Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kauno oro uostas tampa „Fluxus“ oro uostu
    https://visit.kaunas.lt/lt/naujienos...xus-oro-uostu/

    „Labai džiaugiamės tuo, kad jau kitais metais Kaunas taps Europos kultūros sostine, o tai reiškia, kad ir šio miesto oro uostas taps kultūros vartais tūkstančiams atskrendančių lankytojų. Ta proga ir oro uostas laikinai užsideda „Fluxus“ skrybėlę. Tikime, kad organizatoriai pasiūlys nestandartinių sprendimų, kurie ne tik pasitiks bet ir nuo pirmo žingsnio kultūrinėmis iniciatyvomis įtrauks atvykusius svečius“, – apie bičiulišką partnerystę su drąsių idėjų nestokojančia „Kaunas 2022“ komanda pasakoja valstybės įmonės „Lietuvos oro uostai“ generalinis direktorius Marius Gelžinis.

    Šiuo simboliniu iškabos pakeitimu „Kaunas 2022“ su partneriais nusprendė dar kartą priminti apie unikalias Kaune gimusio „fluxus“ meno srovės pradininko Jurgio Mačiūno, arba George Maciunas, idėjas, kurioms ištikimos ir tokios pasaulinio garso asmenybės, kaip Yoko Ono ar Nam June Paik.

    Click image for larger version  Name:	FOTO-A.-ALEKSANDRAVICIUS-1.jpg Views:	0 Size:	108.5 KB ID:	1912294Nuotr. A. Aleksandravičius.

    Comment


      Ne visi perskaitys tą žodį, net žinant kas parašyta dar reikia pašifruoti

      Comment


        8 naujos kryptys iš Kauno oro uosto

        Į ir iš Kauno oro uosto šeštadienį-antradienį startavo 8 nauji reguliarūs maršrutai. Spalio 31 d. pradėti skrydžiai į du Ispanijos miestus – Madridą ir populiarų kurortą šalies pietuose Malagą, taip pat Suomijos sostinę Helsinkį bei Geteborgo miestą Švedijoje.

        Nuo pirmadienio tiesioginiu ir reguliariu skrydžiu iš Kauno oro uosto galima pasiekti Jungtinės Karalystės miestą Mančesterį ir Alborgą (Danija). Antradienį startavo skrydžiai į dvi populiarias sostines – Stokholmą ir Budapeštą. Visus šiuos maršrutus siūlo avialinijų bendrovė „Ryanair“.

        https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/11/...uno-oro-uosto/

        Comment


          Kauno oro uoste skrydžių skaičiai jau lenkia prieš pandemiją buvusį lygį
          https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/12/...a-buvusi-lygi/

          Comment


            Toks pats pavadibimas, naujas straipsnis...

            Kauno oro uoste skrydžių skaičius jau viršijo prieš pandemiją buvusį lygį
            https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/04/...a-buvusi-lygi/

            Comment


              Ryanair“ Kaune investuos 15 mln. Eur, plės lėktuvų priežiūros bazę

              Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz7RYg4p7yK

              Comment


                Smagu žiūrėti, ir taip jau 5 angarai, o dar 2 papildomi atsiras:







                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  9x technine prieziura + 2x dazykla. Jau visai neblogai

                  Comment


                    Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
                    9x technine prieziura + 2x dazykla. Jau visai neblogai
                    Ką tai reiškia? 9 kartus padidins apimtis? Ar bus 9 vienetai? (Pagal ciurlionio foto bus 7).

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą

                      Ką tai reiškia? 9 kartus padidins apimtis? Ar bus 9 vienetai? (Pagal ciurlionio foto bus 7).
                      neaiskiai parasiau. 9 lektuvai vienu metu tech prieziurai, pagal vieta angaruose + 2 vietos dazykloje.

