kaip Vilniaus energija tai geriau nereikia Siaip ti keista, priima sprendimus, bet tuo paciu ruosiasi perduoti valdyti koncesininkui, kuriam tie sprendimai gali pasirodyti debiliski.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąkaip Vilniaus energija tai geriau nereikia Siaip ti keista, priima sprendimus, bet tuo paciu ruosiasi perduoti valdyti koncesininkui, kuriam tie sprendimai gali pasirodyti debiliski.
Comment
-
RAF jets escort Ryanair plane to Stansted after pre-flight security alert
https://www.theguardian.com/world/2017/oct/04/raf-typhoon-fighters-escort-ryanair-flight-to-stansted-airport
RAF fighter jets escort Ryanair plane into Stansted after 'hoax bomb threat'
http://www.telegraph.co.uk/news/2017/10/04/raf-fighter-jets-scrambled-escortryanair-plane-stansted/
Policija sulaikė įtariamąjį, dėl kurio skambučio kilo britų naikintuvai
https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=75957047Paskutinis taisė Zorro; 2017.10.04, 18:28.
Comment
-
Jei kas turit, įdėkit pilną straipsnį:
Trypčiojanti valdžia orlaivių remonto verslui neleidžia nutūpti Kaune
http://www.vz.lt/pramone/2017/10/20/...-nutupti-kaune
- 1 patinka
Comment
-
Orlaivių remontu ir priežiūra Kauno LEZ domisi mažiausiai 4 užsienio ir viena Lietuvos įmonė, bet investicijas, kurios sukurtų iki 2.000 gerai mokamų darbo vietų, stabdo neapsisprendžianti Vyriausybė.
„Negaliu atskleisti pavadinimų, tačiau yra keturios vakarietiškos kompanijos, su kuriomis kalbamės. Kiekviena jų sukurtų mažiausiai 400 darbo vietų, o vidutinis darbuotojo atlyginimas viršytų 2.000 Eur“, – pokalbių detales su potencialiais investuotojais atskleidžia Vytautas Petružis, Kauno LEZ valdymo bendrovės generalinis direktorius.
Penktoji potenciali investuotoja galėtų būti Gedimino Žiemelio valdomos aviacijos paslaugų grupės „Avia Solutions Group“ bendrovė „FL Technics“, kuri LEZ sukurtų ne mažiau nei 600 darbo vietų. „Taip, su „FL Technics“ mes seniai kalbamės, bet konkrečių prašymų ar sprendimų kol kas nėra“, – neslepia p. Petružis.
Problema yra palyginti nedidelė investicija – riedėjimo takui nutiesti, kuris sujungtų LEZ ir oro kilimo taką, reikėtų apie 0,8 mln. Eur. Kaip aiškina zonos valdymo įmonės vadovas, LEZ dalijasi 3 km besidriekiančia bendra riba su Kauno tarptautiniu oro uostu. Jie patys investuoti oro uosto teritorijoje, kuris yra strateginis objektas, neturi teisės. O Vyriausybė neapsisprendžia, nors tokia investicija, kaip skaičiuojama, renkant gyventojų pajamų mokestį atsipirktų greičiau nei per 1,5 metų.
„Perspektyva labai gera, ir jeigu mes turėtume riedėjimo taką link LEZ, derybos su potencialiais investuotojais taptų realios“, – neslepia p. Petružis.
Infrastruktūrai zonos teritorijoje įrengti LEZ pinigų neprašo. Su oro uostu besiribojančioje LEZ teritorijoje žemės sklypai rezervuoti su aviacijos industrija susijusių verslo įmonių plėtrai.
„Skaičiavimus su apsipirkimu ir informacija apie potencialių investuotojų ketinimus esame pateikę ne kartą, paskutinįkart – praeitą savaitę. Gal problema ta, kad zonas kuruoja Ūkio ministerija, oro uostus – Susisiekimo, o pinigai – Finansų ministerijos žinioje?“ – nesupranta LEZ vadovas.
Išklausyti Susisiekimo ministerijos argumentų „Verslo žinioms“ nepavyko. Klausimą, ar projektas, kuris suformuotų sąlygas sujungti oro uostą ir LEZ, įtrauktas į 2018 m. Valstybės investicinių projektų sąrašą, jeigu ne – kodėl, pasiūlyta peradresuoti Ūkio ministerijai.
