgi - KUN.
                                          Ar aš nemačiau paslėpto praėjimo kur atskridus neišeini į bendrą salę pirmame aukšte, o kažkur gali iškart eiti į "departures" neturėdamas vėl eiti pro rentgeno patikrą?
                                          Aš savo laiku esu skraidęs labai daug su ryanair 2 atskirais bilietais, ir beveik visada reikėdavo išeitį į atvykimą ir vėl iš naujo eitį pro skanerius, lygiai taip pat kaip ir bet kuris iš gatvės į tą uostą atėjęs keleivis.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X