Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė andyour Rodyti pranešimą

    Skrydžiai vis tiek padalinti tarp Vilniaus ir Kauno tų pačių kompanijų, nes Kaune pigiau. Kiek labiau greitės susisiekimas su Kauno, tiek aviakompanijos bus linkusios išnaudoti pigesnį Kauno oro uostą.
    Ne dėl pigumo padalinti, o dėl Lietuvos oro uostų taikomos kainodaros - nuolaidų už skraidymą ne tik iš Vilniaus. Ir čia visiems antiVNO skaudi tiesa - Lietuvos valstybė primoka, kad nebūtų skraidoma tik iš Vilniaus.

    Kalbant apie avialinijų pasirinkimą oro uosto, jos neskrenda kur pigiau, o skrenda kur pelningiau. Nesvarbu kiek Kauno oro uostas būtų pigesnis, jeigu tą kaina su kaupu dengia brangiau iš Vilniaus parduodami bilietai - skris iš Vilniaus. Ir tą puikiai rodo pavyzdžiai Ryanair perkeltų skrydžių iš Kauno. Pavyzdžiui, Berlynas SXF net iš vis buvo nutrauktas iš Kauno oro uosto, bet Vilniuj vėl atsirado. Todėl skrydžiai iš Kauno yra ten kur arba nėra skirtumų kainose (emigrantiniai, atostoginiai skrydžiai), arba yra operaciniai niuansai (pvz KUN-CPH). Kalbant apie tradicines avialinijas yra kitas labai svarbus aspektas - konkurencija ir pasirinkimo galimybės. Jeigu man reikia į Stokholmą, o SAS sugalvos perkelti VNO-ARN kad ir vieną reisą į KUN-ARN, ar aš imsiu ir sėsiu į traukinį/autobusą/CityBee ir važiuosiu į Kauno oro uostą? Ne, aš turbūt skrisiu VNO-RIX-ARN, VNO-HEL-ARN, ar bet kaip kitaip, o paklausą greit užims kitas operatorius - padidins reisų į savo hub'ų dažnį arba esamų reisų lėktuvų dydį. Palangos pavyzdys rodo, kad su net ir mažesne rinka galima turėti tradicinių avialinijų skrydžius, bet jis laikosi ant to, kad yra grupė žmonių, kurie sutinka sumokėti daugiau už nereikėjimą keliauti papildomų 3-4 valandų iki oro uosto. Vienintelė priežastis skraidyti iš Kauno - jeigu būtų daug kauniečių ir Kauno regiono gyventojų, kurie sutiktų mokėti daugiau už skrydį arčiau namų. Kai Vilniaus oro uostas už valandos kelio - to noro tiek daug nėra ir nebus. Greitesnis traukinys tarp Vilniaus ir Kauno tik dar labiau sumažintų Kauno oro uosto konkurencingumą. Aišku, viskas apsiverstų aukštyn kojom jeigu Kaunas būtų didesnis ir/ar ekonomiškai stipresnis, bet tas kol kas nepanašu, kad galėtų įvykti.

    Comment


      Kam isvis ta KUN laiko?

      Comment


        Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
        Palangos pavyzdys rodo, kad su net ir mažesne rinka galima turėti tradicinių avialinijų skrydžius, bet jis laikosi ant to, kad yra grupė žmonių, kurie sutinka sumokėti daugiau už nereikėjimą keliauti papildomų 3-4 valandų iki oro uosto.
        Kadangi pigių avialinijų skrydžiai dažnai pasitaiko nepatogiu laiku, tai dar ir nakvynės reikia. Dėl tos pačios prižasties kauniečiam ir vilniečiam 6 ryto skrydis velniškai nepatogus. Reikia būti valanda prieš skrydį, kelyje nuo namų iki oro uosto užtruksi pusantros valandos. Gaunasi, kad reikia keltis 3 ryto.
        Paskutinis taisė andyour; 2017.08.21, 20:17.

        Comment


          Dėl Eurolygos reikalavimų 9.4 punkto:
          International airport at a maximum distance of 100km by road from the arena, with enough daily flights to allow the teams to have access to the city under the right conditions, without significant disruption to their schedule.

