Dovanokit, bet neįsivaizduoju, kokie veiksmai leistų sąmoningai žlugdyti KUN?
Na pasvarstykime, kokie galimi teoriniai variantai? Mokesčių VNO mažinimas, kad persivilioti Ryanair į Vilnių.
Dėl 10 krypčių ir 200 000 keleivių prarasti pajamas gaunamas iš 4 mln. keleivių. Neįmanoma.
Naujų vežėjų pritraukimas/nepritraukimas. Kauno stiprioji pusė auganti logistika ir užsieniečių skaičius, todėl natūraliai auga poreikis turėti skrydį į hub'ą, kaip, kad PLQ turi tris - RIX, AMS, CPH. Esant skatinimo fondui, vežėjai neišsilaikė, bet manau dabar pribrendo metas ir jei vežėjui apsimokės, jis ir skraidys. Naujų vežėjų neįleidimas - Neįmanoma.
Krypčių skatinimo nebūvimas - čia turėtų būti didelis suinteresuotumas iš savivaldos, norėtųsi jo dar didesnio ir jokia LTOU vadovybė tos paramos negalėtų stabdyti. Neįmanoma.
Tad kokias jus sąmokslo teorijas jus kuriat? Kad KUN turėtų plėstis, kaip lėktuvų aptarnavimo ir logistikos regioninis centras - vienareikšmiškai! Kvaila neišnaudoti, tako, lokacijos, logistikos klasterio, dviejų rušių bėgių, kurie jungiasi, Kaune, krovos terminalų, 2 valandos iki jūros.
Na pasvarstykime, kokie galimi teoriniai variantai? Mokesčių VNO mažinimas, kad persivilioti Ryanair į Vilnių.
Dėl 10 krypčių ir 200 000 keleivių prarasti pajamas gaunamas iš 4 mln. keleivių. Neįmanoma.
Naujų vežėjų pritraukimas/nepritraukimas. Kauno stiprioji pusė auganti logistika ir užsieniečių skaičius, todėl natūraliai auga poreikis turėti skrydį į hub'ą, kaip, kad PLQ turi tris - RIX, AMS, CPH. Esant skatinimo fondui, vežėjai neišsilaikė, bet manau dabar pribrendo metas ir jei vežėjui apsimokės, jis ir skraidys. Naujų vežėjų neįleidimas - Neįmanoma.
Krypčių skatinimo nebūvimas - čia turėtų būti didelis suinteresuotumas iš savivaldos, norėtųsi jo dar didesnio ir jokia LTOU vadovybė tos paramos negalėtų stabdyti. Neįmanoma.
Tad kokias jus sąmokslo teorijas jus kuriat? Kad KUN turėtų plėstis, kaip lėktuvų aptarnavimo ir logistikos regioninis centras - vienareikšmiškai! Kvaila neišnaudoti, tako, lokacijos, logistikos klasterio, dviejų rušių bėgių, kurie jungiasi, Kaune, krovos terminalų, 2 valandos iki jūros.
Comment