Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Viskas čia dėl to, kad Bartkus nemėgsta Kauno, ar ne, Gator ?

    Comment


      Parašė digital Rodyti pranešimą
      Viskas čia dėl to, kad Bartkus nemėgsta Kauno, ar ne, Gator ?
      Tavo mintis, kad jis čia kažką Kaunui palankaus pasakė?
      Tiesiog faktus išdėstė, nematau jokio palankumo Kaunui šitame įraše.

      Bet radau jų internetuose komentarą, kad Bartkus bent sąlyginai palaiko kad reikia Kaune grąžinti Lot Kaunas Varšuva arba/ir Airbaltic Kaunas Ryga, kad būtų bent kokios galimybės verslo skrydžiams.

      Tai pagirsiu jei bent vieną iš šitų padarys.

      Comment


        Vis dar laukiu tų Bartkaus "blogų" postų apie Kauną čia forume, jei ką.

        Comment


          Parašė digital Rodyti pranešimą
          Vis dar laukiu tų Bartkaus "blogų" postų apie Kauną čia forume, jei ką.
          Bartkus kaip visada, pragmatiškas. Tik realybė pasikeitusi - nuo 2022m vasaros sezono, kai neliko W rotacijų KUN-CPH-STN-CPH-KUN, Ryanair stabiliai kėlė kainas Kopenhagos krypčiai, net nekvepėjo bilietų mėtymu po kelis eurus, kaip buvo prieš 2-3 metus. Situacija aišku pasinaudos SAS, užlupdami kainas dar į viršų...

          Comment


            Parašė vytgri Rodyti pranešimą

            Beveik akivaizdu kad Kopenhagos neliks nuo lapkričio mėn. Vis dar fingers crossed, kad tik žiemai - ir pavasarį vėl paleis.
            Ką galvoja route planner'iai Ryanair, man sunku suvokti, nes, pvz, skrydžio vykdymo kaštai KUN-CPH ir KUN-GOT praktiškai vienodi (kelių eurų didesnis passenger fee CPH, bet iki GOT skristi apie 40nm daugiau). Kainos dažniausiai skiriasi ne procentais o kartais Kopenhagos naudai. Vien 2022m. skridau 6-7 kartus, yra tekę ir gerokai virš €100 mokėt už bilietus, ir nesu matęs lėktuve daugiau 10-15 laisvų vietų.Damn it.
            Galvoja tai, kad net didelė pasiūla negeneruoja tokių pajamų, kurias galėtų tas pats lėktuvas pastatytas į pietų šalis, ar iškeltas į kokį STD- PMI.

            Vis dėl to Kaunas tapo puikiai žinomas danams, Alborgas, Kopenhaga, prarasti Ryanair įdirbį būtų didžiausias emocinis ir netiesioginių pajamų miestui praradimas, neskaitant žinomumo.

            Bet Kaunas jau išaugo iki jungimo su WAW arba RIX, prieš 5 m. tai tikrai buvo ankstyvas sprendimas, dabar būtų pats tas.

            Mano maža svajonė, kad CPH pakeistų EasyJet iš Kopenhagos. O iš Oslo ateitų Norwrgian su tiesioginiais į Oslą.
            Paskutinis taisė Ciurlionis; 2023.08.18, 18:29.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Tai kad nepraranda Kaunas to Kopenhagos maršruto. Ryanair įdėjo į pardavimus jau ir žiemos sezonui, 5 kartus per savaitę

              Comment


                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                Tai kad nepraranda Kaunas to Kopenhagos maršruto. Ryanair įdėjo į pardavimus jau ir žiemos sezonui, 5 kartus per savaitę
                Jau spėjo viską apverst aukštyn kojom - iš 5x rytinių skrydžių Kauno bazės lėktuvu, dabar 3 dienas padarė taip, kad galėtų sukeitinėt atvykstančius iš kitur tech. aptarnavimui, o lapkritį apskritai paliko tik 3x weekly.

                Comment


                  Laukiam, naujienų žiemos sezonui.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                    Laukiam, naujienų žiemos sezonui.
                    Ko labiausiai norėtųsi?

                    Iš to kad iki žiemos sezono liko 9 savaitės, panašu kad nei BT, nei LOT nesišviečia.

                    Comment


                      Ne tik Kaunui, bet visam regionui reikia skrydžių į Oslą. Bet kol kas panašu, kad nebėra skrydžių į Charleroi nuo lapkričio.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Click image for larger version

Name:	2023-08-31_10-29-42.png
Views:	599
Size:	25,5 kB
ID:	2072531

                        Comment


                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                          Ne tik Kaunui, bet visam regionui reikia skrydžių į Oslą. Bet kol kas panašu, kad nebėra skrydžių į Charleroi nuo lapkričio.
                          Ne tik Charleroi, bet ir Madrido bei Gėteborgo

                          Comment


                            Radau straipsnyje ir apie Kauną, specialiai Gator:
                            – Jeigu jums nuo nulio reikėtų sukurti Lietuvos oro uostų viziją, turite kokią idėją, ką darytumėte? Pastatytumėte tuos tris oro uostus, kuriuos turime dabar, ar vieną pastatytumėte, tarkime, Kaišiadoryse?

                            – Baltas lapas yra susijęs su fantazijomis. Mano nuomone, akivaizdu, kad vienas [oro uostas] tokio dydžio šalyje kaip Lietuva, tikėtina, būtų naudingesnis. Vėlgi, reikia pasakyti, kad tai yra fantastinis scenarijus. Dabar mes turime tris oro uostus, valdomus LTOU, ir yra galimybių tai paversti privalumu. Tarkime, Kaune, kur daugėja lėktuvų priežiūros angarų, kuriasi įvairios įmonės, joms būtų sunkiau tai daryti labai užimtame oro uoste. Jiems tai tam tikra prasme yra privalumas, kad judėjimas Kauno oro uoste yra mažesnis, negu būtų viename dideliame oro uoste Lietuvos centre.

                            Comment


                              Čia ieškai argumemtų palaikyti mano teiginį, kad jis nepalankus KUN oro uostui ir, kaip čia sako, nenori skatinti skrydžių iš KUN (nes daugiau skrydžių nepalanku ten įsikūrusioms remonto įmonėms)?

                              Comment


                                Nieko neieškau, tiesiog tau buvo įdomu Bartkaus požiūris į Kauną.

                                Comment


                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Nieko neieškau, tiesiog tau buvo įdomu Bartkaus požiūris į Kauną.
                                  Tai va, labai blogas - skydžių galima ir nevystyt, nes tai nepalanku remonto dirbtuvėms.

                                  Comment


                                    Bartkus yra Šiaulių konservatorių śulo sūnus o konservatoriai nekenčia Kauno kaip kremliaus

                                    Comment


                                      Sąmokslas!

                                      Comment


                                        Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                        Bartkus yra Šiaulių konservatorių śulo sūnus o konservatoriai nekenčia Kauno kaip kremliaus
                                        sankauskas , ne tavo draugelio kartais?

                                        Comment


                                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                                          sankauskas , ne tavo draugelio kartais?
                                          taip, mes su Simonu, Jonu (Simono tėvuku) susėdame, pasikviečiame dar Rotchildus, Lianzbergius, Sorošą, ir kuriame planus kaip Kauną sužlugdyti. Nusprendėme jog infiltruosime Simoną į LTOU, kad jis pradėtų nuo KUN žlugdymo.
                                          If a lion could speak, we could not understand him.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X