Viskas čia dėl to, kad Bartkus nemėgsta Kauno, ar ne, Gator ?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąViskas čia dėl to, kad Bartkus nemėgsta Kauno, ar ne, Gator ?
Tiesiog faktus išdėstė, nematau jokio palankumo Kaunui šitame įraše.
Bet radau jų internetuose komentarą, kad Bartkus bent sąlyginai palaiko kad reikia Kaune grąžinti Lot Kaunas Varšuva arba/ir Airbaltic Kaunas Ryga, kad būtų bent kokios galimybės verslo skrydžiams.
Tai pagirsiu jei bent vieną iš šitų padarys.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąVis dar laukiu tų Bartkaus "blogų" postų apie Kauną čia forume, jei ką.
Comment
-
Parašė vytgri Rodyti pranešimą
Beveik akivaizdu kad Kopenhagos neliks nuo lapkričio mėn. Vis dar fingers crossed, kad tik žiemai - ir pavasarį vėl paleis.
Ką galvoja route planner'iai Ryanair, man sunku suvokti, nes, pvz, skrydžio vykdymo kaštai KUN-CPH ir KUN-GOT praktiškai vienodi (kelių eurų didesnis passenger fee CPH, bet iki GOT skristi apie 40nm daugiau). Kainos dažniausiai skiriasi ne procentais o kartais Kopenhagos naudai. Vien 2022m. skridau 6-7 kartus, yra tekę ir gerokai virš €100 mokėt už bilietus, ir nesu matęs lėktuve daugiau 10-15 laisvų vietų.Damn it.
Vis dėl to Kaunas tapo puikiai žinomas danams, Alborgas, Kopenhaga, prarasti Ryanair įdirbį būtų didžiausias emocinis ir netiesioginių pajamų miestui praradimas, neskaitant žinomumo.
Bet Kaunas jau išaugo iki jungimo su WAW arba RIX, prieš 5 m. tai tikrai buvo ankstyvas sprendimas, dabar būtų pats tas.
Mano maža svajonė, kad CPH pakeistų EasyJet iš Kopenhagos. O iš Oslo ateitų Norwrgian su tiesioginiais į Oslą.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2023.08.18, 18:29.Aviate, navigate, communicate
- 10 patinka
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąTai kad nepraranda Kaunas to Kopenhagos maršruto. Ryanair įdėjo į pardavimus jau ir žiemos sezonui, 5 kartus per savaitę
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąLaukiam, naujienų žiemos sezonui.
Iš to kad iki žiemos sezono liko 9 savaitės, panašu kad nei BT, nei LOT nesišviečia.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNe tik Kaunui, bet visam regionui reikia skrydžių į Oslą. Bet kol kas panašu, kad nebėra skrydžių į Charleroi nuo lapkričio.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
– Jeigu jums nuo nulio reikėtų sukurti Lietuvos oro uostų viziją, turite kokią idėją, ką darytumėte? Pastatytumėte tuos tris oro uostus, kuriuos turime dabar, ar vieną pastatytumėte, tarkime, Kaišiadoryse?
– Baltas lapas yra susijęs su fantazijomis. Mano nuomone, akivaizdu, kad vienas [oro uostas] tokio dydžio šalyje kaip Lietuva, tikėtina, būtų naudingesnis. Vėlgi, reikia pasakyti, kad tai yra fantastinis scenarijus. Dabar mes turime tris oro uostus, valdomus LTOU, ir yra galimybių tai paversti privalumu. Tarkime, Kaune, kur daugėja lėktuvų priežiūros angarų, kuriasi įvairios įmonės, joms būtų sunkiau tai daryti labai užimtame oro uoste. Jiems tai tam tikra prasme yra privalumas, kad judėjimas Kauno oro uoste yra mažesnis, negu būtų viename dideliame oro uoste Lietuvos centre.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNieko neieškau, tiesiog tau buvo įdomu Bartkaus požiūris į Kauną.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąBartkus yra Šiaulių konservatorių śulo sūnus o konservatoriai nekenčia Kauno kaip kremliaus
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąsankauskas , ne tavo draugelio kartais?If a lion could speak, we could not understand him.
- 7 patinka
Comment
Comment