Jo, ten su Skavsta reikalai tikrai geri. Nors ir budamas kaime, bet del gero susisiekimo, kuri uztikrina autobusu tinklas, tampa viskas labai paprasta. O ir dazni jie ten.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąKalbos apie Kauno oro plėtra prasidėjo todėl, kad Vilniaus oro uostas yra miesto ribose ir jo tolesnė plėtra labai ribota. Todėl bet kokiu atveju reikės naujo oro uosto arba plėsti esamą Kaune.
Akivaizdu, kad Kauno variantas geresnis, nei naujo statyba. tačiau tai ateities dalykas. manau, dar kokia 10 m. Vilniaus bus pagrindinis, o Kauno antras.Paskutinis taisė Artas; 2007.03.26, 09:03.
Comment
-
Nežinau, kiek galima paistalioti, kad Kaunas bus pagrindinis? Manau, kad dar daug laiko turės praeiti, kol jis bent 1 mln keleivių aptarnaus. O Vilnius jau dabar stato terminalo priestatą su teleskopiniais trapais, kurie labai pagreitina keleivių įlipimą/išlipimą. Tad nemanau, kad per artimiausius 15 metų Kauno oro uostas taps pagrindiniu.
Comment
-
Parašė molotov_47 Rodyti pranešimąNežinau, kiek galima paistalioti, kad Kaunas bus pagrindinis? Manau, kad dar daug laiko turės praeiti, kol jis bent 1 mln keleivių aptarnaus. O Vilnius jau dabar stato terminalo priestatą su teleskopiniais trapais, kurie labai pagreitina keleivių įlipimą/išlipimą. Tad nemanau, kad per artimiausius 15 metų Kauno oro uostas taps pagrindiniu.
baigiam viena karta, tas nesamones kas kietesnis ar Vilnius ar Kaunas
Comment
-
Parašė vap Rodyti pranešimąKaip tik šį savaitgalį teko pasinaudoti Kauno Oro Uosto paslaugomis.
Pastebėjimai:
Aptarnavimas pakankamai aukšto lygio (tikrai maloniai su mumis bendravo, viską paaiškino ir etc.).
O didžiausias trūkumas susisiekimas.. Nuvykimas be problemų su autobusu iki stoties, o vėliau su autobusu į Karmėlavą. Bet parvykimas. Šiandien dėl blogo oro Skavstoj ~20min vėlavo lėktuvas, tad nusileidus Lietuvoj buvo nemaloni žinia, kad autobusas į Kauną kiek daugiau negu už valandos.
Žinoma, galima naudotis taxi paslaugomis, tačiau kadangi studentai ne durniausi žmonės, tad paėję iki pačio miestelio susistabdėme Jonava-Kaunas autobusą ir grįžom iki stoties.
Tad tokie pastebėjimai. O visai nieko būtų, kad koks autobusas lauktų kol nusileis lėktuvas (kaip yra Skavstoj [laukia vėluojančių lėktuvų]) ir už kokius 2-3Lt parvežtų iki Kauno.
Comment
-
Parašė Artas Rodyti pranešimądel miesto ribos, tai zinok tokia problema yra tik pas mus, visame pasaulyje lektuvai leidziasi "tarp namu" ir to nieks nedramatizuoja. Tikrai tai nera didele problema, beje toje miesto dalyje visai nera auktuminiu pastatu. Tad tai gan menkas argumentas.
Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
molotov_47 rase:
Nežinau, kiek galima paistalioti, kad Kaunas bus pagrindinis? Manau, kad dar daug laiko turės praeiti, kol jis bent 1 mln keleivių aptarnaus. O Vilnius jau dabar stato terminalo priestatą su teleskopiniais trapais, kurie labai pagreitina keleivių įlipimą/išlipimą. Tad nemanau, kad per artimiausius 15 metų Kauno oro uostas taps pagrindiniu.
Tik viean pataisas: ne Vilnius statosi, o Lietuvos vyriausybe stato nauja terminala. Pinigai skiriami is ES strukturiniu fondu ir LR valstybes biudzeto vyriausybes nutarimu. LR vyriausybes nutarimo numeris 389
Comment
-
Parašė Artas Rodyti pranešimądel miesto ribos, tai zinok tokia problema yra tik pas mus, visame pasaulyje lektuvai leidziasi "tarp namu" ir to nieks nedramatizuoja. Tikrai tai nera didele problema, beje toje miesto dalyje visai nera auktuminiu pastatu. Tad tai gan menkas argumentas.Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.