          Nuo VNO iki Žalgirio Arenos yra 102 km, tai kad uždaryti KUN tai reikia arba Vilniaus oro uosto taką ilginti 2 km į Kauno pusę, arba žaisti vėl Kauno Halėj, nuo kurios yra lygiai 100 km.

          Comment


            Aaaa, tai del Zalgirio, supratau. Bet kad vistiek per Vilniu komandos atskrenda, ar ne?

            Comment


              Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
              Dėl Eurolygos reikalavimų 9.4 punkto:
              International airport at a maximum distance of 100km by road from the arena, with enough daily flights to allow the teams to have access to the city under the right conditions, without significant disruption to their schedule.

              Nuo VNO iki Žalgirio Arenos yra 102 km, tai kad uždaryti KUN tai reikia arba Vilniaus oro uosto taką ilginti 2 km į Kauno pusę, arba žaisti vėl Kauno Halėj, nuo kurios yra lygiai 100 km.
              Geras bajeris. Užskaitau. Bet iš tikro tiksliai skaičiuojant neužtenka, nes Google maps suskaičiuoja 106km.
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                Aaaa, tai del Zalgirio, supratau. Bet kad vistiek per Vilniu komandos atskrenda, ar ne?
                Tos kurios skrenda uzsakomuoju skrydziu ar privaciu lektuvu, skrenda tiesiai i KUN.

                Comment


                  Parašė liutass Rodyti pranešimą
                  Kam isvis ta KUN laiko?
                  Įdomiai. Negi Jums, kaip kauniečiui, nėra džiugu, kad turite oro uostą savo mieste?
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Dziugu, bet nesuprantu logikos.

                    Comment


                      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                      Jeigu man reikia į Stokholmą, o SAS sugalvos perkelti VNO-ARN kad ir vieną reisą į KUN-ARN, ar aš imsiu ir sėsiu į traukinį/autobusą/CityBee ir važiuosiu į Kauno oro uostą? Ne, aš turbūt skrisiu VNO-RIX-ARN, VNO-HEL-ARN,.
                      Čia man visiškas nesusipratimas. Nematau antro varianto patrauklumo prieš pirmą.
                      Argumentas nebent jei patogesni laikai, bet jei patogesni laikai pirmo varianto tai nė kalbų negali būti.
                      Čia atmentant principus, kad nelygis skristi iš Kauno tūlam sostnės ponui

                      Comment


                        Pasudėtingėja pati kelionė: jei pigiai ir greitai - CityBee/savo transportas - reikia vairuot; jeigu autobusas - prisiriši prie autobuso grafiko, dar turi nusigauti iki ten iš kur autobusas išvažiuoja, su traukiniu dar blogiau, nes dar trečia kelionė atsiranda. Kiekviena kelionė turi rizikas, kurios didėja su nukeliaujamu atstumu: vėlavimai, gedimai, kamščiai ir pan, proporcingai tada reikia laiko rezervą pasilikt. Galų gale - paves Ollex ar Lietuvos Geležinkeliai - tavo problemos, kad į lėktuvą nespėjai, paves AirBaltic - jo problemos, o tave galiausiai nuskraidins kur reikia ir dar kompensaciją pasiimsi. Kalbant dėl tvarkaraščių - jie dažniausiai būna lankstesni skrydžių su persėdimu - vien dėl to, kad jų daugiau variantų. O dar yra ir kitų dalykų - daugiau lojalumo taškų už skrydžius su persėdimais (kai kam tai svarbu), jei yra laiko - gali pasiblaškyti po didesnio oro uosto parduotuves, o jei skrydis ilgesnis - su persėdimu turi progą kojas pamankštinti.

                        Comment


                          Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                          Kalbant apie avialinijų pasirinkimą oro uosto, jos neskrenda kur pigiau, o skrenda kur pelningiau. Nesvarbu kiek Kauno oro uostas būtų pigesnis, jeigu tą kaina su kaupu dengia brangiau iš Vilniaus parduodami bilietai - skris iš Vilniaus. Ir tą puikiai rodo pavyzdžiai Ryanair perkeltų skrydžių iš Kauno.
                          Klausimas, kodėl Ryanair iš Kauno į Neapolį skrenda tiesiogiai, o iš Vilniaus su ta jų nauja paslauga - su persėdimu. Kaina skiriasi vos ne dvigubai.