                      Comment


                        A. Stikliūnas teigia, kad Kauno oro uoste jau antrą mėnesį iš eilės rezultatai lenkia priešpandeminius rodiklius.

                        „Kauno oro uostas net lenkia 2019 metais fiksuotus aviacinių srautų rekordus“, – sakė A. Stikliūnas.

                        Šių metų gegužę per Kauno oro uostą keliavo kiek daugiau nei 107.000 keleivių, aptarnauti 1.052 skrydžiai, pergabenta beveik 404 tonos krovinių. 2019 m. tuo pačiu laikotarpiu keliavo kiek daugiau nei 102.000 keleivių ir aptarnautas 891 skrydis, pergabenta 277 tonos krovinių. 2021 m. gegužės mėnesį Kauno oro uoste aptarnauta kiek daugiau nei 10.000 keleivių ir 439 skrydžiai, pergabenta beveik 363 tonos krovinių.

                        Verslo žinios

                        Comment


                          Smagu, kad vėl daugėja ir skrydžių ir keleivių. Bet ar numatyta kokia nors plėtra? Paskutinius du kartus kai skridau iš KUN, lėktuvo laukimas buvo tiesiog nepakenčiamas. Laukimo salė viena, ta pati nedidelė, o vienu metu laukia 3 ar 4 skrydžių keleiviai. Žmonių taip tiršta, kad nėra vietos net stovėti, tenka kažkur palei tualetus ar parduotuvėse. Po tokių patirčių bent jau man renkantis skrydžius - KUN stengiuosi vengti išskridimui, jei tik įmanoma.

                          Comment


                            Įdomu kiek ilgai tęsis ši Rynair paskutinių metų plėtra Kaune. Buvo Simono Bartkaus pasvarstymas, kad Rynair sparčiau plėtėsi Kaune, nes buvo tikslas per pandemija tiesiog įdarbinti lėktuvus nepaisant užpildymo ir pelningumo, tad plėtėsi Kaune nes mažesni kaštai ir tuo pačiu nuostoliai. Tačiau užpildymui atsigaunant, gali būti kad dalis skrydžių bus permesta į Vilnių, kur istoriškai skrydžių pelningumas geresnis.

                            Comment


                              Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                              Įdomu kiek ilgai tęsis ši Rynair paskutinių metų plėtra Kaune. Buvo Simono Bartkaus pasvarstymas, kad Rynair sparčiau plėtėsi Kaune, nes buvo tikslas per pandemija tiesiog įdarbinti lėktuvus nepaisant užpildymo ir pelningumo, tad plėtėsi Kaune nes mažesni kaštai ir tuo pačiu nuostoliai. Tačiau užpildymui atsigaunant, gali būti kad dalis skrydžių bus permesta į Vilnių, kur istoriškai skrydžių pelningumas geresnis.
                              Nereikia užmiršti, kad Kauno oro uosto mokesčiai Ryanairui yra smarkiai mažesni negu Vilniuje (Kaune sumoka kažkur apie €1 už keleivį, Vilniuje apie €7, nes Kaune yra taikomos nuolaidos pravežus tam tikrą keleivių skaičių). Vadinasi, jei Ryanair parduoda bilietą už X eurų tiek Kaune, tiek Vilniuje, Kaune jam lieka 6 eurais daugiau. Aišku, Vilniuje galbūt yra galimybė tą patį bilietą parduoti šiek tiek brangiau, tačiau aš manau, kad kol nebus peržiūrėta Lietuvos oro uostų kainodaros strategija, tol Ryanair labiau plėsis Kaune, o ne Vilniuje.