„Kauno LEZ idėjos sujungti Kauno oro uostą ir LEZ aviacine infrastruktūra Susisiekimo ministerijai yra žinomos, tačiau jos dar nebuvo konkrečiai svarstytos, nes šiuo metu rengiamas projektas. Susisiekimo ministerija su „Investuok Lietuvoje“ ir VĮ Lietuvos oro uostais daug dėmesio skiria orlaivių priežiūrai bei remontui ir investicijoms pritraukti į šį sektorių. Jaučiamas šiame sektoriuje dirbančių kompanijų susidomėjimas, ypač Kauno oro uostu, tačiau konkurencija dėl tokių investicijų mūsų regione labai didelė“, – atsiųstame rašte tikina ministerijos Komunikacijos skyrius.
MRO ieško, kur nutūpti
Vadinamoji MRO (maintainance, repair & operations) veikla, skirtingai nei oro pervežimo verslo, yra labai pelninga. Todėl remonto įmonės atsiskiria nuo aviacijos kompanijų ir ieško vietų, kur galėtų veikti. Pasak p. Petružio, oro uosto ir laisvosios ekonominės zonos jungtis orlaivių remonto įmonėms suteiktų galimybę veikti mažiausiais kaštais regione.
Tik kol kas LEZ valdymo įmonė joms nieko negali pažadėti.
Kauno oro uostas be apribojimų gali priimti plataus korpuso orlaivius, tokius kaip „Airbus A 330“ ar „Boeing 747“. Oro uostui priklausančioje teritorijoje galima vykdyti linijinę ir bazinę korpuso, avionikos ir kitų sistemų priežiūrą. Tačiau variklių, važiuoklės ir įvairių komponentų remontas gali būti atliekamas atokiau nuo tūpimo ir kilimo takų – būtent tokios dirbtuvės galėtų būti įkurtos Kauno LEZ.
Remiantis projektu, kuris suformuotų sąlygas sujungti oro uostą ir LEZ teritoriją aviacine infrastruktūra, numatoma nutiesti 207 m ilgio ir 44 m (23 m būtų asfaltuota) pločio E kategorijos riedėjimo taką ir apie 20.900 kv. m peroną, kuriame būtų įrengta 4C kategorijos orlaivių stovėjimo aikštelių.
Planuojama, kad statybos galėtų būti pradėtos 2018 m. pavasarį ir baigtos iki 2019 m. žiemos.
Kaunas – stipriausias
Oro transporto darbo grupė (ATAG) prognozuoja, kad 2026 m. aviacijos industrija į pasaulinį bendrąjį vidaus produktą (BVP) įneš 1 trln. USD. VšĮ „Investuok Lietuvoje“ duomenimis, aviacijos pramonėje šiuo metu Lietuvoje dirba apie 3.000 žmonių, maždaug pusė jų susiję su remonto veikla ir yra aukštos kvalifikacijos specialistai.
Lietuva užima apie 80% Baltijos šalių orlaivių techninės priežiūros, remonto ir kapitalinio remonto paslaugos rinkos. Maždaug 50% rinkos užima Kaunas.
Latvijoje yra tik keletas smulkių aviacijos inžinerijos organizacijų, Estijoje veikia apie 300 darbuotojų turinti įmonė, kuri užsiima populiariausių pasaulyje orlaivių „Boeing 737“ ir „Airbus 320“ remontu.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-
Rugpjūčio pabaigoje buvo žadėta, kad LOT nuo kovo mėnesio pradės skrydžius iš Kauno į Varšuvą, belieka tik sulaukti pritarimo iš savivaldybės dėl finansavimo, tačiau kažkodėl tai vėliau kalbos nutilo ir jau beveik du mėnesius jokios informacijos šia tema. Įdomu, kas atsitiko, nejaugi LOT apsigalvojo, ar savivaldybė nusprendė neskirti finansavimo?