                          Comment


                            Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                            Galų gale - paves Ollex ar Lietuvos Geležinkeliai - tavo problemos, kad į lėktuvą nespėjai, paves AirBaltic - jo problemos, o tave galiausiai nuskraidins kur reikia ir dar kompensaciją pasiimsi.
                            Kam nors yra sugedęs kelionės metu autobusas ar traukinys? Už tavo minėtas kompensacijas tu pats ir susimoki, niekas už dyką nieko nedaro. Su kelionėm apskritai yra visada rizika, prieš skrydį gali susirgti, gali koją pasinarinti ar dar kas nors atsitikti.

                            Comment


                              Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                              jeigu autobusas - prisiriši prie autobuso grafiko, dar turi nusigauti iki ten iš kur autobusas išvažiuoja
                              Lygiai taip pat turi nusigaut ir iš kur lėktuvas išskrenda.
                              Lygiai taip pat prisiriši prie autobuso grafiko kaip ir prie pirminio lėktuvo grafiko.


                              Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                              Kiekviena kelionė turi rizikas, kurios didėja su nukeliaujamu atstumu: vėlavimai, gedimai, kamščiai ir pan, proporcingai tada reikia laiko rezervą pasilik
                              Tiesa, bet čia nedaug rizikos, ypač jei turi elementarios keliavimo patirties, pvz. visada pasilikti tiek laiko, kad blogiausiu atveju su taxi tai tikrai spėtum. Bet ir tai autobusų gedimai na ypatingai retas atvejis.

                              Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                              O dar yra ir kitų dalykų - daugiau lojalumo taškų už skrydžius su persėdimais (kai kam tai svarbu), jei yra laiko - gali pasiblaškyti po didesnio oro uosto parduotuves, o jei skrydis ilgesnis - su persėdimu turi progą kojas pamankštinti.
                              Lojalumo taškų nauda priklauso nuo skirtumo tarp bilietų. Jei ten tų lojalumo taškų vertė keli eurai, o bilietų kaina skiriasi 50 eurų tai nulis dėmesio tiems lojalumo taškams. Jei kainos identiškos, tada taškai kažkosk simbolinis privalumas.

                              Kojų pramankštinimas tarp skrydžių... Vieno skrydžio atveju net nereikės to tarpo kojoms mankštint, nes nereikės laukti antro lėktuvo

                              O taip, pasivikščioti po oro uosto patrduotuves yra toks geras dalykas, kurį žmonės turbūt norėtų daryti net jei ir nebūtų priversti

                              Comment


                                Kelionės laikas: 1.5h namai-KUN + check-in/security 1.5h + skrydis 2h + iki 1h rezervas : viso 5-6 val vs 0.5h namai-VNO + check-in/security 1.5h + skrydis 1.5h + 1h persėdimas + 1h skrydis: viso 5.5h. (praktiškai tas pats)
                                Laukimo vietos: Vilniaus autobusų stotis/Panoramos viešbutis/Kauno geležinkelio stotis vs oro uosto terminalas (pripažinkim kad bet kurio oro uoste terminale yra geriau negu bet kurioje kito varianto vietoje).
                                Jeigu iš Kauno pigiau tiesioginis - tada prasilenkia su verslo logika, nes avialinija aukoja potencialiai didesnes pajamas iš Vilniaus.

                                Comment


                                  Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                                  Jeigu iš Kauno pigiau tiesioginis - tada prasilenkia su verslo logika, nes avialinija aukoja potencialiai didesnes pajamas iš Vilniaus.
                                  Tai kad dauguma pigių avialinijų ir skraido iš nuošalesnių oro uostų, nes jie savaime pigesni dėl mažesnio patrauklumo.

                                  Comment


                                    Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                    Čia man visiškas nesusipratimas. Nematau antro varianto patrauklumo prieš pirmą.
                                    Argumentas nebent jei patogesni laikai, bet jei patogesni laikai pirmo varianto tai nė kalbų negali būti.
                                    Čia atmentant principus, kad nelygis skristi iš Kauno tūlam sostnės ponui
                                    Atmetant principus ir imant kitų oro uostų pavyzdį, jei iš ARN reikia į VNO ir nėra tiesioginio, niekas neskris iš NYO, kalbant apie verslo srautą.