                              Comment


                                Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                Nereikia užmiršti, kad Kauno oro uosto mokesčiai Ryanairui yra smarkiai mažesni negu Vilniuje (Kaune sumoka kažkur apie €1 už keleivį, Vilniuje apie €7, nes Kaune yra taikomos nuolaidos pravežus tam tikrą keleivių skaičių). Vadinasi, jei Ryanair parduoda bilietą už X eurų tiek Kaune, tiek Vilniuje, Kaune jam lieka 6 eurais daugiau. Aišku, Vilniuje galbūt yra galimybė tą patį bilietą parduoti šiek tiek brangiau, tačiau aš manau, kad kol nebus peržiūrėta Lietuvos oro uostų kainodaros strategija, tol Ryanair labiau plėsis Kaune, o ne Vilniuje.
                                Aš manyčiau dar nereikia išvadų daryti. Iki pandemijos pajamos buvo pakankamai geresnės Vilniuje jog plėstųsi Vilniuje labiau nei Kaune, tad čia kol kas gali būti pandemijos specifika ir galimai matysim kažkurių krypčių perkėlimą į Vilnių srautams atsistačius. O jei Vilniuje nuspręs plėstis Wizz Air, ar net AirBaltic ar iš vis kokie nors nauji žaidėjai, tai Ryanair atsakas bus labai greitas.

                                Comment


                                  Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                  Aš manyčiau dar nereikia išvadų daryti. Iki pandemijos pajamos buvo pakankamai geresnės Vilniuje jog plėstųsi Vilniuje labiau nei Kaune, tad čia kol kas gali būti pandemijos specifika ir galimai matysim kažkurių krypčių perkėlimą į Vilnių srautams atsistačius. O jei Vilniuje nuspręs plėstis Wizz Air, ar net AirBaltic ar iš vis kokie nors nauji žaidėjai, tai Ryanair atsakas bus labai greitas.
                                  Na, kol kas situacija atrodo visiškai priešingai - Ryanair iš Vilniaus į Kauną perkėlė maršrutus į Madridą ir Briuselį (o prieš porą metų tą patį padarė su Kiolnu). Pvz. praėjusį rudenį Ryanair iš Vilniaus atidarė skrydžius į Eindhoveną ir Birmingemą, nors Wizz Air ir taip jau skraidė į šiuos miestus. Taigi Vilnius iš principo naujų maršrutų negavo, tiesiog vietoj 1 vežėjo atsirado 2, o Kaunas, tuo tarpu, sulaukė daugybės naujų įdomių maršrutų, tokių kaip Madridas, Malaga, Helsinkis, Stokholmas etc.

                                  O srautai jau ir dabar atsistatę. Pvz. 2022 gegužę Kauno oro uostas aptarnavo 108 tūkstančius keleivių, o 2019 gegužę - 103. Ryanair apskritai pasiekė savo mėnesinį rekordą - 15 milijonų keleivių per mėnesį (palyginimui, 2019 gegužę aptarnavo 14 milijonų)

                                  Comment


                                    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                                    Na, kol kas situacija atrodo visiškai priešingai - Ryanair iš Vilniaus į Kauną perkėlė maršrutus į Madridą ir Briuselį (o prieš porą metų tą patį padarė su Kiolnu). Pvz. praėjusį rudenį Ryanair iš Vilniaus atidarė skrydžius į Eindhoveną ir Birmingemą, nors Wizz Air ir taip jau skraidė į šiuos miestus. Taigi Vilnius iš principo naujų maršrutų negavo, tiesiog vietoj 1 vežėjo atsirado 2, o Kaunas, tuo tarpu, sulaukė daugybės naujų įdomių maršrutų, tokių kaip Madridas, Malaga, Helsinkis, Stokholmas etc.

                                    O srautai jau ir dabar atsistatę. Pvz. 2022 gegužę Kauno oro uostas aptarnavo 108 tūkstančius keleivių, o 2019 gegužę - 103. Ryanair apskritai pasiekė savo mėnesinį rekordą - 15 milijonų keleivių per mėnesį (palyginimui, 2019 gegužę aptarnavo 14 milijonų)
                                    Tai mes vienas kitam neprieštaraujam.
                                    Kauno dabartiniai maršrutai paskelbti pandemijai ir kritusiems srautams besitęsiant, staigus atsistatymas tik šį pavasarį įvyko. Normalu kad Kaunas jau aplenkė 2019 metus - maršrutų daugiau, kainos nedidelės.

