Parašė udrius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Atšaukusi Marakešą „Wizz Air“ pradeda skrydžius į Turku Suomijoje
„Wizz Air“ nuo lapkričio 9 d. pradės skraidyti iš Kauno į Turku Suomijoje. Skrydžiai bus vykdomi du kartus per savaitę – pirmadienį ir penktadienį. Bilietų kaina prasideda nuo 9,99 Eur, įskaitant rankinį bagažą, kuris atitinka šiuos matmenis 55 x 40 x 23 cm...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąKadangi planuojama keisti Vilniaus oro uosto pavadinimą, kokie pasiūlymai būtų Kauno oro uosto pavadinimui? Kažkaip Kaunui reikėtų reaguoti greičiau negu Vilniui
- 2 patinka
Comment
-
Geriausia oro uostą pavadinti žymiausio kauniečio vardu - Henriko Daktaro oro uostas.
Parašė Sula Rodyti pranešimąSiūlau Napoleono Bonaparto vardą.Paskutinis taisė lukass; 2018.08.08, 14:52.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąGeriausia oro uostą pavadinti žymiausio kauniečio vardu - Henriko Daktaro oro uostas.
Comment
-
Vyriausybės komisijoje Susisiekimo ministras pristatė Lietuvos oro uostų vystymo strateginio plano gaires. Pagal numatomą koncepciją, planuojama išlaikyti 3 esamu oro uostus, kurie ateityje būtų plečiami moduliniu principu. Iš įvardytų gairių matyti, kad Vilniaus oro uoste bus rekonstruojami terminalai, Palangos - atnaujinama infrastruktūra bei kilimo takas.
Kauno oro uoste ketinama pastatyti naują keleivinį terminalą, kuris bus integruotas su „Rail Baltica“ geležinkelio linija, bus įrengta požeminė traukinio stotis; taip pat planuojama plėtoti lėktuvų remonto ir techninės priežiūros veiklas. Kaune bus vystoma ir krovininio oro transporto (cargo) veikla.
Daugiau: http://ministraspirmininkas.lrv.lt/l...o-uostu-tinkla
- 1 patinka
Comment
-
Staselio straipsnis vz.lt (premium). Pora esminių citatų:
-Tačiau esą kaip tik statant naują TVOU atvykimo terminalą metams arba dviems pagrindinio šalies oro uosto veikla turėtų būti perkelta į Kauną. Vėliau TVOU vėl veiks, tačiau dabar manoma, kad TVOU telksis verslo skrydžius aptarnaujančios bendrovės, komercinės ir pigesnių skrydžių oro linijos kelsis Kaune."
- "Tačiau ir vėliau Kaunui, pasak dabar teikiamų idėjų, numatoma veik pagrindinio šalies oro uosto vaidmuo. Vyriausybė ėmėsi svarstyti galimybę tokį strategiškai svarbų sprendimą, aptardama oro transporto infrastruktūros plėtros planus kelių dešimtmečių ateičiai. Neoficialūs šaltiniai Vyriausybės institucijose VŽ vis dažniau patvirtina, esą pagrindinis oro uostas šalia Kauno – tokie planai rodosi vis realesni ir racionalesni."
- "Pagrindinės keturios priežastys, kurios verčia strateguotojus skeptiškai vertinti ambicingos Vilniaus tarptautinio oro uosto (TVOU, tarptautinis kodas VNO) plėtros galimybes yra ribota ir brangiai kainuojanti plėtra (taip pat ir žemės išpirkimas iš privačių savininkų), kylančių bei besileidžiančių lėktuvų variklių keliamas triukšmas, tik vidutinio dydžio lėktuvams tinkantis trumpokas kilimo ir nusileidimo takas, kurio ilginimą taip pat riboja kompensacijų už išperkamą žemę tikimybė. <...> Išvardintos problemos esą užkerta kelia ne tik TVOU administracijos ambicijoms plėtotis, bet ir kada nors rimtai svarstyti apie ilgų nuotolių skrydžių, taip pat ir per Atlanto vandenyną, galimybę".
- "Kauno oro uostas (tarptautinis kodas KUN) p. Masiulio nuomone yra labai perspektyvus dėl savo geografinės padėties (šalia „Via Baltica“ ir „Rail Baltica“ auto ir geležinkelio magistralių, Lietuvos viduryje, pusiaukelėje tarp Latvijos ir Lenkijos), SM pateikiamais duomenimis užima 438 ha plotą, kilimo-tūpimo tako ilgis – 3.250 m, plotis – 45 m. Jame patogu vystyti oro transporto remonto bei pervežimo oro transportu (angl. Cargo) veiklą.
