Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Galbūt jei mes kalbame apie skrydžius ilgesnius, nei 4 valandas. Nekalbu apie atostogines kryptis, nes skrendant atostogų man asmeniškai nėra problemos važiuoti į KUN ir skristi į PMI
    Tai ir migracinės kryptys nėra jautrios laikui. Jeigu VNO nebesiplės, tai ten įsivyraus pelningos verslo kelionės dėl augančio verslo Vilniaus mieste. Visi kiti skris per Kauną. Dėl to ir dvigubai pigiau skristi į Neapolį su ta pačia aviakompanija iš Kauno nei iš Vilniaus.

    Comment


      Parašė andyour Rodyti pranešimą

      Tai ir migracinės kryptys nėra jautrios laikui. Jeigu VNO nebesiplės, tai ten įsivyraus pelningos verslo kelionės dėl augančio verslo Vilniaus mieste. Visi kiti skris per Kauną. Dėl to ir dvigubai pigiau skristi į Neapolį su ta pačia aviakompanija iš Kauno nei iš Vilniaus.
      Bet tu supranti, kad negali pagal vienintelį tiesioginį ir tuo pačiu jungimą turintį Ryanair maršrutą, grįsti visos aviacijos kainodaros. Nes dažniausiai aviacijoje tiesioginis maršrutas yra brangesnis, nei tas su jungimu.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Tai kad apskritai panagrinėjus skrydžius, galimybių persėsti tą pačią dieną būną labai mažai. Pati Ryanair savo paslaugą pristatė gana vėlai. Ką tai sako? Nežinau kaip su verslo kelionėm, ten gi niekas netaupo smarkiai.

        Comment


          Parašė andyour Rodyti pranešimą
          Tai kad apskritai panagrinėjus skrydžius, galimybių persėsti tą pačią dieną būną labai mažai. Pati Ryanair savo paslaugą pristatė gana vėlai. Ką tai sako? Nežinau kaip su verslo kelionėm, ten gi niekas netaupo smarkiai.
          Absoliuti dauguma skrydžių iš VNO yra tokiais laikais, kad į savo kitą lėktuvą galėtum persėsti per 1-2 h, nebent skrendi į Nairobį ir AMS reikės, kokias 5 valandas palaukti.
          O kad galimybių persėsti nebūtų tą pačią dieną, na nežinau
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

            Absoliuti dauguma skrydžių iš VNO yra tokiais laikais, kad į savo kitą lėktuvą galėtum persėsti per 1-2 h, nebent skrendi į Nairobį ir AMS reikės, kokias 5 valandas palaukti.
            O kad galimybių persėsti nebūtų tą pačią dieną, na nežinau
            Aš turėjau omeny Ryanair ir Wizzair.

            Comment


              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

              Gyvenate praeitimi kolega Na kokios avialinijos dar skraido į nuošalesnius oro uostus? Atmeskim paryžiaus Beauvais, kas dar lieka, na nebent Bergamo, na gerai gal Stansted į tą kategoriją patektų? Kas dar?
              Memingenas, Frankfurtas-Hanas, Šarlerua, dar reikia?
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą

                Memingenas, Frankfurtas-Hanas, Šarlerua, dar reikia?
                Perkeliama bazė į FRA ir BRU.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Jei tai tiesa,tai tikrai smagu..... PAVASARĮ – NAUJAS SKRYDIS IŠ KAUNO Į VARŠUVĄ
                  http://m.kauno.diena.lt/naujienos/ka...varsuva-826938

                  Comment


                    Gaila tik, kad už KUN kryptis tenka mokėti savivaldybei, o Finair ir Rusline Helsinkį ir Peterburgą į VNO apmoka valstybė, tai yra Oro uostų įmonė.

                    Comment


                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                      Perkeliama bazė į FRA ir BRU.
                      Na, matau, kad visgi suklydau. Pasirodo, jau ir į Miuncheno oro uostą ateina LCC. Ryanair paleidžia maršrutą Dublinas-Miunchenas.
                      Smagu, kad LCC po truputį keliasi į pagrindinius oro uostus.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment


                        Šiaip nereikia maišyti skirtingų dalykų. Vilnisu ir Kaunas yra du pagrindiniai šalies miestai, jų dydžių ir reikšmės skirtumas nieko panašaus į dydžių ir reikšmės skirtumus trap Paryžiaus ir Bovė, tarp Frankfuto ir Hano, tarp Londono ir Stanstedo, tarp Milano ir Bergamo, tarp Miiuncheno ir Memingeno ir tt.
                        Visiškai skirtingo sistuacijos reikšmės prasme.

                        Panašesnės situacijos būtų jei Roma ir Milanas, Berlynas ir Miunchenas, Amsterdamas ir Roterdamas ir tt būtų nutolę per 100 km vienas nuo kito. Tai būtų dviejų skirtingų miestų pagrinciniai oro uostai, o ne vienas "nepagrindinis" svarbesnio miesto oro uostas

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          Šiaip nereikia maišyti skirtingų dalykų. Vilnisu ir Kaunas yra du pagrindiniai šalies miestai, jų dydžių ir reikšmės skirtumas nieko panašaus į dydžių ir reikšmės skirtumus trap Paryžiaus ir Bovė, tarp Frankfuto ir Hano, tarp Londono ir Stanstedo, tarp Milano ir Bergamo, tarp Miiuncheno ir Memingeno ir tt.
                          Visiškai skirtingo sistuacijos reikšmės prasme.

