Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    o tai Vilniaus RB atsaka ne i kauno centrine stoti atvaziuos?

    Norint is Kauno nuvaziuoti i Ryga reikes i ta stoti tarp misku belstis, ar bus galima patogiai is centrines vaziuoti?
    Paskutinis taisė liutass; 2023.03.31, 12:37.

    Comment


      Parašė evil Rodyti pranešimą
      Su tom rankovėm irgi manyčiau, kad labiau limituoja mažas oro uosto dydis, nei kaina. O iš asmeninės patirties tai ir su Ryanair tenka dažnai per rankovę boardintis, tiek su kokia Lufthansa skrendant per Frankfurto oro uostą autobusu yra tekę važiuot.
      Turbūt priklauso nuo lėktuvo modelio? Prie kokio CRJ-900 kaži ar ją prijungsi. O dėl LCC ir rankovių, man regis čia oro uosto politika dar svarbu. Jei neklystu, tai Nicos oro uostas kažkaip privertė LCC laipinti per rankovę (pats taip lipau į Wizz lėktuvą).

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Kam daryti tokią didelę geležinkelio kilpą (dėl ko kelionė RB II tarp Kauno - Vilniaus bus panaši į dabartinę senais bėgiais), jei vis tiek nebus tiesioginės jungties su KUN? Kas norės važiuoti iš Vilniaus į KUN su tiek persėdimų? Realiai beveik tas pats, kas iš Palemono paleisti autobusą į KUN.
        Seniau buvo planuotas oro uosto terminalas šioje, pietinėje tako pusėje, apjungtas kartu su RB.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Seniau buvo planuotas oro uosto terminalas šioje, pietinėje tako pusėje, apjungtas kartu su RB.
          tai RB1 irgi buvo planuota nauja tiesi greita linija su Lenkija

          Comment


            Pasidalinu veikiausiai kai kurių jau skaityta publikacija apie būtiną Rail Baltica atšaką į Kauno oro uostą ir galimus jos variantus (berods autorius yra forumietis):
            https://100minciu.wordpress.com/2021...ija-neimanoma/

            Ar ši tema nėra diskutuojama viešai? Kodėl atsakingi asmenys nutyli? Ir kaip juos pažadinti?


            Comment


              Sakai, čia iš durnumo ir nežinojimo visą tai daroma?

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Kam daryti tokią didelę geležinkelio kilpą (dėl ko kelionė RB II tarp Kauno - Vilniaus bus panaši į dabartinę senais bėgiais), jei vis tiek nebus tiesioginės jungties su KUN? Kas norės važiuoti iš Vilniaus į KUN su tiek persėdimų? Realiai beveik tas pats, kas iš Palemono paleisti autobusą į KUN.
                Kokie tie persėdimai iš Vilniaus į KUN būtų?

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                  Kokie tie persėdimai iš Vilniaus į KUN būtų?
                  "Mikrūškė" ratais iš RB stoties laukuose iki Kauno oro uosto.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    "Mikrūškė" ratais iš RB stoties laukuose iki Kauno oro uosto.
                    Buvo rašyta "TIEK persėdimų".

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą

                      Kokie tie persėdimai iš Vilniaus į KUN būtų?
                      Tai vat, ne tiek ir daug tokių keleivių lyginant su bendru keleivių srautu tarp Vilniaus ir Kauno, todėl labai keisti tokie atšakos planai su didelėmis kilpomis pro Karmėlavą.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Tai vat, ne tiek ir daug tokių keleivių lyginant su bendru keleivių srautu tarp Vilniaus ir Kauno, todėl labai keisti tokie atšakos planai su didelėmis kilpomis pro Karmėlavą.
                        Tai kokie tie persėdimai būtų/bus š Vilniaus į KUN vykstant?
                        Nes man rodos nelabai supratai trasos
                        .

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Tai vat, ne tiek ir daug tokių keleivių lyginant su bendru keleivių srautu tarp Vilniaus ir Kauno, todėl labai keisti tokie atšakos planai su didelėmis kilpomis pro Karmėlavą.
                          Keistesnis yra naujas apendiksas i Vilnių

                          Comment


                            Parašė liutass Rodyti pranešimą

                            Keistesnis yra naujas apendiksas i Vilnių
                            Apendinkso pro VNO atsisakyta. Gal tik modernizuos dabartinę atšaką nuo stoties iki VNO. Bet visiems traukiniams nereiks pro ten važiuoti.

                            https://info.railbaltica.org/lt/interaktyvus-zemelapis
                            Flickr

                            Comment


                              O nauja linija Vilnius Kaunas?

                              Comment


                                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                O nauja linija Vilnius Kaunas?
                                Puiki proga modernizuoti liniją pakišant po RB projektu ir ES finansavimu.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Puiki proga modernizuoti liniją pakišant po RB projektu ir ES finansavimu.
                                  tai butu puiki proga ir RB2 stoti integruoti i KUN, pakisant perona po zeme, is traukinio eskalatoriumi tiesiai i oro uosta

                                  Comment


                                    Parašė liutass Rodyti pranešimą

                                    tai butu puiki proga ir RB2 stoti integruoti i KUN, pakisant perona po zeme, is traukinio eskalatoriumi tiesiai i oro uosta
                                    Kokie ten srautai perspektyvoje, kad apsimokėtų kišti po žeme? Net jeigu KUN srautai patrigubėtų, kažin ar būtų pakankamas stautas geležinkeliui.
                                    Paskutinis taisė Perfect; 2023.04.03, 19:42.

                                    Comment


                                      Bet jei galima padaryti uz dovanotus pinigus, tai kodėl ne?

                                      Comment


                                        Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                        Bet jei galima padaryti uz dovanotus pinigus, tai kodėl ne?
                                        Suma jau buvo patvirtinta. Po infliacijos šuolio dar teks prašyti, kad duotų dagiau. Ar duos kiek reikia - klausimas. O kelių kilometrų tunelis - visai atskira kalba. Kažin, kiek dabar kainuotų pastatyti kažką panašaus į Kauno geležinkelio tunelį?

                                        Comment


                                          Supratau. Suėjo RB1, sueis ir RB2.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X