Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dovanokit, bet neįsivaizduoju, kokie veiksmai leistų sąmoningai žlugdyti KUN?

    Na pasvarstykime, kokie galimi teoriniai variantai? Mokesčių VNO mažinimas, kad persivilioti Ryanair į Vilnių.
    Dėl 10 krypčių ir 200 000 keleivių prarasti pajamas gaunamas iš 4 mln. keleivių. Neįmanoma.

    Naujų vežėjų pritraukimas/nepritraukimas. Kauno stiprioji pusė auganti logistika ir užsieniečių skaičius, todėl natūraliai auga poreikis turėti skrydį į hub'ą, kaip, kad PLQ turi tris - RIX, AMS, CPH. Esant skatinimo fondui, vežėjai neišsilaikė, bet manau dabar pribrendo metas ir jei vežėjui apsimokės, jis ir skraidys. Naujų vežėjų neįleidimas - Neįmanoma.

    Krypčių skatinimo nebūvimas - čia turėtų būti didelis suinteresuotumas iš savivaldos, norėtųsi jo dar didesnio ir jokia LTOU vadovybė tos paramos negalėtų stabdyti. Neįmanoma.

    Tad kokias jus sąmokslo teorijas jus kuriat? Kad KUN turėtų plėstis, kaip lėktuvų aptarnavimo ir logistikos regioninis centras - vienareikšmiškai! Kvaila neišnaudoti, tako, lokacijos, logistikos klasterio, dviejų rušių bėgių, kurie jungiasi, Kaune, krovos terminalų, 2 valandos iki jūros.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2023.09.07, 22:23.
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Jei mamęs klausi tai aš nesakau apie jokį sąmoningą žlugdymą, labiau apie entuziazmo nebuvimą, rimtesnių pastangų nedėjimą ir panašiai.

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą
        Jei mamęs klausi tai aš nesakau apie jokį sąmoningą žlugdymą, labiau apie entuziazmo nebuvimą, rimtesnių pastangų nedėjimą ir panašiai.
        Niekam asmeniškai, tik bendrai.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

          Niekam asmeniškai, tik bendrai.
          O dėl kaip žlugdyti kur paminėjai mokesčių mažinimą VNO, tai galėtų būti mokesčių didinimas KUN.

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą

            O dėl kaip žlugdyti kur paminėjai mokesčių mažinimą VNO, tai galėtų būti mokesčių didinimas KUN.
            Simono žodžiai:

            "Vienas iš jų – Kauno oro uoste, kur planuojame plėsti perono dalį, bet ir paties terminalo darbai turėtų prasidėti artimiausiu metu, kai plėsime pajėgumus."

            Joks vadovas nesutiks investuoti į didesnį tuščią terminalą, nes kris bendri rezultatai. Esu giliai įsitikinęs, kad tai bus priešingas efektas.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

              Simono žodžiai:

              "Vienas iš jų – Kauno oro uoste, kur planuojame plėsti perono dalį, bet ir paties terminalo darbai turėtų prasidėti artimiausiu metu, kai plėsime pajėgumus."

              Joks vadovas nesutiks investuoti į didesnį tuščią terminalą, nes kris bendri rezultatai. Esu giliai įsitikinęs, kad tai bus priešingas efektas.
              Tai aš, kaip jau rašiau, ir nesakau, kad sabotuoja ar sabotuos kažkas.
              Aš tik tavo sąrašą "kaip galėtų būti sabotuojama" papildžiau realesne eilute nei tu parašei dėl mokesčių.

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                O dėl kaip žlugdyti kur paminėjai mokesčių mažinimą VNO, tai galėtų būti mokesčių didinimas KUN.
                Na, šiuo metu Kaune galioja specialoji rinkliava, kurios dėka Ryanair moka ~1EUR už išvykstantį keleivį. Vilniuje moka ~10EUR.

                Nemanau, kad yra labai sąžininga, kad Vilniaus oro uostas privalo subsidijuoti Kauną. Kaip tik būtų sąžiningiau, jei oro uostų mokesčiai būtų suvienodinti

                Comment


                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                  Na, šiuo metu Kaune galioja specialoji rinkliava, kurios dėka Ryanair moka ~1EUR už išvykstantį keleivį. Vilniuje moka ~10EUR.

                  Nemanau, kad yra labai sąžininga, kad Vilniaus oro uostas privalo subsidijuoti Kauną. Kaip tik būtų sąžiningiau, jei oro uostų mokesčiai būtų suvienodinti
                  Ir taip ir ne, toks subsidijavimas sukuria tokius maršrutus, kaip Alborgas, Stokholmas, Turku, Budapeštas, Bratislava ir t.t. turizmas vyksta abiem galais, ir atvykęs keleivis išleidžia tikrai daugiau nei 9 € Kaune.

