Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Easyjet naujuose A320 jau deda 186 vietas, tai tradicinės vis dar išlaiko marginalų pranašumą. Aišku laikai kai buvo 150 vietų ir dar gaudavai pavalgyt long gone.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą

      Na palyginkime:
      WizzAir A320 - 180 sėdimų vietų (30 eilių);
      Lufthansa A320 - 154 sėdimos vietos (29 sėdynių eilės), biznio klasėje vidurinė vieta iš trijų lieka laisva;
      AirFrance A320 - 150 sėdimų vietų (28 sėdynių eilės), biznio klasėje analogiškai vidurinė vieta iš trijų neparduodama;
      ir t.t.

      Net atlikus tokį greitą palyginimą akivaizdu, kad vietų skaičius skiriasi, o kadangi skiriasi sėdynių eilių skaičius, tai ir tarpai kitokie.
      Kolega pateikiat klaidingą informaciją, V2 variantus kėdžių išdėstymo, kurių tiesą pasakius nesu matęs ir kurių naudojimas labai kvestionuotinas.
      Jei lyginat kėdžių konfiguraciją lyginkit tos pačios kategorijos:
      AF 180
      LH 180
      W6 180

      Maža to Lettered minimas a320neo, verčia kai kurias avialinijas galvoti apie 186 konfiguracija.

      P.S. į VNO LH dažniausiai skraido su a321- 220 vietų.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Parašė Lunar Rodyti pranešimą
        Easyjet naujuose A320 jau deda 186 vietas, tai tradicinės vis dar išlaiko marginalų pranašumą. Aišku laikai kai buvo 150 vietų ir dar gaudavai pavalgyt long gone.
        Esmė, kad ten gana smarkiai viskas suspausta, žmonių perpildyta. Daiktai dažnai netelpa į viršų, tenka ieškoti paskutiniams keleiviams kur juos dėti. Salonai tokie jau sakyčiau nutrinti. Kėdės visiškai nekonfortiškos turint omeny, kad ir tie trumpi skrydžiai būna trunka ir iki 4 valandų.
        Kodėl į Lietuvos kaimo gilumą važiuojantis mikroautobusas turi naują apdailą? Kiek apdaila lemia bilieto kainą? 1eur?
        Gerai, kad low coste vietoje tualeto nepadarė sėdimų vietų, vis tiek juo nelabai kas ir naudojasi.

        Comment


          Parašė andyour Rodyti pranešimą

          Esmė, kad ten gana smarkiai viskas suspausta, žmonių perpildyta. Daiktai dažnai netelpa į viršų, tenka ieškoti paskutiniams keleiviams kur juos dėti. Salonai tokie jau sakyčiau nutrinti. Kėdės visiškai nekonfortiškos turint omeny, kad ir tie trumpi skrydžiai būna trunka ir iki 4 valandų.
          Kodėl į Lietuvos kaimo gilumą važiuojantis mikroautobusas turi naują apdailą? Kiek apdaila lemia bilieto kainą? 1eur?
          Gerai, kad low coste vietoje tualeto nepadarė sėdimų vietų, vis tiek juo nelabai kas ir naudojasi.
          Nežinau, kada ir su kuo tu skridai
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Parašė andyour Rodyti pranešimą

            Esmė, kad ten gana smarkiai viskas suspausta, žmonių perpildyta. Daiktai dažnai netelpa į viršų, tenka ieškoti paskutiniams keleiviams kur juos dėti. Salonai tokie jau sakyčiau nutrinti. Kėdės visiškai nekonfortiškos turint omeny, kad ir tie trumpi skrydžiai būna trunka ir iki 4 valandų.
            Kodėl į Lietuvos kaimo gilumą važiuojantis mikroautobusas turi naują apdailą? Kiek apdaila lemia bilieto kainą? 1eur?
            Gerai, kad low coste vietoje tualeto nepadarė sėdimų vietų, vis tiek juo nelabai kas ir naudojasi.
            Iš piršto iščiulpta info, nes realiai LCC dažniau turi naujesnį aviaparką:
            http://www.airsafe.com/events/airlines/fleetage.htm
            Wizzair 4,4 metų,Ryanair 6,5metų, KLM 10,7, Lufthansa11,5, Air france 12,6, SAS 9, Finnair 9,3
            Tik Turkish 6,1
            Klausimų yra?
            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Kaip pvz. tarpmiestinio autobuso 15 metų senumo salonas atrodys geriau nei 5 metų miesto autobuso. Low costas būtent ir atrodo kaip miesto autobusas visom prasmėm. Belieka tik įrengti stovimų vietų už pusę kainos.

              Comment


                Wizzair dar neseniai turėjo seną svetainę kaip būdavo pačios pirmosios svetainės po interneto atsiradimo. Naują matosi irgi darėsi papigiai... Ryanair kažkiek geresnė, nors pilną niuansų ir netobulumų, kaip kad užpildai užsakymą ir nei ačiū nei viso gero, jokio patvirtinimo apie įvykdytą užsakymą

                Irish low-cost carrier (LCC) Ryanair reported a full-year net profit of €1.3 billion ($1.5 billion), up 6% from a €1.2 billion net profit in the year-ago period.
                Įmonėje su 10k euro pelno gali būti geresnė svetainė, nei pas milijardus generuojančią aviakompaniją. Visiškai BBD ant klientų.