Comment
-
Parašė keen Rodyti pranešimąAr noretum gyventi ten kur tau virs galvos kas valanda praskristu kad ir nedidelis boeing'as ? O juk ten kazkas gyventu...
Teko ilgai gyventi Antakalnyje (Vilniuje ). Tai pro ten praktiškai kyla ir leidžiasi dauguma lėktuvų. Tai buvo sovietmečiu, kai skraidė visokie TU, ANT, IL ir panašūs, kurie daug daugiau triukšmauja už Boingus. Pripranti - tai net nesigirdi, nes miesto transportas nemažiau triukšmauja. Kai pradėjo Boingai skraidyti, tai iš pradžių net atrodė, kad lėktuvas skrenda išjungtu varikliu Dėl triukšmo tikrai nematau didelės problemos, kiek girdėjau, aktualesnė yra lėktuvų sukeliama tarša, būna, kad nupila kurą prieš tūpdami.Parašas :)
Comment
-
Parašė molotov_47 Rodyti pranešimąManau, kad dar daug laiko turės praeiti, kol jis bent 1 mln keleivių aptarnaus. O Vilnius jau dabar stato terminalo priestatą su teleskopiniais trapais, kurie labai pagreitina keleivių įlipimą/išlipimą. Tad nemanau, kad per artimiausius 15 metų Kauno oro uostas taps pagrindiniu.
Nežinau, kiek galima paistalioti, kad Kaunas bus pagrindinis?Paskutinis taisė Aš; 2007.03.27, 15:06.
Comment
-
Parašė keen Rodyti pranešimąAr noretum gyventi ten kur tau virs galvos kas valanda praskristu kad ir nedidelis boeing'as ? O juk ten kazkas gyventu...
kaip ir sake, tai nera labai jau didele problema, tuo paciu gyventojai kurie perka busta netoli oro uostu supranta, kad jie gyvens ne Labradoro girios viduryje.
O vaziuoti 100 km. iki oro uosto manau nera labai patogu, nors tai nera labai ir toli.
Comment
-
Parašė Aš Rodyti pranešimąSakant "pagrindinis" turbūt norima išreikšti vystymo prioritetą, bet ne tai, kad valdžiai vos paskelbus TKOU pagrindiniu oro uostu šalyje, jame staiga bus pervežama daugiau keleivių nė TVOU.
Lietuvos susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius ir buvęs Vilniaus meras Artūras Zuokas pasisako už TKOU kaip pagrindinį Lietuvos oro uostą. Tu (galbūt) ne. Tad kieno, jų ar tavo, pasisakymas yra paistalai, dar labai didelis klausimas. Nors ne toks jau ir didelis.
Comment
-
Parašė Artas Rodyti pranešimąo nuo kada p. Arturas Zuokas igaliotas tai spresti ? tuo paciu manau kad tai Butkeviciaus asmenine nuomone, arba pataisykite mane?
Comment
-
Parašė Artas Rodyti pranešimąo nuo kada p. Arturas Zuokas igaliotas tai spresti ? tuo paciu manau kad tai Butkeviciaus asmenine nuomone, arba pataisykite mane?
Žodžiu, kauniečiai norėjo išgirsti patikinimą apie Kauno oro uosto svarbą - ministras jų nenuvylė. [politikai dažnai sako tai, ką iš jų norima išgirsti]
Kaune iki šių metų pabaigos turi būt pastatytas 'priestatas" srautui iki 3 mln. keleivių per metus. Žodžiu, oro uostui galimybės vystytis suteikiamos, ir tai gerai.
O 3 tvartelių ("oro uostų") draskymaisi dėl "nacionalinio", "svarbiausio" ir "pačio pačiausio' titulo man atrodo vaikiški Juk visų jų problemos, daugeliu atveju, vienodos - pvz. susisiekimas su miestu pasibaisėtinas tiek iš Kirtimų, tiek iš KarmėlavosPaskutinis taisė c2h5oh; 2007.03.28, 17:58.
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąsusisiekimas su miestu pasibaisėtinas tiek iš Kirtimų, tiek iš Karmėlavoswww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąNereikia iš vilnietiškos varpinės visko vertinti...
Parašė naglisc Rodyti pranešimąPastaruoju metu, šiame forume pastebėjau daug tokių, kurie nemoka skaityti. žino raides sugeba iš jų susidėlioti žodžius, o ką perskaitė paprastai nesupranta.
Comment
-
Parašė Artas Rodyti pranešimąO vaziuoti 100 km. iki oro uosto manau nera labai patogu, nors tai nera labai ir toli.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąŽinoma, todėl kai bus Kaune, mums iki oro uosto bus 10 min. kelio.
Comment
Comment