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKaunas – stipriausias
Oro transporto darbo grupė (ATAG) prognozuoja, kad 2026 m. aviacijos industrija į pasaulinį bendrąjį vidaus produktą (BVP) įneš 1 trln. USD. VšĮ „Investuok Lietuvoje“ duomenimis, aviacijos pramonėje šiuo metu Lietuvoje dirba apie 3.000 žmonių, maždaug pusė jų susiję su remonto veikla ir yra aukštos kvalifikacijos specialistai.
Lietuva užima apie 80% Baltijos šalių orlaivių techninės priežiūros, remonto ir kapitalinio remonto paslaugos rinkos. Maždaug 50% rinkos užima Kaunas.
Latvijoje yra tik keletas smulkių aviacijos inžinerijos organizacijų, Estijoje veikia apie 300 darbuotojų turinti įmonė, kuri užsiima populiariausių pasaulyje orlaivių „Boeing 737“ ir „Airbus 320“ remontu.
Comment
-
Bet tai kokio gerumo atsakymas iš minsiterijos
„Kauno LEZ idėjos sujungti Kauno oro uostą ir LEZ aviacine infrastruktūra Susisiekimo ministerijai yra žinomos, tačiau jos dar nebuvo konkrečiai svarstytos, nes šiuo metu rengiamas projektas. Susisiekimo ministerija su „Investuok Lietuvoje“ ir VĮ Lietuvos oro uostais daug dėmesio skiria orlaivių priežiūrai bei remontui ir investicijoms pritraukti į šį sektorių. Jaučiamas šiame sektoriuje dirbančių kompanijų susidomėjimas, ypač Kauno oro uostu, tačiau konkurencija dėl tokių investicijų mūsų regione labai didelė“, – atsiųstame rašte tikina ministerijos Komunikacijos skyrius.
- 2 patinka
Comment
-
Tokios specialybės galėtų sulaikyti nuo emigracijos, nes įdomios ir gerai apmokamos. Net jei emigruotum su tokia profesija, tai pradžioje reiktų įgyti patirties Lietuvoje. Tad po mokslų pasilikus LT, vėliau mažiau norėsis emigruoti. Bent jau šalyje skatina tolygiau vystytis miestams, nemigruos į Vilnių.
Comment
-
Ukrainos avialinijos žvalgosi į Kauną
Ukrainos tarptautinės avialinijos (Ukraine International Airlines – UIA) susitiko su Kauno savivaldybės atstovais. Tikimasi, kad pirmoji pažintis virs dar viena skrydžių kryptimi iš Kauno oro uosto....Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Sulaikyti Kauno oro uoste keleivių daiktus vogę vyrai
Kauno pareigūnai išaiškino tris 56, 29 ir 46 m. „Litcargus“ darbuotojus. Šie Kauno rajono gyventojai buvo užfiksuoti iš keleivių bagažo pasisavinantys daiktus.
Dėl šio įvykio pradėta administracinių nusižengimų teisena. Dėl smulkios vagystės, sukčiavimo, turto pasisavinimo ar iššvaistymo, gresia bauda iki 300 eurų.
http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...e-vyrai-836258
Comment
-
Nuo kovo pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ pradeda skrydžius iš Kauno į Ispanijos miestą Žironą.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=76344477
Comment
-
„Ryanair“ iš Kauno skraidins į Burgasą, Riminį ir Žironą
Lapkričio viduryje paskelbę apie naują reisą iš Kauno į Žironą (Ispanija), aviakompanijos „Ryanair“ atstovai skuba dalintis dar dviem smagiomis naujienomis. Nuo 2018 m. kovo „Ryanair“ lėktuvai Kauną sujungs su Burgaso (Bulgarija) ir Riminio (Italija) kurortais.
Naujienas taip pat papildo atnaujinta ir patogesnė oro bendrovės svetainė, sumažintos bagažo kainos ir speciali programa, skirta „Erasmus“ studentams, kurių Kaune kasmet tik daugėja.
Žinoma, naujų reisų paskelbimo proga „Ryanair“ taiko ir specialias kainas kelionėms į Burgasą bei Riminį. Daugiau apie tai - Ryanair.com.
http://visit.kaunas.lt/lt/naujienos/...ini-ir-zirona/
- 1 patinka
Comment
Comment