                Comment


                  Parašė andyour Rodyti pranešimą
                  Wizzair dar neseniai turėjo seną svetainę kaip būdavo pačios pirmosios svetainės po interneto atsiradimo. Naują matosi irgi darėsi papigiai... Ryanair kažkiek geresnė, nors pilną niuansų ir netobulumų, kaip kad užpildai užsakymą ir nei ačiū nei viso gero, jokio patvirtinimo apie įvykdytą užsakymą



                  Įmonėje su 10k euro pelno gali būti geresnė svetainė, nei pas milijardus generuojančią aviakompaniją. Visiškai BBD ant klientų.
                  Kiek pamenu, Wizzair svetainė visąlaik buvo gera ir tikrai ne tokia, kaip čia rašai. Kažką painioji

                  Comment


                    andyour ant tiek per dažnai nusišneka, kad senoje forumo versijoje aš jį buvau įtraukęs į ignoruojamus ir buvo ramu. Dabar, gaila, ta funkcija nebeveikia arba reikia jį iš naujo įtraukti.

                    Comment


                      Tema apie KUN kažkodėl tapo tema apie low-cost'us. Na ok.
                      You might surprise yourself.

                      Miestai.net FB

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Kiek pamenu, Wizzair svetainė visąlaik buvo gera ir tikrai ne tokia, kaip čia rašai. Kažką painioji
                        Aš labiau iš profesionalios pusės į tai pažiūrėjau. Vartotojai tokių dalykų neįžvelgia, tačiau pasąmoningai vis tiek pajaučia. Labai keista, kai milijardus uždirbanti įmonė taupo kiekvieną 100eur. Tiesiog ta jų taupumo filosofija persismelkia į kiekvieną verslo dalį.

                        Comment


                          Parašė andyour Rodyti pranešimą
                          Ryanair kažkiek geresnė, nors pilną niuansų ir netobulumų, kaip kad užpildai užsakymą ir nei ačiū nei viso gero, jokio patvirtinimo apie įvykdytą užsakymą
                          Iki užsakymo reikia maršrutą (ypač iš kelių segmentų) suplanuoti. Senoje versijoje viskas buvo gerai - planuoji skrydį į Kanarus, žemėlapyje užvedi kursorių ant oro uosto pavadinimo (pvz, VNO), iškart parodo visas skrydžių kryptis, perkelį į Tenerifės oro uostą - matai maršrutus iš ten ir tada pagal sandūros taškus planuoji kelionę. Dabar taip "patobulino" kad iškart siūlo skrydžius tik iš Vilniaus, o norint sužinoti kryptis iš kitus reikia rankiniu būdų rašyti oro uosto pavadinimą. Wizzų žemėlapis padarytas daug protingiau.

                          Comment


                            Vakar Wizz iš Londono.

                            Comment


                              O štai Kaunas, 35 paras pavadavęs Vilnių, regis, tapo atradimu aviakompanijoms, kurios iki šiol jo nevertino ir nesvarstė vykdyti skrydžių iš Kauno. Jau baigiamos derybos su keliomis aviakompanijomis dėl jų skrydžių į Kauną, todėl jau artimiausiu metu turėtų atsirasti naujų krypčių, tiesa, kokių, kol kas neatskleidžiama.
                              http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...-pletra-825443

                              Aš optimistas, bet net kelios naujos (bent taip pagal citatą suprask) kompanijos ?

                              Comment


                                Jeigu tikrai RB bėgiai eis pro Karmėlavą ir pro ten važiuos traukinys VLN-KNS tai Kauno oro uosto patrauklumas dar labiau išaugtų. Kažin kiek dar būtų galimybių pagreitinti dabartinį traukinį, ar jau čia riba?

                                Comment


                                  Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                  Jeigu tikrai RB bėgiai eis pro Karmėlavą ir pro ten važiuos traukinys VLN-KNS tai Kauno oro uosto patrauklumas dar labiau išaugtų. Kažin kiek dar būtų galimybių pagreitinti dabartinį traukinį, ar jau čia riba?
                                  Gal VNO patrauklumas išaugtų?
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Gal VNO patrauklumas išaugtų?
                                    Skrydžiai vis tiek padalinti tarp Vilniaus ir Kauno tų pačių kompanijų, nes Kaune pigiau. Kiek labiau greitės susisiekimas su Kauno, tiek aviakompanijos bus linkusios išnaudoti pigesnį Kauno oro uostą.

                                    Comment


                                      Parašė andyour Rodyti pranešimą

                                      Skrydžiai vis tiek padalinti tarp Vilniaus ir Kauno tų pačių kompanijų, nes Kaune pigiau. Kiek labiau greitės susisiekimas su Kauno, tiek aviakompanijos bus linkusios išnaudoti pigesnį Kauno oro uostą.
                                      Ne tų pačių kompanijų, į KUN neskraido Lufthansa, Finnair, SAS, Small planet ir daugybė kitų. Kaunas aptarnauja 5 kartus mažiau keleivių, o pvz. takas dar ilgesnis, todėl vienam skrydžiui aptarnavimo kaštai gerokai didesni.
                                      Paskutinis taisė Lettered; 2017.08.21, 16:36.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Tas greitasis traikinys numatytas kaip paskutinis Rail Baltika etapas, jei bus skirtas finansavimas. Tai galima kolkas nenagrineti sio varianto. Jis lsbai tolimoje perspektyvoje.

                                        Comment


                                          Aš tik apie Ryanair ir Wizz. Jeigu pagerės susisiekimas su Kaunu, tai tikėtina dažniau rinksis skrydžius iš Kauno oro uosto. Vilniuje nebus visų skrydžių, gi Kaune yra ir nedubliuojamų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X