                          Panašesnės situacijos būtų jei Roma ir Milanas, Berlynas ir Miunchenas, Amsterdamas ir Roterdamas ir tt būtų nutolę per 100 km vienas nuo kito. Tai būtų dviejų skirtingų miestų pagrinciniai oro uostai, o ne vienas "nepagrindinis" svarbesnio miesto oro uostas
                          Taip, šitą suprantu ir nelyginu

                          Mano atsakymas, suprantu, kad ne visai atitinka KUN temą, tiesiog paminėjau, kad iš tiesų LCC kompanijos keliasi iš nuošalės oro uostų į pagrindinius įvairių didmiesčių oro uostus.
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą
                            Panašesnės situacijos būtų jei Roma ir Milanas, Berlynas ir Miunchenas, Amsterdamas ir Roterdamas ir tt būtų nutolę per 100 km vienas nuo kito. Tai būtų dviejų skirtingų miestų pagrinciniai oro uostai, o ne vienas "nepagrindinis" svarbesnio miesto oro uostas
                            Amsterdamas-Roterdamas 70 km. Amsterdamo oro uostas 63 mln, Roterdamo oro uostas 1.6 mln keleivių.

                            Comment


                              Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                              Amsterdamas-Roterdamas 70 km. Amsterdamo oro uostas 63 mln, Roterdamo oro uostas 1.6 mln keleivių.
                              Ką tu čia norėjai pasakyti? Ar aš sakiau, kad Roterdamo uostas konkuruoja su Amsterdamo?
                              Viso labo ką norėjau pasakyti, kad Roterdamo uostas negali būti ir nėra vadinamas "ne pagrindiniu" Amsterdamo oro uostu. Jis yra tiesiog Roterdamo uostas.

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                Ką tu čia norėjai pasakyti? Ar aš sakiau, kad Roterdamo uostas konkuruoja su Amsterdamo?
                                Viso labo ką norėjau pasakyti, kad Roterdamo uostas negali būti ir nėra vadinamas "ne pagrindiniu" Amsterdamo oro uostu. Jis yra tiesiog Roterdamo uostas.
                                Tą kad Roterdamo oro uostas net ir būdamas pagrindiniu oro uostu gausiau apgyvendintoje teritorijoje (Roterdamo-Hagos metropolitan area: 2,7 mln, kai Amsterdamo metropolitan area: 2,4 mln), šalia labai svarbių tiek politiškai, tiek ekonomiškai miestų, vis tiek nesugeba konkuruoti su Amsterdamu oro uostu. Vieninteliai skrydžiai Roterdame yra keli atostoginiai, keli vienos pigios avialinijos (Transavia) ir vienas verslo į London City. Visos kitos avialinijos, net ir pigios (Transavia, EasyJet, Vueling, Ryanair) skraido į Amsterdamą, nors atrodo pigiau ir paprasčiau būtų skraidyti į Roterdamą, kur ir potenciali rinka nemaža. Aišku susisiekimas ten toks, kad iš Amsterdamo oro uosto Roterdamą ar Hagą pasieksi per pusvalandį traukiniu.

                                Vienintelis dalykas, kas dar "gelbėja" Kauno oro uostą - ganėtinai lėtas susisiekimas tarp Kauno ir Vilniaus oro uosto. Ir verslo plėtrai Kauno regione, manau, būtų efektyviau ne pavienis skrydis į vieną kitą hubą, bet smarkiai pagerintas susisiekimas su VNO (bent iki ~40 min). Didesnis Vilniaus skrydžių pasirinkimas ir su tuo susiję patogesni skrydžių tvarkaraščiai verslo skrydžiams yra patogiau nei prisiderinimas prie vieno ar dviejų skrydžių per dieną į hub'us. Tiesioginiai gali būti nebent į tą miestą, iš kurio yra daug investuotuojų - kaip pvz prieš kelis metus, po flyLAL bankroto skrydžio iš Vilniaus į Stokholmą net nebuvo - dabar išsiplėtus iš Švedijos atkeliamiems paslaugų centrams tai yra vienas populiariausių maršrutų Vilniuje, bet nežinau ar Kaunas dabar tokį miestą turi, į kurį vieną yra verslo srautas toks, kad užtektų skrydžiui.

                                Comment


                                  Kauno oro uosto laukia neeilinės permainos. http://kaunas.kasvyksta.lt/2017/09/2...nes-permainos/

                                  Comment


                                    Tai jau nelaukia konsesininko? Patys parceliuoja?

                                    Comment


                                      Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                      Tai jau nelaukia konsesininko? Patys parceliuoja?
                                      Ne, tikisi, kad vienas kitam netrukdys. Atsiras "vystytojai".

                                      Comment


                                        o jeigu konsesininikui pasirodys kitaip?

                                        Comment


                                          Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                          o jeigu konsesininikui pasirodys kitaip?
                                          Turėtų būti simbiozė, kaip Vilniaus energijos atveju. Mums kaip klientams svarbiau, kad pajudėtų oro uostų vystymasis. VNO kai kas nepasikeitę dar nuo Aeroflot laikų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X