                                    Aš tiesiog nemanau, kad išliks tiek daug Ryanair maršrutų Kaune ilgesnėje perspektyvoje. Nes matematika paprasta - jeigu Kaune bus pelningas maršrutas, kurio nėra Vilniuje, Wizz Air užtenka paleisti maršrutą panašiu tvarkaraščiu iš Vilniaus ir jis susirinks visą pajamų grietinėlę. Aišku, gal ir klystu, ir gal pasirodys kad Lietuvoje vis dėlto paklausa iš Kauno skraidyti didesnė, bet vis tiek manau, kad Vilniuje ir į Vilnių yra daugiau mokių keleivių.

                                    Comment


                                      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                      Aš tiesiog nemanau, kad išliks tiek daug Ryanair maršrutų Kaune ilgesnėje perspektyvoje. Nes matematika paprasta - jeigu Kaune bus pelningas maršrutas, kurio nėra Vilniuje, Wizz Air užtenka paleisti maršrutą panašiu tvarkaraščiu iš Vilniaus ir jis susirinks visą pajamų grietinėlę. Aišku, gal ir klystu, ir gal pasirodys kad Lietuvoje vis dėlto paklausa iš Kauno skraidyti didesnė, bet vis tiek manau, kad Vilniuje ir į Vilnių yra daugiau mokių keleivių.
                                      Teoriškai taip, bet praktiškai matom, kad Wizz Air veikla Vilniuje stagnuoja, ir nesimato kad juos domintų naujų maršrutų plėtra. Dar prieš keletą metų, prieš visas Covid krizes, jie laikė Vilniuje 4 lėktuvus, atėjus 2020-iesiems susimažino iki 2. Po to lyg ir bandė kažkiek grįžti į buvusius veiklos mastus, praėjusį rudenį buvo netgi sugrąžinę trečią lėktuvą, bet atėjus karui Ukrainoje jis ir vėl "išskrido" iš VNO. Dėl to akivaizdu, kad Lietuva, o konkrečiau Vilnius, nebedomina Wizz Airo taip smarkiai kaip kadaise, todėl nematau jokių prielaidų, kad jie taip agresyviai lystų į konkurencines kovas. Būtent dėl to ir susidarė dabartinė situacija, kuomet Ryanair leidžia sau atlaisvinti diržus, ir didesnę plėtrą vykdyti iš Kauno.

                                      Comment


                                        Kauno oro uoste bus įrengta daugiau vietų orlaiviams

                                        ‎‎ Plačiau: https://sa.lt/kauno-oro-uoste-bus-ir...tu-orlaiviams/

                                        Nuo 24 iki 36 vietų padidės.

                                        Comment


                                          M. Skuodis: Kauno oro uostas turi plėstis ir priimti dukart daugiau keleivių

                                          Susisiekimo ministras Marius Skuodis teigia, kad Kauno oro uostas, galintis aptarnauti iki milijono keleivių per metus, jau pasiekė savo ribas, todėl turi plėstis, kad galėtų priimti 2 mln. keleivių.

                                          „Ilgesnėje perspektyvoje oro uostas turės plėstis į pietinę pusę tam, kad „Rail Baltica“ geležinkelis privažiuotų prie pat oro uosto ir tokiu būdu mūsų pagrindiniai Vilniaus ir Kauno oro uostai būtų sujungti tarpusavyje. Būtent dėl tos priežasties Kauno oro uostą su kaimyninėmis teritorijomis reikėtų pripažinti ypatingos valstybinės svarbos projektu“, – pabrėžė M. Skuodis.
                                          ‎‎ Plačiau: https://sa.lt/m-skuodis-kauno-oro-uo...giau-keleiviu/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X