                  Vargu ar tai būtų taip paprasta, sulaukti turistų, kurie atskridę į VNO važiuotų į Kauną.

                  Bendrojo strategijos planavimo ir vystymo prasme, tikrai racionaliau viską organizuoti iš vieno oro uosto, nei iš dviejų.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Gator, tai sakai oro uosto vadovybė skriaudžia Kauną ?

                    Šią vasarą Kauno oro uoste turėjome keleivių srauto augimą, kuris jau apie 10 proc. didesnis nei 2019 m. Tai irgi greičiausiai siejasi su tais pačiais bendrovės „Ryanair“ veiksmais, kad jie dalį pasiūlos tyliai perkėlė iš Vilniaus į Kauno oro uostą. Galima sakyti, kad šioje situacijoje Kauno oro uostas tapo laimėtoju.
                    https://www.delfi.lt/verslas/transpo...box=1694617163

                    Comment


                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                      Gator, tai sakai oro uosto vadovybė skriaudžia Kauną ?



                      https://www.delfi.lt/verslas/transpo...box=1694617163
                      Šią vasarą Kauno oro uoste turėjome keleivių srauto augimą, kuris jau apie 10 proc. didesnis nei 2019 m.
                      Todėl, kad jeigu ne Vilniaus ponų, nekenčiančių Kauno, sabotažas, tai KUN būtų augęs ne 10%, o mažiausiai 3560%
                      If a lion could speak, we could not understand him.

                      Comment


                        Jei Matijosaitis vadovautų....

                        Comment


                          Parašė liutass Rodyti pranešimą
                          Jei Matijosaitis vadovautų....
                          leistųsi chuilostano lėktuvai
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

                            leistųsi chuilostano lėktuvai
                            Tai prigozino lektuvus vilnius remontavo

                            Comment


                              Parašė liutass Rodyti pranešimą

                              Tai prigozino lektuvus vilnius remontavo
                              Ne Vilnius remontavo. Žiemelis remontavo

                              Comment


                                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                Ne Vilnius remontavo. Žiemelis remontavo
                                Ale bet kad vilnius įsileido, vat kur beda bedele

                                Comment


                                  Parašė liutass Rodyti pranešimą

                                  Ale bet kad vilnius įsileido, vat kur beda bedele
                                  Galima pagalvoti, kad Kaune jis rusiškų lėktuvų neremontavo. Kai buvo galima, remontavo (gal net daugiau nei Vilniuje).

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                    Galima pagalvoti, kad Kaune jis rusiškų lėktuvų neremontavo. Kai buvo galima, remontavo (gal net daugiau nei Vilniuje).
                                    Nu matai, jam tuo metu jau buvo taikomos sankcijos, turejo arba atimti, arba neileisti to lektuvo. Ale vilnius nutare ileisti ir išleisti.

                                    Comment


                                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                      Gator, tai sakai oro uosto vadovybė skriaudžia Kauną ?



                                      https://www.delfi.lt/verslas/transpo...box=1694617163
                                      Nesakiau taip.
                                      Sakiau, kad Bartkus nepalankiai nusiteikęs KUN skrydžių vystymo klausimu. Net buvo straipsnis kur kalba, kad nelabai palanku daug skrydžių, nes remonto įmonėms nepatogu.

                                      Ir visa tai kas pacituota įvyko dar iki Bartkui užimant postą.

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                        Nesakiau taip.
                                        Sakiau, kad Bartkus nepalankiai nusiteikęs KUN skrydžių vystymo klausimu. Net buvo straipsnis kur kalba, kad nelabai palanku daug skrydžių, nes remonto įmonėms nepatogu.

                                        Ir visa tai kas pacituota įvyko dar iki Bartkui užimant postą.
                                        Nėra nusiteikęs, tik pasakė faktą, kad mažai skrydžių naudinga remonto įmonių plėtrai. Bet specialiai niekas KUN mokesčių didesnių netaiko ribojant naujų avialinijų atėjimą, finansinės sąlygos net geresnės nei VNO.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Nėra nusiteikęs, tik pasakė faktą, kad mažai skrydžių naudinga remonto įmonių plėtrai. Bet specialiai niekas KUN mokesčių didesnių netaiko ribojant naujų avialinijų atėjimą, finansinės sąlygos net geresnės nei VNO.
                                          Aš niekur ir nesakiau apie jokį specialų kenkimą.Kalbėjau apie neturėjiną didesnio entuziazmo vystyt skrydžiusiš KUN.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X