                                    Visada patogiau skristi su persėdimu, nei važiuoti į kitą miestą, nebent persėdimo laukimas būtų 5 valandos, bet viskas iki 2 valandų yra optimalu.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Parašė andyour Rodyti pranešimą

                                      Tai kad dauguma pigių avialinijų ir skraido iš nuošalesnių oro uostų, nes jie savaime pigesni dėl mažesnio patrauklumo.
                                      Gyvenate praeitimi kolega Na kokios avialinijos dar skraido į nuošalesnius oro uostus? Atmeskim paryžiaus Beauvais, kas dar lieka, na nebent Bergamo, na gerai gal Stansted į tą kategoriją patektų? Kas dar?
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                        Atmetant principus ir imant kitų oro uostų pavyzdį, jei iš ARN reikia į VNO ir nėra tiesioginio, niekas neskris iš NYO, kalbant apie verslo srautą.

                                        Visada patogiau skristi su persėdimu, nei važiuoti į kitą miestą, nebent persėdimo laukimas būtų 5 valandos, bet viskas iki 2 valandų yra optimalu.
                                        Tai, kad čia kaip tik principai ir groja, nes važiuoti į NYO ir skristi tiesiogiai yra patogiau, greičiau ir turbūt pigiau.
                                        Čia būtent nebent verslininko principai ir yra, kaip čia gi skrisiu iš NYO, geriau skrisiu supersėdimais iš ARN. Ne verslo klientų absoliuti daugiuma rinktūsi antrą variantą (patogiau, greičiau, pigiau, arba bent 2 iš jų).
                                        Nors verslininką įtraukei tu, mūsų diskusijoje lyg nebuvo pabrėžta ar keleivis verslininkas, ar ne.

                                        Net neminint oro uostų, įsivaizduok bet kokį tašką pasaulyje. Iš jo yr akrydis su persėdimais, taip pat yra tiesioginis skrydis iš už 100km esančio uosto, kuris patogiai pasiekiamas VT (prabangiems - taksi).
                                        Antras variantas patogesnis - atleki, nuskrendi. Antras variantas dažniau greitesnis. Antras variantas dažniau pigesnis.
                                        Ir čia net neminint fakto, kad daliai keleivių kilimai, tūpimai kelia stresą, tad 1 skrydis tuo klausimu daug geriau nei du.

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                          Tai, kad čia kaip tik principai ir groja, nes važiuoti į NYO ir skristi tiesiogiai yra patogiau, greičiau ir turbūt pigiau.
                                          Čia būtent nebent verslininko principai ir yra, kaip čia gi skrisiu iš NYO, geriau skrisiu supersėdimais iš ARN. Ne verslo klientų absoliuti daugiuma rinktūsi antrą variantą (patogiau, greičiau, pigiau, arba bent 2 iš jų).
                                          Nors verslininką įtraukei tu, mūsų diskusijoje lyg nebuvo pabrėžta ar keleivis verslininkas, ar ne.
                                          Be abejo, ne verslo didžioji dauguma rinktųsi antrąjį variantą, bet tikrai ne dėl principų

                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                          Net neminint oro uostų, įsivaizduok bet kokį tašką pasaulyje. Iš jo yr akrydis su persėdimais, taip pat yra tiesioginis skrydis iš už 100km esančio uosto, kuris patogiai pasiekiamas VT (prabangiems - taksi).
                                          Antras variantas patogesnis - atleki, nuskrendi. Antras variantas dažniau greitesnis. Antras variantas dažniau pigesnis.
                                          Ir čia net neminint fakto, kad daliai keleivių kilimai, tūpimai kelia stresą, tad 1 skrydis tuo klausimu daug geriau nei du.
                                          Galbūt jei mes kalbame apie skrydžius ilgesnius, nei 4 valandas. Nekalbu apie atostogines kryptis, nes skrendant atostogų man asmeniškai nėra problemos važiuoti į KUN ir skristi į PMI
                                          Paskutinis taisė Ciurlionis; 2017.08.23, 23:11.
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X