„Vienas svarbiausių argumentų – galimybė paleisti po Kauno oro uostu „Rail Baltica“ geležinkelį. – sako p. Masiulis. – Iš geležinkelio stoties požeminiame tunelyje bus galimybė pakilti į oro uosto terminalą, kaip daugelyje kitų modernių oro uostų pasaulyje.“ <...>
„Lietuvos geležinkeliai“ (LG) žada, esą pasistengus, keleivius iš Vilniaus geležinkelio stoties ligi Kauno oro uosto galima būtų nauja siaurąja vėže nugabenti per 35 min.
- "Ponas Masiulis sako, kad Kauno oro uoste turėtų atsirasti naujas terminalas priešingoje nei dabar pakilimo-nusileidimo tako pusėje, turėtų būti nutiestas tiesesnis privažiavimas iš automagistralės A-1 (Vilnius-Kaunas), aplenkiant Karmėlavą.
„Esame numatę galimybę Kauno oro uosto keleiviams iš Vilniaus bagažą į skrydžius priduoti Vilniaus geležinkelio stotyje ir traukiniu keliauti tik su rankine manta“, – sako p. Masiulis.
Kauno oro uostas, SM prognoze, po tokios pertvarkos, kuri kainuotų apie 600 mln. Eur, galėtų pervežti iki 10 mln. keleivių."
Plačiau: https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz5PTsU0Xog
Telieka eilinį kartą pasidžiaugti Masiuliu - pagaliau žiūrima valstybiškai, planuojama šiuolaikiškai ir kaip turėtų. Telieka tikėtis, jog valdžių pasikeitimai ir panašūs pokyčiai nepaliks visko tik planuose.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąNu o ka Udrius sakė? Ir ką forumo troliai rėkavo? Kas teisus buvo?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pamatysim kaip bus realybėje, dažnai politikų planai prasilenkia su realiu gyvenimu, kas iš to, kad KUN arti Viabalticos ir Lietuvos geografinio centro, jei dauguma keleivių į/iš Vilniaus, kaip dabar dauguma avialinijų skraido iš VNO, taip ir ateityje skraidys nepaisant naujų terminalų.
- 2 patinka
Comment
-
35 min laikas yra bullshit. Taip, nuo Vilniaus Geležinkelio stoties iki Karmėlavos oro uosto traukinys gali daug investavus nuvažiuoti per 35 min. Tačiau dar reikia nuvažiuoti iki stoties - tai iš didžiosios dalies Vilniaus vietų užtrunka ilgiau negu nuvažiuoti iki oro uosto. Dar yra tvarkarščio klausimas - tokio greičio traukinys važiuos max du kartus į valandą, o labiau tikėtina kad tik vieną kartą, tad reikia susiplanuoti laiką pagal tvarkaraštį, pasilikti rezervo, laikui nueiti iki perono ir panašiai. Iš biuro Konstitucijos pr (ar iš bet kurios kitos Vilniaus vietos, išskyrus stoties prieigas) tuo pačiu metu sėdant į du skirtingus Taxi/(fy)/Uber, vienu į VNO, kitu į stotį, VNO Fast-Track 5 eur ir prie boarding gate sėdėsi anksčiau nei pajudės atitinkamas traukinys iš stoties į KUN už mažiausiai 15 eur kainą.
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąIš biuro Konstitucijos pr (ar iš bet kurios kitos Vilniaus vietos, išskyrus stoties prieigas) tuo pačiu metu sėdant į du skirtingus Taxi/(fy)/Uber, vienu į VNO, kitu į stotį, VNO Fast-Track 5 eur ir prie boarding gate sėdėsi anksčiau nei pajudės atitinkamas traukinys iš stoties į KUN už mažiausiai 15 eur kainą.
Tiems, kuriems papildoma +- valanda yra nieko tokio, arba tiems kuriems, watch this, nereikia skrydžių iš prestižinių Vilniaus biurų - bus KUN. Kaip ir normalus pasidalinimas, ir labai džiaugčiausi, jeigu taip įvyktų. Vilnius galės daryti premium paslaugas.
- 4 patinka
Comment
Comment